Jump to content

Tubulatura turbo / Sigurante tubulatura


Extreme
 Share

Postare recomandată

C o s m i n

Si ce vrei sa spui, ca daca suiera, nu mai schimbi furtunul si arunci masina?

ORicum trebuie sa schimbi furtunul, pe admisie la motoarele supraalimentate nu tin improvizatiile.

Schimba furtunul si apoi vezi ce se intampla. Sau mergi la service daca ai prea multi bani si nervi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • Replies 182
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 42miticutza

    19

  • C o s m i n

    16

  • adyi

    14

  • ninu

    13

Buna,

Azi am prbat viitoare masina care vreau sa o cumpar, un passat AVF din 06.2001 highline.Si am cateva intrebari.

1.Am vazut ca scoate fum negru(putin albastrui) cand pornesc (motoru rece si nepornita de mult din spusele proprietarului) si cand o acelerez in gol dar putin. In mers la turati mici pana in 2500 tur/min cred. Si m-am gandit ca 4poatefi turbo.

Fumul este din caua asta? o pierdere sau intrare de aer "fals"?

-Am incercat sa ajung la el cu chin, l-am pipait etc si am zis ca ii ok desi nu am facut mare lucru, oricum nu era uns sau etc.

...Dupa care...

2. Am trecut in partea cu intercoolerul si am pus mana pe furtun si am vazut ca se misca in imbinare. Am tras putin de ele dar pare destul de ok cu toate ca se misca si se vedea bine dar fara a iesi . Am pipait pe jos sa vad daca ii ulei ma pipai cu mana de sus in jos pe furtun si am vazut ca intercoolerul ii ok, nu a fost uns.

In patrea motorului era putin murdar cu ulei si praf furtunul da nu sti daca ii tot ala care duce in intercooler.

Aceste "probleme" poate sa fie problema care declanseaza acest fum care dupa mine nu mi se pare normal?

Tubulatura intrecoolerului ce pret are in ziua de azi? Dar ceea a turbolui? Are doua, sau doar acel faimos S?

Multumesc de timpu acordat.

Have a good time

post-39904-0-68594300-1339886687_thumb.j

post-39904-0-17243900-1339886732_thumb.j

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel in forma de S si mai gros ce apare la tine in prima imagine mai murdar, eu l-am schimbat in ianuarie si a fost 220 Ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, si ce sintome aveai? Cum se comporta masina inainte sa schimbi acel furtun? La tine misca sau era fisurat? Scotea fum din cauza asta?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se aude un fasait la turatii mai mari cand este un furtun spart si o sa vezi si urme de ulei.in poza este toata tubulatura

post-68118-0-40574400-1339940397_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ninu: Masina mergea bine si inainte si dupa ce am schimbat furtunul, nu scotea fum, dar avea un sunet putin fasait. Furtunul avea un joc foarte mare se misca destul de semnificativ, si aveam putin ulei acumulat, iar mecanicul mi-a recomandat sa-l schimb pentru ca riscam sa imi iasa de tot in mers (acele urechiuse erau tocite rau de tot).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Maine ma duc sa iau masina si va rog sa imi spuneti cum mai pot testa tubulatura turbo? Metode,idei orice este bine venit.

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna,

Am curatat acel furtun in S care se vede in poze, masina merge mai "bine" adica trage mai repede dar si "fluiera" turbo mai tare, adica la turati sub 1800tur/min.

Face ca sirenele vechi de ambulante(acele daci combi) . Numai la turati mici. De ce? Oare inainte nu il auzeam eu?

AM facut ceva gresit?

Am mai avut scos un furtunas de vacum, cel de plastic din "spatele " sau sub vasul de exapnsiune. L-am bagat la loc. Sa fi din cauza asta?

Furtunl ce duce la durbo "direct" cel de la filtru de aer, a fost suflat cu compreso ca si filtrul si carcasa.

post-39904-0-51986300-1341172049_thumb.j

post-39904-0-26583000-1341172227_thumb.j

post-39904-0-59804600-1341172335_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la curatarea acelui furtun SIGUR nu trage mai bine. ;)

Ti se pare. Iar de suierat... si aia ti se pare. Nu influenteaza cu nimic. E doar un traseu.

Daca suiera tare, curata turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare tuturor

Am gasit la un atelier de reparatii electrice si bobinaje aceasta banda.

Acum vreau sa fiu sigur daca este exact acelasi lucru despre care spuneti voi.

Este o banda cam de vreo 5 cm latime , alba, tesatura nu este f deasa ci se apropie mai mult de

banda de pansament.

Eu i-am zis omului la ce vreau sa o folosesc si el s-a intrebat daca rezista la temperatura care este acolo.

Acum in cazul in care asta este banda as vrea sa stiu cum se leaga ea de teava? Facem nod la capete sau cum? Si cate straturi se vor da pe fiecare furtun? aaaa.... si banuiesc ca nu se va gatui respectivul tub ci se va pune banda excat pe teava fara a strange f mult ca sa gatuim acel tub.

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o suprapui la un capat iar la celelalt, o lipesti cu ceva peste....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da un strat subtire de silicon transparent intre straturi. Va fi mult mai bine.

Banda aia se foloseste la bobinaje si se impregneaza cu lac, de-asta nu are nimic care sa o tina lipita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da un strat subtire de silicon transparent intre straturi. Va fi mult mai bine.

Banda aia se foloseste la bobinaje si se impregneaza cu lac, de-asta nu are nimic care sa o tina lipita.

