Jump to content

Vw Polo Happy - O Masina Nesigura


wormostar
 Share

Postare recomandată

abs nu are treaba cu eficienta franarii ci doar nu blocheaza rotile! la dacia 1310 dein 1990 al batranului meu rotile se blocheaza dar simti ca ai frana practic scartie dar si ingheata in acesi timp.

La polo simt predala tare si cand apesi frana zici ca apesi cu totul alata pedala si nidecum cea dea frana!

this suks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

abs intra atunci cand roata da sa se blocheze datorita unor diversi factori gen asfalt cu zapada, gheata umed sau driblura si chiar mareste lungimea de franare dar reduce accidenetele evitand rasucirea masinii pe asfalt (te duci drept)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 178
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Aditu

    16

  • wormostar

    15

  • nicuiry

    13

  • mihai60

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu stiu daca Happy are, dar in manualul meu (Attractive) am citit ca la frana are inca un sistem pe langa ABS. Nu stiu acum cum i se zice, dar ideea e, ca daca franezi brusc, el ghiceste ca vrei sa te opresti mai repede si franeaza chiar mai tare decat normal (parca era EBS - nu am manualul langa mine acum). Presupun ca tu la Happy nu ai asa ceva... Ah! Si functioneaza, testat... :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se numeste amplificator forta franare si trebuia sa-l am pe masina conform ofertei, dar ghici teapa astia de la VW mi-au tras teapa!si inloc sa franeze mai bine franeaza mai rau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat alte placute de frana ? De aici poate fi problema.

Daca tot au redus costurile si placutele de frana asteapta-te sa nu fie de top.

De ex: TRW sunt 40e in timp ce Bendix 28e .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

abs nu are treaba cu eficienta franarii ci doar nu blocheaza rotile! la dacia 1310 dein 1990 al batranului meu rotile se blocheaza dar simti ca ai frana practic scartie dar si ingheata in acesi timp.

La polo simt predala tare si cand apesi frana zici ca apesi cu totul alata pedala si nidecum cea dea frana!

this suks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

abs intra atunci cand roata da sa se blocheze datorita unor diversi factori gen asfalt cu zapada, gheata umed sau driblura si chiar mareste lungimea de franare dar reduce accidenetele evitand rasucirea masinii pe asfalt (te duci drept)

Ba tocmai cu eficienta franarii are treaba ABS-ul. O frana e considerata eficienta daca te ajuta sa opresti masina pe o distanta cat mai scurta, fara sa pierzi controlul (directie, aderenta).

ABS-ul intra in functie atunci cand roata rupe aderenta, fapt sesizat de senzori, reducand intermitent presiunea de franare pentru restabilirea aderentei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@wormostar, ai mers cu masina la service sau nu ???

Ei ce parere au ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

wormostar - nu stiu exact conditiile de garantie, dar frana intra sau nu sub incidenta garantiei?

In plus, ai incercat sa o duci la un service cu test pentru frane? Poate diagnoza pe aparatul ala iti va da o idee.

Asa cum zice Iulian, cred ca daca ai pedala tare, dar masina nu franeaza s-ar putea sa fie calitatea placutelor. O placuta dura nu franeaza la fel ca una moale (pe acelasi disc).

In urma cu vreo doi ani am avut o scurta perioada un Polo din 2004 si am facut cu el vreo 5000 de km (septembrie-ianuarie). In acesti km nu am simti niciodata ca ar fi fost nesigura / ineficienta frana. Pe saracu' Happy asa l-au "imbunatatit"?

Modificat de themircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pedala e tare si franeaza slab se poate sa fie servo frana de vina, pompa...Asa scrie si in manual.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@wormostar, ai mers cu masina la service sau nu ???

Ei ce parere au ?

dupa sarbatori am sa ma programez si am sa ma duc la servis.

Un prieten ce are de 3 saptamani polo happy (nou) se plange tot de frana si se pare ca e o chestie normala sa nu aiba frana acest tip de masina :)

deci nu e numai masina mea cu probleme! :angry:

Dupa calitatea masinilor vw din ultimul timp am sa vad cum orezarii au sa-si vanda masini mai ieftine decat cele nemtesti la preturi mult mai bune! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu exageram... ai ales cel mai ieftin VW in nivelul de echipare cel mai de jos. Te asteptai sa fie de calitate foarte buna? Nu ai cateva dotari esentiale, printre care ABS e cea mai importanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand iei cel mai ieftin model din gama, faci concesii la plastice, dotari, briz-brizuri insa chestile de baza directie, frana te astepti sa functioneze. Cel putin asa simt eu. Daca nici macar atat nu ofera, atunci mai bine umbli cu Dacia, no offense.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu exageram... ai ales cel mai ieftin VW in nivelul de echipare cel mai de jos. Te asteptai sa fie de calitate foarte buna? Nu ai cateva dotari esentiale, printre care ABS e cea mai importanta.

