Jump to content

Vw Polo Happy - O Masina Nesigura


wormostar
 Share

Postare recomandată

Aditu... daca citeai toate posturile din acest topic aflai ca Polo Happy nu are ABS. De asta si senzatia ca nu franeaza, cauciucurile se blocheaza. Am intrebat cu ce cauciucuri vine pentru ca oricum sunt inguste, daca mai sunt si proaste e clar ca asta e cauza franarii defectoase. Primele Loganuri aveau aceeasi problema, tot fara ABS, din cauza cauciucurilor Montana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 178
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Aditu

    16

  • wormostar

    15

  • nicuiry

    13

  • mihai60

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

ah, da citisem - am urmarit topicul, insa cand am scris nu am mai tinut cont :icon_thumright:

Pai inguste sunt si ale mele 165 pe 14. si eu am cauciucuriel cam varza...rau. Dar pana la fonduri noi mai merg asa preventiv...Deocamdata bag bani sa repar juliturile si zgarieturile provocate de altii...

Sa descriu un pic senzatia aia de frane alunecoase...pe ultimii 10 metri sa zicem...parca frana nu mai prinde asa bine, parca ma sfideaza si imi da senzatia ca as putea ajunge in bara celui din fata mea. Nu simt ca socuri in petala de la ABS, dar am senzatia ca si daca apas mai tare pe pedala ea tot asa s-ar opri, cum stie ea. Sa fie totusi abs-ul?

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@CristiN

daca citeai toate posturile din acest topic aflai ca
nu s-au blocat rotile asta ma si facut sa ma "inmoi" poate nu erau 150 de metri dar 100 erau cu siguranta.

Nu m-am putut abtine :P insa problema ca este greu sa blochezi franele la viteza mare la Polo din cauza franei subdimensionate. Eu mai conduc ocazional Happyul prietenei, si venind de pe 2.0 TDi Sportline, este mare diferenta. insa si ea cand se suie in golf ma scoate prin parbriz.

Oricum Polo Happy 1,2 este o masina carecta pt oras, fara pretentii sportive. In nici un caz nu este o masina de viteza :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.

Pedala e sus, la viteze de pana la 35-40km/h se comporta bine e prompta, dar cum cresti viteza masina devine de nestapanit mai ales la franare, pt ca ma apas iin pedala si ea nu se opreste!

Frana ineficienta din cazul tau s-ar putea datora placutelor de frana care, f. probabil, sunt de genul "ecologice", care au un coeficient de frictiune mai scazut decat cele clasice. In plus, acest coeficient mai scade, daca discurile/tamburii de franare se incalzesc, in urma franarilor repetate, inerente in rulajul urban. Incearca sa schimbi cel putin placutele fata si vei vedea schimbari in bine. Iti spun din experienta personala, eu am patit asa ceva.

Modificat de themircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wormostar,

1. Nu lucrez la nici o reprezentanta VW, PB, Ferrari, Mercedes, Audi, Aro, Boieng, Airbus....etc. Si nici nu fac nici un fel de reclama. Laud masina deoarece:

- merge foarte bine pentru banii pe care i-am dat pe ea;

- eram cam crispat cand am comandat-o deoarece nu credeam ca poate fi asa de fiabila, insa dupa ce am cu ea aproape 11.000 Km cu ea...nu pot sa zic decat ca sunt multumit;

- NU ma asteptam sa fie o masina sport asa cum NU ma asteptam la performante naucitoare sau asemanatoare cu pretentii de TDi Sportline. 1.9 Octavia....etc. Si normal ca atunci cand nu ai "sperante din fasa" de condus sportiv cu aceasta masina, nici nu te astepti ulterior la ele. Si...mai este normal ...sa adopti un stil de condus preventiv deoarece vezi ce se intampla pe sosele....!

2. Nici nu cred ca poti face comparatie cu o alta masina din alta clasa...sau, mai rau, cu masina pe care o ai tu in dotare. Gandeste-te daca as compara si eu aceasta masinuta cu alta pe care o am, Passat B5 Variant Full 1.9 TDI 131 CP...ce as putea spune despre POLO...insa, Wormostar...este o alta Clasa, alt comfort, alt motor, alta greutate...si as putea continua. Normal ca inginerii de la Wolsburg s-au gandit sa puna un sistem de franare pe una mai grea...(passat-ul are aproape 2 tone si octavia e pe acolo...de asemena si golf-ul) si altul pe Polo Fericit 1.2 benzina.

