Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

În ce baza sa îl înlocuiesc din moment ce el îmi da corect temperatura?nu înțeleg logica? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu toată duminica am desfăcut cablaj pana unde am putut...Și am găsit un fir alb cu o mica lipsa în izolație. Cat un ac de mica.Curios e ca e la prinderea clemelor metalice și posibil făcea scurt la masa.La scoaterea mufei din valoarea lui de 30 de grade  ,care tot scadea, (deci funcționează ) trece pe 930 grade.Am măsurat cu ohmetru și aveam cam 224 ohmi ...Cred ca la 36 grade.Exista un grafic de corelație rezistenta -temperatura? Am izolat locul și am șters eroarea.Punem pacientul sub observație. 

Pe considerentul ăsta nu schimb încă senzorul.pana nu găsesc dovada  eu nu schimb piese.

Modificat de tttrix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai putea sa il dai jos, sa il incalzesti si sa urmaresti modificarea rezistentei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna idee. M-am gandit sa i-l las pe masina cu ea pornita si sa verific rezistenta .Pt ca nu stiu procedura de demontare inca o sa mă informez apoi.

Rog un moderator sa mute poștarile la topicul cu senzorul g235.(cele aferente)pe mine mă interesa interpretarea datelor postate în leg cu Dpf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Majoritatea senzorilor de temperatura au probleme cu valoarea rezistentei doar pe o plaja îngustă de valori. Faptul ca vede bine temperatura mediului nu e relevant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Sper sa fie ok ca intreb aici. M-am uitat azi la o masina VW Jetta TDI ,1.9, 105 cai, motor BXE din 2008 pentru o ruda si am observat ca nu avea filtrul de particule. Eu am un Golf din 2008 tot 1.9 tdi ( BLS) si filtrul se vede in partea stanga in spatele motorului. Exista posibilitatea ca masina sa nu fi avut din fabrica? Cum as putea afla? I-am facut si o testare si acolo unde eu vad DPF data la measuring blocks la el nu aparea nimic.

 

Masina lui si a mea sunt produse ambele in aceiasi tara(Mexic) la diferenta de 4 luni.A mea a fost importata in Germania iar cea la care m-am uitat in Romania.

Se poate verifica daca am seria de sasiu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BXE nu a fost echipat cu  DPF

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema, nu stiu daca e cazul sa o expun aici.

Am constatat in ultimii ani o crestere constanta a timpului de regenerare.

Am patit pana acum de 2 ori;

Regenerarea se face consecutiv timp de aproximativ o ora...

Incepe o regenerare, astept in parcare 17-18 minute, scade turatia si am impresia ca s-a finalizat. Las aprox. 1 minut si opresc motorul.

A doua zi, incepe dupa 5 minute si dureaza 25 minute. Iar scade turatia si iar opresc motorul.

Pornesc seara, iar incepe regenerarea si dureaza si asta 25 minute.

Urmatoarele zile functioneaza fara regenerare.

Nu am erori inregistrate.

Ce poate fi?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cod de motor?

Regenerarea nu poate dura o ora ,dureaza aprox 15 min

Regenerari nefinalizate (scoate-o la un drum lung)

Load managment

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva de ce in timpul regenerarii   da suturi puternice da in nas si niste zgomote ca la turbo surge  ( turbina e in regula nu consuma ulei nu are joc in ax )?? As banui egr sau clapeta poate sa fie si de acolo??multumesc

Sau macar o explicatie cum functioneaza cele doua(clapeta egr) in timpul regenerarii se inchid se deschid??

Si nu este din garnitura  de reducere de gaze pusa de mine pe egr ca si inainte facea la fel.

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cod motor CFHC.

Nu toate regenerarile dureaza asa mult.

Totusi, in ultimele 6 luni am prins 3 astfel de regenerari.

In oras face regenerare la 250-300 Km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

De vreo 2-3 zile imi apare in bord martorul "catalizator defect" aprins constant si dupa ce fac vreo 100 - 200 m incepe sa se aprinda intermitent si spirala conform imaginilor pe care le-am atasat. Trebuie sa precizez ca masina merge foarte bine si motorul trage la fel de bine ca acum 3,5 ani cand am cumparat-o cand avea in jur de 81k ( pana acum nu am avut absolut nicio problema cu ea neschimband decat filtrele si uleiul la 13-14 k maxim. Tin la fel sa precizez ca doar eu conduc masina si nu o conduc sub nicio forma subturata, schimband treapta de viteza doar dupa 2800 turatii. Am programat-o pana pentru un test si intrebarea mea este daca poate fi cumva de la EGR? sau doar filtru de particule infundat? Din ce stiu EGR e destul de scumpicel de schimbat parca,nu? 

