Jump to content

Probleme Aer Conditionat / sistemul de ventilare


sebastian stefan
 Share

Postare recomandată

Cred ca chestia cu spray-ul nu e buna, gandeste-te ca se va depune si mai mult praf unde dai cu spray-ul. Cat despre curea, nu cred ca ti-o schimba nimenti pt ca e prafuita :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Pana nu am citit aici nu am observat. :) Intradevar, asa face si la mine si a mea e mult mai noua. Cred ca are de-aface cu turatia, ca daca merg in afara, macar 5 minute, pe la 2.500 - 3.000 rpm asa, incepe sa imi inghete, si anume toate cele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai e o chestie, masina care sta pe loc se incinge puternic de la soare si nu de putine ori climatizarea nu mai face fata, mai ales daca masina e de culoare inchisa, in mers insa masina este racita de vant, puneti mana pe tabla masinii dupa ce a stat in soare, apoi faceti cu ea 5 km tot in soare, si veti vedea ca tabla are o temperatura suportabila.

Mult mai importanta decat turatia motorului, si implicit turatia compresorului, este ca masina sa fie in miscare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte corect. Si asta poate sa fie, daca nu chiar asta sa fie motivul principal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte sa va urcati in masina deschideti 2 usi(macar una) ca sa iasa aerul incins din masina dupa care da-ti drumul la a/c la 20 de g stati 3-4m si da-ti pe 18 g inainte sa va pune-ti in miscare.....raceste mult mai bine.Eu asa fac si chestia asta am citit-o pe alte situri. Eu o aplic si se simte mult mai bine in cazul masini mele(polo9n 1.4 16v benzina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, c udeschisul usilor am mai auzit, este logic. Dar de ce sa dau pe 20 mai intai si pe urma pe 18 ?. NU raceste mai repede daca dau direct pe 18 ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea inteleg de ce butonati voi nonstop climatronicul... eu mi l-am fixat pe 21, si acolo ramane. Rar, cand e chiar nevoie, il mut pe 20 sau 22 grade. Cand ma urc in masina si pornesc motorul ventilatorul porneste pe viteza maxima, in aceste cazuri scad manual turatia ventilatorului, pt ca face o galagie deranjanta si face curent in masina, plus ca pe turatie mai mica aerul este mai rece, si se raceste mai repede sau la fel de repede decat pe turatie maxima, si asta fara sa imi sparga timpanele. Dupa cateva minute cand s-a mai racorit in masina, apas din nou butonul AUTO, si il las sa-si faca de cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Se pare ca nu am numai eu problema asta dar masina mea e mai noua :D .

Simptome : la prima pornire din zi a motorului, pornesc AC-ul si totul e ok. Ajung in oras undeva, dupa cateva minute de mers, imi fac treaba, ma intorc dupa cateva minute si cand pornesc iar AC-ul acum bazaie, putin mai gros asa. CE este ?. Am vazut prin nu stiu ce topic ca ar fi din cauza prafului care se depune pe sistemul de ambreiaj al compresorului .... . Este asa d eevident baaitu ca daca sant cu cineva in masina opresc imediat AC-ul ca sa nu ma fac de ras.

Sa ma duc la service ?. Ce se poate face ?.

Si rezolvarea cred ca am gasit-o : nu cumva e din cauza ca pe strada mea este FOARTE mult praf ?. Cum sa va explic, daca spal masina azi, maine este alba (ea fiind neagra) :D .Si asa sa intre praf acolo si sa faca asa ?. Ca daca merg mai mult cu ea in oras, unde e mai putin praf ca pe strada mea, nu se mai aude.

Modificat de constantinu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce poate fi... praful este o optiune :Driver:

Si un sfat mai glumet: vinde-o...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:Driver: De ce s-o vand, ca ai vazut ca ma prea plang de ea ?. :)) Vezi tu, VW e cu lipici, chiar daca ma plang pe de-o parte, pe de cealalta imi place foarte tare. Asa ca e cam greu s-o vand .... . :))

Cat despre praf, da espe destul de posibil.

Modificat de constantinu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa cum am spus am o problema...

Butonasul de langa AC, cel pentru recirculare, se comporta ciudat.

Daca dau drumu la aer si cum in mod normal vreau sa mi-l recircule, aprind si recircularea.. insa nu stiu ce se intampla ca dupa 2,3 minute (catedoata chiar mai mult de 10 min) se stinge singur....

Prima data am crezut ca nu se mai aprinde ledul acela si m-am gandit ca el in sine tot merge, dar mi-am dat seama ca nu e asa. Cred ca nu mai face nimic dupa ce se stinge. Spun asta pentru ca dupa ce il vad ca se stinge apas iar pe el sa-l aprind si aud motorasul acela sau ce se aude (in bord, in dreptul filtrului de polen), semn ca el chiar lucreaza, adica recircula aerul...

Cateodata chiar am impresia ca in timpul mersului il vad stins si dupa 5 minute il vad aprins iar, fara sa-l pornesc eu...

