Jump to content

Vibreaza masina la ralanti


Extreme
 Share

Postare recomandată

Va salut.

Am si eu o problema cu un passat b5.5 AVF , 1.9 TDI 130 hp. De ceva vreme, la relanti, doar cand e motorul cald, imi da niste "suturi" sa zic asa...adica se aude un fel de virbatie foarte scurta si puternica. Acul turometrului oscileaza in acele momente, adica de la 900 de turatii scade cativa milimetrii.Precizez ca nu face tot timpul. Daca nu accelerez cand face asa, pana la urma se opreste motorul si nu se aprinde nici un martor in bord, nici cel de la baterie, nimic..Adica e ca si cum masina ar functiona. In mers nu are absolut nimic. S-a mai lovit cineva de problema asta?

Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

@Planetara astazi vreau sa ma duc la cineva sa imi faca o scanare. Pe ce grup sau pe ce modul ar trebui facuta scanarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa se uite pe 004, 013, 023, 018..egr,. etc - acum, daca te duci la diagnoza, persoana respectiva trebuie sa stie unde si ce sa verifice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 minutes ago, F l o r i n said:

sa se uite pe 004, 013, 023, 018..egr,. etc - acum, daca te duci la diagnoza, persoana respectiva trebuie sa stie unde si ce sa verifice.

Din pacate nu prea stie. Omul a zis ca ma ajuta sa imi faca diagnoza, dar imi da logul si sa ma duc cu el sa mi-l interpreteze cineva care stie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci omul nu te ajuta sa iti faca o diagnoza... ci sa iti zica ce cifre sunt afisate in campurile de masura pe care le dictezi tu...:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 minute în urmă, baie_2002 a scris:

Din pacate nu prea stie. Omul a zis ca ma ajuta sa imi faca diagnoza, dar imi da logul si sa ma duc cu el sa mi-l interpreteze cineva care stie...

Esti din Buc.apeleaza la colegul Florin pt.o diagnoza cu tot cu interpretare, daca nu vrei la el sunt si altii!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florinpai tot la ceea ce ai zis tu m-am gandit si eu si de aceea am intrebat ce trebuie sa verifice ca sa stiu ce sa ii spun. Daca e ceva bulit pe clapeta de acceleratie sau la pompa de motorina, apare ceva pe tester? Dupa capul meu ma gandesc ca poate sa fie ceva de la pompa de morotina, de la filtru, de la distributie sau de la clapeta de acceleratie..cam multe necunoscute:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai clapeta de acceleratie la modelul tau. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am stiut...eu din ce am cautat pe net, am inteles ca am. Nu e piesa aceea de sub EGR care blocheaza aerul cand se inchide si iti moare motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o clapeta de oprire....nu de acceleratie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de informatie, nu am stiut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut din nou. Am efectuat diagnoza. Rugamintea mea este daca ma poate ajuta cineva cu interpretarea ei.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur, daca postezi logul.... sau ce ai de postat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.PNG

2.PNG

3.PNG

4.PNG

tr4+3.csv

tr4+3.xls

Logul este facut in mers. EGR-ul este anulat mecanic ,de aceea nu avem un BS 03 salvat, iar cel de turbo nu l-am salvat. Nu era nimic suspect pe cel de turbo, presiunea la OFF 952 iar la ON 1148, urca destul de repede, in 3 trepte rapide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pare cat de cat ok - deci, eu zic sa te deplasezi cu masina la un mecanic/specialist, sa vada unde este problema. Din pacate nu toate defectele se identifica din spatele tastaturi....