IMG_6038.PNG

IMG_6039.PNG

IMG_6037.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa fie si de la EGR. 

scanarea/diagnoza - o sa ne spuna ce problema ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, Alex 2009 said:

Am si eu o problema, nu stiu daca e cazul sa o expun aici.

Am constatat in ultimii ani o crestere constanta a timpului de regenerare.

Am patit pana acum de 2 ori;

Regenerarea se face consecutiv timp de aproximativ o ora...

Incepe o regenerare, astept in parcare 17-18 minute, scade turatia si am impresia ca s-a finalizat. Las aprox. 1 minut si opresc motorul.

A doua zi, incepe dupa 5 minute si dureaza 25 minute. Iar scade turatia si iar opresc motorul.

Pornesc seara, iar incepe regenerarea si dureaza si asta 25 minute.

Urmatoarele zile functioneaza fara regenerare.

Nu am erori inregistrate.

Ce poate fi?

 

Eu cred ca este mai degraba Load Management-ul.

Si la mine se tura cam des dar fara sa creasca consumul ca in timpul regenerarii, am dezactivat Load Management si nu se mai tureaza, acum trebuie sa aflu ce anume nu-i place de intra in functiune acest Load Management.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se verifica in blocurile de masura, cu vcds-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-as verifica eu dar nu ma pricep si nici VCDS n-am :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista vreun mod in care putem face diferenta intre regenerare si turatie crescuta din cauza Load management.

Cumva ventilatoarele pornesc doar la regenerare?

Merci.

L.E. Merci @F l o r i n

Modificat de identitate78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in general, da.

Exista si cazuri in care pornesc, cand ai load management si o baterie descarcata - am intanit cateva cazuri.

in teorie daca opresti toti consumatorii - sau cei mai mari - incalzirea, etc - daca e load management, trebuie sa scada turatia in scurt timp.

Altfel, cu VCDS-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul meu a fost regenerare.

eram in parcare, fara consumatori, ventilatoare pornite, miros specific pe evacuare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine mai este o problema.. se zice sau asa si este ca sunt doua tipuri de regenerari activa  sau urgenta cand se aprinde martorul dpf pe bord si pasiva prin simpla turatie a motorului sper sa nu gresesc ..de ce oare  cand se regenereaza activ sau fortat cu vcds (martor aprins in bord) nu creste turatia si regenerarea se face pana la capat pana la 0 si foarte lin nu se simte nimic iar cand si-o face pe cea pasiva doar prin cresterea turatiei fara martor aprins in bord da niste suturi de parca zici ca nu se alimenteaza in timpul mersului se simte ca se chinuie sa faca regenerare  si nici nu scade incarcarea in dpf dar turometrul isi revine.. dupa alti 2-3 km  iar incearca iar creste turatia...pun vcds pe ea ii fac regenerare fortata e ok toate scad pana la 0 ma obliga sa merg cu laptopul in masina .....ceva nu este in regula  ceva nu o lasa sa isi faca regenerarea cum trebuie  si pana la capat ...toti parametrii sunt ok pe vcds ...ce imi scapa? Regenerarile cu turometrul ridicat nu sunt pana la capat si daca merg cu masina asa in cele din urma se aprinde dpf-ul si doar atunci poate sa se regenereze complet....am mers cu masina si 200 de km distanta tot nu reuseste decat ,cand se aprinde dpf-ul...

..

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa zicem ca ar fi injectoarele....de verificat

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele sunt bune schimbate pri actiune ...pe vcds toate sunt aproape de 0 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este schimbat recent si dpf-ul si senzorul de presiune diferentiala....si daca era pe duca nu mai regenera deloc presiunile erau mari incarcarea era mare dar la mine sunt in regula problema este doar la regenerarile pasive sa zic asa la fortata scade pana la 0 incarcarea si presiunea scade la 2 mb

Ma gandesc sa nu fie egr-ul devina sau clapeta dar clapeta stiu ca este doar pentru oprirea motorului nu stiu daca face ceva in timpul regenerarii.

De exemplu azi incarcare filtru 37 % presiune 7 mb sa ridicat turatia la 1000 am mers 20 de km  turatia mai scadea din cand in cand dupa care iar la 1000 am luat vcdsul am regenerat fortat si am urmarit valorile temperatura maxima la care a ajuns 680 de grade incarcarea de la 37 % a scazut pana la 0 parca pe la 1.8 sa stins si becul de pe bord dar am mai mers putin si a scazut pana la 0 cu toate ca se oprise regenerarea si presiunea a scazut la 2 la relanti..ceva parca nu o lasa sa faca regenerare singura

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!