Jump to content

Tubulatura turbo / Sigurante tubulatura


Extreme
 Share

Recommended Posts

nu cred ca e aceea sau poate nu stiu eu dar se afla in fata pe sub radiator...nu e de plastic

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 182
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 42miticutza

    19

  • C o s m i n

    16

  • adyi

    14

  • ninu

    13

Tu ai spus asa:

am teava sau conducta de trecere de la egr la intercooler stramba ...

Cand ceri ajutor, macar sa stii ce vrei. Daca nu te pricepi, noteaza-ti pe hartie cand iti spune mecanicul.

Banuiam ca vrei teava dintre lonjeroane, dar dupa ce ai cerut tu...

Daca e stramba, s-o indrepte. Noua este 165 de euro.

post-8441-1286192745_thumb.png

Edited by C o s m i n
Link to comment
Share on other sites

mecanicul mi-a aratat teava si a zis ca trebuie schimbata nu l-am pus sa o deseneze si sa ii scrie numele...

Link to comment
Share on other sites

Cu 240 de lei am luat io teava dintre lonjeroane..am luato de la dezmembrari,incearca si tu acolo ca o sa gasesti sigur pt ca alea cam rar se vand.bafta :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

aveti idee cat costa tubulatura turbo din silicon? dar fara intercooler.. furtunele ma intereseaza ca dabea le-am schimbat si am impresia ca au inceput iar sa "fasaie" :P ...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

de zile bune sun la dezmembrari si nu gasesc conducta de aer intre capete lonjeroane....stie cineva unde anume sa o mai caut?originala e undeva la 12 mil si parca nu imi vine sa dau atata pt o teava de un metru...astept ajutorul vostru

Multumesc !

post-68118-0-65413500-1291286276_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Dar totusi de ce n-o indrepti a ta??

Daca ar fi atat de stramba incat sa n-o mai poti indrepta, inseamna ca n-ar mai sta la loc de tragger si radiatoare.

Edited by C o s m i n
Link to comment
Share on other sites

capatul unde se prinde furtunul care duce la turbo e spart,indoit si nu se mai poate prinde garnitura aia ... nu e nimic de indreptat

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

am schimbat si eu furtunul acela in 2 cote, lam luat de la midocar de curand, al meu avea una din urechi tocita si garnitura mancata, insa pretul este exorbitant 741 ron. Sper sa fie o investitie buna. Primu pas al masini e k sa schimbat la consum.

post-79248-0-94614600-1298805470_thumb.j

post-79248-0-97532400-1298805688_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

asta este furtunul care intra in turbina ? atatia bani ?! :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

daca tot eram sub masina cum am schimbat amortizoarele am zis sa dau jos scutul si sa vad de ce am ulei pe furtunul de jos de la intercooler. intr-adevar garnitura din interior era cam mancata si am schimbat-o. in intercooler era o pelicula fina de ulei pe fund dar nimic alarmant..am curatat-o si acuma sa vedem cat tine.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut,

Va pot ajuta cu furtune pe instalatiile turbo, climatizare, samd. Am nevoie de codurile scrise pe furtune sau cu fotografii ale acestora.

Link to comment
Share on other sites

In ura discutiei de la telefon pun poza cu furtunul de care zic. Am gasit-o pe net.

Motorul e AVF si codul piesei in etka este 3B0 145 828 G. Sper sa-ti fie de ajutor.

post-17118-0-94219100-1301329585_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

C o s m i n

Va rog sa folositi mesageria privata in caz ca mai aveti nevoie de ceva.

Faptul ca am lasat postul aici a fost o exceptie si nu e foarte regulamentara.

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Laurentiu Utiu

Exact asa am facut si eu azi ca si Cipos@. Am dat cu panza de teflon( de aia galbena care se foloseste la tevile de gaz) pe racordurile de fier si sub garnitura (apoi pusa inapoi garnitura) ,stransa putin siguranta sa fie mai "puternica" si apoi bagate la loc(intra mai greu inapoi dar trebuie insistat caci banda de teflon permite). Am inceput de la egr catre intercooler si am terminat la turbina. Dupa aceasta "izolare" pot sa va spun ca masina trage mult mai bine si are boost-ul mai puternic.Inca nu am apucat sa fac un log in mers sa compar presiunile dar cand o voi face o sa-l postez.Cei care aveti putin "joc" la imbinari sau garnituri care nu etanseaza bine va recomand sa faceti asa,pentru ca investitia e mult mai mica si e practica (aprox 8 lei 2 role de banda de teflon). :Driver:

Link to comment
Share on other sites

Imi cer scuze, am omis varianta de-a o trimite pe mail.Multumesc pentru intelegere.

