Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

 

în urmă cu 8 ore, EEXCALADE a scris:

180 grade la bmr

Multumesc, dar avansul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa mearga bine trebuie sincronizate perfect cele trei axe 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, masina asta si-a facut regenerare azi cand am ajuns in parcare, nu am oprit motorul . Am pus si AC-ul si am lasat-o sa isi faca damblaua. Problema e ca are doar 120 km de cand i-au scos intestinele cei de la vw si a avut nevoie de o alta regenerare asa repede. Presimt ca maine dimineata dupa cativa km o sa se aprinda dpf in bord. Oricum , are un consum exagerat; cam 11 la suta. Tre' sa ii schimb tachetii,ca am imprrsia ca cel putn unul tacane usor. Nu stiu daca experienta asta e utila cuiva, probabil ca poluez forumul cu funinginea din dpf-ul ala blestemat. Daca reusesc sa o rezolv o sa va informez cum. Daca nu, o s-o vand la samsari si o sa ajunga intr-o tara estica ,cu km putini in bord. Toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BMR-ul isi face regenerare doar in mers . Problema e motorul care nu functioneaza corespunzator si infunda dpf-ul . Cauze intalnite de mine : injectoare defecte  si axe desincronizate.

Verifica nivel ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul e putin sub limita maxima ,despre axe...o sa ii fac distributia  in viitorul apropiat si pana atunci o sa vad si care injector e defect. Cum pot posta si eu o poza? Imi tot zice ca depasesc nu stiu ce limita cu pozele. Multumesc pentru sugestii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 06.06.2017 at 20:29, stefz a scris:

Am o problema destul de stresanta... cand isi face regenerare dpf-ul, am miros de gaze in masina, doar cand isi face regenerare. A mai intampinat cineva aceasta problema ?

Aceeasi problema cu fumul am avut-o si eu la un sharan 2,0 BRT. Prima data am gasit unul din furtunele de la senzorii de presiune DPF , spart , fisurat pe jumatate si condens si ce mai era pe acolo , mi le arunca in jet pe galerie si turbina in sus , unde fiind temperatura foarte mare , iesea o gramada de fum care venea in interior prin partea pasagerului , dar fum de ziceai ca a luat foc masina , nu asa... Dupa aia am observat ca daca merg fortat mai mult timp cu turatie peste 3500-4000 imi face la fel , presupun ca DPF fiind destul de obosit , nu mai poate evacua cantitatea mare de fum. Am uita sa zic , masina are 285 000 km. face regenerarile cam la 500 km. cu trasee preponderent in oras ,am o diagnoza si verific destul de des stadiul regenerarilor sau al prezentei erorilor pe masina si nu am avut pana acum decat cand nu a mai fost aditiv in rezervor sau chestii de genul eroare radio sau alte de astea mici. Am un injector care baga cam mult 1,8 la relanti , dar o sa-l schimb ca si de acolo poate sa mai lungesc distanta intre regenerari. Drumuri bune !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am un golf 6 2010, CR, 140 CP, DPF, cred, ca, codul de motor ii CFFB si sta turata in relanti la 900 sau 980 rtoatii pe min. Si am si o eroare pe dpf.


                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 252023 km
                    Date: 2017.06.08
                    Time: 07:49:53

                    Engine speed: 2383.00 /min
                    Normed load value: 31.0 %
                    Vehicle speed: 41 km/h
                    Coolant temperature: 76 °C
                    Intake air temperature: 20 °C
                    Ambient air pressure: 960 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.280 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Sensor for particle filter differential press: raw value: 1046 hPa
                    Particle filter: difference pressure: 1045 hPa
                    Particle filter: offset for differential press.: 64 hPa
                    Particle filter: differential pressure: dynamic offset: 0 hPa
                    Outside air temperature: 16.5 °C
                    Particle filter: soot mass measured: 25.07 g
                    Particle filter: soot mass calculated: 18.84 g

Puteti sa imi spune-ti un pic ce e de facut, e dus senzorul respectiv? sta tot asa turata la 900, 980.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Am si eu o intrebare.

Am fost cu masina la drum lung si la un moment dat in mers, am ramas fara acceleratie, pentru cateva secunde. Nu am bagat de seama f tare si am mers mai departe. La ceva km mai incolo a facut iara, dar de data asta am oprit. Dand sa plec de pe loc totul in regula, am mai mers pana iar a facut. Am oprit, am pus vag-com ul si mi-a aparut erroare la senzorul G450. Fiind pe drum mare lucru nu puteam face asa ca am continuat pe drum usurel fara accelerari bruste fara depasiri. 

