Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

sunt ok, cati km arata odometrul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

181.000 in acest moment , am cumparato cu 174.000 ,cum imi dau seama ca sunt Km reali ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un passat din 2006 Luna 9 2.0 tdi cu 241000 de km si l-am cumparat in 2012 ,as dori sa stiu si eu despre cum arata valorile filtrului de particule. Scanarea am facut-o cu VCDS cu motorul oprit. Am citit si tutorialele de mai sus ,parerile sunt impartite. Cam o data pe an se aprinde DPF dar ies pe autostrada si in maxim 5 Minute se stinge. Scuze de poza. Multumesc                                                                                                                                                                           .IMG-20170316-WA0000.thumb.jpg.40dea76e1d5e79839acb67a49821da73.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11.03.2017 at 3:21 PM, tase77 said:

Salut. M-ar interesa daca se poate pune ceva sa arate cand face regenerarea eventual si ca procent. Nu am avut probleme cu dpf pana acum, nu mi sa aprins nimic in bord dar ma enerveaza ca nu imi dau seama mereu cand o face si opresc masina si aud ventilatoarele mergand. Abia atunci imi dau seama ca am oprit masina din regenerare.

Sper ca iti dai seama ca ventilatoarele pot sa mearga si daca nu face regenerarea. Pur si simplu este prea cald motorul.

Daca am ajuns la destinatie si in loc sa-mi vad de treaba mea trebuie sa stau in masina ca sa-si termine "regenerarea", sau mai rau,  sa o iau a proasta pe autostrada fara nici o treaba, mai bine ma lipsesc de asemenea masina. Eu cred ca nu are nimic daca folosesti masina normal, nu sa stai dupa fundul ei. Nu si-a terminat regenerarea, o sa si-o termine altadata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Pari reali dupa cenusa din filtru :D . 1 g la 3000-5000 de km parca era ok .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa fim mai exacti valoarea oil ash ECU o estimeaza nu o poate masura, asta nu inseamna ca sunt chiar 44g acolo pot fi mai multi sau mai putin in functie de cat de bine merge motorul si unde sa circulat cu el. Cea mai importanta valoare e presiunea diferentiala raportata la numarul de km efectuati de la ultima regenerare.

ps: km par reali

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi in trafic si-a crescut turatitia la relanti 950-1000 rot /min banuiesc ca a inceput o noua regenerare desi de la ultima regenerare sunt in jur de 400 Km, am iesit  din oras si am mers cam 20 min cu 2000-2500 rot /min ,relantiul a revenit la 750 rot/min , e normal ca dupa 400 Km sa ceara o noua regenerare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineinteles!eu am consum in general de 3.9-4.3 extern.orar maxim 6, nu merg prea mult cu masina.

Astazi venind de la mangalia spre Ct vad in bord la 106km/h consum de 5spre 6 instant.hmmm.

Am intrat oe autostrada cu a4a la 3000rpm, dupa 5km am mrrs cu a5a avand consum instant 4.3-4.7 la 123-128km/h. Cand am ajuns acasa am lasat masina la relanti si stateam cu nasul la 5 cm de evacuare fara sa ma innec.Nu mirosea deloc a funingine si evacuarea bec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Salut. Am si eu o Octavia 2.0 din 2010 si am pus-o recent pe un tester pt ca imi face regenerare foarte des(cam la 200km). La tester nu a dat nici o eroare, filtrul de particule se curata bine dar mi-a dat valorile astea la senzorii EGT. Senzorul 2 arata permanent 0 grade iar ceilalti fluctueaza in functie de cum merg. Ma puteti ajuta cu o parere si sa.mi spuneti unde se afla acest senzor?

20161117_162556~01.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegi la un passat din 2010 CBBC cod motor o aparut filtru de particule in bord odata cu el check engine si spirala schimbat EGR schimbat senzor inainte de filtru si dupa filtru particule curatat clapeta inainte de egr curatat admisia si cele 4 motoare functioneaza corect,curatat clapeta cu motorasu din ea tot ok.Cand ii dau adaptare pe clapeta imi da eroare de semnal pe ea sau scurt la masa poate fii un fir dus sau pus la masa si daca am aceasta eroare nu pot face regenerarea pe filtru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu amanunte pt problema cu senzorul EGT.Astazi am fost la tester si nu am gasit decat o eroare pt bujia de pe cilindrul 3. In continuare valoarea la senzorul 2 este 0 iar ceilalti se modifica. Are cineva vreo idee de ce imi face regenerare atat de repede? Sa folosesc oare ceva produse pt curatarea DPF?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...o parere in legatura cu DPF-ul meu? VW Jetta 1.6 TDI 2012 CAYC