3. Tu ai cu ea ...cat...1500 km....nici macar nu s-a rodat saraca masina si deja zici ca este proasta...ca...vai de ea....etc. Uite, iti mai dau un exemplu: Fratele meu si-a comandat aceasi masina ca a mea si are cu ea 3000 km. Ieri am mers cu ea si pot sa iti zic ca inca nu franeaza asa de bine ca a mea. Daca tu ai o problema cu aceasta masinuta, inseamna ca este intre "tine si Polo" insa nu infiera pe altii pentru ca sunt incantati de aceasta masina..Got it?!

4. Nu exista nici o justificare pentru un asa discurs care incita la "violenta impotriva micutului Polo". Revizuieste-ti asteptarile vizavi de ea..si asteapta sa ajunga si ea la maturitate.

Apropo de consum, un domn cu un post mai sus, era vehement vizavi de datele comunicate de mine privind consumul. Lasand la o parte, ironia cu care a replicat vizavi de date comunicate de mine, pot sa mai adaug urmatoarele: de sambata si pana astazi, adica 4 zile, nu am iesit cu masina din oras si BC imi arata un consum de 8.4 %, in conditiile in care am facut aproape 200 Km cu ea prin oras; acum..asta ce inseamna, ca BC merge prost, consumul pe care il comunica nu este bun, de fapt consuma 12 % si computerul este decalibrat, am mers cu ea prin aer....sau de fapt ea are panze si merge cu aer si benzina consumata este dela AC .... :rolleyes: sau ce?

Cu stima,

Detinator de Polo!

Modificat de claudiu slatina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wright! Claudiu are dreptate...dar poate ati vrea sa scriem mai mult de placere si ami putin de suparare! :)

La voi cum se simte cand franati mai tare, in special pe ultimii metri? vedeti postul meu de mai sus...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Total de acord cu Claudiu. Posed aceeasi masina ca si el si pot sa spun ca datele postate de el pe forum sunt reale. Wormostar am citit niste posturi anterioare ale tale in care spuneai ca masina are franele bune. Cum de te-ai razgandit asa brusc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aditu...a mea franeaza bine. Niciodata nu o sa compari un sistem cu ABS cu unul care are servo....dar sa moara "bibi" daca nu ma arunca in bord Polo...si nu glumesc.

De fapt, ar cam trebui sa precizez aceasta franare "deficitara" si anume: nu o sa poti niciodata sa stii daca ai franat corespunzator sau cat de eficient este sistemul.

De exemplu atunci cand ai fost intr-o situatie limita care are un produsul finit accidentarea mai mult sau mai putina a masinii sau personala...fie ea ce model o fi...te dai jos din masina (daca mai ramane ceva din tine) si zici ca masina a fost de vina pentru ca nu a franat bine sau mai stie ce. Intradevar conteaza si sistemul de franare (ca doar nu este cel care era pe dacii...de tinea la 741-a pedala, cand era prea tarziu) insa mai conteaza si mometul in care faci franarea (cand apesi pe pedala cu putere...ca daca o faci cu o sec mai tarziu.....) si stilul de condusul preventiv (in acest caz nu esti obligat sa faci "urs" cu pedala de frana, deoarece conduci defensiv si ii ocolesti pe altii care ...ca de fiecare data....incearca sa intre in tine si apoi se plang ca nu ii tin franele.. :) ), precum si viteza cu care rulezi...va cam dati seama ce eficienta este franarea la Polo Happy la 150-160 km/h....!