Cate straturi de banda ar trebui date?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, am si eu o nelamurire. Anul trecut prin vara mi-a crapat furtunul ce vine de la turbo cel mic (pret 450 ron). Simtomele erau mult fum negru si un fasiit la turatii mari. Anul acesta cam de 3 saptamani ,,surpriza,, a crapat din nou. Bine a crapat de mai mult timp cam 3 luni dar doar acum lam depistat pt ca eu stiam ca e nou si nu avea cum sa crape tot ala si asa ca tot am cautat prin alte parti numai la ,,el,, nu. De data asta ca si ,,simtome,,era doar fisiitul acela puternic,in rest motorul tragea bine si nu scotea fum. Am sunat la reprezentanta pt garantie ( 24 de luni) daca il montezi la ei sau in service autorizat. Bineinteles ca lam montat eu si am pierdut garantia. Acum intrebare, care ar putea fi cauza de a crapat si asta nou ??? Cel vechi am zis ,,ok,, a fost (batran uzat) dar acum si asta nou, adica de 1 an. Cineva mi-a zis sa nu fie cumva cipuit motorul si eu sa nu stiu...Masina e passat variant 2002, avf 131 cp.si este la mine de 2 ani. A si era sa omit furtunul ce vine de la intercooler spre turbo este nou(sau rupt umerii aceeia) si intercoolerul la fel este nou lam schimbat pt ca era lipit si am vrut sa fie toate ok. Mersi pt eventualele sfaturi si sugestii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cate straturi de banda ar trebui date?

2-3.

Eu am evoluat. Am tras pe el o spira speciala pentru astfel de furtune, ca in poza de mai jos.

sdr... daca nu e softata masina, calitatea slaba a furtunelor.

post-8441-0-85961200-1353490756_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
Girleanu Adrian

  1. Salutare sunt posesorul unui vw passat fabricat in 02/2005 motorizare 1.9 TDI AWX 130cp si am urmatoarea nedumerire : este normal sa se auda turbina ''fluierand'' pana la 2400 rpm/dar le relanti motorul se aude normal fara acel ''fluierat'' ? Precizez ca schimbul de ulei cu absolut toate filtrele le-am schimbat de 1000 km asa,ulei am bagat Castrol Edge 5w30 deoarece fostul propietar numai pe ulei din asta a tinut-o de cand a cumparat-o,masina nu consuma deloc ulei,motorul trage bine,dimineata scoate putin fum alb ptr 2 minute asa asta insemnand sa nu o pornesc cateva zile,fum negru scoate doar cand ii dau brusc in acceleratie in rest nimic.Masina are 172.000 km verificati.O zi buna !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura schimbul de ulei. Fluiera cand intra in sarcina, probabil un furtun, mai des pica cel in forma literei S, la iesirea din turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu un fluierat la motor,astazi m-am intors din tara cu passatul un drum Timisoara Austria 530 km,o caldura infernala ,clima functionand non stop pe timp de vara +am avut un frigider la 12 v in masina.acuma seara dupa ce am ajuns,am fost pana la magazin si la niste accelerari se auzea un fluierat.suierat(seamana putin cu o curea care patineaza) nu stiu cum sa ma exprim exact dar nu tot timpu si pana la 2000 rot/min,aveti vreo idee de la ce ar putea fi?turbina este schimbate de 10.000 km cam asa...distributia + curele toate,filtrele,am verificat curelele sunt ok,intinse.poate sa fie de la clima sau de la turbina ceva daca e noua?tot timpu cand fac pauze pe autostrada las motorul sa mearga cel putin 1 minut.o sa mai vad maine daca mai face si revin cu posturi.am gasit si un video si cam asa face si la mine,a facut de 2-3 ori,si cand am ajuns acasa numai facea,zgomotul la scos in mers la plecarea de pe loc in sarcina sau accelerare,la relantiu nu a facut deloc:

 

 

o seara buna 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sunetul e denaturat in clip, dar pare a metal pe metal, adica zgomot de turbina...

Parca aveai B5, este clip facut de tine sau luat de pe net ?

Dupa cum povestesti este fluieratul de furtun care se aude in mers, in sarcina, mers agresiv, cel de turbina se aude si daca o turezi pe loc.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu fie de la turbina ca nu are nici un an si doar 10.000 km:(( poate scap cu vreun furtun ceva,da masina mea este b5 dar clipul este preluat,dar asa face si la mine doar ca in mers mia facut ieri,pe loc nu a facut...o sa mai dau o tura cu ea astazi si revin daca mai face.

 

multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferentele sunt mari intre sunete. In clip sunetul e facut de o turbina terminata. La tine este probabil un suierat de aer comprimat scapat printr-o spartura de furtun. Furtunele imbatranite devin mai dure, cand ti-a schimbat turbina porbabil au tras prea tare de furtun si a crapat putin. Acum s-a largit.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai facut o tura prin oras si azi nu a mai facut deloc,o sa vad in zilele urmatoare daca mai face,daca da o sa merg la "doctor" cu ea.la o diagnoza eventual sa vedem.o sa va tin la curent.ar putea sa provina de la EGR cumva ca el scapa ulei pe acolo si mai face "ca porcu" cand este foarte cald afara si circul prin oras...l-am verificat si tine vacumul.

 

multumesc mult de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate mi-aduc aminte masina ta mergea bine pe racoare. Daca n-ai rezolvat sa stii ca sigur ai probleme pe vacuum, stutul pompei tandem. De asta face egr-ul ''ca pocul''.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce stut ar trebui sa ma uit?ai cumva vreo poza cu el sau unde este amplasat?eventual sa ma pun sa schimb furtunele pe acolo sa fie treaba buna,ma refer la cele subtiri de vacum?

 

numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa se vede daca dai la o parte tubulatura turbo.

Aici, clipul din postul 288, arata stutul cum se misca in corpul pompei si nu mai etanseaza.

Postul era si pentru tine. Se vede ca nu l-ai citit.

post-82361-0-49025100-1375174646_thumb.j

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!