Jump to content

Impresii chiptuning...


andREI
 Share

Postare recomandată

Cred ca Ninu vroia sa stie si ce firma ti-a facut lucrarea,cumva la colaboratorul cuiva, din Slatina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pfff... Nu stiu dacă este colaboratorul cuiva... Ce pot spune este că se numește Ovidiu

Este o cunoștință bună, vecini în bloc,în copilărie

Modificat de melin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eram surprins de rezultat, ai cumva o fisa dyno? credeam ca ai turbo hybrid, alte injectoare etc. nu doar un simplu soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

VW Bora 2002, motor ASZ

Fabrica 131 CP, 310 Nm iar dupa resoftare  174 CP si 430 Nm

La o masina de 13 ani unde orice tuner cu o optimizare buna stage1 scoate doar 160 maxim 170cp tu cu 430Nm si "174" cp nu ai cum sa poti sa crezi ca ai satage1 pe masina. E bine ca ai putere in plus si ca-ti place. Ca ai acea putere sau ca este pe bune stage1 nu poate sa-ti spuna decat un inginer de calibrari software. Personal nu vreau sa par gica-contra doar pentru ca asta este si meseria mea dar nu cred ca ai 430Nm pe motorul tau decat daca ai avut noroc ca prietenul tau sa detina o fila bine modificata de ASZ si tu sa te nimeresti cu ce avea el (sau are in spate o firma ce a furnizat un stage2 bun)

Oricum bucura-te de masina ca asta este cel mai important !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are setat 70 mg/stroke , soi-ul este 2.7 grage in spate.

svbl dus la 2600

boost target la 2500

driver wish la 70mg si torque request aplicat de la 1500

modificarea axelor hartilor de la 55mg la 70mg

smoke limiter esti situat la 18

smoke limiter este situat la 18

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

melin> nu o stiu dar sunt convins ca nici tu nu sti cele peste doua sute de masini tunate doar in luna noiembrie la TCMturbo (gen MPSul 2.3 sau Audi S1 alb )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S1 l-am prins eu pe autostrada A3 spre Gilau. Am vb cu proprietarul pe facebook (i-am recunoscut masina intr-un filmuleț) si zicea ca avea in jur de 280 cp si mergea spre Oradea pt inca o mărire de putere.

Eu am 165 safe pe Passatul meu de 131 (se poate maxim 180 cp dar cedează ambreiajul repede) si nu l-am putut ajunge din urma, mai ales ca observa ca vin tare din spate.

Pai la 200 km/h eu eram blana dar Audi cand vedea ca vin , accelera de duduiau geamurile la masina mea. Deodată se lasa "curu" la masina jos si rupea asfaltul. Fara fum fara nimic.

Voinea stie ce vorbește , nu cred ca e cazul sa pui la îndoiala experiența lui.

Referitor la softuri, se pot face nesimțit de puternice, agresive,daca unele componente permit, dar componentele stock vor ceda repede.

De aceea se recomanda ca dupa ce s-a depășit stagiul safe sa se înlocuiască /imbunatateasca unele piese. Ambreiaj, intercooler , turbina, tubulatura de admisie, frâne, etc.

Cine nu vrea sa investească in aceste piese, pentru a depăși stagiul safe, mai bine schimba masina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pun la indoiala experienta nimanui si nici nu ma contrazic, pentru ca nu-i domeniul meu ! Am increderea ca ce s-a facut la masina mea nu este o minciuna sau pacaleala ! Revin cu noi info.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testul dyno before/after este cel mai relevant. Acolo vezi cresterea de putere reala. Oricine modifica softuri iti poate spune o cifra aproximativa. Dar aceasta cifra difera de la masina la masina. Poate fi in plus sau in minus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Grafice

..

Aceleasi valori si la log in mers...

post-71109-0-74487200-1448985543_thumb.j

post-71109-0-51239400-1448985617_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin la așa zisa pb a cutiei dsg 7, referitoare la cuplul suportat/limitat. Pe site ul celor de la Br Performance scrie ca se poate activa și îmbunătăți funcția lounch control iar timpul de reacție poate scădea la 80 ms respectiv 60 ms pt stage 1 și stage 2. Până la urmă există această funcție pe dsg 7?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Grafice

..

Aceleasi valori si la log in mers..

 

 

Cum papucii Elodiei a scos masina ta fix 131 cai, ca-n carte!, dupa 288.000km si 12 ani ?!  Dubios si interesant in acelasi timp. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Acele grafice sunt teoretice. Sunt scoase de un editor WYSWYG de fisiere ce estimeaza el cam cati cai scoate fila. Evident ca poate masina dupa 12 ani sa fie cu ceva cai in minus (sau nu daca e bine intretinut motorul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect Voinea ! Graficul arata softul ! Al 2-lea grafic, arata specificatiile dupa modificari.

:D


Logul in mers nu l-am salvat. Sorry !


Dar, sincer, avea aceleasi valori ca in graficul 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai un dyno bun sau doua iti pot da o valoare cat de cat exacta. Si eu ma indoiesc, fiind fan de motoare tunate 1.9 TDI (primu le-am avut remapat prin 2007)...

 

Vazand cat de greu am scos eu cei 188 cp din AVF-ul meu care credeam ca ii o masina f bine intretinuta...