Poate a mai patit cineva la fel si stie sa-mi dea vreo explicatie sau vreo solutie.

Merci :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stie nimeni ??...

Inseamna ca o sa ma duc la service deshi vream s-o las la urma :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Problema e ca nu mai receste ca la inceput. Asta s-a intamplat progresiv bineanteles, ceeea ce ma duce cu gandul la freon consumat. pe la inceputul verii, ziua pe caldura mare stateam pe 16 grade pe treapta 2 de ventilatie si racea prea tare si dupa un sfert de ora deja inghetam si dadeam pe 22 si acum tin tot timpul pe 16 si nu mai raceste nici dupa juma de ora de mers.

Oricum, eu am mers zilnic vreo 2-3 ore cu ea vara asta si banuiesc, ca, cam atat i-a fost, nu ?. Adica nu am kilometrii multi, dar am mers mult prin oras oricum. Cat ar trebui sa "tina" freonul ". :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca ai pierdut freonul pe undeva , trebuie sa mergi pe la un specialist in clime , sa iti verifice presiunea in instalatie . Normal trebuie sa tina minim 2 ani si numai dupa aceea sa iti scada putin presiunea . Numai probleme cu masinile facute pentru Europa de est

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite...asa am patit si eu.... si am tot happy.....am fost la reprezentanta, si m-au dus cu zaharelul de vreo doua ori pana cand m-am enervat si problema s-a rezolvat. partea nasoala este ca imi haraie un pic ceva, dar macar imi merge aerul c.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E, vedeti voi, eu nu cred ca am pierdut nimic ci doar atat a fost sa fie. Gata. Oricum si eu am mers cam mult cu masina vara asta si tot timpul cu aerul pe 16 grade. Vara viitoare o sa platesc eu :vaidecapulmeu: si o sa imi mai puna suculetz in ea ca sa raceasca inca o vara si tot asa. :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recircularea nu e bine sa o tii mai mult decat cateva minute ca se izoleaza habitaclul fata de mediul exterior si tu cu respiratia consumi oxigenul din masina si simti ca nu mai ai aer. Si probabil ca se dezactiveaza singur dupa un timp ca asa a fost programat. Si deci asta e bine. Este si mai frumos cu 3-4 persoane in masina, in 5 minute deja nu mai ai aer. Probeaza daca vrei.

Daca nu exista o dezactivarea automaa a recircularii, si este stricat ceva la tine, tot nu e bine sa tii prea mult recircularea in general.

Repet, recircularea este menita sa o folosesti pe perioade scurte in oras cand treci pe langa camioane care scot fum mult de exemplu.

Modificat de constantinu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ciudat ca se intampla astfel, la mine ii tin aprins mai tot timpu impreuna cu aeru conditionat pentru o racire mai rapida si un consum de motorina mai redus. Chestia ca n-ai aer spusa de constantinu nu e adevarata la mine cel putin si nici nu am auzit pe cineva sa semnaleze aceasta problema, sa-si mai dea si altii cu parerea.

PS: nu-s nemtii asa de prosti sa te lase fara aer in masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca prima daca sa schimbi filtru de polen. Un amic ce detine tot polo happy, avea aceeasi problema si s-a rezovat dupa schimbarea filtrului de polen. Cei drept nu fusese schimbat niciodata si arata destul de rau, as putea spune chiar oribil.

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu - filtru de polen imbacsit reduce eficienta ac/clima la 50 %. Este foarte usor de schimbat/verificat si cost 50 ron. Asa am patit eu si credeam ca am probleme cu compresorul. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ciudat ca se intampla astfel, la mine ii tin aprins mai tot timpu impreuna cu aeru conditionat pentru o racire mai rapida si un consum de motorina mai redus. Chestia ca n-ai aer spusa de constantinu nu e adevarata la mine cel putin si nici nu am auzit pe cineva sa semnaleze aceasta problema, sa-si mai dea si altii cu parerea.

PS: nu-s nemtii asa de prosti sa te lase fara aer in masina

Asa e, ai dreptate.

Recircularea nu se dezactiveaza automat pentru ca pana sa-mi faca probleme o tineam aprinsa incontinuu cu tot cu aer.cond. si nu se stingea, la fel la golful tatalui meu...

pentru ettore raspunsul e nu...aeru este directionat normal, pentru pasageri, asa ca inca nu stiu ce are...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul asta problema este la motorasul/clapeta de recirculare. S-ar putea sa trebuiasca sa fie inlocuite. Cel mai "fericit" caz pentru tine ar fi sa se fi intepenit din X motive. Pune un VAG pe ea si vezi ce zice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine vad ca nu mai baga bine aer c, si nu am schimbat niciodata filtru polen....da nu stiu cum???

Unde e pozitionat???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel face si la mine la IBIZA , nu am reusit inca sa ii dau de cap . Poate ca daca rezolvi mai repede ne spui si noua cum ai facut :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!