Jump to content

My shadow-blue Mk5 daily-drive & track-toy


Acidutzul

Postare recomandată

Multumesc pentru info. In 2011 adica saptamana care vine fac rost de guta si ma apuc de treaba. :P

La multi ani, un an nou fericit si multi km fara probleme cu masina!

Link către comentariu
@Nautilus: perfect de acord cu tine; pentru drumuri publice (mai ales RO) compromisul este necesar cel putin pentru confort, dar chiar si pentru siguranta (denivelarile pot destabiliza periculos o masina orientata/setata exclusiv pentru track). Daca as merge cu ea exclusiv pe drumuri publice, nici nu m-as gandi sa mai schimb ceva la suspensie (FSD+arcuri Eibach+bari antiruliu H&R), compromisul mi se pare perfect. Eu insa caut un compromis usor diferit (in ecuatie intra si circuitul), dar tot nu sunt convins ca trebuie sa mai schimb ceva, dat fiind nr. redus de km. pe pista :).

Tu ai schimbat si arcurile sau esti tot pe OEM?

Bafta!

La mulţi ani şi să avem toţi un an mai bun dec

Link către comentariu
  • 1 month later...

Salut. Frumoasa masina , vroiam sa te intreb daca ai avut probleme cu folia de pe fata ca am vazut ca e de 20%.

Bafta sicat mai multe vizite pe circuit:)

Link către comentariu

Salut si mersi... mi-ai urat exact ce-mi doresc :blah: ! Cu folia nu am avut pana acum probleme, dar probabil e o chestiune de timp (si noroc :) )

Bafta!

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Azi au venit bunatati :icon_cheesygrin:. Brate inferioare de Audi TT + cele trebuincioase, in scopul atingerii unei caderi pe fata de cel putin -2 grade. Sper sa merite (m-a cam usturat la portofel).

Acum urmeaza sa dau comanda de ambreiaj, si sper ca masina sa fie montata la inceputul lui aprilie ;)

Bafta!

post-13132-0-32492000-1298394468_thumb.j

Link către comentariu

La ce ambreiaj te-ai hotarat pana la urma ? Stiu ca erai indecis la fel cum sunt si eu acum pentru masina mea :D

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

...De abia astept sa inceapa sezonul :P.

Ooooo, daaaaaa :icon_bounce:

@Circoloco, Kirkus: Eu ma indrept spre South Bend Stage 3 Daily. Mai multe am scris aici (arie tehnica).

Bafta!

Link către comentariu

Sa te vedem si cu bratele inferioare pe fata montate!! Sa le stapanesti sanatos!! Banuiesc ca odata cu noul camber o sa iti trebuiasca distantiere de 5!! :D

Super tare postul despre ambreiaj, asteptam cu nerabdare feedback! :)

Modificat de chalin
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Revin cu pb, ca a venit primavara si e timpul pt. schimbare.

Asta e ce zicea whitejames, vis-a-vis de intrebarea lui acidutzul - de unde am tras concluzia ca pe denivelarile mici din oras nu ar lucra.

The softening valve in the Koni-FSD feels like it does not open up until about 45-50kph; not until you encounter a significant bump/pot hole. As speeds rise and vehicle impacts with pot holes/broken sections of tarmac, the valve opens up to give you that silky smooth trade mark Koni ride, like being on standard Koni Reds I imagine (softening aobut 10-15% softer than stock dampers - but not as soft as comfortline Golf). Bilstein dampers (originally under consideration) are 25% stiffer and in my opinion, would be too firm for stock GTI springs.

The softening valve generally doesn't open hitting minor undulations in roadway - only bigger bumps.

Modificat de shrek_1966
Link către comentariu

revin in a va cere o parere intre koni fsd (preferabil cu arcurile OEM, sau cu H&R OE sport) si suspensia kw street comfort

Link către comentariu
  • 5 weeks later...

Weekend-ul asta am fost la Elcar pentru urmatoarele:

- schimb distributie (masina are 4 ani);

- schimb ambreiaj;

- schimb brate inferioare fata OEM cu model TT;

- revizie 60k;

- geometrie.

