Jump to content

Probleme Aer Conditionat / sistemul de ventilare


sebastian stefan
 Share

Postare recomandată

Salut,

Am si eu o problema la minunatul AC climatronic, la masina din semnatura. Ideea e in felul urmator:

1. Daca porneste si baga aer rece nu tine mult, adica sa zic dupa 5 minute da aer fierbinte.

2.Da din prima aer fierbinte, nu cald.

3. Butonul de recirculare(Am observat noaptea, ziua nu e sesizabil) cupleaza si decupleaza(isi schimba culoarea rosu-galben si tot asa).

4. Se aude un carait (ca un zgomot de HDD care gandeste din greu )

Freon este in instalatie ca raceste bine cand il apuca.

Ar mai fi "descoperite" Motoras climatizare- recirculare V164

-reglaj temperatura V68.

Toate acestea aleator. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Asa pateam si eu, posibil ca si la tine sa fie aceeasi problema, clapeta de la climatronic se regleaza aiurea si de aceea baga odata rece pe urma fierbinte. Ar fi bine sa desfaci motorasul de la clapeta si sa il cureti cu un spray (parca wd40 am auzit ca ii ok), dupa aceea ar trebui sa isi revina ca si la mine.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine deja nu mai răceste (la moment nici nu am nevoie,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am doua probleme cu un Polo din 2002 cumparat foarte recent si anume:

- abureste parbrizu ft. tare....

- nu da aer rece decat cand vrea ea ... e pus pe aer conditionat si ea da caldura; is momente cand da aer rece si cand da aer cald desi e pus sa dea rece ... De la ce poate fi ?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu dar la mine nu e Climatronic ci e Climatic si dupa ce am fost cu ea la teste la un baiat care lucreaza la Porsche mi-a zis ca trebuie sa schimb motorasul ala V68 care regleaza temperatura care costa in jur de 500 de lei si mai costa si montajul inca pe atata asta ca sa scapi de fluctuatiile de temperatura si sa nu-ti mai bage aer fierbinte cand sunt 40 de grade afara si cand rotita aia e invartita spre 18 grade sau la rece. Pentru recirculare am inteles ca la fel trebuie schimbat nenorocitul ala de motoras care si ala costa destul de mult dar in schimb ala e mai usor de schimbat.Cand o sa am in jur de 1500-2000 de RON de cheltuit o sa schimb ambele motorase si atunci va si anunt daca s-a remediat problema.Pana atunci merg cu ea asa ....

Salut,

Am si eu o problema la minunatul AC climatronic, la masina din semnatura. Ideea e in felul urmator:

1. Daca porneste si baga aer rece nu tine mult, adica sa zic dupa 5 minute da aer fierbinte.

2.Da din prima aer fierbinte, nu cald.

3. Butonul de recirculare(Am observat noaptea, ziua nu e sesizabil) cupleaza si decupleaza(isi schimba culoarea rosu-galben si tot asa).

4. Se aude un carait (ca un zgomot de HDD care gandeste din greu )

Freon este in instalatie ca raceste bine cand il apuca.

Ar mai fi "descoperite" Motoras climatizare- recirculare V164

-reglaj temperatura V68.

Toate acestea aleator. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...eu abia am cumparat masina,si AC-ul nu mergea...am bagat ceva ascutit sa vad daca are presiune si doar un fasait de 2 secunde s-a auzit....oare sa nu aiba freon,sau sa fie altceva?...cand apas butonul de AC,nu se aude nimic!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am avut si eu batai de cap cu el.

La mine s-a rezolvat de sinestatator. nu stiu care a fost faza!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am nici clima nici ac ,dar am buton de recirculare pe care cand il apas nu face nimica.il apas sau nu el ramane in aceasi pozitie si nu se intampla nimica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zuker

Daca ai buton de reciclare e imposibil sa nu ai clima la masina, butonul respectiv face exact cum se numeste, recicleaza aerul din masina, de exemplu, daca stai in spatele unei masini non euro gen camion de pe vremea lui impuscatu si iti intra in masina toate gazele arse, apesi butonul de reciclare a aerului si funtia respectiva iti opreste intrarea directa a aerului de afara si o recicleaza prin niste filtre aerul din interior. :)

Asta poti incerca stand in fata unui camion sau sa treci prin fum sau alte mirosuri ;)

Si daca chiar nu face nimic e posibil sa ai o erroare. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai buton de reciclare e imposibil sa nu ai clima la masina...

Nici eu nu am clima dar am buton de recirculare.Cred ca face parte din dotarea standard a masinii. Rolul acestuia l-ai descris foarte bine.

PS. Acest buton nu functioneaza daca aerul este dirijat numai spre parbriz.

