Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

10443 - Neutral Gear Sensor
          P15A1 00 [096] - Implausible Signal
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

poate avea legatura cu balbaiala de la relanti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ultima mea regenerare  dupa 1500 km...masina 230 k...  sper sa ma mai duca ceva :D

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am un passat din 2006 Luna 9, 2.0 tdi cu 241000 de km si l-am cumparat in 2012 ,as dori sa stiu si eu despre cum arata valorile filtrului de particule, astazi am mers pe autostrada cam 19 Minute la o turatie de 2400 rpm in treapta a 5. In prima poza este facuta acum 5 luni fara sa fi incercat sa fac regenerare iar a 2 poza am facut azi regenerarea, Scuzati calitatea pozelor. Multumesc.

IMG-20170520-WA0002.jpg

IMG-20170520-WA0001.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma cu 5 luni nu arata bine ,acum e ok . Pare ca nu-i plac drumurile scurte din oras 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seara buna, 

Ma puteti ajuta va rog de valorile legate de filtrul de particule ?

Multumesc anticipat.

20170520_130743.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, Dom' Catalin...!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am o problema si nu reusesc sa ii gasesc rezolvare. Motor bmr cutie dsg  din 2006, imi apar martorii; motor , pdf, spirala intermitent si nu mai are putere. Scot mufa senzorului de temperatura din partea superioara a dpf si masina are putere aproape normal. Odata scoasa mufa aceasta normal ca imi apare eroarea aferenta pe tester dar dispare p 2002 eficienta scazuta bank1. Daca o opresc si scot aceasta mufa , la pornire ramane aprins doar dpf. Nu pot face regenerare fortata si daca incerc sa dau adaptare pentru senzor nou de presiune diferentiata nu accepta calculatorul masinii kiar daca introduc codul specificat de vcds. Am o poza cu eroarea dar nu reusesc sa o postez.  Am schimbat toti senzotii de pe dpf cu unii de pe o masina identica fara erori si tot la fel. Merg asa cu masina de ceva vreme si ma astept sa se opreasca in orice moment, fac naveta. Nimeni nu intelege ce are aceasta masina. Va rog daca stiti exact motivul sau daca intelegeti foarte bine cum functioneaza electronica acestui tip de motor, sa imi dati o sugestie pana nu o sa cedeze de tot. Multumesc mult! 

Ps  : clapeta de pe coolerul egr sta 0 la suta cu motorul cald  sau rece in ralanti( nu stiu in turatie) si cele da pe galeria de plastic ( admisie)  stau 5 la suta dar asa stateau si inainte sa imi faca probleme ( electrovalvele sun ok)

 

Modificat de Modest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza erorile.

Remediaza erorile ,curata dpf-ul si o sa mearga bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hudrea Tudor

Asculta de Excalade asa am rezolvat si eu un caz pe un passat cbbc motor cu spirala dpf aprins.Cam ai de lucru pe acolo dar posteaza cumva pozele cu erorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , problema e ca si rezolvata, ....cred. Au dus-o ieri colegii mei la VW si au zis ca e problema de soft.  Reparatia costa 300 de euro cu un senzor inclus (o sa va spun care , dupa ce iau masina de la ei). Ceva imi spunea ca e legat de soft    dar imi era teama sa nu ajung la VW.  Au mai zis si ca dpf o sa ma mai tina foarte putin (vreo 6-7k km) pt ca deja are 290k km. Probabil ca o sa o fugaresc pana se elimina funinginea cu tot cu ceramica. Sau o sa ii pun aditivi in motorina si o sa ii pun si un ulei bun in motor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori e problema de soft ori schimba un senzor... O sa te tina mult si bine DPF chiar daca ai km multi daca motorul e ok. Nu pune aditivi si ulei doar cel specificat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hudrea Tudor

Cred ca baieti tai de la VW iti baga softu si ramai numa fizic cu filtru ca activ poate nu va mai fii din cauza softului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GabyTohatan

poate sa ma ajute cineva? imi da pe tester eroare P242B  banc1 sonda 3 la filtru particule. care este? inainte de filtru particule sau dupa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai posta eroarea exact asa cum apare pe tester......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum o luna aveam filtrul de particule incarcat la 13,5 % Dupa 2 drumuri mai lungi 100 - 120 km acesta a ajuns la 8,7 % iar apoi la 0. Deci pot spune ca functioneaza corespunzator si e totul in regula.

De mentionat ca merg sportiv schimbat 3000-4000 destul de des.

123.JPG

27 05 2017.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la  0 creste pana la 40% cand intra regenerarea si scade  inapoi la 0 ,si tot asa ......

Importanta e presiunea diferentiala si cat la% se incarca in cati km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, o sa monitorizez sa vad cum se incarca si cat. Presiunea diferentiala unde o pot vedea si cum trebuie sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

67 presiune diferentiala 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi , o sa monitorizez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am luat masina din service si in final a costat 400 de euro pt ca au zis ca s-au chinuit mai mult decat era normal ca sa remedieze problemele. Au schimbat si senzorul de temperatura pre-filtru , asta pentru ca eu am mers cu mufa scoasa si cand au dus-o colegii mei am bagat mufa dar nu am sters eroarea. Normal ca ei nu se complica cu probe, eroare senzor; schimba senzor. Senzorul meu indica aceleasi valori ca si cel pe care l-am incercat de pe o masina identica. In fine...bine ca au rezolvat-o si mi-au si spalat-o kiar daca nu foarte bine. Ciudat e ca in primii kilometri  motorul mergea foarte silentios. Cutia schimba pe la 1500 de rotatii dar incet motorul a devenit putin mai zgomotos( il aud din masina) , iar cutia schimba in zona 2000 ture. Pana la urma tot sunt multumit ca nu mai am becuri si beculete in bord. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9 TDI.  Cod motor BLS are filtru incarcat 105 % .  Mai sunt sanse sa fie regerat in mers sau ia foc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se regenereaza daca nu sunt erori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc nu are alte erori doar dpf load coeficiet este la 105  % si in mod normal la 40 % intra regenarea automata,

nici un risc de fire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Activeaza regenerarea fortata ,mergi cu a3a 2500-2900 rpm si urmareste temperaturile de la grupul 75 si vezi sa nu depasesca 700 grade. Trebuie doua persoane ,una conduce si una urmareste valorile

Ca sa nu fie nici un risc da dpf-ul jos si trimite-l la curatat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!