Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Deci mecanicul facut o diagnoza la masina 0 erori(acum 2 luni) scoate furtunul de la turbo si se aude un tacanit.Clar !este axul cu came ,tacheti si culbutori de schimbat si se rezolva problema.Eu am mai circulat cu masina si vreo trei zile dupa diagnostic pe autobanda apare spirala si dupa aceea martorul de la motor.Deschid capota si vad furtun intercooler fisurat.Apoi am dus masina la schimbat ax cu came si mecanicul a spus ca din aceasta cauza s a fisurat ...din cauza axului.(totusi dupa ce am vazut turbo*si in urma cu 4 luni la verificarea masinii itp tipul imi spune ca turbo este praf* cred ca totusi nu se trage de la ax).Cred ca turbo este de vina si gagiul cu softul (cand a scos dpf ul si fizic si din soft si apoi l au instalat din nou).

Ramane sa vad maine daca trebuie schimbat turbo sau se poate rectifica.Apoi se instaleaza din nou softul pt dpf.

Bysus cred ca la luat dupa seria motorului si nu cred ca i atat de tampit sa puna de 1.9 sau altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu-i luat pe original, sunt mari sanse sa nu fie ok, echivalentele o cam dau in bara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce a luat ca nu mi a dat factura si nu mai raspunde la telefon dar o sa merg la el sa vad factura de la piesa (ax cu came)ca este garantat 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in sfarsit am rezolvat problema la dpf...momentan....Am fost hotarat sa ma duc la tg-jiu la service si sa dau jos filtrul,apoi sal sparg si sa fac dpf off,insa m-am intalnit cu un prieten si mi-a spus sa ma duc la un mecanic bun la Vârţ.Am plecat la el,am ajuns si mi-a zis daca am schimbat senzorul G450 de presiune,i-am zis ca nu,mi-a pus el unu nou bosch made in germania dupa care am plecat cu ea la drum sa o regeneram,dupa o ora de mers am incins dpf la 560 grade si a coborat la 18% si 3 g de funingina ,mai mult de 560 grade nu a vrut sa urce,  reprezentanta NURVIL TG-JIU mi la coborat la 34%....niste incepatori,dupa parerea mea,au zis ca mai jos nu merge sa ma duc sa cumpar altul nou sau sa-i dau gaura cu bormasina.In fine...mecanicul i-mi spune ca nu merge coborat mai mult de 18%  pentru ca nu se ridica temperatura peste 700 grade,dupa care se gandeste putin,vorbeste cu un tip de la Ramnicu Valcea si imi da jos senzorul cel nou si il pune pe cel vechi inapoi,dar la cel vechi furtunul cel gros nu il mai pune in senzor,il lasa afara si il infunda cu un  surub si un colier sa nu mai iese nimic pe acolo.Dupa care plecam iara cu masina in mers,am ridicat filtru la peste 870 grade si filtrul a ajuns la - O %  iar funinginea  O......toti cei 3 martori sau stins si masina merge ca noua....rupe asfaltul....cam asta este toata aventura mea cu masina,bani peste 2000 lei ,plimbari ,distractie,nervii etc etc....si oameni nepriceputi la tot pasul,ar trebuie sa-i fac de kkt pe aia de la NURVIL  TG-JIU dar....nu mai  are rost....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic!!!

Bravo,multumim ca ai postat si pentru noi cat despre reprezentante pot spune ca si cea din Paris este praf ,mecanicul de acolo face entorsa la degete daca scotea furtunul si se uita la palele de la turbo si a spus ca turbo merge perfect cand toata problema fumului venea de la geometria variabila.Alti mecanici romani tot din Paris (fosti soferi de ambulanta in Romania)papa banii la fraieri ca mine :).Sper sa pot posta si eu maine rezolvarea la problema dpf ului.O istorie ce dureaza de 2 luni.

O seara faina tuturor !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde vad pe VAG-COM incarcarea DPF-ului?

Plec acum la un drum pana la Ploiesti, am ceva timp liber si vreau sa ii fac o regenerare.

Spuneti-mi si mie unde trebuie sa intru pt monitorizarea parametrilor.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu alte probleme......am mers astazi cam 60 km,am schimbat treapta numai in 2800-3100,am condus numai in afara orasului,am bagat motorina rompetrol efix la 6.8 lei / l   ,dupa care sa aprins dpf in bord,am venit inapoi si am trecuto pe pilot,am bagat treapta 4 am lasato in 2000 turati si am mers cu ia aproximativ 35-40km cam 20-30 min cu 69km/h,am avut putin noroc era sa iau si amenda.....problema este in felul urmator pe pilot se simte putin niste rateuri de cate 2-3 secunde parca nu trage ceva....din cate am inteles ar trebuie sa curat turbo....pur si simplu daca merg cu ia cu viteza peste 100km/h si i dau cox,apare din nou si spirala si imi taie din puterea motorului,,,,care este problema??? am bagat masina si pe vcds si pe vag.com si pe alte programe bosch,autocom....nu apare nici o eroare,nici la reprezentanta nu a aparut....a curatat cineva turbo merita sa o dau jos???cam cat costa??? multumesc !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut simptome asemanatoare si a trebuit sa schimb capsula de la turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde vad pe VAG-COM incarcarea DPF-ului?

Plec acum la un drum pana la Ploiesti, am ceva timp liber si vreau sa ii fac o regenerare.

Spuneti-mi si mie unde trebuie sa intru pt monitorizarea parametrilor.

Multumesc!

