Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Daca e prea plin DPF-ul… si eu am curatat la Odorhei, m-a tinut ~10.000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sylverbozvaci

puneti filtru nou aftermarket, nu prea fac treaba buna curatarile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

          Chiar colegul @Dan.MDLL poate confirma ca un filtru aftermarket nu e o solutie pe termen lung. 

  

          Mai degraba SH, stare cat mai acceptabila. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sylverbozvaci
On 18.06.2023 at 22:56, Dan.MDLL a scris:

Finalele au inceput sa se inegreasca de cand am pus AM, nu sunt negre negre, dar incep, cu cel OE nu era nici o negreala.

 

Si da, ai o memorie buna, cel OE a fost curatat odata la Odorhei. 
 

Cel OE vreau sa il curat, dar si galeria de admisie, clapeta EGR + acceleratie, tubulatura, racitor de gaze.

Nu cureti la Odorhei, de cativa ani de zile nu mai fac treaba buna,ia banii degeaba la lume,multi nemultumiti am citit.

Costa de est serviceul care face clipuri pe youtube, din Colentina ptr curatare dpf si reconditionare turbine apeleaza la acestia pe bd Timisoara :)https://www.turbineauto.ro/curatare-filtru-dpf-bucuresti/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 07.07.2023 at 18:32, cristy2009 a scris:

Screenshot_20230706_142600_VAG DPF.jpg

Aici ori filtrul nu e curatat ori senzorul de presiune diferentiala e defect.Probabil incepe regeneratea dupa measured nu dupa calculated cum ar fi normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt SKODA SUPERB 2.0 TDI , 2010 , care este regimul pt curatat filtrul , in mers

cu cca 2.200 rot - trapta a 4 a , cca 80 hm / h

cu cca 2.700 rot - treapta a 3a , cca 60 km / h 

 

sau care alta optiune - combinatie . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10.07.2023 at 10:34, Adria_n a scris:

          Chiar colegul @Dan.MDLL poate confirma ca un filtru aftermarket nu e o solutie pe termen lung. 

  

          Mai degraba SH, stare cat mai acceptabila. 


DA, confirm 100%.

 

Filtru AM nou nout merge normal cam 5000km apoi regenerarile incep sa fie cu fum albastru cu gri, din ce in ce mai dens fumul.

 

Recomand cu caldura doar original, curatat, necuratat, nou.. in functie de bugetul fiecarui.

 

Eu am folosit metoda lui @EEXCALADE de curatare, azi e prima zi, incepem sa numaram km pana la prima regenerare 😎

în urmă cu 21 ore, sarbul a scris:

Pt SKODA SUPERB 2.0 TDI , 2010 , care este regimul pt curatat filtrul , in mers

cu cca 2.200 rot - trapta a 4 a , cca 80 hm / h

cu cca 2.700 rot - treapta a 3a , cca 60 km / h 

 

sau care alta optiune - combinatie . 


parerea mea, cum recomanda producatorul: viteza de autostrada, ochii la drum nu la turometru, 25minute de cand e motorul cald

Modificat de Dan.MDLL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10.07.2023 at 16:54, sarbul a scris:

Pt SKODA SUPERB 2.0 TDI , 2010 , care este regimul pt curatat filtrul , in mers

cu cca 2.200 rot - trapta a 4 a , cca 80 hm / h

cu cca 2.700 rot - treapta a 3a , cca 60 km / h 

 

sau care alta optiune - combinatie . 

 

On 10.07.2023 at 16:54, sarbul a scris:

Pt SKODA SUPERB 2.0 TDI , 2010 , care este regimul pt curatat filtrul , in mers

cu cca 2.200 rot - trapta a 4 a , cca 80 hm / h

cu cca 2.700 rot - treapta a 3a , cca 60 km / h 

 

sau care alta optiune - combinatie . 

La ce te referi in mers:Regenerare pasiva care se face numai in regim de autostrada dar pana scade ceva se termina autostrada sau regenerare fortata in mers din tester ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog frumos daca se poate să-mi spună cineva ....mai pot merge sau sa fac curățare DPFIMG_20230711_181750.thumb.jpg.f6aae4587079fcd6c827bffd0dabc374.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refer la mers in afara localitatii , sa zicem in regim autostrada .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am revenit cu o poza recenta. Sa-mi spuneti va rog daca ar trebui sa fac o curatare si unde anume. Mentionez ca regenerarile la mers strict in oras sunt destul de dese( cam la 150 km). Dupa curatare e posibil sa se mareasca rangeul intre regenrari?

Screenshot_20230716_115639_com.applagapp.vagdpf.jpg

Modificat de MCG123
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/11/2023 at 2:43 PM, Dan.MDLL said:


DA, confirm 100%.

 

Filtru AM nou nout merge normal cam 5000km apoi regenerarile incep sa fie cu fum albastru cu gri, din ce in ce mai dens fumul.