Din pacate, cu ambreiajul nu mi-a iesit. Dupa ce s-a dat cutia jos, s-a constatat ca prinderea volantei la vilbrochen este in 6 suruburi, iar volant_a din kit-ul Southbend este in 8. Volant_a va pleca inapoi in State, si se asteapta venirea uneia cu prindere in 6 (se pare ca e primul 2.0 TDI pe care se pune acest kit SB St3 daily, de aici si problema lor in a alege prinderea corecta).

Pana una alta, am montat basculele de TT. Am ajuns la o cadere de -2 grade pe fata. De asemenea, ecartamentul s-a marit un pic, deoarece basculele de TT sunt o idee mai lungi. Am luat cateva viraje mai in forta, si impresiile sunt pozitive. Desi parca s-a redus usor promptitudinea in raspunsul initial al directiei, pe viraj se simte ca anvelopa este solicitata mai mult si opune o rezistenta mai mare la alunecarea laterala. Intr-un anumit rond, cu anvelopele relativ reci, am putut mentine masina in usor fluierat de cauciucuri la o viteza la care inainte pierdeam aderenta laterala si trebuia sa modulez din acceleratie.

O mica problema este faptul ca imi ating rotile fata in aripi (e adevarat ca in conditii extreme, respectiv 4 persoane+bagaje, viraj in viteza +100km/h si denivelare). Ma gandesc sa rezolv problema din swaybar-uri... fie sa pun bara de 26 fata de pe soft pe hard, si sa schimb bara spate de 22 (deja pe hard) cu una de 24, fie sa trec la kit-ul de 28/24.

Oi vedea... deocamdata tot ce vreau e merg la Hungaroring cu un ambreiaj SB St3 rodat, desi sunt cam sceptic :( .

Bafta!

post-13132-0-93999500-1302553962_thumb.j

post-13132-0-42377600-1302553998_thumb.j

post-13132-0-38952300-1302554013_thumb.j

Link către comentariu

Am vrut sa te intreb si duminica la intalnire dar m`am grabit tare, nu am stat foarte mult, ce`i cu numarul ala :blink: ?

Link către comentariu

Daca iti spune va trebui sa te omoare. Lol!

Clubul celor cu 2.0 tdi asteapta cu interes schimbul volantului

Link către comentariu

:lol: sunt niste numare temporare de inregistrare pe care o sa le folosesc cat timp particip la o misiune a UE.

Link către comentariu

FDY-ule, acum că ți-a spus, eu zic să te ascunzi :P

Citisem pe feedback de la Elcargid de pățania cu ambreiajul...

Sper să se miște OK cei de la curier, și să ne dai vești bune c

Link către comentariu

Shut up!!! I kill you all!!! :blah:

Volant_a a plecat de miercuri din SUA (cel putin asa a promis americanu' de la SB). Daca vine tot in 14 zile, in cel mai bun caz montez ambreiajul pe 30.04.

Link către comentariu

De curiozitate, transportul asta il platesti tu, sau americanul?

Te-ai interesat, cum rodezi ambreiajul?

Modificat de gHapciu
Link către comentariu

El. Eu mi-am furat-o cu manopera la demontat/montat cutie :). Rodajul pt. mine este destul de simplu (ca timp), pentru ca in fiecare saptamana fac cam 1500 km, ceea ce cred ca ii ajunge.

Link către comentariu

1500km in exterior nu sunt tot una chiar si cu sub 1000km in oras. Nu te grabi :icon_thumright:

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

De acord. Din fericire drumul pe care-l fac (multe portiuni virajate, pante) este un rodaj destul de consistent pentru ambreiaj, char daca nu ar fi sa zicem pentru frane. Poate chiar mai indicat decat orasul (schimb des viteze, dar patinez rar).

Graba nu o sa fie oricum, pentru ca "dragii" de organizatori de la Hring au programat trackday-ul pe 25.04 :angry: , ceea ce inseamna ca daca as fi mers, mergeam oricum cu ambreiajul OEM.

Link către comentariu

:cheers: ... bine ca ai pus surpriza in ghilimele, ca ma lua cu inima :P

P.S. i-ai vazut deja gaurile? :lol:

Modificat de Acidutzul
Link către comentariu
  • Dudu featured şi unfeatured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!