Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

117 mii

Multumesc!

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam atat rezulta dupa masa de cenusa acumulata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care din parametrii reprezinta asta?

Cat mai tine?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

32.0 grame ,teoretic dpf-ul se inlocuieste la 60 grame ,practic mai tine inca 200 mii km daca motorul functioneaza ok 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Patanie de proaspat posesor de diesel: am ajuns acasa cu masina, am lasat-o sa la relanti pana am descarcat cumparaturile, 2-3 minute, cand am oprit-o am auzit ca merg ventilatoarele dar am crezut ca asa trebuie sa mearga daca e motorul cald ( asa se intampla la cealalta pe benzina). Dupa ce am oprit-o mi-am dat seama ca se invart cam tare ventilatoarele si s-au tot invartit vreo 6-7 minute.

1. Oare isi facuse regenerarea si ventilatoarele raceau sistemul sau am oprit-o in plin proces?

2. Cat rau am provocat?

3. Ce trebuia facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. era in regenerare

2. stai linistit

3. sa nu o opresti, sa astepti sa termine regenerarea - poate a terminat.....vezi cand o pornesti, daca sta un pic turata sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3. de preferat sa mai dai o tura pana termina regenerarea. Merge si pe loc, dar e mai bine in mers. Temperatura in filtru de particule ajunge la 700 grade C.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

De cand cu updateul Dieselgate face foarte des faza asta, din fericire nu merg decat vreun minut ventilatoarele dupa ce scot cheia din contact .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Știe cineva dacă clapeta de shut off v157 mai are vreun rol în afara de oprirea motorului?în timpul regenerării face ceva? Sau în mers se mai închide se mai deschide ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ,gestioneaza fluxul de aer in timpul regenerarilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci și clapeta.. întreb pentru ca aproape de inchidere blochează are un scat un pic ...închide dar cred ca e pe ducă...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal! La masina din semnatura totul functioneaza perfect, fara erori pe grupul motor. Totusi la o citire pentru DPF am observat valorile din imagine. Puteti sa imi dați câteva detalii referitoare la DPF? Mulțumesc!!!

20170707_103244.jpg

20170707_103254.jpg

20170707_103306.jpg

20170707_103331.jpg

Modificat de radgili
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cati km are masina pe bord ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

210.000 km / februarie 2009

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine ,doar ca e posibil sa fie dati inapoi  50-80 mii 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

198 ml ash la 257.000 km >>km reali?

3 mbar   Particle Filter Different. Pressure relanti

 15 mbar   Particle Filter Different. Pressure 2553 /min   Engine Speed (G28)

Advanced Identification
     Serial number: VWZCZ000000000
     Identification: BPG-810
     Revision: 13H02---
     Date: 13.10.09
     Test stand number: 1243
     Manufacturer number: 1123
Flash Status
     Programming Attempts: 1
     Successful Attempts: 1
     Programming Status: 00000000
     Required Conditions: 00000000
     Flash Tool Code: 00032 257 66565
     Flash Date: 25.14.86
Software
          I3WF   
Misc.
     Hardware number: 03L 907 309 
     Lot Number: 78 
     Type Lock:     
Car Info
          Engine code: CBB
VCDS Info:
       VCID: 79F98BC13008C18988-802C
       Labels: 03L-906-022-CBA.clb
       Readiness: No script available

Sunday,02,July,2017,10:22:00:53651
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 7 x64
VCDS Version: 17.1.0.0
Data version: 20170106 DS267.0
www.Ross-Tech.com

                Address 01: Engine  (03L 906 022 QF)

10:21:53
  -0.21 mg/str   Injection Quantity Deviation Cyl. 1
  0.38 mg/str   Injection Quantity Deviation Cyl. 2
  -0.31 mg/str   Injection Quantity Deviation Cyl. 3
  0.12 mg/str   Injection Quantity Deviation Cyl. 4
  264.0 bar   High Fuel Pressure (specified)
  288.0 bar   High Fuel Pressure (actual)
  782 /min   Engine Speed (G28)
  3 mbar   Particle Filter Different. Pressure
  198 ml   Particle Filter Oil Ash Volume
  8.1   Particle Filter Carbon Mass (spec.)
  0.0   Particle Filter Carbon Mass (act.)
  Park Brake 1   Parking Brake Electronics (J540)

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine  (03L 906 022 QF)

10:22:35
  -0.19 mg/str   Injection Quantity Deviation Cyl. 1
  0.26 mg/str   Injection Quantity Deviation Cyl. 2
  -0.33 mg/str   Injection Quantity Deviation Cyl. 3
  0.19 mg/str   Injection Quantity Deviation Cyl. 4
  624.0 bar   High Fuel Pressure (specified)
  616.0 bar   High Fuel Pressure (actual)
  2553 /min   Engine Speed (G28)
  15 mbar   Particle Filter Different. Pressure
  198 ml   Particle Filter Oil Ash Volume
  8.1   Particle Filter Carbon Mass (spec.)
  0.0   Particle Filter Carbon Mass (act.)
  Park Brake 1   Parking Brake Electronics (J540)

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
                Address 01: Engine  (03L 906 022 QF)

10:26:35
  150.0°C   Temperature prior Precatalytic Converter
  144.0°C   Temperature prior Particle Filter
  3 mbar   Particle Filter Different. Pressure
  2.0   Requested Regenerations
  620 km   Driven Distance since Regeneration
  1044.0   Time elapsed since Regeneration
  198 ml   Particle Filter Oil Ash Volume
  8.1   Particle Filter Carbon Mass (spec.)

