Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

salutare

 

eu am pus testerul pe masina si imi zice ca filtrul de particule e incarcat cu 41,47 de grame de cenusa de aia din ce cauza nu sa regenerat in mers?

 va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu ai motorina peste 50 %in rezervor, sau nu ai turatia si viteza corespunzatoare pt regenerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rezervorul era plin iar turatia intre 1800=2200 mentionez ca recent am fost la service si am trimis filtrul de particule la curatat. poate fi si senzorul de presiune sau altceva? 

Modificat de coccolaura
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar atat sa uitat, la eroarea care apare si apoi la nivelul de incarcare al filtrului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca motorul a intrat in stare de protectie( nu se tureaza peste 2000 ),nu se mai  regenereaza singura,doar regenerare fortata cu testerul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat de periculoasa e regenerarea fortata. tipul asta la care am fost a zis ca poate lua foc motorul si ca e destul de periculos


si sti ceva despre firma din odorhei care curata filtrele de particule?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este fortata,dar se poate face in mers si nu este nici o pb.Eu nu am avut nici cea mai mica pb, In 30 km sa ajuns  sub 10%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci se poate face in mers cu testerul pe masina si masina sa fie rulata in anumite conditii


conteaza testerul care se foloseste la regenerare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea este: de ce sa incarcat asa repede filtru avand in vedere ca a fost curatat ? 

Eu cred ca unul din senzorii Filtrului nu lucreaza.


Un tester pt grupul auto VAG si un mecanic priceput,pt ca din experienta iti spun ca nu toti stiu sa regenereze cu toate ca au tester. Testerul cere tot felul de coduri cand incepe regenerarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si sa fie din cauza senzorilor? prima si prima da cand am patit treaba asta inaninte sa-l trimit la curatat am avut eroare la senzorul de presiune sau ceva de genu nu mai tin exact minte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil.Cauta un tester serios si iti va citi toate erorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am gasit rezolvarea la LVB  Cluj. Acum am vazut ca au filiala si la Bistrita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e cu programare sau doar mergi la ei si rezolva problema atunci pe loc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru o functionare buna a motorului trebuie inlaturat filtru de particule atat fizic cat si din soft ,pentru ca pe drumurile noastre care nau autostrazi afecteaza f mult turbo si restul de motor....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, se poate vedea cu VCDS gradul de incarcare al filtrului.

 

 

Vezi la mvb 075, pe engine

 

post-136115-0-65490900-1419425540_thumb.

 

Sigur pe acest canal vad starea DPF??

MErsi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce legatura are clapeta opritor motor cu filtrul de particule? La reprezentanta mi sa spus ca din cauza aia nu a facut regenerarea. E posibil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, are un mare rol in regenerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

 

Am achizitionat de 2 luni un Passat R-Line 2010 1.6 TDI Bluemotion 105 CP . La aproximativ 2 sapt. dupa achizitie s-a aprins prima data martorul DPF, am mers cu ea turata vreo 7 minute si s-a stins. In ultima luna cam saptamanal se aprinde martorul DPF, merg cu ea in treapta 3 la 3000 ture cam 7-8 minute si se stinge. Faza ciudata incepe acum... Sambata am mers vreo 50 KM, acelasi drum de 7 Km l-am parcurs cateva ori ( cu ceva transporturi ), drum liber(cel pe care l-am folosit si cand s-a aprins martorul anterior si dupa aprox 7 minute s-a stins ), am mers la fel, turat 3k ture, treapta 3, martorul nu era aprins, am mers tare in ideea sa isi faca regenerare, totul bine si frumos pana aseara cand masina a inceput sa trepideze la relanti. Dimineata la fel.. sunet ciudat al motorului si trepidatii ( aproximativ 3-4 minute dupa care totul a revenit la normal ) . Am pus VAG`ul pe masina... nici o eroare ( nu ma prea pricep cu el.. doar chestii Basic ). Acum seara a mers totul OK... pana am facut vreo 3 Km cu ea... motorul se incalzise.. undeva pe la 70 grade, am oprit sa iau pe cineva si iar au inceput trepidatiile, dupa inca 2 Km parcursi... hopa si martorul DPF, de data aceasta eram in capatul Clujului si trebuia sa`l traversez.. am mers mai departe bara la bara cu martorul aprins. 14 Km parcursi intr`o ora si 10 min, o medie de 13 Km/h, consum de 12% iar supriza.. inainte sa ajung sa ies din Cluj martorul s-a stins, desi mersesem vreo 10 Km aproape doar bara la bara. Dupa ce martorul se stinge... nu mai trepideaza nimic, totul este OK. Ce pot sa fac sa nu se mai aprinda acest martor si sa evit trepidatiile care apar cand acesta se aprinde ? Normal la fiecare 2 sapt. ies din Cluj si merg cam 120 KM, dar acu de sarbatori n`am mai fost plecat cam de 3 sapt. Mi se pare ciudat ca astazi si`a facut regenerarea sau ce a facut de s-a stins martorul desi am avut acelasi mers ( bara la bara ) ca si in fiecare zi. Parcurg zilnic cam 35 Km din care majoritatea sunt in aglomeratie.. vreo 6-7Km pot merge cu 80/h restul cu 10/h. De mers subturat nu merg, sportiv iar nu... stil de condus normal, ce naiba sa`i fac? :))

Consumul mi se pare destul de ridicat desi la conditiile astea nu zic ca ii exagerat, desi consumul dat de producator pt. oras este de 5% mi se pare mult sa iasa dublu ( faza cu consumul este ultima grija oricum ) .

Masina are 196.000 Km reali, verificati, schimb ulei si filtre de 2 saptamani.

Daca aveti ceva sugestii... va rog, Mersi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!