Jump to content

Vw Polo Happy - O Masina Nesigura


wormostar
 Share

Postare recomandată

Deschid acest topic pentru ca firma VW isi bate joc de proprii clienti, cumpartatori de Polo happy.

Ieri era sa am un accident urat datorita unor tanatalaii cu o dacie 1300 care nu mi-au acordat prioritate.

De ce era sa ma accidentez?

Foarte simplu! VW meu polo happy fabricatie dec 2007 nu are frana eficienta!

O calci si masina nu se opreste in conditiile de drum normale (fara umezeala sau gheata) si cu o viteza maxim de 50 km/h.

Deci polo happy m-a facut unhappy :vaidecapulmeu: si acum imi pare rau ca am recomandat si altor cunostinte si prieteni sa-si achizitioneze polo happy.

Masina are 1500 de km, toate sunt ok dar frana lasa de dorit si te face sa te simti nesigur in trafic!

De ce spun asta? pentru ca cu skoda octavia din 2002 puteam sa opresc in 20-30 m de la actionarea brusca a franei nu in 150 de m asa cum sa intamplat cu polo

POLO SUKKKKKKS!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 178
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Aditu

    16

  • wormostar

    15

  • nicuiry

    13

  • mihai60

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Polo Happy nu are ABS. Nu stiu daca are servo. Am inteles ca are doar o functie de crestere de putere la actionarea franei de picior.

Pe spate sigur ai tambure. Nu se compara cu discurile. Ai incercat si pe alt Polo Happy ? Posibil asa sa fie. Poate apasarea pedalei difera de la Skoda la Polo.

Nu cred ca poti sa dai vina pe " firma VW isi bate joc de proprii clienti, cumpartatori de Polo happy " Daca crezi ca frana nu este eficienta mergi in service si verifica. Doar ai 1500km. Garantie

Mihai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Franarea se face 90% pe fata, deci diferenta intre frane cu tambur si frane cu disc pe spate nu e chiar asa de mare, mai ales ca Polo Happy vine cu motorizari mici:1.2, 1.4 si 1.4 tdi. De obicei pe masinile cu motorizari sub 100 CP se pun tambure pe spate din motive de reducere a costurilor. Octavia 1 1.9 TDI 90 CP (cod motor ALH) are tambure pe spate, tot din acelasi motiv.

Cat despre lipsa ABS-ului, la franare cauciucurile unei masini fara ABS se blocheaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristiN

1422cm / 1163kg tambure spate Romania, discuri DE.

1461cm / 1340kg discuri spate. diferenta < 200kg

Este vorba de " VW " vs" R "

De ce Oltcitul avea discuri spate ? Ambele avand sub 900kg si motor mai mic.

Conteaza asa de mult greutatea ?

Modificat de mihai60
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de la ce masini ai dat tu masele alea. Eu ti-am dat un exemplu de masina dotata cu tambure pe spate.

Masina mea, Seat Ibiza 2006, 1.4 75 cp are tambure pe spate, si franarea nu e in nici un caz ineficienta. Au fost situatii in care a trebuit sa efectuez franari de urgenta, de la 140 km/h la aproape 0, si nu am avut nici un fel de probleme. E drept, masina mea e dotata cu ABS. Un factor pe care multi nu-l iau in calcul sunt cauciucurile cu care e echipata masina. Chiar sunt curios ce cauciucuri are Polo Happy. Din cate stiu, vine cu cauciucuri 165/x/15, adica foarte inguste.

Ibiza mea a venit cu 195/55/15 si crede-ma ca se simte diferenta de aderenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW Polo 1.4TDi al meu

Renault Scenic II al sotiei

Scenic-ul are 180kg mai mult decat Polo.

Frana este foarte eficienta la Scenic. Pot sa spun exagerata.

La polo Happy diametrul este de 14". Grosimea nu stiu exact.

Am mai scris de Oltcit si cel mare si cel mic care au discuri pe spate si franele sunt foarte bune.

Se lipeste orizontal ( nu se duce in fata de bot ) pe sosea cand pui frana, ceea ce nu se intampla la Polo.