Da, CristiN, cred ca ai pus punctul pe I: ma gandesc ca exact de-aia si-a luat omul VW (sau noi toti dealtfel...) pentru calitatea foarte buna. Nu cred ca aspectul exterior sau interior i-a sucit mintile in asa hal incat sa se indragosteasca de Polo...

In RO exista folclorul privind calitatea lucrului german si a masinilor VW (in contextul dat...)

Chiar daca a ales o varianta mai putin echipata, nu cred ca wormostar sau oricare dntre noi trebuie sa facem concesii privind siguranta.

OK, n-am dotari de super confort, n-am nu-stiu-ce motor V12, dar oameni buni, obisnuiti-va sa cereti VALOARE pentru BANII pe care-i platiti!!! Indiferent daca asta se reduce la a cumpara o paine, un suc sau o masina.

Atunci va fi bine si la noi, cand toti vom "penaliza" furnizorii de obiecte/ servicii de a caror calitate nu suntem multumiti. Mai mult, daca vom si face publica nemultumirea noastra ii vom obliga sa nu ne mai trateze ca pe niste cumparatori de categorie inferioara.

Hai sa luam Logan-ul de exemplu: la noi multe dotari sunt optionale si scumpe; in vest sunt in serie si gratis. De ce?

Renault Clio III - in vest are ESP standard, la noi nici macar optional. De ce?

Polo in vest, da, are ABS standard; la noi - nu. De ce?

Pentru ca le permitem! Pentru ca nu cerem value for money! Pentru ca la noi garantia este ceva optional si partial si negociabil...

De noi depinde!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la eficienta franarii...

eu am fost azi cu Happy la Midocar pt ca si tata se plangea ca nu prea are frane si i-am verificat eficienta franarii pe stand, i-au reglat sabotii pe spate si implicit frana de mana si vreau sa va spun ca diferentele sunt considerabile ... frana de mana tine incepand cu dintele 1 exact ca la golful meu iar in mers frana este 100% mai eficienta. Inainte frana de mana tinea la ultimul dinte. Valorile pe stand au iesit OK cu dezechilibru stanga/dreapta f.mic. La franarea de urgenta, puternica pana la blocarea rotilor, fara maini pe volan, acesta ramane drept si masina isi pastreaza traiectoria (am fost cu cei de la Midocar intr-o proba de drum).

Nu cred ca isi poate permite nimeni sa se joace cu franele si orice dealer isi asuma o responsabilitate in sensul acesta cand fac testul de franare pe stand si elibereaza un buletin de incercare...

Teoretic nu ar trebui sa fie diferenta la franarea cu tambur vs. placuta frana pt rotile din spate... mai ales pt masini din clasa lui Polo. Doar frana de mana e mai elastica un pic datorita autoreglajului sabotilor.

sa nu transformam topicul asta in unul "value 4 the money" mai ales din partea celor care nu au VW... eu am avut pan acum 7 masini VW/Audi de la polo la passat si A3 de 180 CP si am fost intotdeauna multumit de produsul in sine si in general nemultumit de reteaua de service.

Modificat de aviasol
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu transformam topicul asta in unul "value 4 the money" mai ales din partea celor care nu au VW... eu am avut pan acum 7 masini VW/Audi de la polo la passat si A3 de 180 CP si am fost intotdeauna multumit de produsul in sine si in general nemultumit de reteaua de service.

dar skoda nu e tot VW? apropo frana de mata tine f f sus, adik dau cu cotul in tavan cand o trag cu putere! :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@wormostar, te opreste cineva sa mergi la un dealer sa o reglezi ???? sau astepti sa treaca de la sine lamentandu-te pe forum ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@wormostar.

Este exact ce am spus eu cateva randuri mai sus.

Reglezi brut frana pe spate saboti si vei avea si frana de mana mult mai buna.

Multumesc " aviasol " :unsure: pentru parerea ta. Macar suntem doi care am facut acest reglaj.

Poate asa va merge sa faca o verificare, un reglaj si sigur va fi multumit.