Edited by Cosmin_TDI
Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

Exact asa am facut si eu azi ca si Cipos@. Am dat cu panza de teflon( de aia galbena care se foloseste la tevile de gaz) pe racordurile de fier si sub garnitura (apoi pusa inapoi garnitura) ,stransa putin siguranta sa fie mai "puternica" si apoi bagate la loc(intra mai greu inapoi dar trebuie insistat caci banda de teflon permite). Am inceput de la egr catre intercooler si am terminat la turbina. Dupa aceasta "izolare" pot sa va spun ca masina trage mult mai bine si are boost-ul mai puternic.Inca nu am apucat sa fac un log in mers sa compar presiunile dar cand o voi face o sa-l postez.Cei care aveti putin "joc" la imbinari sau garnituri care nu etanseaza bine va recomand sa faceti asa,pentru ca investitia e mult mai mica si e practica (aprox 8 lei 2 role de banda de teflon). :Driver:

Si bandijonarea furtunelor in banza panzata (lata), ca sa nu se mai umfle la presiune. Sa vezi si atunci diferenta.

Link to comment
Share on other sites

Laurentiu Utiu

@Florin La ce fel de banda panzata te referi? de aia de izolat cabluri electrice,de tipul ala? La ideea ce mi-ai dat-o tu cu banda panzata mi-a sarit mintea la powertape-urile alea late. Sunt tot un fel de benzi de izolat dar au fibre in ele,nu trece apa prin ele si sunt foarte rezistente. Sunt exact de alea cu mai vedem prin filme ca rapitorii ii pun pe gura la victima banda ca sa nu tipe :lol: .Se gaseste si pe negru.

http://www.henkel.ro/cps/rde/xchg/SID-0AC8330A-114EEF6A/henkel_ror/hs.xsl/brands-1050.htm?iname=MOMENT+Power+Tape&countryCode=ro&BU=cons_crafts&parentredDotUID=000000QVUS&redDotUID=0000012008 Sper sa nu se considere reclama

post-55955-0-81456500-1301348418_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

C o s m i n

Nu, e vorba de banda din bumbac. Si eu le-am dat in banda toate.

Poate fi banda de bobinaj sau banda in genul celeia cu care se imbraca instalatiile electrice auto.

Link to comment
Share on other sites

Eu caut cam de 1 an de zile si nu gasesc nicaieri. Cei de la magazinele electrice zic ca nu se mai utilizeaza de mult.

De unde a-ti luat?

Link to comment
Share on other sites

C o s m i n

Poate ai vreo pila la vreo fabrica de instalatii electrice auto. Ei au destule acolo.

Sau daca ai cunostinte la vreun atelier de bobinari. Banda de bumbac se foloseste la izolat infasurarile transformatoarelor de putere / sudura.

Este si la reprezentanta, dar e vreo 20 ron/rola.

Sau in cel mai rau caz... aici.

Edited by C o s m i n
Link to comment
Share on other sites

Ieri am patit-o si eu cu furtunul care iese din turbo.In sarcina suiera de intorceau oamenii capul pe strada.Astazi il schimb.

post-29377-0-48117800-1301550312_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Cerceja_gheorghe

Salut

Mi s-a spart furtunul ce duce de la intercooler la turbo(momentan e doar bandajat bine cu banda izolatoare de panza+superglue si peste banda izolatoare de plastic) Nu stiu daca exact atunci sau dupa s-a modificat sunetul la turbo Are un sunet mai ascutit cand intra in actiune (nu suna asa inainte) Furtunul nou costa in jur de 3-400 de lei si la dezmembrari nu l-am gasit Sa fie de la furtun sau se strica turbo?

Sa schimb prima data furtunul si sa vad daca mai suna?

Sau sa ma duc direct la un service?

Care sa fie problema?

Aveti idei?

Careva din Bistrita?

Multumesc

Edited by C o s m i n
mutare in topic corespunzator
Link to comment
Share on other sites

daca trage "aer fals" e perfect normal sa se auda mai ascutit! nu ai fum negru in spate?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!