Jump to content

Vw Polo Happy - O Masina Nesigura


wormostar
 Share

Postare recomandată

Deschid acest topic pentru ca firma VW isi bate joc de proprii clienti, cumpartatori de Polo happy.

Ieri era sa am un accident urat datorita unor tanatalaii cu o dacie 1300 care nu mi-au acordat prioritate.

De ce era sa ma accidentez?

Foarte simplu! VW meu polo happy fabricatie dec 2007 nu are frana eficienta!

O calci si masina nu se opreste in conditiile de drum normale (fara umezeala sau gheata) si cu o viteza maxim de 50 km/h.

Deci polo happy m-a facut unhappy :) si acum imi pare rau ca am recomandat si altor cunostinte si prieteni sa-si achizitioneze polo happy.

Masina are 1500 de km, toate sunt ok dar frana lasa de dorit si te face sa te simti nesigur in trafic!

De ce spun asta? pentru ca cu skoda octavia din 2002 puteam sa opresc in 20-30 m de la actionarea brusca a franei nu in 150 de m asa cum sa intamplat cu polo

POLO SUKKKKKKS!

cred ca te arunci prea departe cu afirmatii de genul "POLO SUKKKKKKS!".o masina nu o caracterizezi doar prin capacitatea de a frina.sunt de acord ca e un aspect f important dar nu poti zice ca masina e jalnica.cum mai spunea cineva aici, uneori as avea si eu impresia ca nu franeaza cum trebuie insa per ansamblu sunt f multumita.am evitat milimetric un accident datorita franelor bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 178
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Aditu

    16

  • wormostar

    15

  • nicuiry

    13

  • raekwon1

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

referitor la eficienta franarii...

eu am fost azi cu Happy la Midocar pt ca si tata se plangea ca nu prea are frane si i-am verificat eficienta franarii pe stand, i-au reglat sabotii pe spate si implicit frana de mana si vreau sa va spun ca diferentele sunt considerabile ... frana de mana tine incepand cu dintele 1 exact ca la golful meu iar in mers frana este 100% mai eficienta. Inainte frana de mana tinea la ultimul dinte. Valorile pe stand au iesit OK cu dezechilibru stanga/dreapta f.mic. La franarea de urgenta, puternica pana la blocarea rotilor, fara maini pe volan, acesta ramane drept si masina isi pastreaza traiectoria (am fost cu cei de la Midocar intr-o proba de drum).

Nu cred ca isi poate permite nimeni sa se joace cu franele si orice dealer isi asuma o responsabilitate in sensul acesta cand fac testul de franare pe stand si elibereaza un buletin de incercare...

Teoretic nu ar trebui sa fie diferenta la franarea cu tambur vs. placuta frana pt rotile din spate... mai ales pt masini din clasa lui Polo. Doar frana de mana e mai elastica un pic datorita autoreglajului sabotilor.

sa nu transformam topicul asta in unul "value 4 the money" mai ales din partea celor care nu au VW... eu am avut pan acum 7 masini VW/Audi de la polo la passat si A3 de 180 CP si am fost intotdeauna multumit de produsul in sine si in general nemultumit de reteaua de service.

sunt de acord cu tine! si pe mine m-a deranjat faza cu "value for money" mai ales ca vine din partea unui posesor de alt automobil decat vw.

daca s-ar putea sa vina dealerul la mine si sa ma roage sa-i dau masina sa mi-o duca la servis! :) , in cursul lunei care vine trebuie sa se deschida servisul la Piatra Neamt VW si am sa ma duc atunci ca nu vreau pe baraba amea sa ma duc la Bacau cu masaina si asa nu prea am timp...

atunci ia-ti o masina care ofera service in orasul tau si nu te mai plange aici..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu chiar sunt multumit de franele lui Polache al meu.

Ma cam supara el in unele privinte dar e vina drumurilor si a mecanicilor.

Insa pe frane am pot baza oricand. Nu mi-au dat niciodata emotii, nici la limita macar. Am ABS insa nu cred ca in functie de el tin franele mai bine sau mai rau.

La o Octavia Tour TDI , tot cu ABS, am avut emotii foarte mari in schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al meu polo nu are ABS, ESP.. Mergand spre Zimnicea in vara, la viteza de aprox. 110 km/h a trebuit sa franez brusc pentru a evita un accident si franele m'au salvat, intr'adevar s'au blocat dar nu am derapat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sa ma laud si eu cu franele mele de la POLO HAPPY ?

Veneam eu frumos pe autostrada cu o viteza de 110-120 km/h si pe la KM 23 iese ma nene de pa banda de rezerva...un ditamai LOGAN de POLITIE fara sa se asigure fara nimik chiar in fata mea. Ba mai mult ... iesea atat de linistit de zici ca isi cauta loc de parcare la MALL. Bineinteles ca am rupt franele. I-am ingramadit si pe cei din spate de au lasat si ei urme pe asfalt si mai ales eu am facut grafitti cu franele mele. Intradevar se duce sanie pe asfalt in conditiile in care mai am si cauciucuri de iarna pe fata si erau 2 grade afara insa per ansamblu am fost multumit de frane.