Chiar daca este Happy :Driver: tot se rezolva

Mihai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Patkos Csaba

In sfarsit am fost cu al meu Polo la un drum lung (am bagat vreo 1500 KM in 2-3 reprize) si desi la mine frana de mana tine de la pasul 3 in sus, la o franare brusca de la 100-110 km/h totul s-a intamplat cum m-am asteptat. Franare rapida, aderenta buna, ABS in actiune... si m-am bucurat foarte mult ca functioneaza cum trebuie ... altfel nu as mai fi aici sa va scriu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca s-ar putea sa vina dealerul la mine si sa ma roage sa-i dau masina sa mi-o duca la servis! :( , in cursul lunei care vine trebuie sa se deschida servisul la Piatra Neamt VW si am sa ma duc atunci ca nu vreau pe baraba amea sa ma duc la Bacau cu masaina si asa nu prea am timp...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

mai oameni buni nu este nici calitatea placutelor proasta pentru ca sunt originale din fabrica, este masina prea slaba la franare

am avut si ieu un polo happy pana luna trecuta fara abs, l-am vandut si am achizitionat altul cu mai multe dotari (comfortline) si nu se compara este diferenta de la cer la pamant

problema este ca vw polo fara abs este o masina nesigura, daca gresesc sa ma contrazica cineva

omul asta care a deschis topicul are dreptate, nu franeaza cum ar trebui sa franeze o masina fara abs(franeaza foarte greu)

din cauza franei am avut si ieu un accident cu happy

sfatul meu este sa o vinzi si sa iti iei alta, ieu asa am facut

am mai pus 20 de mil si am luat alta cu mai multe dot printre care si ABS(CARE ESTE F BUN)

cred ca si-au dat si iei seama ca este o masina nesigura la franare ptr ca pana la inceputul anului la polo happy nu aveai ca optional sa pui abs, iar acum ai :huh:

si inca ce va faceti comparatie intre o masina cumparata de la noi din tara si o masina adusa din germania sa vedeti ca nu se poate asa ceva amandoua avand aceleasi dotari

revin :P

Modificat de nicuiry
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
nu s-au blocat rotile asta ma si facut sa ma "inmoi" poate nu erau 150 de metri dar 100 erau cu siguranta.

Oricum senzatia e de frana elastica care nu actioneaza la viteze mai mari. Din scurt merge bine frana si la viteze mici 20-40 la ora, dupa 50km/h se schimba situatia si franeaza din ce in ce mai slab.

PS: franele au lichid de frana (alcool incompresibil dot 3, 4, 5.1) nu ulei :(

Traiesc aceeasi senzatie ca la dacia 1300 fara servo...

Eu am testat frinele...... la viteza de 160km/h si a intrat ABS-ul frumos....nu sa intimplat nimic nu am derapat.....dupa parerea mea zic ca sunt OK! (cel putin pe carosabil uscat si cauciucuri noi)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu un Polo Happy fara abs, franeaza intra-adevar foarte foarte slab - daca apesi prea incet pedala nu franeaza, daca apesi prea tare se blocheaza rotile - ( mai slab decat logan fara abs, sau vechiul g3 fara abs ), scartie cauciucurile in curbe la viteza normala, totul pare sa fie de la cauciucurile continental foarte inguste + lipsa abs

Modificat de ingineru77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ai dreptate, dupa aproape 7000km percursi franele tin ceva mai bine dar tot nestatisfacator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
ai dreptate, dupa aproape 7000km percursi franele tin ceva mai bine dar tot nestatisfacator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare, am citit problemele voastre referitoare la ineficienta sistemului de franare si nu pot decat sa va recomand (asta in cazul in care va schimbati masina cu un alt polo) sa completati lista de dotari suplimentare cu sistemul ESP inclusiv ABS, ASR, EDS, care costa aprox 600 Eur dar FACE TOTI BANII..

Eu am de 8 luni de zile un Polo 9N TDI 80CP (aprox 12000 km) cu ESP si cauciucuri de 185/R14 si la stilul meu de condus (destul de sportiv) ESP m-a salvat dintr-o multime de situatii dificile fara sa ezite in vreun fel sau sa faca masina sa derapeze etc...

Cine are POLO cu ESP cred ca este de aceiasi parere cu mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum fix un an de zile cei de la VW imi spuneau ca softul configurator nu permite montarea ABS pe masina mea si ca fabrica respunge comanda, ca e polo happy! apoi sa aflu ca se putea pune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!