Mihai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Polo 9N a avut discuri pe spate chiar si la motorizarea 1.4 75 CP. Nu e cazul sa generalizam. Cel mai important nu e tipul de franare pe spate ci cauciucurile si ABS, eventual si ASR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt relativ multumit de frane desi uneori am senzatia ca e se poate mai bine, ca e un pic cam moale la limita, in situatii critice, la opriri de la viteza mai mare. Slava Domnului, pana acum am reusit sa franez si ea sa se opreasca inainte de a acrosa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am discuri pe spate la 1.4 TDI.

Am vazut ca s a facut comparatie cu Octavia 1 - eu am in familie o Octavia 1 (chiar motorul TDI 90hp la care se facea referire) cu tambur pe spate (ABS pe ambele masini) si pot sa spun ca franele de pe Polo sunt comparabile, daca nu mai bune (aici s ar putea sa intervina si obisnuinta mea cu franele de pe polo in comparatie cu cele de pe Octavia, pe care o conduc mai rar).

Au fost mai multe posturi despre cat de slabe sunt franele la Polo si mi se pare ca se contureaza o imagine neadevatata - franele sunt adecvate clasei din care face parte masina.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ceea ce spune initiatorul topicului e adevarat, adica "pentru ca cu skoda octavia din 2002 puteam sa opresc in 20-30 m de la actionarea brusca a franei nu in 150 de m asa cum sa intamplat cu polo

", inseamna ca are o problema cu sistemul de franare. Dupa distanta de franare, adica 20-30 de m, presupun ca e vorba de 60 -70 km/h. Daca Polo chiar franeaza in 150 m inseamna ca nu franeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu sunt multumit de frane da am abs discuri pe spate si cauciucuri michelin 195/55/15 am avut multe situatii cand a trebuit sa franaz brusc si a sfacut-o foarte bine sfatul meu e sa te duci la un service care are stand itp si sa iti faca un test de franare si apoi vezi daca e bine sau nu da intradevar e diferenta intre skoda octavia si polo mai ales happy care nu are nici abs(greutate/cauciucuri/si mai ales pret)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Polo nou aici, 1.4 TDI Attractive cu ABS si sistemul alalalt de actionare/amplificare frane ... pana acum numai laude.

Cu vreo saptamana in urma, un "smecher cu BMW" s-a gandit sa iasa din parcare cu spatele pe "ne-veu". Am calcat frana si s-a oprit masina foarte repede, nu cred ca erau 20-30metri de la 45-50 km/h. Cauciucuri Pirelli.

Azi, o tanti cu o dacie solenza s-a gandit sa intre intai in intersectie si sa se uite stanga dupa aia ... evident tocmai in fata mea s-a oprit. Multumim sistemelor de pe Polo ca m-au tinut pe directie si m-au oprit la timp. :rolleyes:

Si luati-va Polo mai avansat un pic decat Happy, nu de alta, dar daca iei cel mai ieftin model si rezultatele si dotarile sunt mai putine/mai ieftine.

Iar cel care a postat si zice ca s-a oprit in 150m de la 50 km/h are probleme serioase cu frana, dupa parerea mea. O verificare in service? Poate sunt uzate placutele sau altceva ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina e noua si nu are cum sa se uzeze asa de repede placutele si am facut teste cu masina unui prieten care e tot happy si are 1 saptamana de cand a ridicato si frana lui e mai slaba si mai moale ca la a mea!

Curios nu?

Cea mai tare faza e ca eram sa ma busesc in fata reprezentantei cybernet din Piatra Neamt!

Caucuiucurile sunt stok Continental de vara 165x65/14 si evident nu sunt uzate am doar 1500de km.

Am facut cateva teste cu franare brusca si parca trage un pic spre dreapta.