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine  (03L 906 022 QF)

10:27:17
  1162.8 mbar   Boost Pressure (actual)
  58.8 %   Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine  (03L 906 022 QF)

10:27:23
  999.6 mbar   Boost Pressure (actual)
  0.0 %   Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine  (03L 906 022 QF)

10:27:32
  989.4 mbar   Boost Pressure (actual)
  782 /min   Engine Speed (G28)

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine  (03L 906 022 QF)

10:27:33
  969.0 mbar   Boost Pressure (actual)
  989 /min   Engine Speed (G28)

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine  (03L 906 022 QF)

10:27:36
  1183.2 mbar   Boost Pressure (actual)
  2553 /min   Engine Speed (G28)

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine  (03L 906 022 QF)

10:28:31
  -0.26 mg/str   Injection Quantity Deviation Cyl. 1
  0.26 mg/str   Injection Quantity Deviation Cyl. 2
  -0.19 mg/str   Injection Quantity Deviation Cyl. 3
  0.12 mg/str   Injection Quantity Deviation Cyl. 4
  759 /min   Engine Speed (G28)

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------

                  Address 01: Engine  (03L 906 022 QF)

10:28:38
  -0.24 mg/str   Injection Quantity Deviation Cyl. 1
  0.19 mg/str   Injection Quantity Deviation Cyl. 2
  -0.14 mg/str   Injection Quantity Deviation Cyl. 3
  0.16 mg/str   Injection Quantity Deviation Cyl. 4
  2553 /min   Engine Speed (G28)

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine  (03L 906 022 QF)

10:29:52
  257520 km   Vehicle Mileage 

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine  (03L 906 022 QF)

10:30:45
  3 mbar   Particle Filter Different. Pressure
  36.2 l   Fuel Consumption since Regeneration
  620 km   Driven Distance since Regeneration
  1044.0   Time elapsed since Regeneration
  198 ml   Particle Filter Oil Ash Volume
  8.1   Particle Filter Carbon Mass (spec.)
  0.0   Particle Filter Carbon Mass (act.)
 

Modificat de Viorro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam mult, eu la 272.000 KM am 159ml. Mers 85% extraurban.

Modificat de DiLivio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai alt motor, ma gandesc ca CBBB are si un consum de combustibil declarat mai mare, de aici diferenta.

198 ml inseamna cam 84,3 gr OIL ASH, daca motorul il voi mentine in starea de acum, DPF-ul mai duce inca pe atat.

Modificat de Viorro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut,

Ce parere aveti de valorile de mai jos?

CAGB 180k km reali.

Particle filter.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut domnilor,

La un touareg a mers doamna cu masina pana nu a mai mers deloc si debea atunci mi-a spus ca nu prea se mai infige

3.0 tdi 2009

170 000 de km masina cumparata de noua

soot mass calculated 100

soot mass actual 41

oil ash 0.35

Clar nu mai face regenerare singura....sa incerc sa ii fac o regenerare fortata sau deja valorile sunt mult prea sus si risc sa ia foc sau alte?

care sunt valorile maxime la care se mai poate face regenerarea fortata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i regenerare fortata. Am avut filtre incarcate si 170%. Posteaza si erorile de pe 01 engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

009263 - Diesel Particulate Filter (Bank 1) 
               P242F - 001 - Restricted/Clogged - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 174112 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.05.16
                    Time: 12:36:53

             Freeze Frame:
                    RPM: 777 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    (no units): 41.5
                    (no units): 100.0
                    Mileage: 2640 km
                    (no units): 70.5
                    (no units): 138.0

008194 - Particulate Trap Bank 1 
               P2002 - 008 - Efficiency Below Threshold
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 174112 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.05.16
                    Time: 12:36:53

             Freeze Frame:
                    RPM: 777 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Pressure: 38 mbar
                    Temperature: 110.7°C
                    Temperature: 224.2°C
                    (no units): 70.5
                    Voltage: 14.52 V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atata timp cat sunt erori nu o sa porneasca regenerarea fortata .

Strerge erorile ,apoi incearca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog frumos o parere despre dpf-ul meu..nu pot incarca poza pe site !!                                                                                                                                                                                Fuel high pressure..actual value....8                                                                                                                                                                                                                                         Particle filter .offset difference presure ...2                                                                                                                                                                                                                               Service regeneration time since last release...0                                                                                                                                                                                                                        Particle filter kilometers since last regeneration ...410                                                                                                                                                                                                              DPF charge limit blocking of service regeneration ....41,7   

Time since last regeneration  ...504                                                                                                                                                                                                                                           DPF charge limit only service regeneration possible ..39,9                                                                                                                                                                                                     DPF regeneration trigger threshold regenerer while driving..22,2                                                                                                                                                                                            Particle filter.oil ash volume....138                                                                                                                                                                                                                                              Particle filter .carbon particulate mass calculated ..15,9                                                                                                                                                                                                            Particle filter carbon particulate mass measured ...0                                                                                                                                                                                                            Status adaption .adaptive cruise control .00000                                                                                                                                      

imi cer scuze nustiu dc a iesit asa scrisu :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Alex265
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!