Am ajuns acasa, am mers la service, diagnostic senzor G450 defect. Au inlocuit senzorul, problema persista. Au pus altul, la fel. Pana la urma s-a descoperit ca 1 fir era rupt  de la mufa. S-a lipit firul, de atunci nu a mai dat erroare.

Intrebarea este legat de valoare diferentei de presiune. Eu acum aprox 1 an m-am uitat peste valori si atunci era pe la 5-10 in relanti. Acum imi da 40, si la offset -35. (asta parca era pe 0 inainte).

E ok asa sau trebuie facut ceva ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 40mbar dpf-ul e infunfat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok .. si legat de offset ? de ce e pe -35 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt ca diferenta de presiune e 40 . Posibil senzorul e defect sau nu e cel care trebuie ,doar cu contact pus cat indica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma uit si revin cu date

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit.

Intre timp am mai circulat cam 30 km cu masina prin oras. 

Acum la offset am -10.20 (asta si cu motorul oprit.)

Iar cu motorul pornit la relanti... (nu era apa la 90 grade ca am ajuns acasa si am coborit cu laptopul dupa vreo 1h..)

dpf1.thumb.jpg.805df9ac3bf44a9b3d49e506978f58eb.jpg

 

Intre timp la press diffrence este 5.10 cat era si inainte sa am probleme.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum e bine . Monitorizeaza presiunea diferentiala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modest... Eu sunt satul de vw occident ?.Spune locul exact unde te afli,ca poate te ajuta un coleg priceput.

 

On 6/7/2017 at 10:41 PM, Modest said:

Nivelul e putin sub limita maxima ,despre axe...o sa ii fac distributia  in viitorul apropiat si pana atunci o sa vad si care injector e defect. Cum pot posta si eu o poza? Imi tot zice ca depasesc nu stiu ce limita cu pozele. Multumesc pentru sugestii!

Spune locul exact unde te afli,sunt colegi care te pot ajuta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Pe ce grup pot vedea si eu distanta parcursa de la ultima regenerare a filtrului de particule?

Masina din semnatura, grupurile avansate de masura nu sunt disponibile!

Multumesc

Modificat de duduratoy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cu gri, nu pot sa le accesez

Am doar measuring blocks 08

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

08 Meas . Blocks ,pe la grupurile 100-108

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt in Germania mai precis Nord-West Falia. Daca e cineva foarte priceput in zona sper sa dea un semn. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Baden-Baden avem un coleg meserias. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E la 400 km distanta, nu ar fi foarte mult. Problema e ca daca mi se aprind iar martorii pe drum... E bine de stiut oricum. Cum intru in contact cu dumnealui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am o problema cu DPF-ul la passat cc-ul meu din 2009 cod motor cbbb , dsg , de 3 zile sta mereu in regenerare, efectiv de fiecare data când pornesc motorul intra in regenerare și la rece și la cald nu contează, am ieșit cu mașina in afara 60 de km mers in treptele 3-4 la aproximativ 2000-2200 de rpm , fără nici un rezultat , mașina nu iese din regenerare, precizez ca nu mi se aprinde nici un martor in bord , mașina nu are nici un fel de eroare pe tester , din câte știu mașina la câteva încercări de regenerare nereușite aprinde martorul DPF, la mine in astea 3 zile mașina a avut peste 10 porniri respectiv 10 întreruperi de regenerare, dar martorul DPF tot nu sa aprins. Nu știu ce sa ii fac...ce sa schimb la ea .. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intai sa faci o diagnoza si sa verifici daca e o problema cu regenerarea DPF-ului sau nu cumva e o problema la incarcarcare - alternator - baterie - si de aceea sta turata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum m-am mai învârtit cu ea prin oraș o ora și surpriza sa aprins și martorul  DPF, și am remarcat la un semafor ca ieșise din regenerare eram foarte bucuros dar dupa 50 de metri la următorul semafor la roșu am observat Ca din nou a intrat după care sa aprins și martorul DPF, 2 lucruri ce am remarcat, in prima zi de când îmi face acesta problema la oprirea motorului rămâneau ventilatoarele de pe radiator pornite circa 4-5 minute , acum deși sta in regenerare ele nu mai pornesc deloc și al doilea lucru ar fi ca in urma cu 1 luna de zile am schimbat sonda Lambda , cea din catalizator și de atunci la

fiecare regenerare stătea mult mai mult practic își făcea regenerarea mult mai greu , este posibil ca sonda sa nu fie ce trebuie ?nu mai am eroare pe sonda după ce am schimbat-o . Mașina datorită amestecului aer-carburant produs de sonda sa nu ajungă la temperatura optima pt regenerarea filtrului ? As vrea sa ii scot mufa de la sonda sa merg cu ea așa, când aveam sonda defecta își făcea regenerarile liniștita chiar dacă aveam check Engine aprins de la sonda . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!