cilindrul 2 - valoare cam mare a compensatiei, tot asa, valoare mare a consumului la relanti. Deci, e posibil sa avem o problema pe partea de injectie carburant, injector/injectoare, chiulasa, cilindru - trebuie verificat.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, legat de picajul  de presiune, ai vreo idee de la ce ar putea sa fie? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut! Am si eu o problema la un Passat 2002 131CP TDI AVF. De vreun an de zile umblu ,am schimbat vreo 10 mecanici si nici unul nu reuseste sa i dea de cap.Va explic simptomele.Pornirea la rece(dimineata cand e mai frig) motorul trepideaza la relantii (scade turatia sub valoarea normala) si scoate fum alb.dupa ce temperatura ajunge la cca 40 de grade,isi revine si merge bine.Precizez ca am schimbat doua injectoare, am schimbat debitmetru, Egr, am curatat turbina cu toata tubulatura plus intercooler si saptamana trecuta am schimbat si ambreiajul si volant, dar problema ramane.Cu cateva luni in urma am schimbat iarasi mecanic, iar dupa ce i am explicat omului situatia,s a pus pe treaba.A verificat tot ce era de verificat in ceea ce priveste VCDS,nici o eroare semnalata,totul e in parametrii.La un moment dat omul a avut o sclipire si mi a scos mufa de la senzorul de temperatura..printr un miracol trepidatiile au incetat,fum nu mai scotea..am zis asta e! Sonda de temperatura defecta...Wrong! Am pus de 2 feluri OEM si Aftermarket,problema persista.Am schimbat si cel de ai 2lea senzor de temperatura care se afla langa radiator,dar fara succes.vazand ca nu ii poate da nimeni de cap,am circulat asa cu ea,adica cu mufa senzorului de temperatura scos.Cand am schimbat debitmetrul, m am gandit sa bag acea mufa la loc sa vad cum se comporta.Zis si facut! Dimineata,iarna fiind, - 10 grade, pun contactul si observ ca martorul de la bujia incandescenta se aprinde timp de  2 secunde ,apoi se stinge.evident am pornit din compresie,bujiile erau in concediu.Iar inapoi in service,le a masurat ,le a verificat totul in regula dar nu erau actionate de catre Ecu .Am scos iarasi vestita mufa din sonda de temperatura si ce sa vezi,bujiile functioneaza.Sincer sunt pierdut si nu stiu ce sa mai fac..mufa de la sonda a fost masurata,functioneaza.Acum ca ultima solutie,saptamana viitoare ma duc sa schimb toate furtunele de vacuum sa vad daca scap de acele trepidatii mega enervante...iar la capitol bujii,sincer nu stiu. A mai patit cineva asa ceva? Orice idee e binevenita, eu sincer le am epuizat pe toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 28/02/2017 at 8:48 AM, baie_2002 said:

Va salut.

Am si eu o problema cu un passat b5.5 AVF , 1.9 TDI 130 hp. De ceva vreme, la relanti, doar cand e motorul cald, imi da niste "suturi" sa zic asa...adica se aude un fel de virbatie foarte scurta si puternica. Acul turometrului oscileaza in acele momente, adica de la 900 de turatii scade cativa milimetrii.Precizez ca nu face tot timpul. Daca nu accelerez cand face asa, pana la urma se opreste motorul si nu se aprinde nici un martor in bord, nici cel de la baterie, nimic..Adica e ca si cum masina ar functiona. In mers nu are absolut nimic. S-a mai lovit cineva de problema asta?

Va multumesc anticipat.

Salut, am si eu o problema asemanatoare pe un Passat B5 din 2002, 131 CP, PD. Doar la relanti, dupa ce motorul se incalzeste (incepand de la 70°), motorul "sughite" brusc creand niste scuturari destul de puternice. Am testat masina la un service specializat si mi-am gasit probleme la ECU si la senzorul de temperatura. Le-am schimbat concomitent cu un etrier pe partea dreapta, insa problema a persistat. Am dus masina la un mecanic, care m-a trimis sa imi verific injectoarele la un specialist. Acest specialist mi-a zis ca sunt ok injectoarele. Dupa un al 3-lea scan cu VAG COM am observat o volatilitate a cantitatii injectate in momentul "sughitului". Mai precis, am inteles (si citit) ca aceasta cantitate ar trebui sa fie intre 3 si 9 mg insa atunci cand sughite, cantitatea este de pana la 12 mg, revenind la normal imediat dupa seria de scuturari. De asemenea, senzorii de pe axul cu came indica o "intrerupere de semnal - semnal 0" (asta am inteles de la mecanic) in momentele scuturarilor.

Masina are 350000 km si i s-a schimbat volant atunci cand am cumparat-o ( la 325000), deci ma indoiesc ca aia ar putea fi problema. De tras,  trage foarte bine si in timpul mersului nu are simptome. Cand au aparut prima data aceste scuturari am marit turatia la relanti pana la 920 rpm pentru ca altfel motorul murea dupa cateva scuturari. 

Mentionez ca schimbul de distributie si ulei l-am facut in luna Mai a acestui an. 

