Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Am in utilizare vw 1.6 CR 2012, 60 mii km ,cumparata de la reprezentanta si se aprinde martorul dpf la mers 3-4 zile in oras.Nu se stinge la mers cu 3000 rpm .Se stinge la 2500 rpm cu treapta a3a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pt inceput, verifica cu vag.com nivelul de incarcare al filtrului. Si pt regenerare se merge 15-20 de minute in treapta 3 sau 4 cu 1800-2500 rotatii/min( temp lichidului de racire la 90 grade si rezervorul peste 1 sfert). Iesi seara pe un DN sau E ca sa nu iei vreo amenda :)

 

Ps. Baga motorina de calitate... eu n-am vazut niciodata martorul dpf aprins de 2 ani si merg 95% in oras

Modificat de SavuAD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand creste relantiul la aprox 1000rpm lasa-l sa mearga pana se termina regenerarea si revine la 800rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza cu relantiul am incercato aseara, am stat in parcare vreo 15 min pana a coborat sub 800 rpm, dar se pare ca am stat degeaba. Motorina normal am bagat de la MOL timp de 7 ani la fosta masina ( aia era SDI cred ca merge si cu suc de mere :))))) ) . Dupa ce s-a aprins prima data am bagat de la OMV, tot timpul fac plinul si nu las sa coboare sub 1/4 rezervorul. Odata am bagat si motorina scumpa de la OMV dar acelasi rezultat.

Joi merg pentru o diagnoza la un mecanic sa vedem, posibil sa nu am cablul bun ca nu pot accesa meniul de unde se citeste nivelul de incarcare la DPF, revin cu info Joi, sa vedem ce zice mecanicul.

 

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine asa apare. E pe grupul 106, 108. Deci: Engine->Measuring blocks si cauti 106 sau 108. La tine fiind ca ai 1.6tdi poate e altundeva dar uitate dupa 'Particle Filter Oil Ash Volume'

post-125674-0-25938200-1421784988_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La relanti nu prea faci nimic. Si a mea cand incepe regenerarea prin oras si o las la relanti sa termine, cand plec iar la drum si opresc incepe iar regenerarea face de 2-3 ori asa apoi se linisteste. Ies pe autostrada pana la Snagov si inapoi in treapta 3 la 2500 rot/min si uit de regenerare, apoi nu mai am treaba cateva luni cu regenerarea

 

Ps. numai petrom motorina extra bag( sa nu se inteleaga ca si reclama... )

Modificat de SavuAD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

El nu mai are Measuring Blocks . Se vad valorile la Advanced Measuring Value , Loc. 495 presiunea diferentiala,Loc.496 incarcarea ,Loc.126 cantitatea de cenusa

La modelele noi exista si regenerarea la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Din pacate nu pot accesa rubricile respective, pot face ceva sa le accesez?

 

Mersi.

 

post-143190-0-83457200-1421826452_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa folosesti o alta interfata, una BUNA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare dragi colegi, revin si eu dupa o perioada lunga in care nu am mai postat nimic pentru ca nu am avut ce :D masina mea un passat 2.0TDI 170calusei cod motor BMR a mers exemplar pana la 230mii, acum 2 saptamani m-a lasat DPF-ul. Povestea e in felu urmator: Intr-o dimineata am plecat la munca ca tot romanu, dupa cativa km de mers sa aprins spirala, nu ma surprins cu nimic deoarece se mai aprindea din an in paste dar opream motorul si isi revenea, asa am si facut am tras pe dreapta am oprit-repornit motorul si s-a revergorat:) dai si mergi inca vreo 10km iar s-a aprins aceasi procedura si si-a revenit, in final ajjung la munca. Dupa ce plec de la munca spre casa pac s-a aprins dracia, repetam procedura si cand colo ce sa vezi nu isi mai revine si masina nu mai tragea deloc, ce sa faci, dai si mergi cu cotoroaba asa pana acasa. Am ajuns acasa, cand sa bag in parcare hopaaa inca un beculet acela de DPF iar la cateva secunde inca un beculet '' robinetu''. Panica panica panica s-a stricat cotetuuu :icon_bounce: . Ma duc frumusel la reprezentanta in Targoviste si o pun pe tester si intradevar filtru era infundat 120g(60g peste limita normala). Sugestia lor a fost altu nou adica 100 de meleoane sau curatat, normal ca am ales curatat. L-au demontat si l-am trimis la curatat la Laborex Ploiesti( niste prosti ca nu l-au curatat cu trebuie) l-am remontat si dupa o zi de mers cu masina la munca s-au aprins iar draciile(m-a apucat nebuneala). Ma hotarasc sa il dau jos dar mai intai ma duc la un magazin sa ma interesez cat e unu nou ca ma gandeam ca o fi mai ieftin decat la reprezentanta si ajung la magazinu cu pricina de unde cumpar eu piese si aflu ca e cu 20 meleoane mai ieftin dar tot nu dau atatia bani pe un rahat de filtru si ma hotarasc sa il dau jos iar baietii de la magazin imi recomanda pe cineva priceput. Ajung la tipu asta imi pune testeru pe masina si iese filtru infundat 60g deci ca sa vedeti ce curatare buna ai facut cacati de la Laborex. Ii da gagiu regenerare bagam aditiv ca sa grabeasca procesul de curatare si hai la plimbare spre Bucuresti, dupa doua ture dus intors reducem cantitatea de rahat depusa in filtru la 15% si nu a mai vrut sa scada deloc. Decizia finala a fost sa il scoatem si sa il stergem si din soft. Acum va intreb parerile dumneavoastra care sunt, mai ales ale celor care au renuntat la filtru DPF. Exista vreun pericol daca il scoatem?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pericol nu este, numai sa faci lucrarea la cineva care se pricepe in modificat mapa de management a motorului. Apoi scos si fizic. Cat era gradul de umplere de vrei sa-l elimini? in ml nu ass spec/actual?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe factura de la reprezentanta scria 120g. Da baiatu e priceput, mi-a spus ca o sa modifice mapa de management.