Daca din start se accepta faptul ca Polo Happy 1.2 nu este o sportiva pur sange, normal ca va fi adaptat un stil de condus preventiv corespunzator liniaro-nevitezist :lol: . In fine...intelege fiecare cum vrea. Si normal ca nu se intelege acest lucru de catre posesori, si vin ulterior si se plang pe aici pe forum ca nu este stabila in curba; consuma mult; este instabila pe la viteze ridicate....etc

Deci...trageti concluziile!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai servo are indiferent ca are sau nu ABS. Nu mai lamurit? daca iarna abs-ul se simte prin zdruncinaturi in pedala si sunete caraite... vara, sau pe suprafete uscate cum se simte? Nu se mai simte decat in actiune? Adica prin ceea ce numesc eu ca aluneca si se simte pe ultimii metri inainte de oprirea brusca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vara cu ABS se simte numai cand franezi violent..deci in deplina actiune...si intradevar este destul de eficient. La polo...o singura data am folosit-o foarte violent....eram pe la 110 si mi-a franat unul brusc intr-o coloana...deci eu blana in pedala si pentru o fractiune de secunda nu s-au blocat rotile insa ulterior fractiunii de secunda s-au blocat si...s-au auzit cauciucurile...! ca sa te lamuresc mai mult ...eram cam la o dsitanta de o masina si jum de del din fata!(aici s-o fi simtit AFF despre care vorbea wormostar) E drept...nu s-a redus la 0 Km viteza ci s-a oprit pe undeva la 40- 50 insa pentru polo...cred a fost destul de eficient...acum nu stiu ce sa iti mai zic....insa pe mine m-a multumit...si nu prea vreau sa mai fiu pus in alstfel de situatii...

Per ansamblu...m-am cam intalnit cu destul de multe situatii in trafic si nu am avut nici un fel de probleme de franare....etc!

Stai linistit, masina are frane si tin destul de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la titlul topicului:

Pentru o franare constant eficienta este necesar a se folosi un aerosol de curatare a discurilor, tamburilor si a placutelor de frana, aerosol care curata si degreseaza

piesele respective. Costurile sunt infime si diferentele se vor vedea imediat.

:icon_thumright:

Modificat de underground
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Underground, ai folosit asa ceva? Ce marca? Daca vreau sa cumpar de ce sa intreb...o denumire te rog

Dar nu stiu...ma gandesc ca daca nu face ceea ce ar trebui sa faca, ci din contra. Nu as vrea sa risc!

Detaliaza daca ai folosit.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am folosit ceva asemanator cand aveam cielo. Face ce zice ca face adica degreseaza si curata de impuritati. Nici nu ai idee ce gozuri de strang pe placutele de frana si pe discuri.

http://www.oilshop.ro/uleimotor/index.php?cPath=66_68

Modificat de underground
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

super tare! sa stii ca am sa caut asaceva pe la magazinele auto si prin reteaua MOL pt ca ei aduc consumabile arol si mol unguresti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

'claudiu slatina'

Se simte si vara daca mergi pe drum cu piatra, denivelari si pui frana. Intra ABS-ul.

Cel putin asa este la mine. Cand pun frana ( destul de brusca ) pe drumuri enumerate mai sus se simte in pedala cum intra ABS-ul.

Mihai

PS, Sau daca trec printr-o groapa si pun frana. Probabil ca simte ca lonjeronul se misca mai tare fata de sasiul masinii. Poate zic prostii :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este Mihai...insa pe aici prin Olt si Dolj nu prea avem piatra cubica....In rest, esti multumit de motorul de 1.4 TDI...ma bate gandul sa imi mai iau un Polo cu un diesel 1.9 - 100 Cp...insa imi este teama sa nu fie prea greu pentru Polo....!

Ar fi si o echipare superioara celei pe care o am si ....binenteles...cu ABS!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte multumit. Eu am trecut de pe un VW Passat de 2000cm ( 115CP ). Inainte am avut un R5 diesel de 1600cm. Cand am luat Passat-ul am stiut cam cat va consuma.

Noroc ca aveam decontare full la firma. Este adevarat ca am si carat cu ea. Dar S-A dus. :blink: Vanduta anul trecut in martie.

Trebuie sa te obisnuiesti cu ceea ce ai. O data mai mare o data mai mic. Nu am avut probleme cu el ( Polo ). Un pic modificat de " D.V. ". Brici :offtopic:

Chiar daca este Confortline mai are lipsuri. Unele sunt deja pe masina, altele vor fi completate in viitor. Cat se poate. Este din 2005. Are acum ~ 50kkm.

