Jump to content

Vreau O Aprindere Electronica


oskar
 Share

Postare recomandată

Salut ! ieri am montat-o cu platina mea veche , functioneaza bine ! bobina e rece iar aprinderea e si ea rece . Azi sper sa fixez sensorul ca asta ma interesa aproape cel mai mult ! :icon_thumright:

Imediat ce pun si senzorul apoi stroboscopul si eventual dwellmetrul o sa scriu ! Numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 98
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • gotronic

    35

  • stealth

    13

  • bogdan_bus

    6

  • chirostar

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nimic, nimic cu senzorul??? da-l incolo de dwell, nu are prea mare importanta cu AT011.!!! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

o mica intrebare, poate s-a mai scris pe aici, nu va suparati pe mine :) , am pe masina vestita aprindere - cutiuta rosie :) , la cat modificam bujiile? le lasam la 0,7? dar dist la platini? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasati-le asa cum sunt (parerea mea), ca oricum distanta la bujii se mareste iar cea de la platini se mcsoreaza.! Dar poate altii au alte pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu o intrebare, de fapt niste nelamuriri..

desi am achizitionat demult timp o aprindere gotronic cu senzor, am reusit de abea ieri sa o dau jos pe cea veche cu platina si sa o pun pe cea noua cu senzor

dupa ce m am chinuit un pic cu pornitul, ca uitasem sa i pun luleaua in delcou si a draq nu vroia sa porneasca de nici un fel :rolleyes: , am remediat omisiunea si a pornit la sfert..

- la relanti dupa ce s a retras socul, a ramas cu o turatie mai mare decat inainte, a trebuit sa i dau relantiul mai mic

inainte fusese reglata aprinderea cu stroboscopul, platina avea 0,4 si bujiile 0,7, acum senzorul este la 0,5 si bujiile au ramas la fel

- in mers merge altfel, este mult mai vioaie...

intrebarea este: dc a crescut turatia la relanti dupa renuntarea la platina?

si a 2 a : sa las bujiile la 0,7 sau sa le mai maresc un pic?

multumesc aniticipat

e normala cresterea turatiei?

si parac numai merge chiar asa rotund la relanti ca inainte

in schimb in mers se simte diferenta..in bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu la relanti trebuie sa umbli, ci la avans. Trebuie dat mai mic cu vreo 2-3 grade. E normal sa creasca turatia la relanti. Citeste prospectul ce ti-a venit impreuna cu aprinderea. Inca ceva: condensatorul dela delco trebuie desfacut, eventual dat jos, dar macar electric sa fie deconectat. El limiteaza tensiunea de autoinductie a bobinei la turatii mari, acum nu mai e cazul, se ocupa de asta apronderea AT011. Spor la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cand schimbi platina cu una noua, eu stiu ca se reface reglajul avansului. Daca pui senzorul 012 (care se potriveste aproape la fix in locul surubului de la platina la delcourile de broasca), tot trebuie refacut avansul si mai ales "fazarea" delcoului (pipa sa de-a scanteie in dreptul ploturilor de la capacul delcou, la unele delcouri trebuie putin ajustata pozitia senzorului din surubul de prindere, mai ales la cele numai cu avans vacumatic). Marirea turatiei este un lucru bun (dupa parerea mea), dar fluctuatia la relanti nu, este posibil sa fie scapari de tensiune pe undeva (fise, bujii). Vedeti ca fisele sa nu atinga partile metalice ale motorului (nu stiu cum este la brotac, dar cred ca ar trebui sa fie niste suporti de plastic sau textolit, cel putin asa este la Oltcit). Verificati bujiile la cca 200 Km, este posibil sa se afume daca nu sunt "de calitate". Distanta la bujii am mai postat, tot se mareste un pic in timpul functionarii, dar puteti incerca si cu distanta mai mare. Aceasta depinde de bobina de inductie, fise si bujiile folosite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum m am luminat...

nu fluctueaza turatia..doar parca are usoare intreruperi, poticneli,rateuri,f usor sesizabile, si asta cred ca din cauza ca nu i am umblat si la avans..

bujiile sunt noi, NGK , la fel si bobina noua, Doduco de Dacie...fisele nu sunt noi dar sunt bune

senzorul s a potrivit la fix in locul platinei, doar surubul de prindere este un pic mai mare si a muscat un pic din spatele senzorului..

ar fi fost bun si un papuc prins la firul de la senzor

o sa las bujiile la 0,7...or sa ajunga ele mai mari in timp... :banghead:

multumesc pt lamuriri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! am si io un kaffer cu motor tip F si nu stiu ce sa-i mai fac...