 

Vezi in poza atasata. Din semnatura ta inteleg ca ai acelasi motor cu al meu - BMR 2.0 TDI PD

 

post-753-0-03196900-1405021360_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt un nestiutor total in ale masinilor...de aceea vreau sa va intreb ceva: am unpassat 2.0 TDi CR, Bluemotion cu filtru de particole. Nu stiu kilometrii reali, fiind adus din afara. Eu am cu el vreo 30.000.Nu mi s-a aprins niciodata vreun bec in bord, doar ca in ultima vreme simt un miros foarte puternic, toxic la esapament. Spre exemplu, cand il parchez in garaj, intrand cu spatele, cand cobor din masina abia pot respira(un miros foarte intepator ca cel de diluant).Se simte asa de tare pt ca garajul e inchis.Sa fie semnul unei probleme cu filtrul. Mentionez ca si inainte nnu simteam miros de motorina, ci tot acest miros de vopsea/diluant, doar ca nu era asa puternic.Ce sfaturi imi dati?

Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Parcheaza cu fata (cu esapamentul afara la aer).

2. Cand simti mirosul lasa motorul mergand panu nu mai simti mirosul, ca sa poata duce regenararea pana la capat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am facut si eu dpf off la passat,acum sa vad cum se comporta...nu prea scoate fum,trage bine si probleme inca nu au aparut...revin in cateva zile cu un reply :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te supara, scuza-mi scepticismul dar la ultima mea verificare, teava de esapament e in spatele masinii. Si cum cu spatele nu poti merge multi km in plaje mari de turatie, de unde stii ca nu scoti fum? De unde stii pe toate plajele de turatii si in sarcina? Intreb, ca si eu vreau sa stiu cat fum scoate masina mea cand o conduc eu si inca nu stiu cum sa fac inafara de un go pro agatat la gura esapamentului.

Tks!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cereall: ai eliminat DPF-ul si din softul ECU? Sau doar fizic de pe masina?

Ai cumva motorul BMR? (pe asta il am si eu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

simplu...eu l am pus pe tata sa mearga cu passatu in fata si eu cu loganul in spate,i am explicat sa o calce rau,spritzzz nu gluma,sa schimbe la peste 3000 turatii...pur si simplu in treapta 3 spre 4 a scos ceva fum,dar nu rau sa nu se vada masina,in rest nimik si la relanti nu da fum decat putin miros...

 

am facut dpf off si din soft si de pe masina (fizic)...  motor BMR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îmi spuneti va rog daca e ok filtrul meu ?

post-7527-0-33286500-1405543325_thumb.jp

Modificat de mark21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cum ies gazele cu DPF off, soft si fizic ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are treaba, ca doar vb de un diesel, unde opacitatea conteaza, daca vb de ITP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal prieteni. Mi-a murit PRIMU senzorul de temperatura a noxelor, sunt 2, unu inainte si altu dupa DPF. In Vw mi-au cerut 250 euro sa mi-l schimbe ... 145 euro numai senzorul si alti 100 pt meserie ...

Vreau si eu o poza cu un DPF de 2.0 TDI - 103 KW  pt a localiza senzorul ... poate ma descurc sa-l schimb singur

Multumesc


Salut. La mine imi tot clipeste din cand in cand spirala aia in bord iar la tester mi-au spus k am PRIMUL senzorul de temperatura a noxelor mort. Sunt 2: unu inainte si altul dupa DPF.

Verifica si tu acei senzori ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua,

Mi s-a aprins de curand martorul pentru defectiune a converorului catalitic....am dus-o azi la service si mi-au spus ca filtrul de particule este infundat, iar curatarea lui ma va duce undeva la peste 800 de lei maxim 1000, nesfatuindu-ma sa il schimb pentru ca e f scump. Mi au sugerat sa merg pe aceasta solutie pentru ca ar fi mai buna decat regenerarea din cate mi-au precizat ei. Ce-i drept nici nu ma pricep foarte bine si nu stiu daca este o solutie ok. Golful VI 1.6 TDI din 2011 e cumparat de curand din Germania si are 125000 de km.

Ma gandesc sa nu dau banii astia si apoi sa ma trezesc ca iara se infunda in scurt timp si sa o iau iara de la capat...ce ma sfatuiti sa fac?

Va multumesc anticipat!!

O zi buna tuturor!!

Modificat de Robe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. La 125.000km nu se înfundă un filtru de particule. Ele țin cam 200-250.000km dar nu e o regula generala.

2.Exista mai multe soluții. a) regenerare forțată prin interfață vcds

b) curățare chimica

C) eliminarea dpf-ului din soft dar și fizic (de pe masina). Nu știu mai multe detalii dar din cele citite varianta c) e recomandata deoarece nu vei avea probleme pe viitor

Modificat de aradfan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da si pentru curatarea asta chimica mi se pare mult 800 de lei cum mi au spus ei. Ms frumos de raspuns

Modificat de Robe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si o anulare ca lumea (ca sa nu ai probleme) fizica si soft tot pe acolo duce

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa il curete chimic, trebuie dat jos de pe masina, etc.....

 

eu zic sa mergi si in alta parte, sa vedem care este eroarea stocata, sa vedem nivelul de umplere al filtrului, etc.... in functie de asta te decizi ce e de facut. 

 

regenerarea - este procesul normal de curatare al DPF-ului.... deci, la km tai (daca sunt reali) altceva nu trebuie - daca nu ai alte probleme - asta se vede la tester.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mâine am sa o duc la alt service și revin cu detalii privind eroarea, nivelul de de încărcare al filtrului și altele...Da Florin km sunt reali

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • rai56
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!