Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

A avut eroare ceva cu Load Ash (upper limit,parca)-Permanent.Dupa curatare am dat reset la valori,ca si cum ar fi fost inlocuit cu altul.Degeaba.Regenerari am incercat cu 2 testere diferite,acelasi rezultat.Am dat calculare incarcare filtru dupa curatare,inainte e a reseta valorile si aveam 0 incarcare.Check stins,spirala stins,doar martorul filtrului e aprins fara cod de erori,testat cu vcds si delphi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ash e cenusa. Si daca valoarea e depasita, nu ai ce face decat inlocuire filtru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-a facut bine procedura de resetare a DPF. Daca ar fi reusit, ar fi luat de la 0 cantitatea de cenusa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Adaptari pe Engine canalul 12 parca modifica cantitatea de cenusa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Sunt nou pe forum,si sper ca pozstez unde trebuie.Detin o Skoda Octavia FL an 2011 motorizare 2.0 tdi cr,euro 5,140cp.Am luat masina la 100000 de km prin preluare de leasing de la weltauto.Acum am 141000 km.Azi dimineata eram la semafor si a aparut martorul "bujii" aprins urmat de dpf.Masina nu trage atata timp cat martorul "bujii"sta aprins.Am oprit masina,iar cand am pornit-o martorul s-a stins si a ramas cel de dpf(masina tragea la fel de bine ca inainte).peste 10 km s-a reaprins,cu aceleasi probleme la acceleratie.As vrea sa stiu ce pot face si daca necesita schimbarea EGR sau o regenerare fortata a DPF?

Modificat de danptr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza si vezi exact ce apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta tocmai am facut si mi-a spus EGR VALVE.Deci raspunsul l-am aflat.Am verificat si nivelul de cenusa din filtrul de particule,si am ramas placut impresionat(8 grame).Prietenul meu de la service mi-a spus ca ar fi dispus sa incercam o curatare de EGR,intrucat unul nou costa vreo 1700 de lei si am fost de acord.Din ce m-am interesat de pe motorul de la 1.6 tdi CR,ar mai tine vreo 60000 km fara probleme.Eu zic ca merita.As vrea sa aud o parere si de la voi pentru ca aveti mai multa experienta.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca reuseste sa il curete este f.bine, dar putin probabil sa scapi asa usor, macar mai amani o perioada, poate gasesti unul in afara la pret mai mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca problema este de la EGR tu de ce cureti filtrul de particule ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU ai ce curata la EGR-ul de pe motorul de 1.6 CR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu?Tocmai am desfacut unul si pare ca se poate curata cu decarbusol.Am citit pe net ca l-a mai curatat cineva si a mai tinut 60000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca este bun dpdv electronic mai merge. daca clapeta de control este defecta, se curata degeaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi despre ce motor si egr vorbim aici, fiind CR este amplasat in spatele motorului, crezi ca merita demontarea si montarea lui pentru curatare? cu racitorul de gaze ce faci, cum mai etansezi la loc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Operatiune finalizata.Da,este CR,da este un chin sa ajungi la el dar decat sa dai 1700 de lei pret fara manopera pe unul nou,mai bine dai 300 de lei numai de incercare.Am vrut sa sparg mitul asta al EGR-ului nereparabil de la motorul nou.Mai am pe cineva care a trebuit sa schimbe actuatorul la turbina la un 1.2 tsi,si la service i-au cerut 5500 de lei,pentru ca "nu se poate fara turbina noua".Mai mentionez ca este identic cu EGR-ul de la 1.6 tdi CR.

 

Link cu poze aici :  https://www.dropbox.com/sh/dz1jb2rfu325x1v/AABDF-1BlUeXtSpSc736m9pGa?dl=0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e identic, la turbina e Mahle, asta are actuatorul de la Wahler.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Operatiune finalizata.Da,este CR,da este un chin sa ajungi la el dar decat sa dai 1700 de lei pret fara manopera pe unul nou,mai bine dai 300 de lei numai de incercare.Am vrut sa sparg mitul asta al EGR-ului nereparabil de la motorul nou.Mai am pe cineva care a trebuit sa schimbe actuatorul la turbina la un 1.2 tsi,si la service i-au cerut 5500 de lei,pentru ca "nu se poate fara turbina noua".Mai mentionez ca este identic cu EGR-ul de la 1.6 tdi CR.

 

Link cu poze aici :  https://www.dropbox.com/sh/dz1jb2rfu325x1v/AABDF-1BlUeXtSpSc736m9pGa?dl=0

Ciudat, daca e identic EGR ul la 1.6 tdi, oare de ce cade asa des comparativ cu 2.0 tdi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu sa raspund de ce cade.Eu spun ca e identic din punct de vedere al constructiei.chiar este identic.diferenta e de cod.cel de pe masina mea are la sfarsit BB( ca in poza) iar cel de 1.6 are AT.Dar sunt identice fizic pana la cel mai mic detaliu.

Inca ceva( daca nu este tradusa puteti da traducere pagina) : http://www.skoda-dily.cz/eshop/03l131512bb-chladic-zpetneho-vedeni-spalin-egr-ventil.html

Modificat de danptr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! La motorul CR, cand incepe regenerarea la dpf, terbuie sa se aprinda rezistenta aceea in bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi si at de unde stiu cand se regenereaza? ce semne da?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspunsul il gaseai si citind un pic acest topic - creste turatia la relati, miros pronuntat de fier incins, etc. Just read!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!