In timpul mersului cam dupa 50 km mi se opreste motorul iar bobina este firerbinte. Motorul are aprinderea clasica si ma gandeam sa montez una din cele electronice, dar nu stiu pentru care din ele sa optez !!! :icon_thumright: AT011 sau AT012 cu senzorii aferenti?!

Ma poate lumina cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! am si io un kaffer cu motor tip F si nu stiu ce sa-i mai fac...

In timpul mersului cam dupa 50 km mi se opreste motorul iar bobina este firerbinte. Motorul are aprinderea clasica si ma gandeam sa montez una din cele electronice, dar nu stiu pentru care din ele sa optez !!! :beer: AT011 sau AT012 cu senzorii aferenti?!

Ma poate lumina cineva?

pot sa iei de la gotronic aprindere cu o cutieuta rosie cu led si cu senzor in loc de platina. parerea mea este sa schimbi si bobina cu una noua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aprinderea AT011 sau AT012 este acelasi lucru (in interior). Doar sistemul de prindere si conectare cu bobina difera. Dupa parerea mea ar trebui sa schimbi si bobina de inductie (cred ca are rezistenta ohmica prea mica, sub 3 ohmi, sau spire in scurt circuit in functionare). Recomand o bobina IAME (Sf. Gheorghe) sau doduco ("nemteasca"). Daca optezi ptr. aprindere electronica gotronic, iti recomand la una din bobinele astea, AT011 cu senzor 012. Nu o sa mai ai probleme cu aprinderea cat mai ai masina.! (cel putin din punct de vedere al uzurii, reglajului si toate problemele generate de platina). Iti mai trebuie un set de fise bune, capac delcou bun, pipa si nu in ultimul rand un set de bujii bune (aici nu stiu ce sa-ti recomand). Odata pus la punct sistemul de aprindere, multi Km o sa functioneze motorul impecabil.!

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumes de sfaturi :D care din cele doua bobine este testata si functioneaza cel mai bine cu sistemul gotronic?

era sa uit: are vreo importanta faptul ca bobina este asezata cu capul in jos???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambele bobine au fost testate pe stand si se comporta la fel de bine (scantei foarte bune si puternice). Restul de bobine ce sunt pe piata, lasa mult de dorit (sa nu spun mai mult).!!! :D Nu are nici o importanta pozitia bobinei de inductie.!!! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
greierasul_singuratic

[sTIMATE DOMN!

Am cumparat si eu un delcou din ala cu ferestre pentru aprindere electronica fara platina .Ce chestii imi mai trebuie sa imi iasa o aprindere electronica completa? Le puteti vinde si cat ma costa?

multam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce fel de delcou "cu ferestre"v-ati luat, ptr. aprinderile "gotronic" nu trebuie un delcou "dedicat". Aprinderile AT011(012) cu senzor 011 (12), sunt concepute ptr. delcouri normale (cu platina). Senzorul se monteaza in locul platinei fara nimic altceva. Acesta (senzorul) "citeste" magnetic forma camei originale (ptr. platina) si comanda aprinderea .!!! :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aprinderea asta fara platina, cea cu senzor, poate fi folosita si la un fiat 1300 din 66?

...cred ca delcoul este f asemanator cu cel de lada

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cred ca merge, stiu pe cineva care a montat si merge.! (nu stiu exact ce fel de delcou era, dar tot de FIAT, tot asemanator cu LADA si tot masina veche era) :salut: Pe Lada merge sigur, sper ca sensul de rotatie este la fel, daca nu trrebuie un senzor "pe invers". (se face)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...
Ambele bobine au fost testate pe stand si se comporta la fel de bine (scantei foarte bune si puternice). Restul de bobine ce sunt pe piata, lasa mult de dorit (sa nu spun mai mult).!!! :beerchug: Nu are nici o importanta pozitia bobinei de inductie.!!! :biggrin:

eu stiam ca singura conditie pentru ca bobina sa nu te lase repede este montarea acesteia in pozitie verticala,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici o importanta pozitia bobinei. De exemplu la Oltcit sunt montate cu fundul in sus.!!!

LE.

Hristos a inviat ! pentru toata lumea! :)

Modificat de gotronic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adevarat a inviat !

cred ca ai dreptate, articolul citit de mine se referea la bobinele de tip vechi, din ebonita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Sunt decis sa imi fac masina VW1300, 29KW din 1970.

Vreau sa montez o aprindere electronica.

Optiunile sunt sisteme MSD 6AL, CraneCams xr700 sau Compufire.

Stie cineva care dintre aceste sisteme este mai bun?

A folosit cineva?

am o aprindere electronica cu masina cu tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!