Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Uitasem cand creste turatia am urmarit consumul instant cel afisat pe bord cate odata imi creste consumul la 1.1 mi se pare normal dar de cele mai multe ori si cel mai des scade la 0.5 de la 0.6 cat e normal asta cand turometrul sta la 1000 .....stiu ca normal ar fi sa creasca nu sa scada

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. M-ar interesa daca se poate pune ceva sa arate cand face regenerarea eventual si ca procent. Nu am avut probleme cu dpf pana acum, nu mi sa aprins nimic in bord dar ma enerveaza ca nu imi dau seama mereu cand o face si opresc masina si aud ventilatoarele mergand. Abia atunci imi dau seama ca am oprit masina din regenerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Când ai consum de 0.5-0.6 dar turația de 1000 nu este regenerare, este tot ceva cu load management sau ceva cu senzorii de temperatura. La fel făcea și la mine până l-am dezactivat, dar este efectul nu cauza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut pai asa de des .... senzorul g62 l-am schimbat acum cateva zile Hella ...dar de ce dupa ce ii fac regenerare fortata vreo 3-4 zile  nu m-ai face ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa regenerare 2 mb si offsetul era 1 sau 0

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte sa ii fac regenerare  fortata cand era turata incarcarea era la 37% iar presiunea 7 mb

dar am mers cativa km buni si nu se regenera  dadea suturi incerca dar ceva nu o lasa sa se regenereze decat fortat

O sa incerc sa o  mai urmaresc cateva zile cand incearca sa se regenereze singura sa vad ce se mai intampla 

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc sa nu fie din distributie ceva pus cum trebuie deci e vorba de 2.0 tdi BMN 170 hp ca la mine inceputul injectiei e la 5 grade atdc cu apa la 90 avansul e 0  ...toata lumea imi spune ca este mult ca ar trebui sa fie 0 totusi vcds spune ca trebuie sa se incadreze intre 4.2 si 5.2 m-am uitat pe forumuri in afara aceaasi valoare 5grade atdc acelasi motor

Am avut-o rupta de curand mi sa rupt surubul la intinzator de ma costat de ma usturat  si ma gandesc ca nu au pus distributia cum trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum am banuit,problema nu e de la dpf ci de la motor cara infunda filtrul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am inlocuit nimic decat rampele cu culbutori .. sa verificat chiulasa si supapele ...distributia sa rupt pe loc nu in mers ....inainte de rupere aceleasi probleme le aveam

am mers si fara filtru si nu fumega deloc

ulei nu imi consuma gram

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greu de ghicit,posibil sa fie ceramica din dpf topita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce mai este ciudat e ca ..cum coboara temperatura sub 5 grade cum se balbaie la pornire si invarte mai mult verificat tot tot si nu ii dau de cap ce mi se pare ciudat valoarea pe injectorul 2 este un pic cam mare fata de celelalte asa era si inainte sa se rupa distributia si dupa la cald sta undeva la 0.20-0.30-0.40 la rece urca undeva la 0.80-0.90 dupa care scade am schimbat oringurile odata pe el si era ciupit cel de jos ma gandesc sa nu il fi ciupit iara la schimbare

 

este nou nout filtru 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DPF AM sau OE ? Injectoarele au fost reglate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dpf oe  dar cred ca am gasit buba am facut niste printuri  acum cu motorul rece si injectorul 2 o ia pe aratura ori n-au fost reglate cum trebuie ori  oringurile ori sau dus in doi ani asa de repede (schimbate in reprezentanta 

12.png

14.png

15.png

16.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nici  cele continental nu rezista mult.Masina are softul original?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am umblat la soft niciodata

printurile sunt facute imediat dupa pornire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da dar in timp ce pornesc ma uit pe el si se duce la 3 dupa o secunda 1 si in timp ce se incalzeste scade 

in rest e ok?

o sa mai umblu odata la ele poate nu sunt reglate cum trebuie si o sa vad oringurile la 2 poate le-a ciupit din nou cand le-a bagat 

ciudata zic eu ar mai fi si distributia de ce zic cand am incercat sa reglez avansul nu am stiut in ce directie e cu minus i-am dat mai mult si m-am dus la 2.20 si masina la mine nu a mai pornit si aici pe forum vad valori de 2 chiar de 3 la avans si masinile merg dar a mea nu a mai vrut sa porneasca  acum cand se incalzeste la 90 avansul e 0 ....dar de ce la mine la 2.20 nu a vrut sa porneasca ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta stiu dar m-ar interesa ceva care se poate monta si sa imi arate cand o face si daca este posibil chiar sa si arate procentul. La peugeot s-a reusit asta in sensul ca la regenerare porneste incalzirea in oglinzi si luneta. Au montat un beculet care se aprinde cand porneste incalzirea lunetei si daca stii ca nu ai pornit tu incalzirea inseamna ca face regenerare.Nu pot sta cu testerul dupa mine mereu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In timpul regenerarilor relantiul e mai mare,motorul mai zgomotos . Daca iti cunosti bine masina iti dai seama imediat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Viorelguess
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!