- Nu s-a dat de cur, nu a derapat in nici o directie. A mers numai inainte.

- Evenimentul a fost evitat si nu s-a terminat decat cu niste injurii adresate POLITISTILOR care chiar se mirau de ce ii injur.

Drive safe.

Modificat de ionut_slatina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o mare nemultumire legata de franele de la polo happy. Am patit de multe ori ca la maxim 50km/h sa fiu nevoit sa apas mai tare frana...si sa patinez ca pe gheata...desi eram pe asfalt uscat. Masina a ramas acum sotiei, iar eu conduc un G+. Nici nu se poate compara siguranta...si ma refer stric la franare intre cele doua. O sa zoceti ca pe G+ am ABS si pe polo nu...asa e dar cu G+ franez de la 120km/h in mai mare siguranta decat cu polo la 50km/h.

Modificat de pixi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi pixi incearca si cu niste cauciucuri mai bne sa vezi diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...si mai e diferenta si de pret intre ele. e clar ca nu poti pune o eugenie la comparatie cu un cozonac. Per ansamblu eu o consider o masina buna mai ales e isi pastreaza cat de cat pretul la revanzare ca deh ... e VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi pixi incearca si cu niste cauciucuri mai bne sa vezi diferenta.

Cu SIGURANTA de la asta e. Iarna/vara cand trec de la cauciucuri de vara la cele de iarna e diferenta de la cer de pamant in favoarea celor de vara. Cele de vara sunt 225/45/17 Goodyear Eagle F1 si de iarna sunt 195/65/15 Pirelli Snowsport. Ei bine ma sperii dupa ce le schimb ca franeaza SEMNIFICATIV mai prost mai ales la o franare brusca, de urgenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.. sa nu mai povestim de curbele care vara le luam la 80-90 km/h (185/55/15) iar acum chiar daca e uscat asfaltul, daca le iau cu 60-70km/h fluiera rotile si parca vrea sa fuga de pe drum masina (165/65/14)

Modificat de ciocanel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iarna nu-i ca vara. Iar daca masina nu are anvelope bune, poate sa aiba ce vreti voi in materie de tehnologie in ea. Masina ia contact cu solul pe prin anvelope, deci acolo e trebuie acordata cea mai mare atentie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pacat ca nu am avut cu ce sa fac poze

accident polo happy ieri filaret frana ineficienta intrat pe contra-sens accident frontal cu un matiz dauna totala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

neadaptarea vitezei la conditiile de drum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

neadaptarea vitezei la conditiile de drum?

in mare parte adevarat dar si ABS conta acolo ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in afara de ABS si cauciucuri mai conteaza si greutatea masinii. Desi e mica parca e si un pic cam greuta, nu?

Greutate proprie fara conducator:

polo benzina 1,4 - 1191 kg

polo diesel 1,4 - 1267 kg

dacia logan benzina 1,4 - 1105 kg

dacia logan diesel 1,5 - 1185 kg

SURPRIZA! poti sa crezi asa ceva? mai grea decat Loganu? cred ca de aia si consuma mai mult....

@nicuiry si care a iesit mai sifonata? da mai multe detalii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se tot vorbeste de ABS, stie cineva ce generatie este? Pe mine m-a surprins in mod negativ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit si eu o parte din replicile celor kre au scris aici in topicul asta. Eu am un Polo din 2004 model 9n 1,4 TDI. Franele sunt discuri ventilate fata si discuri pline spate. Raport de franare 60% fata si 40% spate la franare maxima si traiectorie dreapta. Dupa ce am schimbat lichidul de frana franele mele au devenit extrem de agresive in sensul k la o franare mai puternica aud frecvent din spate scartaituri de roti. Cauciucurile sunt 185/60/R14' Yokohama WinterSport. Franarea este mult mai buna decat ce am pe Mondeo MK3. Fratilor daca vreti o masina in stare buna de functionare trebuie sa o intretineti. In ceea ce priveste sistemul de franare aveti grije ca masina nu franeaza numai din pedala, mai are si placute, discuri, cauciucuri si altele. In concluzie nu folositi chinezarii daca tineti la viata voastra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in afara de ABS si cauciucuri mai conteaza si greutatea masinii. Desi e mica parca e si un pic cam greuta, nu?

Greutate proprie fara conducator:

polo benzina 1,4 - 1191 kg

polo diesel 1,4 - 1267 kg

dacia logan benzina 1,4 - 1105 kg

dacia logan diesel 1,5 - 1185 kg

SURPRIZA! poti sa crezi asa ceva? mai grea decat Loganu? cred ca de aia si consuma mai mult....

@nicuiry si care a iesit mai sifonata? da mai multe detalii...

normal ca matizul era cam varzuta dar si polo avea motorul in partea stanga undeva, nu mai eraunde trebuia sa fie

airbag sarite la timp si norok cu centura pusa naspa rau

a fost bot in bot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se tot vorbeste de ABS, stie cineva ce generatie este? Pe mine m-a surprins in mod negativ.

