Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

powershot

Motor euro 6, racitor gaze sau depuneri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma puteti ajuta si pe mine?Passat B7 2.0 TDi 2012. Multumesc

Screenshot_20240516_002455_com.whatsapp.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

precatore

Ziua buna, o parere va rog. Detin masina de la 260k, import Germania. Mi se pare cam mic Oil Ash Volume la acesti kilometri, si cam mare presiunea diferentiala. Oare sa fi fost resetat Oil Ash ?

f96cb779-48f4-4d5c-9b5c-382aac68a66f.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Xman_ghio

Pare suspect de mic oil ash - sigur a fost umblat la DPF! Intrebarea mare este ce au facut?

 

Vezi dupa o regenerare, la cativa km si relanti, cat e presiunea diferentiala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, precatore a scris:

Ziua buna, o parere va rog. Detin masina de la 260k, import Germania. Mi se pare cam mic Oil Ash Volume la acesti kilometri, si cam mare presiunea diferentiala. Oare sa fi fost resetat Oil Ash ?

 

Acolo a lucrat dorel....Problema pe care o văd în imaginea ta e alta: măsuratul e mai mare decât calculatul!!! Dacă se menține așa până la regenerare, să știi că filtrul e cam pa.

On 16.05.2024 at 0:26, Tny87 a scris:

Ma puteti ajuta si pe mine?Passat B7 2.0 TDi 2012. Multumesc

 

Ce motor? CFFB? Are 350k km? Eu zic că sunt ok valorile. Vedem ce zice și categoria grea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

precatore
Publicat (modificat)
On 5/21/2024 at 4:53 PM, Xman_ghio said:

Pare suspect de mic oil ash - sigur a fost umblat la DPF! Intrebarea mare este ce au facut?

 

Vezi dupa o regenerare, la cativa km si relanti, cat e presiunea diferentiala.

1374486847_WhatsAppImage2024-05-23at23_31.10_fe256b5b.thumb.jpg.b1a75139e8acd58c869c9a24a1ccf6fb.jpg537284926_WhatsAppImage2024-05-23at23_31.10_9bf3213f.thumb.jpg.b65d2d74649e7e32ca547db623eb7ef3.jpg1860012506_WhatsAppImage2024-05-23at23_31.10_20be9f4d.thumb.jpg.748d52e1aeb7e0dc9539c7908e072042.jpg

Inainte si dupa regenerare. 200km parcursi prin oras.

Modificat de precatore
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, imi puteti spune, va rog, de ce am diferenta asta asa mare intre cele doua valori de soot mass? este normal?

 

Multumesc,

Screenshot_20240519_153449_OBDeleven.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Heavyweight
Publicat (modificat)

Salutare tuturor, am si eu o intrebare legata de valorile din screenshot-ul atasat.

Este mult 219ml pentru Particle filter oil ash volume ?

Masina este VW Passat B6 2009 DSG cu 240.000km (reali).

Am prins o regenerare pe loc cand am ajuns acasa acum cateva ore, am verificat valorile astea prin OBDEleven, iar valoarea de la specified era 6.0, la fel ca cea de la actual. 

Dupa cateva minute de stat la ralanti, valoarea de la specified a scazut la 4.8, iar consumul instant a scazut si el de la 1.1/1.2 la 0.7/0.8 impreuna cu sunetul motorului, turatia si ventilatoarele care s-au oprit.

Masina merge OK, valorile live de pe EGR sunt normale. 

Cat timp credeti ca mai duce DPF-ul avand in vedere ca scrie max 380ml, iar aproximativ 13ml sunt adaugati per 1000km. In timp ce ma uitam la valorile live care se pot vedea si in screenshot, valoarea de la Particle filter oil ash volume a crescut de la 212 la 219.

 

Screenshot_20240530_091902_OBDeleven.jpg

Modificat de Heavyweight
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, revin cu o mica problema la al meu A3 2.0 TDI CFFB. In ultima perioada, mentine din ce in ce mai greu temperaturile ridicate (INPUT) pe timpul regenerarii astfel incat acum la ultima regenerare, efectiv nu a reusit sa o duca pana la capat, am parcurs in jur de 20 km (timp in care a scazut de la 21g la 11g calculated) si temperatura nici nu a urcat la 600 grade cum facea de obicei, chiar si 640 (statea pe la 500 grade acum). Efectiv m-a scos din sarite si trebuia sa o opresc ca ma grabeam undeva si cand am ajuns la destinatie inca era pe regenerare si am oprit motorul pe la 11g calculated. A doua zi cand sa plec la drum iar, teoretic ar fi trebuit sa reinceapa regenerarea... ce sa vezi, nu a inceput si de atunci a ramas asa cu clepsidra respectiva pe VAGDPF si nici dupa 100 km nu a mai reluat o. De cand am masina am oprit doar de 3 sau 4 ori regenerarile din motive bine intemeiate... si mereu le relua la repornire. Acum nu a mai reluat-o.

