Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

salutare... la mine de ceva timp i si face regenerarea dimineata cand pornesc masina.. si parca  des de cateva zile...! azi  dimineata cand am dat drumul la caldura a inceput si regenerarea.... si am mai vazut odata asa...este normal? ms

Modificat de maryodavid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la fiecare pornire ? e prea repede......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu chiar la fiecare..azi dimineata de exemplu cand am pornit masina acul din prima a trecut de 1 la turatii  bine nu peste mult  si in 30 de secunde  a coborat unde sta el normal.. da cred ca era   frig si daia a urcat asa nu?.apoi am mai lasat un pic si zic sa dau drumul la caldura! cand am dat drumul la caldura a pornit si regenerarea...  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai da, nu are legatura cu regenerarea DPF-ului.... ci fiind frig afara, e normal sa stea un pic mai turata, pentru o perioada foarte scurta de timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu  abia am schimbat EGR .UL....poate daia... nu sunt  2 luni de cand l am schimbat...s au poate pur si  simplu  se umple si isi face regenerarea..oricum  ca si o face e un lucru  bun nu? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers cu masina in reprezentanta pt alte probleme si chiar era masina in perioada regenerarii. Si i-am spus tipului de acolo sa imi verifice putin dpf-ul. Cand ma intorc imi zice ca masina si-a terminat regenerarea de aprox 300 m si imi zice ca informatia asta si altele privind regenerarea se pot vedea pe displayul masinii prin o combinatie de butoane(am comenzi pe volan). Am insistat sa imi spuna combinatia dar nu a vrut nicidecum. Stie cineva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine sa intamplat dimineata cand am pornit sa dau drumu la caldura in cateva secunde a inceput si regenerarea..pana acum de 2 ori mi sa intamplat..am ramas mirat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

reeboka2020@ tare curios ce combinatie de butoane ar putea fi sa afiseze cand se regenereaza flitrul de particule, dar parca imi e greu sa cred ca exista asa ceva.

 

 

 

maryodavid@   nu e regenerarea, cand temperatura e scazuta afara intra in functiune PTC (o rezistenta electrica ce consuma f mult) care incalzeste interiorul masinii, datorita consumului f mare al acestei rezistente(1000w parca) creste turatia motorului(crescand si consumul de combustibil), cand a ajuns temp apei la aproximativ 70 grade se opreste rezistenta si turatia revine la normal. PTC ul e numai la motoarele diesel. De aceea poate ai remarcat ca sufla aer cald in aproximativ 30-60 secunde pe la gurile de ventilatie, tocmai datorita acestei rezistente aflata la aeroterma climatronicului.

Modificat de micuzzu_marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu  asta Marius... asa sa intamplat..a fost frig sa ridicat..asa cum zici  tu..in 30 de secunde a scazut unde sta acul normal..apoi la cateva minute am dat drumu la caldura si a inceput si regenerarea..asta spuneam!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu nu intelegi ca aia nu e regenerare, credte turatia din cauza consumului ptc-ului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai mai..eu nu zic imediat dupa ce am pornit motorul!!!! la cateva minuteeee bunee!!!  10 minute gen asa!! in  10 minute  este apa la 90 de grade eu sunt in it aici nu e asa frig ca la noi!!!! acum intelegeti????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

maryodavid@   nu e regenerarea, cand temperatura e scazuta afara intra in functiune PTC (o rezistenta electrica ce consuma f mult) care incalzeste interiorul masinii, datorita consumului f mare al acestei rezistente(1000w parca) creste turatia motorului(crescand si consumul de combustibil), cand a ajuns temp apei la aproximativ 70 grade se opreste rezistenta si turatia revine la normal. PTC ul e numai la motoarele diesel. De aceea poate ai remarcat ca sufla aer cald in aproximativ 30-60 secunde pe la gurile de ventilatie, tocmai datorita acestei rezistente aflata la aeroterma climatronicului.

 

Poti detalia putin te rog: din ce an sau mai bine zis pe ce modele a inceput sa fie pus acest PTC?? E dotare standard??

La mine nu se intampla incalzirea asta in 30 - 60 de secunde. 

Mersi ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu s a pus incepand cu MK5, dar la motoarele diesel si da e dotare standard cel putin la MK6. Din ce vad la semnatura ai benzinar si sigur nu ai PTC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, nu are.

 

incepand cu 2001 au inceput sa se monteze PTC la VW - la Passat B5.5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am skoda 1.9 tdi 2007, deci ar trebui sa am, dar la mine mai repede de 3,4 min nici vorba de caldura. Se poate sa fie dezactivata de undeva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.... suntem off topic - hai sa vb unde trebuie....

 

se poate sa fie defecta.... deci, dimineata, cand e frig afara, temperatura sa fie pe HI si sa nu fie pe ECON

 

altfel, daca tot nu lucreaza, fa o scanare

 

in blocurile de masura, cu VCDS-ul, se poate verifica cum functioneaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un passat din 2009 de 84 kw.l

In mers la viteza de 140 am pierdut din putere si s-a aprins la bord semnul de la bujiile incandescente(spirala) dupa ce am oprit motorul a disparut semnalul dar fenomenul s-a repetat dupa ce am trecut din nou de 130 .Poate cineva sa-mi spuna despre ce este vorba? Are legatura cu actuatorul? 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca este EGR ul....asa am patit si eu! si l am schimbat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un passat din 2009 de 84 kw.l

In mers la viteza de 140 am pierdut din putere si s-a aprins la bord semnul de la bujiile incandescente(spirala) dupa ce am oprit motorul a disparut semnalul dar fenomenul s-a repetat dupa ce am trecut din nou de 130 .Poate cineva sa-mi spuna despre ce este vorba? Are legatura cu actuatorul? 

 

se poate... fara o scanare, nu are rost sa ne pronuntam.... poate sa fie limp mode, turbina cu geometrie imbacsita.... actuator... sau altele.

 

diagnoza plus log in mers - asta trebuie facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bine egr off,si termini cu egr,egr pe masina e un moft pentru poluare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai intilnit cineva aprins doar martorul DPF la crafter 2.5 fara erori si fara spirala si check?Nu are erori de nici un fel,martor DPF aprins si limp-mode limitat fara turbo la 2500 rot/min.A avut filtrul infundat,dat jos,desfundat,pus la loc,sters erori,totul in regula,mai putin ca are aprins DPF  continuu si limitare turatie.Idei? :blink:  :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ce erori a avut ? trebuie facuta si o regenerare din tester sau o resetare a valorilor de incarcare a DPF

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • mihail
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!