Modificat de viktor25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomot,baraiala si fum daca lasi cutia goala.In locul DPF-ului trebuie pus catalizator.Probleme la  ITP.Daca softarea nu e facuta bine o sa ai si plus de consum de carburant

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca se putea regenera. Am descarcat filtre infundate 170% - la PD-uri. Nu cred ca e o valoare enorma ca sa nu se mai poate face nimic. Oricum, pretul pentru un DPF off este mult mai mic decat ai cumpara unul nou - e rentabil si se justifica in conditiile preturilor practicate la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect.Si eu am regenerat filtru cu depuneri de 180 grame cenusa,peste 300 mii km motor 1.9 BLS. Dupa regenerate merge perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de fiecare EEXCALADE. Eu unul nu as renunta la el - in conditiile in care poate fi salvat. Acum, problema desacarcarii complete nefinalizate poate sa apara din varii cauze: ulei ce nu respecta norma, G450, clapeta, egr, senzori DPF etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BLS-ul de care vorbeam a ratat 4 regenerari din cauza senzorului G450 si propietarul obisnuia sa mearga pe rezerva de carburant.Sunt multe modalitati de a salva un DPF.Cand o sa am timp o sa deschid un topic cu modalitati de curatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca mai puteam face ceva, consumasem aproape un rezervor de motorina si sub 15% nu mai vroia sa scada iesea singurica de pe regenerare, poate daca il duceam iar la prostanacii aia sa il mai curete odata dar trebuia sa il dau iar jos alti bani alta distractie si toat asa. Am luat decizia sa il scot chiar daca o sa scoata fum ca o raba din 1813, putin ma intereseaza. Ce vreti sa spuneti cu zgomot si baraiala? Si am remarcat ceva, in timpu in care eram cu ia pe regenerare se infigea ca o masina de formula 1, nu imi venea sa cred cat de repede ajunge la 140km/h, niciodata nu a mers asa nici cand era noua :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut

Porneste masina astazi normal, la relanti a stat la 800 cu consum 0,6l iar dupa ce am plecat mai jos de 1000 (tot la relanti) nu a mai coborat cu consum 0,5l (ciudat mai mic) si in mers imi intrerupea, parca nu mai avea putere. Dupa mers asa 5-6 km prin oras la un moment dat, inainte sa opresc, bip si pe MDF "diesel partic.filter instructions" iar din acel moment a revenit la 800 si a ramas asa. Am fost la reprezentanta si nu a dat nici o eroare.

Ce ar fi putut fi?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Becul de DPF s-a aprins ? Dupa oprire/pornire a mai mentionat ceva de filtru particule?

La mea cam odata pe saptamana se simte regenerarea, se simte putin ca scade din putere, start/stop se dezactiveaza si la relanti ramane la 1000 rpm. Daca merg tot prin oras si nu isi face regenerarea se aprinde si martorul de DPF, dar de fiecare data am iesit putin afara din oras cam 10 Km si apoi s-a stins si totul a revenit la normal.

Ieri si-a facut din nou regenerare, dar acum am iesit direct afara din oras cam 5 Km si cand am ajuns acasa totul era la normal. Ciudat e fapttul ca Sambata am fost plecat cam 100 Km dus-intors si desi am mers la specificatiile pt. regenerare se pare ca nu si`a facuto pana ieri. ( culmea e ca de 3 saptamani tot Martea incepe regenerarea, la fix 1 saptamana ) .

Daca mergi cu ea dupa cum spune manualul cand simti ca isi face regenerare nu o sa mai ai probleme ( La mine zice ca trebuie mers cu minim 70 Km/h in treapta a 4'a timp de 10-15 min ) .

 

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze, am uitat sa va spun, nu s-a aprins niciun martor

mai sus am scris MDF, vroiam sa spun MFD

Modificat de cayenne9999
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare mie sau chiar masina trage mai bine in timpul regenerarii dpf? La mine isi face regenerarea la cca 4-500 km in regim urban.

Modificat de maidanez
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trage altfel, asta e clar - datorita ciclului suplimentar de injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

Vin si eu cu o intrebare pe care banuiesc ca ati mai auzit-o insa eu nu reusesc sa-mi dau seama din tot topicul asta daca am DPF la masina din semnatura sau nu.Treaba e ca masina e 2006-2007...adica prima inmatriculare e la 26/01/2007 deci probabil are fabricatie 2006 spre final.Am pus VCDS-ul pea ea...iar la canalele 68-75 pe modulul de engine,measuring blocks,nu am nimic,nici o valoare si verificand in Advanced Meas. Blocks,canalele acestea nu sunt listate... Interesant este ca pe talonul masinii am trecut ca are DPF iar asta ma cam duce in eroare.Masina merge impecabil, nu scoate pic de fum si as vrea sa stiu daca in cazul in care ea nu are DPF,ii poate face ceva uleiul pentru cele cu DPF(ca momentan asta am pus la revizie)

Eventual,fizic...unde se afla DPF-ul la motor si daca pot verifica daca este acolo sau nu...?

Scuzati-mi intrebarea poate prosteasca dar nu stiu ce sa mai cred...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DPF-ul este in spatele motorului, intre caroserie si motor, pe evacuare - si daca il are eliminat, el este acolo - carcasa goala de obicei - ca il taie, scot celulele afara si sudeaza la loc.

 

ce cod de motor ai ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!