Deabia astept sa ma sune VW si sa ma intrebe daca is multumit de masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai astepti sa te sune ei?suna-i tu si multumestele pentru masina care ai primit-o adica fa-ti o programare si vezi daca e ok masina ta ma refer la sistemul de franare

Modificat de ady.marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca asa face si cealalta... motivatia va fi simpla: Asa fac toate, d-le!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@wormostar: e normal ca franele de la masina noua a prietenului tau sa fie mai moi, primele 500 Km sunt in rodaj si prind mai prost. Esti sigur ca ti-a trebuit 150 metri sa te opresti de la 50 km/h? 150 metri este o distanta foarte mare. Eu, pe vremea cand conduceam un seat ibiza fabricatie 1994, fara nici un sistem servo, abs, etc. si cu cauciucuri Continental ma puteam opri la o franare brusca in aprox 30 metri, poate nici atata de la 60-70 km/h.

Ce pot sa zic? O verificare la service nu te costa nimica, faci o programare, aia verifica franele si gata. Poate problema nici nu e la placute, poate e prea mica presiunea uleiului de frana ... ma rog, eu tot ghicesc aici ca nu sunt mecanic auto.

Apropo! La acea franare mentionata, ti s-au blocat rotile? Sau pur si simplu nu avea destul de multa putere frana sa o faca. Eu mai tin minte pe vremea lui Dacia 1300 ca la faze din astea dadeam repede de 2 ori din pedala, fapt care a pompat mai multa presiune in frana si au prins mai bine :P

Modificat de Patkos Csaba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu s-au blocat rotile asta ma si facut sa ma "inmoi" poate nu erau 150 de metri dar 100 erau cu siguranta.

Oricum senzatia e de frana elastica care nu actioneaza la viteze mai mari. Din scurt merge bine frana si la viteze mici 20-40 la ora, dupa 50km/h se schimba situatia si franeaza din ce in ce mai slab.

PS: franele au lichid de frana (alcool incompresibil dot 3, 4, 5.1) nu ulei :)

Traiesc aceeasi senzatie ca la dacia 1300 fara servo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wormstar, de curiozitate, du-te la Weltauto si intreaba-i cat iti ofera pe masina. Anul trecut REFUZAU Polo Happy, "ne pare rau dar bla bla...." . Ia vezi daca s-a schimbat ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wormstar, adica la tine masina se opreste de la 50km/h in 100m? Si asta indiferent de cat de tare calci frana, la un moment dat nu se mai intampla nimic, nici nu franeaza mai tare si nici nu se blocheaza rotile?

Eu asta am inteles din toata istoria. Daca e asa, atunci eu zic ca ai o problema cu masina, du-te la un service si verifica franele. Si asta imediat, eu asa as face.

Polo are franele OK, am franat cu al meu de vreo doua ori tare, si nu am trait senzatiile de care povestesti tu. Ce pot sa zic, imi pare rau ca ai probleme din astea cu masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aia de la weltauto is smecheri! Anul trecut delerul care mia vandut polo sa oferit sa ma ajute cu vinderea skodei octavia elegance din 2002.

Baietii nici nu au vazut masina si mi-au spsus ca-mi dau 4500 E. La care m-am blocat :D si-am spus tipei de la reprezentanta ca iau cel putin dublu la piata pe ea :angry: ....si care tipa se uita la mine si era nelamurita cum de nu accept oferta. Unii cer pe MATIZ 4500 E sau pe vreo astra jefuita la piata :wub: .

Spre curioziatatea celor de la veltauto skoda octavia cu 100k km din 2002 full options pe mobile.de plecaca de la8500E si ajunge pe la 10000E.

Masina a costat cip in 2002 in jur de 16000 E si dupa 2 ani de leasing numai taxa reziduala a costat aproape 3500E

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wormostar,

Eu am cu al meu Polo am 10.389 km facuti in 4 luni de zile. In afara de mici probleme cu pompa de servo care atingea plasticul de la roti si contactul de la frana de mana, care de altfel s-au rezolvat, iti pot spune ca sunt extrem de multumit de ea si anume:

- franele..intradevar...pana la vreo 3000 km sunt cam ineficiente...insa dupa aia nu mai ai probleme cu ele...si crede-ma, am fost in destule situatii limita;

- consumul a scazut fenomenal: in afara...mers cu 120 Km/h ~ 130 Km/h constant - 5.2~5.4 %; oras...super aglomeratie...8~9%.

