Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

6 minutes ago, EEXCALADE said:

Schimba urgent senzorul de presiune diferentiala,din cauza lui nu se face regenerarea

Mersi mult!

Imi poti te rog recomanda o firma ok raport caliate/pret pentru senzorul G450.

As putea sa incerc sa curat contactele inainte de a-l cumpara?

Ai idee de la ce s-a stricat?

Bogdan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OE sau bosch dupa seria caroserie 

Nu e nimic de curatat,e o piesa care se strica des.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR nu face regenerari, ci filtrul de particule. LA mers in oras la 400 km este bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, greseala mea. Filtrul de particule.

 

A testat cineva aditivii pe care ii adaugi in motorina pentru protejarea DPF-ului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru  injectoare da.. si alte treburi.nu pt dpf..metabond

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru protejarea filtrului sunt aditivi speciali pentru dpf ,nu metabond ,nu are metabond-ul asa ceva [protec dpf,liqui moly ,berner dpf ,toate le am folosit ]

iar daca vrei sa stai fara griji mai sunt si niste spray uri de curatat gen wurth,protec,berner ,toate folosite de mine si care isi fac fara discutie treaba .

din 10 in 10 mii nu i strica .

am avut ,,meci,, cu dpf ul anul trecut si nu ma intreba ,mai bine previi

Modificat de vik71
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

postez si eu o scanare la DPF ptr. masina din semnatura.

ii rog pe colegi sa ma lamureasca si pe mine cu starea actuala a acestuia.

multumesc.


                Address 01: Engine  (03L 906 018 BF)

19:24:07
  293   Particle filter differential press. sensor; uncond. voltage 1030.4 mV
  294   Particle filter field regeneration; cancel conditions 0 
  295   Particle filter; difference pressure 6 hPa
  296   Particle filter; differential pressure; dynamic offset 1 hPa
  297   Particle filter; field regeneration lock status 0 
  298   Particle filter; field regeneration request status 0 
  299   Particle filter; fuel consumption since last regeneration 13.24 l
  300   Particle filter; kilometers since last regeneration 267562 m
  301   Particle filter; offset for differential press. 1 hPa
  302   Particle filter; oil ash volume 0.10 l
  303   Particle filter; soot mass calculated 15.56 g
  304   Particle filter; soot mass measured 3.42 g
 

 

 

masina are acum 170 mii Km.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vb de metabond de pus in motorina pt injectoare..etc..nu pt DPF! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru o estimare mai corecta repeta scanarea la 2000 și la 3000 rpm, așa cum e acum cu motorul oprit starea filtrului pare ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles.

revin dupa ce execut cele 2 scanari la momente diferite.

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa fie momente diferite ci chiar mai bine scan după scan pt ca piesa cea mai expusă la defectare e senzorul de presiune diferențiala la care as vrea sa văd la aceeași încărcare a filtrului valori pt motor oprit, 2000 rpm și 3000 rpm.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca motorul a intrat in mod protecție (martori aprinși: filtru particule, motor, sarma, toti galbeni), se mai poate face regenerare in mers ? Sau doar forțata ?

 

s a aprins mai intai martorul de filtru, dupa vreo 200 de km si ceilalți 2. Acum sunt in drum spre București, taraș-grăpiș, nu am reusit sa fac regenerarea in mers, nici nu am avut porțiuni sa pot merge constant intr a 4a la 2200 turații Per minut.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 . diagnoza

2. rezolvare defecte constatate la diagnoza

3. regenerare cu vcds sau echivalent daca se impune

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 catanus

Aproape orice defectiune la motor anuleaza regenerarea.

Odata intrata in protectie nu se mai poate face nici un fel de regenerare pana la remedierea problemelor/stergerea erorilor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este  ok,gradul de incarcare a DPF-ului?  In schimb nu stiu exact ce reprezinta valoarea din casuta a doua,din grupul 068,si daca este ok.

Untitled.png2.png

Untitled.png1.png

Modificat de gabi_74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca te ajuta dar la mine la grup 068 prima valoare creste pana pe la 30% dupa care isi face regenerare si scade la 0(cam la 5-600km). Cifra din casuta a doua la mine a ajuns la 73. Eu merg cu ea 80% in afara oraului si acum masina are 265.000 km.

Si eu sunt curios pana la cat poate sa urce valoarea din casuta greu. Am tot cautat fara succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In casuta nr 2 din grupul 68 este masa de carbon a filtrului dpf.  VW recomanda ca la 60 sa se schimbe filtrul cu unul nou. El poate sa mearga fara probleme peste aceasta valoare. Am vazut masini cu 80,95...si cea mai mare valoare a fost postata aici pe forum, un bmp cu 173. Masina avea peste 500k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la mecanic, nu au reusit sa i dea de cap.

cu laptopul conectat am mers pana la Fundulea si napoi si nu am scăzut decat de la 36 mg la 32.8 mg. 

Zice ca ar trebui sa fac si un update de software de motor si apoi încercam din nou ...

scaderea se producea ff lent, maine vedem dupa update ul de Soft de motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am înțeles,si ca să văd la câți km s-a făcut ultima regenerare unde ar trebui să intru,pe ce canal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

073,0,DPF (Car Data)
073,1,Consumption since,Regeneration
073,2,Dactualance since,Regeneration
073,3,Time since,Regeneration

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

30 minutes ago, EEXCALADE said:

073,0,DPF (Car Data)
073,1,Consumption since,Regeneration
073,2,Dactualance since,Regeneration
073,3,Time since,Regeneration

Mulțumim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In grupul 073 o sa ai tank content(litri de la ultima regen) si km de la ultima regenerare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeași eroare rămânea ... Regenerare filtru particule. Am inteles ca pe la 11 gr dispar martorii de motor si acea sârmuliță, apoi cand se termina regenerarea dispare si martorul de filtru particule; noi nu am ajuns decat la min 32.80 mg sau gr, nu mai stiu exact, si apoi a nceput sa crească

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • jnipy
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!