Pentru oras este impecabila pentru mine.

Mihai

PS. Masina de concedii avem un Scenic II 1.5dci 100CP ( cu care merge sotia mea prin Bucuresti ~ 20km pe zi :lol: ) Cu ea ( noua ) am facut din mai anul trecut doua iesiri. Una de 7000km iulie, si una de 4000km in decembrie. Acum are ~ 14kkm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Mihai!

Ai avut cumva acea problema "rasdiscutata" cu tamponul motor? Cica astia in 3 cilindri sunt mai "trepidante", daca este sa zic asa.... si se cam duce unul din tampoane la motor! Eu mi-as pune unul de 4 cilindri....insa nu prea am gasit pe forum discutii despre astea de 100 CP.

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am Polo TDI...cel de 1.4 75cp, care e cel mai predispus la uzura suportilor motor dinc auza celor numai 3 cilindir si e ok masina. Are 136k Km si nu simt ca ar avea ceva la motor. Doar ceva roti mai late i-ar trebui pentru avantajele de riguoare (nu optice) . Cel de 1.9 tdi cam scump...dar interesant :icon_thumright:

Si mie imi intra ABS, pe drumuri cu multe crapaturi sau gropi. Si pe drumuri de tara pietruite intra uneori la cea mai mica piscare a franei. Uneori ma enerveaza.

La viteze decente masina e sigura. Senzatia de nesiguranta ushoara o am la viteze mai mari pe drumuri si curbe cu denivelari. Cred ca un aport important il au si rotile cam inguste de serie pentru un Basis. Unele mai late cred ca ar rezolva unele mici neajunsuri - la franare, pe curbe, la viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am anvelope 185 si se vede diferenta. Aderenta mai mare la tractare dar si la franare. Mie franele mi se par Ok. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Claudiu

Nu am schimbat inca tampoanele. Doar bucsele de la bara stabilizatoare si bucsele de bascule ( cele de cauciuc ).

Mergand la prietenii mei ( service ) ar fi spus ce mai am de schimbat. Mai papau si ei cate ceva :icon_thumright:

Este adevarat ca atunci cand plec de pe loc cateodata tremura mai tare motorul ( caroseria ).

Sper sa nu fie ceva mai nasol. Un tampon sau doua mai merg schimbate ca doar este fier.

Mihai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai, poti te rog sa pui o poza cu partea de sub masina sa imi arati si mie care sunt bucsele masinutzei su cum se numesc? Sa stiu si eu ce sa zic la mecanic. Eventual poate imi spui si care se duc cel mai repde si ce anume dtermina uzura lor mai rapida (fiecare in parte). Eventual si roulul lor.

Sau daca e cineva care se pricepe sa dea un raspuns cat mai apropae de adevar...

Urmeaza sa ma interesez si eu de bucse si sa stiu detalii.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Mihai

In proportie de 80 % m-am hotarat...imi mai iau un Polo 1.9 Tdi Atracttive -100 CP cu dotari suplimentare: BC, mp3 cu 8 difuzoare, ESP - pret 13.853 Euro fara tva...dupa configuratorul ala de la volkswagen. Cred ca e cea mai buna alegere....!

De-abia astept!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumiri colegului Mihai60!

Sper sa rezolv cum se poate mai bine in service si sa scap si de senzatia de instabilitae in anumite situatii...Eu am inteles de la mecanic ca bucsele care sunt la mine uzate pot cauza instabilitate. El le numea bucse de comfort, si zicea ca sunt pe brate. De fapt zicea ca sunt cate 2 pe brat, una mai spre partea din fata a masinii si una mai spre partea din spte si ca cele dinspre spate sunt duse la mine - numitele "de comfort".

Am fost la mecanicul care o sa mi le schimbe si mi-a zis ca nu a mai azuit de denumirea asta, dar ca stie de spre ce e vb... Voi ati mai auzit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita-te bine la poze.

Cele mari - Vei vedea ca sunt rupte. Cele murdare de pamant. Normal, cele cu vaselina sunt cele noi.

Cele mici - Am schimbat ca tot umblasera acolo ( bara era data jos ).

Mihai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!