 

 

58cd71310fda4_2017-03-18(2).thumb.png.97ef4340ab0b1ecba5f0c293eb2704a3.png

 

Multumesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite Eexcalade si erorile luni am sa incerc cu clapeta noua astazi am desfacut firele ok pana la calculator fara scurt sau ciupite.Interesant daca ii dau 12v pe motoras merge perfect si inchis si deschis la clapeta.

Log-Log.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P2015 problema la motorasul galeriei de admisie ,se rezolva prin montarea unui limitator,sau inlocuirea galeriei 

P2463 dpf ,infundat/regenerari ratate . Normal se rezolva prin regenerare fortata ,pisibil sa nu dea voie din cauza primei erori

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca regenerarea nu ma lasa din cauza la eroarea cu clapeta luni am sa pun noua sa vedem ca deja sefu ii cu nervi in cui dupa atatia senzori si bani si masina tot asa merge si face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P2015 e de la motoras ,nu de la clapetele galeriei . Motorasul OE vine doar impreuna cu galeria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorasu vietii sunt si obosit acuma luni am sa vad ce primesc.Dar de ce cand ii dau eu pe direct face miscare cu clapeta si cand ii dau din VCDS nu face decat foarte putin o misca?Aici mi se pare ceva suspect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am un Passat B6 1,6 TDI, 2010, CAYC.

In Februarie am fost la VW pentru schimbarea softului (scandalul cu abgase ), dupa schimbarea softului DPF isi face regenerarea m-ai des, dupa 150-170 Km, iar ,,Particle Filter Load Limit Locking Service Regeneration-Ash Mass Diag,, a crescut de la 40.00 g  la 50.00 g. Si ce vrea sa insemne asta?

Inainte de schimbarea softului:

 039   Particle filter load limit starting service regeneration-Ash Mass Diag 40.00 g
  040   Particle Filter Load Limit Locking Service Regeneration-Ash Mass Diag 40.00 g
  250   Particle filter differential pressure-DIP_PF 6.05 hPa
  254   Particle filter fuel consumption since last regeneration-FCO_SUM_RGN 0.24 l
  255   Particle filter kilometers since last regeneration-DIST_RGN 3.9 km
  256   Particle filter differential pressure offset-DIP_PF_AD[0] 1.82 hPa
  258   Particle filter oil ash volume-MASS_ASH_PF 0.1679904 g
  259   Particle filter calculated soot mass-MASS_SOOT_SIM_PF 4.06 g
  260   Particle filter measured soot mass-MASS_SOOT_PHY_PF -0.94 g
  288   Particle_filter_differential_pressure_raw_value-DIP_PF_RAW[0] 4.23 hPa
 

Dupa:


  039   Particle filter load limit starting service regeneration-Ash Mass Diag 40.00 g
  040   Particle Filter Load Limit Locking Service Regeneration-Ash Mass Diag 50.00 g
  254   Particle filter fuel consumption since last regeneration-FCO_SUM_RGN 10.86 l
  255   Particle filter kilometers since last regeneration-DIST_RGN 151.9 km
  256   Particle filter differential pressure offset-DIP_PF_AD[0] 0.08 hPa
  257   Particle_filter_oil_ash_mass-MASS_ASH_PF 0.7128799 g
  258   Particle filter oil ash volume-MASS_ASH_PF 0.7128799 g
  259   Particle filter calculated soot mass-MASS_SOOT_SIM_PF 21.78 g
  260   Particle filter measured soot mass-MASS_SOOT_PHY_PF 1.36 g
  261   Particle filter time since last regeneration-T_WOUT_RGN 15487.00 s
  262   Particle_filter_load_limit_ash-C_MASS_ASH_PF_LIM_TEST 70.00 g
 

Va multumesc

Modificat de nik2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regenerari mai dese = cicluri 180°-600 ° mai dese ,dilatari/contractari materiale ......viata mai scurta a coponentelor implicate

Mai multe detalii :http://vwforum.ro/topic/86618-rechemare-vw-pt-update-de-soft-la-modelele-cu-motor-16-tdi-si-20-tdi-intre-2009-2012/?page=16

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • jnipy
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!