 

Déjà te lipiteaza turbo, dupa aceea injectoarele ambele fiind stock. Ori ai un turbo nou stock f bun, ori injectoare noi...

 

Spune cine ti-a facut softu poate asa intalegem.

 

Eu am scos cu fisa dyno nu pe povesti si aproximari ale "inginerilor"  188cp pe o plaja mare .  Soft facut in Romania si verificat in Paris la O2 si in Belgia la APEC si au zis ca cine a lucrat a stiut ce sa fac, momentan am trecut si eu la 200cp dar inca nu am gasit aici in Fr un dyno corect.

Casa ajungi la valori din astea trebuie cel putin ceva turbo hybrid, injectoare mai "tinere" sau mari ( V10, am fost printe primi in Ro care a dat moda cu injectoare de touareg V10 5.0 TDI instalate pe motor 1.9 TDI PD). si altele .

 

Dadeai exemplu pe darkside, aia sunt profe... si oricum , cel mai puternic 1.9 TDI 101 cp a fost prima data in Ro. si acus multi ani asa ca info.

 

Nu am treaba cu nimeni, ma bucur cand pot coparata fisele dyno cu altele din alte tari cu tuneri de renume. Bafta in continuare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

In Franta incearca la Shiftech . Au dyno foarte bun de la Cartec 4WD. Un dyno excelent este si cel nou produs 2015 de catre Dimsport. L-am vazut la lucru in Belgia. Ma rog nu tine doar de dyno ci si de inginerul ce realizeaza softul sa iasa totul bine. Poti avea un DSLR mare si negru si nu inseamna ca esti fotograf profesionist cum nici un posesor de interfata de tuning si WinOLS crackuit nu se transforma din dentist sau jurist in chiptuner doar ca a stat pe youtube si 3 forumuri de auto si programe crackuite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la Shiftech am fost cu un prieten in 2012 in Belgia unde au si "scoala" de tuner si atunci parca au deschis noua hala in mijlocul pustietati in Belgia. Sunt foarte Profe, dar si preturile exagerate.

Am mai fost aici in FR  la BR Performence, O2Programmation si APEC belgia. 

 

De exemplu vb pe   forum de un B6 care a fost masurat la BR pe dyno si scotea doar 112 cp din ce 140 a fost softat de ei etc si a scos 146 cp parca, dupa ceva timp a avut alt soft facut la coltu blocului si azi vara a ajuns in romania si  fost facut un soft corect, cu putere lineara si fara fum.  infine.

 

Intaleg ce zici si prin comparatia cu aparatul photo... dar multi au inceput asa si fac lucrari destul de mari si au proiecte frumoase. Sunt destul de multe TDI batrane puternice in romania si cunoscute si de alti de peste hotare, datorita timpilor scosi pe 400 m etc

 

Apreciez foarte mult proiectul 'de coasta" realizat, foarte impresionat si bine mediatizat. Felicitari.

 

Si in final eu sunt multumit de batranul meu TDI AVF din 2001 cu 310 mi km si cu cei aprox 200cp. Ptr un all day care, si care face Fr-Ro destul de des si in scrut timp (si sub 17h) cu un consum de 1.9 ok si cu performate de V6.

 

Scuze de off topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut...de curand mi-am cumparat un vw passat 1.9 PD TDi an 2002 cod motor AVF 131cp. As vrea pe viitor sa-i fac un upgrade la putere,adica chip tuning. In primul rand:

-la cine as putea sa-l fac?(poate este cineva de aici de pe fourum)

-la cat pot urca cu acest motor(un stagiu safe)?

-cat ar costa un astfel de tuning? 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru asemenea intrabari cauta in aria de Prestari servicii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am făcut vineri resoftarea la Revo Oradea la mașina mea (Skoda Superb 2 MY2012, 2.0 TDI CR, DSG 170CP) și după resoftare, pe dyno, mi-a arătat 213,7CP și 456NM. Așa se și simte pe drum... :-)  Ce ziceți, e OK?

Modificat de grigsound
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu zic ca ii foarte ok, daca masuratorile au fost facute ok pe dyno. cate trageri a facut? Masina ii stock ? Cati a avut inainte de resoftare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 14.02.2016 at 0:46 PM, ninu said:

Eu zic ca ii foarte ok, daca masuratorile au fost facute ok pe dyno. cate trageri a facut? Masina ii stock ? Cati a avut inainte de resoftare?

Mașina e stock, iar măsurătorile pe dyno eu cred că au fost făcute ok, cel puțin așa mă aștept de la renumele firmei unde a fost făcută resoftarea și am fost de față la măsurare, nimic de reproșat! Eu sunt absolut mulțumit de rezultat! ;) Atașat poza cu valorile dyno.

grig2016.jpg

Modificat de grigsound
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cei care aveti resoftat motorul si inca aveti DPF pe el, cum se prezinta? Face regenerari mai dese? Trece ceva fum de el? :)

Multumesc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 01.02.2016 at 0:49 AM, grigsound said:

Am făcut vineri resoftarea la Revo Oradea la mașina mea (Skoda Superb 2 MY2012, 2.0 TDI CR, DSG 170CP) și după resoftare, pe dyno, mi-a arătat 213,7CP și 456NM. Așa se și simte pe drum... :-)  Ce ziceți, e OK?

E foarte interesanta cresterea de putere. DPF-ul a ramas pe masina, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!