Masina merge si se comporta excelent. Mai rabdare cu ea...poate cine stie, mai tarziu, te multumeste!

Modificat de claudiu slatina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in afara...mers cu 120 Km/h ~ 130 Km/h constant - 5.2~5.4 %; oras...super aglomeratie...8~9%.

Masina merge si se comporta excelent. Mai rabdare cu ea...poate cine stie, mai tarziu, te multumeste!

Mai calculeaza consumul la 120-130km/h mers constant.... ca esti departe de adevar. Iar "super aglomeratie" 8-9% ma faci sa zambesc. Poate in Slatina.

Cat despre frane poti sa le declari eficiente atata timp cat nu le compari cu altceva. Nu este o masina gandita pentru sport si nici motorul nu are pretentia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: Bravo....mi-ai starnit zambetul...vad ca esti super tare....In primul rand Polo nu are veleitati de masina sport :Driver: (poate iti trece tie prin cap asta...insa eu nici macar nu am gandit vreodata asta...nici macar cand am cumparat-o...ar fi fost chiar culmea....), iar consumul acela pe care eu l-am specificat este indicat de BC si nu sunt minciuni (parcurg des DN 65 - Slatina-Craiova). Poate ca un "sambure de adevar" o exista in post-ul tau cu privire la "aglomeratia din Slatina", insa sa stii ca ea exista si se afla, iar datele comunicate de mine sunt citite de pe BC. Si poate crezi ca sunt un incepator...insa nu sunt la prima masina....

Apoi, stau si ma gandesc si ma intreb, nu cumva vii de la vreo cursa cu Seat-ul tau si te-ai gandit sa dai vreun sfat despre viteza, consum...etc?Iar apoi poti sa zambesti cat vrei sau cum vrei...nu am pus acel post doar ca sa ma aflu in treaba...! Cat despre frane..."n-am sa tin aici prelegeri aiurea", probabil, pentru multi, aceasta comparatie frane eficiente/polo 1.2 - masina sport :lol: , nu este suficient de bine cunoscuta, insa masina franeaza bine pentru motorul pe care il are (si aici ma refer la 1.2 70 cp) si apoi....pentru banii pe care ii dai pe ea!

Modificat de claudiu slatina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai caludiu! lucrezi cumva la vw sau la PB? de tot lauzi masina...

eu compar polo cu o o masina din grupul vag adik skoda octavia.

Pedala e sus, la viteze de pana la 35-40km/h se comporta bine e prompta, dar cum cresti viteza masina devine de nestapanit mai ales la franare, pt ca ma apas iin pedala si ea nu se opreste!

Daca treci de pe o masina mai buna decat polo pe polo si observi chestia asta te cam inmoi si adopti mersul preventiv, mers care ma face sa imi aduc aminte de dacia 1300 din 78 care nu are servo si nu mai discut de AFF care am fost mintit ca este dotata standrad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca Claudiu are intentia de a face reclama. Asta e parerea lui si si astea sunt cifrele obtinute de el. Omul sustine ce stie din experienta lui.

Eu din experienta mea cu un polo sh dar Tdi, pot sa zic ca franele tin bine, insa uneori le-as dori mai ferme, mai ales cand reduc de la viteza mare.

De la 100km/h sa zicem, in prima parte a franarii reduce bine, se vede, insa in a doua parte, partea pana cand ajung rotile pe loc...parca se putea mai bine. Atunci, inainte sa se opreasca parca nu mai prins asa de bine, devin parca alunecoase, nu stiu cum sa descriu. Insa ma gandesc ca atunci intra ABS pentru a nu se bloca rotile. Nu il simt in pedala ca iarna dar probabil ca altfel as auzi rotile scartaind.

Wormostar, ia sa incerci sa iti scoti siguranata de la abs si sa vezi cum franeaza dupa aceea. Eu nu am incercat dar se poate. Dupa ce o pui la loc trebuie doar sa pornesti si sa opresti motorul odata ca sa il recunoasca. (ca la windows :)) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!