In functie de anul de fabricatie, este:

ABS Mark 60, cu urmatoarele configuratii posibile

- ABS

- ABS/EDL/TCS

ABS Bosch 5.7, cu urmatoarele configuratii posibile

- ABS/EDL/TCS/ESP

ABS Bosch 8.0, cu urmatoarele configuratii posibile

- ABS

- ABS/TCS

- ABS/EDL/TCS/ESP

Deci cu Mark 60 poate fi doar ABS sau poate fi ABS/ASR

ABS 5.7 se pune doar pe masinile care au ABS/ASR/ESP

Bosch 8.0 se poate configura/pune pe masinile care au ori doar ABS, ori ABS/ASR, ori ABS/ASR/ESP.

Cu o scanare iti dai seama ce ai. De exemplu la prietena mea scrie:

Component: ESP 8.0 front H05 0003

Bosch 8.0 este doar din 2005-prezent.

Modificat de alex_pescaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de intratul pe contrasens ...era o caracteristica a Daciilor ...si eu am patit ca la o franare brusca ...datorita uzurilor inegale si a lipsei ABS-ului ...sa ma intorc la 90 grade ...am avut noroc...nu venea nimic de pe contrasens.

Din punctul acesta de vedere si eu consider ca marele avantaj al ABS-ului nu este impiedicarea blocarii rotilor ci distributia egala a fortei de franare pe fiecare roata, fapt care duce la stabilitate in momentul franarii ..mai exact: daca esti pe loc drept si franezi, indiferent de starea cauciucurilor sau a drumului ...vei merge drept ...

Legat de cat de mult vei merge ...aici intervin cauciucurile, temperatura, asfaltul ....etc...etc..

Legat de performanta franarii ...nu putem compara cauciucuri de iarna cu cauciucuri de vara , si nu putem compara discuri cu tambure.

Singurul lucru de reprosat la Polo Happy asta (despre care nu stiu exact in ce variante de echipare vine) ar fi ca nu a avut ABS. Si nu stiu cui sa reprosez...celor de la VW ..sau celui care l-a cumparat ca nu a dat niste bani in plus ca sa aiba ABS. :lol:

Modificat de pufyus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... eu consider ca marele avantaj al ABS-ului nu este impiedicarea blocarii rotilor ci distributia egala a fortei de franare pe fiecare roata, fapt care duce la stabilitate in momentul franarii ..mai exact: daca esti pe loc drept si franezi, indiferent de starea cauciucurilor sau a drumului ...vei merge drept ...

...

principalul avantaj al ABS e ca in timp ce franezi cu pedala la fund nu pierzi directia si poti sa eviti obstacolul din fata ta.

o masina fara ABS dar cu sistemul de franare in stare buna, si cu cauciucuri egal uzate si umflate, franeaza drept obligatoriu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu "sistemul de franare in stare buna" dupa parerea mea este doar in carti , sau cand iese masina pe poarta fabricii ... iar asta cu franatul drept "obligatoriu" ... s-ar traduce mai bine in : "franeaza drept in majoritatea cazurilor" ... parerea mea :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sunt total de acord cu wormostar, inainte sa-mi iau polo am avut un golf 2 din 89 care nu prea a fost intretinut la fostul proprietar... si prinsesem un stil mai agresiv-sportiv de mers cu masina... cand am urcat in polo ... acelasi stil de condus numai ca era s-o fac praf pe una cu un cielo care se ratacise in intersectie... pur si simplu am pus frana de la 60-65. a intrat abs ul si noroc ca s-a oprit aia ca o faceam pulbere si pe ea si p mine ... asta se intampla cand inca erau 17 18 grade afara deci cauciucurile allseason nu prea sunt afectate, si mai sunt si 185/65/r14, deci nici subtiri nu sunt... problema e ca masinile noi se ingrasa si ar trebui sa aibe obligatoriu discuri pe spate si macar daca tot e grea sa fie echilibrata fatza spate bine VW urile din ziua de azi nu mai sunt made in Germany ca pe vremuri... polo ul meu e un sfert prin spania un sfert prin turcia si jumate in china... cu asamblare in brazilia daca nu ma insel... polo are 31.000 km... golfu 2 avea 219.000km si nu scartzaiau cauciucurile la franare....

Modificat de Alex_25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era cumva si umed pe jos? Ca altfel nu inteleg la ce sa intre ABS-ul la 18-19 grade celsius

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai intra, daca infigi piciorul in ea (adica franezi violent)... nu mai conteaza ce e pe jos ...

Cea mai crunta frana cu ABS , am patit pe drum drept, veneam de la mare ...aveam cam 110 -120 km/h si mi-au iesit oi in fata .... am franat cat am putut ...era un asfalt dinala abraziv cu criblura iesita la suprafata ...si m-am oprit in distanta foarte mica ...s-au blocat centurile ...a intrat abs si am zis ca se rupe in doua, atat de violent facea pompa de ABS...dar s-a oprit ...mi-am lasat un strat bun de cauciuc pe asfalt ...dar m-a salvat de la pastrama :)

PS: Nu vreu sa stiu ce s-ar fi intamplat fara ABS ...probabil ma rasuceam ...si faceam pastrama...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!