Care sa fie motivul pentru care temperaturile scad atat de rapid si de brusc pe timpul regenerararii? Mai am doua persoane in familie care au 2.0 CR si la ei temperaturile se mentin cu totul altfel, mai aproape de 600-640 grade, sunt mai constante, la mine ba ajung la 600 ba scad la 300 si tot asa, nu este constanta aceea. 

Nu am erori sau altceva. Sa fie vreun senzor ceva care face figuri?

unnamed (1).jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 20 ore, danield79 a scris:

ce sa vezi, nu a inceput si de atunci a ramas asa cu clepsidra respectiva pe VAGDPF si nici dupa 100 km nu a mai reluat o

 

      Salut. S-a intamplat si la mine lucrul asta ( de fapt sotiei ).

      Daca a reusit sa regenereze pana intr-un anumit punct ( gen aproape de finalizare ), nu o mai face la urmatoarea repornire, dar cu siguranta o va face ulterior, cand vor fi intrunite din nou conditiile.

 

      La urmatoare regenerare completa se vor reseta si parametrii din aplicatia VAGDPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@danield79: ca sa termini regenerarea, trebuie sa mergi cu masina la un drum lung de vreo 20 km, fara opriri si mers cu viteza constanta. In oras nu se reia regenerarea activa pentru ca te vei opri la semafor si nu vei putea mentine viteza si turatia constante. Mi s-a intamplat si mie sa raman cu martorul dpf aprins, nu am avut decat sa ies in afara Bucurestiului la un drum de 20 km (10 dus si 10 intors). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îmi puteți spune și mie de ce face regenerare din 100 în 100 de km. Tiguan 2010 CFFB. 

IMG_20240607_081043_edit_24331910334310.jpg

IMG_20240607_081359_edit_24317493866867.jpg

IMG_20240607_152606_edit_24301089546405.jpg

IMG_20240607_152622_edit_24283169511881.jpg

IMG_20240607_152817_edit_24255650067672.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volum funingine calculată cât este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu știu unde sa ma uit. Nu ma pricep 

în urmă cu 2 ore, _R_A_D_U a scris:

Volum funingine calculată cât este?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai "mama Omida" iti poate raspunde la intrebarea initiala 🙂

 

Pe scurt: regenererarea incepe pentru ca sunt indeplinite conditiile pentru regenerare. Asta poate insemna un filtru colmatat, motor care da mult fum si incarca DPF excesiv de repede, mers preponderent in oras, drumuri scurte si cu motorul rece, etc. Presiunea diferentiala 24 hPa este enorm! Probabil DPF colmatat. Cati km are masina? Oricum trebuie mers la un mecanic bun, nu doar postat print screen-uri pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mașina are 288000 km. Un mecanic bun în Gorj Mehedinți? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mașina ta are mai mult decât zici... Filtrul se încarcă cu câte 0.07L la fiecare 100.000km (asta e valoarea maximă). Ți-am cerut valoarea calculată ca să vedem cum stă vs măsurat. Dacă valoarea măsurată e mai mare decât cea calculată, filtrul e pa. Oricum, presiunea de 24 e mare. Mergi la Serpico, plătești o constatare și vezi ce-ți zic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca este bine

IMG_20240610_220646.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acele valori să le postezi inainte de regenerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LaurentiuST

Salutare colegi

 

Am o Skoda octavia 3 2.0 tdi 184cp am regenerarile foarte dese undeva la 60km in oras.. si cca 200 in afara orasului. As reusi ceva referitor la regenerari cu o curatere a dpf-ului ? Multumesc frumos si duminica linistita tuturor.

Atasez cateva poze cu VAG DPF ( motor oprit / motor pornit / rulare la 50km/h  daca este nevoie si de alte log-uri.. detin si un VCDS)
 

1.PNG

2.PNG

3.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, imi recomandati si mie va rog o aplicatie pentru telefon care are funtia de a porni o regenerare fortata? Vad ca VAG DPF poate doar sa monitorizeze parametrii...... eventual si dispozitivul obd folosit.

Multumesc aniticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman
23 hours ago, LaurentiuST said:

Salutare colegi

 

Am o Skoda octavia 3 2.0 tdi 184cp am regenerarile foarte dese undeva la 60km in oras.. si cca 200 in afara orasului. As reusi ceva referitor la regenerari cu o curatere a dpf-ului ? Multumesc frumos si duminica linistita tuturor.

Atasez cateva poze cu VAG DPF ( motor oprit / motor pornit / rulare la 50km/h  daca este nevoie si de alte log-uri.. detin si un VCDS)
 

1.PNG

2.PNG

3.PNG

Motorul este CUNA?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

 

 

@LaurentiuSTCureti degeaba dpf-ul tratezi efectul,trebuie gasita cauza...am avut zeci de cazuri asemanatoare cu tipul asta de motor.

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • jnipy
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!