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,vreau sa va intreb ceva.La polo meu am climatic , buton de acela gradat care se comporta ciudat , il setez pe 24 merg un timp dupa care baga aer rece rece,dupa un timp iara isi revine si baga caldura .Dar cateodata il setezpe 19 si baga o caldura de mori incet , iar vara cand e pornit ac-ul cateodata se opreste si baga aer cald ......nu stiu ce sa fac ,ajutatima pls.

Numai bine

am aceiasi problema ,tu ai rezolvato? daca da explicami si mie please :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionel.d.2007

Mi se pare foarte ciudat sa nu aibe masina clima sau AC, eu zica ca totusi 9N din 2003 incoace cam toate ar trebui sa aiba din dotarea standard asa ceva... acuma poate asa este... depinde si de dotari sau ce a vrut fiecare sa aiba ca dotare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e chiar problema, e mai mult nelamurire: cand bag in marsarier porneste ventilatie puternica in partea dreapta fata (nu am identificat exact pe unde vine aerul). Aveti idee de ce? E normal? Nu ma deranjeaza, dar imi sta pe creier ca nu stiu de ce.

Craciun fericit tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel zgomot e de la clapeta de recirculare,in momentul in care ventilatorul este pornit si se selecteaza treapta de marsarier se comuta automat pe recirculare pentru a se evita aspirarea gazelor de esapament in interiorul masinii.Iar recircularea merge si atunci cind aerul este dirijat numai inspre parbriz pentru dezaburire.Singura situatie cind recircularea se opreste automat este atunci cind e pornita si se selecteaza dezaburirea parbrizului,rotind comutatorul pe aceasta pozitie si avind recircularea in functiune.Poate fi pornita manual din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a dus piticul de pe creier :) Multumesc mult de raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desfacut motorasul v68 curatat si surpriza!! nu mai am caldura in masina !!!ceva poze cum trebuie sa fie rotitele de la clapata - motoras?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa tutorialul din URL-ul de mai jos am desfacut ambele motorase le-am curatat potentiometrele alea cu spray WD40 e vreo 15 lei un tub si le-am montat si acum am si caldura in masina cum vreau eu merge si recircularea non stop si sunt si foarte fericit :D

URL-ul este: http://www.polo9n.info/Wissen/anleitungen/v154-ohne-ausbau-des-armaturenbretts-instandsetzen-tauschen

P.S. Eu l-am tradus in engleza cu Babelfish si l-am printat , iar toata operatiunea a durat vreo 3-4 ore la ambele motorase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa tutorialul din URL-ul de mai jos am desfacut ambele motorase le-am curatat potentiometrele alea cu spray WD40 e vreo 15 lei un tub si le-am montat si acum am si caldura in masina cum vreau eu merge si recircularea non stop si sunt si foarte fericit :D

URL-ul este: http://www.polo9n.in...setzen-tauschen

P.S. Eu l-am tradus in engleza cu Babelfish si l-am printat , iar toata operatiunea a durat vreo 3-4 ore la ambele motorase. Merci fain pt ajutor Microb ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desfacut motorasul v68 curatat si surpriza!! nu mai am caldura in masina !!!ceva poze cum trebuie sa fie rotitele de la clapata - motoras?

mai mult ca sigur am dat peste cap rotitele ,ar fi interesant o fotografie sau schita cum trebuie asezate rotitele ,de unde stiu cand sunt bine pozitionate au semne ceva??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema rezolvata astazi ,desfacut din nou si aranjat rotitele cum trebuie ,exista semne pe ambele rotite ,ca sfat pt cei ce vor sa desfaca : intodeauna puneti butonul de la climatic pe rece la maxim cu motorul pornit ca sa poata motorasul sa inchida clapeta de tot ,astfel cand desfaceti rotitele nu se vor mai misca deoarece rotita de la clapeta va fi in pozitia cea mai de jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Problemele mele la hvac:

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)

28-10 - Short to B+ - Intermittent

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

28-10 - Short to B+ - Intermittent

L-am citit tradus de google chrome, pana la urma l-am inteles.

2 motorase, amandoua fac figuri.

1.

L-am scos pe cel de la recirculare, desfacut, curatat, bagat spray de curatat contacte la greu, montat la loc.

Rezultat: merge recircularea! Nu se mai opreste dupa x secunde si nu mai gasesc dct-uri referitoare la clapeta de recirculare! Yey!

2. Am umblat sa-l scot pe cel de la caldura dar e mai greu asa ca o las pe maine.

Foarte bun linkul, Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt a demonta v68 iti dau un sfat ,demonteaza scaunul sofer sunt doar 4 surubele si 2 mufe ,astfel poti sta pe spate in masina si lucrezi mult mai usor . :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

stiu ca postul e din 2010, crezi ca poti sa postezi din nou linkul daca il mai ai? ca asta nu merge! multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!