Se poate sa fie pompa de motorina? Sau mai degraba una electrica? (Uneori dupa scuturari, ceasurile din bord se reseteaza.. cad dar isi revin la loc in 2 secunde) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut din nou,

 

Am schimbat intreg cablul de la ECU pana la injectoare, problema persista. Rayn, ai putea sa ma ajuti cu mai multe informatii? La ce releu ar trebui sa ii indic mecanicului sa se uite?

Tinand cont ca problema apare doar dupa ce motorul se incalzeste, poate fi ceva electric? Adica nu ar trebui sa faca si la rece sau si in mers daca ar asta ar fi problema?

Voi reveni si cu logul pentru grup 013.

Modificat de m.octav
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa facea si fosta masina (passat 1.9 de 101 cai). Tind sa cred ca problema e la injectoare, am facut fel de fel de experiment si nimic. O perioada nu mai facea, apoi o apuca iar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna ziua.

Desi vad ca de foarte mult timp nimeni nu a mai scris in acest topic, incerc sa ridic o problema aparuta la masina din imagine, un Passat B 5.5, motor AVB, 101 cp, din 2002, cu 359000km la bord: cam de 6 luni a inceput la ralanti sa apara o usoara trepidatie, ca si cand ar fi in contact motorul cu caroseria. Daca urc turatia de la 850 rot/min la 950 - 1000 rot/min aceasta vibratie se amplifica, devenind destul de deranjanta. Cam la 1100 - 1200 rot/min vibratia dispare, probabil printr-o mai buna echilibrare a motorului. Am  luat si eu, ca si alti colegi de topic, cateva masuri ca sa incerc sa identific cauza acestor vibratii: in service am verificat injectoarele care sunt in parametri, am verificat galeria de evacuare cu tobele, racordul flexibil, tampoanele de prindere ale acestora, am desfacut colierul de asamblare a partii anterioare de cea posterioara a ansamblului galerie tobe, le-am fortat pozitia dar niciun fel de modificare a vibratiei. Am schimbat pe rand: suportii motor si cei de la cutie cu piese originale, noi, nicio schimbare. Vibratia persista. Am schimbat ansamblu ambreiaj, pentru ca deja, dupa ce motorul se incalzea, la plecarea de pe loc, apareau acele smucituri caracteristice de ambreiaj uzat. Am gasit volant blocata. Ambreiajul nou este Sachs, cu arcuri in volant dar si pe discul de ambreiaj, identic cu cel pus de fabricant si pe care l-am schimbat la 258000km cu un Luk care nu a rezistat decat 101000km. Cu toate acestea vibratia a ramas aceiasi. Pot spune ca singura data cand s-a modificat cu ceva aceasta vibratie, amplificandu-se, a fost dupa ce am montat pe masina suportii noi de motor, suporti Lendforder cu sigla VW Audi sterse. Am reglat si bucsa balansier din fata motorului, astfel incat acesta sa nu stea pe ea. Am luat la rand toate elementele de sub masina, cu masina pe elevator, fara sa gasim ceva ce ar putea duce la producerea acestor vibratii. Motorul merge rotund, fara vibratii, nu intrerupe, trage foarte bine. Am repetat verificarile de mai sus la doua servisuri sperand ca doar, doar voi identifica cauza acestor vibratii. Am citit tot acest topic si am vazut colegi ce au avut aceeasi problema. Dar niciunul nu a ajuns sa spuna clar daca si cum a identificat si a eliminat cauza aceastor vibratii. Poate mi-a scapat mie ceva parcurgand acest topic. Imi cer scuze daca este asa. Daca aveti o solutie la aceasta problema va rog s-o postati sau sa-mi indicati alt topic unde cineva a gasit solutia de eliminare a acestor vibratii. Stiu ca multi dintre dumneavoastra nu mai aveti, probabil, de mult timp acest tip de masina. Eu am pastrat acest Passat pentru ca este foarte comod, spatios, economic, rezistent si foarte....prietenos. In speranta ca cineva care cunoaste raspunsul la aceasta problema va mai intra pe acest topic si va citi aceste randuri, astept cu mult interes o solutie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul in sine se vede cum ar vibra mai tare decat altele de acest tip? Poate de aici ar trebui inceput, posibil sa fie ceva din el, iar ceea ce se aude sa fie doar un efect secundar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!