 

Recomand cu caldura doar original, curatat, necuratat, nou.. in functie de bugetul fiecarui.

 

Eu am folosit metoda lui @EEXCALADE de curatare, azi e prima zi, incepem sa numaram km pana la prima regenerare 😎


parerea mea, cum recomanda producatorul: viteza de autostrada, ochii la drum nu la turometru, 25minute de cand e motorul cald

care este metoda ?

Ce post ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, cea din link-ul de mai sus.

Ai nevoie de 2 lucruri foarte importante:

1. Rabdare, iese relativ usor (la Passat B6), intra mai greu, zici ca se ingrasa :scratch:

2. Timp, dupa ce il dai jos trebuie taiat, eu am taiat la ambele capete, l-am curtat cum am stiut eu, [momentan este incarcat 38% (la 40% incepe regenerare) iar presiunea diferentiala este 15mBar], l-am sudat invers si cam atat. 
 

Daca ai in plan sa te apuci, spor la lucru !

:rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Am pus si eu VCDS-ul pe masina mea si m-am uitat de curiozitate la valorile DPF-ului. Nu am motive de ingrijorare, sau suspiciuni privind kilometrajul (cca 150.000), dupa cum am spus a fost pura curiozitate. Ce mi se pare ciudat: e normala acea valoare de 0,0l pentru volum? mi se pare super ciudat, masina a mers in majoritatea timpului extra-urban, dar ma asteptam sa vad o valoare acolo. Sau poate m-am uitat la alt parametru referitor la volum? Scuzati caracterele mai ciudate, probabil datorita incompatibilitatii privind diacriticele.

 

Observatie: nu stiu daca are vreo importanta, dar doar ce i-am facut revizia si i s-a resetat intervalul de service.

 

Multumesc.

 

 IDE00432   Filtru particule: timp de la ultima regenerare 4.330 H
  IDE00433   Filtru particule: cantitate cenu∫„ ulei 0.00 l
  IDE00434   Filtru de particule :volum funingine:valoare calculat„ 11.55 g
  IDE00435   Filtru particule: volum funingine m„surat 5.01 g
  IDE00436   Filtru particule:  km parcur∫i de la ultima regenerare 90.8 km
  IDE01407   Filtru particule: consum de la ultima regenerare 7.28 l
  IDE04652   Flux de volum gaze Ón filtrul de particule 0.0 m3/h

Modificat de klaus74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu l-am oprit. Este influentata valoarea de asta? Credeam ca numai partea cu fluxul, acolo ma asteptam sa fie asa.

Ma refer la starea motorului in momentul in care am facut diagnoza. Revizia mentionata a fost cu cateva zile in urma, am circulat cu masina de atunci.

Modificat de klaus74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@klaus74 :w00t: Cenușă 0.00L? Mașina e nou-nouță?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10.07.2023 at 15:30, lvio a scris:

Aici ori filtrul nu e curatat ori senzorul de presiune diferentiala e defect.Probabil incepe regeneratea dupa measured nu dupa calculated cum ar fi normal

da,senzorul este nou,pe original,dau jos filtru si curat chimic de data asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare!

credeti ca mai este ceva de facut cu acest filtru? este pe un motor 2.0 TDI BMM. 390000km.

multumesc

Filtru.png

Modificat de moreinffo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa vedem si o presiune diferentiala, gr 67, gr 75

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum la 390k km, daca e DPF original, poti doar sa mai aprinzi lumanari la biserica si sa te rogi sa mai tina. Oricand poate sa pice - in afara de faptul cand face 100% km pe autostrada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Să știi că eu conduc mașina va euro 4 cu 850. ooo km cu Dpf activ și merge super...presiune dif la relanti 5,cenușă fabulos 140 ...dar merge și se regenerează ok fara erori ...nu e regula la porcăriile astea de filtre ....acasă am euro 6 care îmi cam da fiori . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred că e chiar așa. 

Să nu speriem lumea degeaba.😁

Spunea colegul Cătălin (Eexcalade) într-o postare (și mie personal la o revizie), că a întâlnit mașini cu kilometraj mult mai mare, la care filtrul de particule era în stare bună (fără țevi negre) și care își făcea regenerări rare (și nu doar mers în exterior).

Totul ține de modul în care funcționează motorul și de cum este întreținut.👍

O verificare este totuși de luat în considerare.

 

@moreinffo hai cu presiunea diferențială.👍

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1 zi dupa ce s-a rupt boltul de la distributie si a fost schimbat. Motorul suna rotund, dar fumul .. cere pensionare 

 

 

.. fumul porneste si el de cand am pornit motorul, deci e la rece.. si inca un bonus merge in suturi si nu se accelereaza mai mult 1200rpm 

 

😢😢😢

Nici vorba de regenerare la rece, DPF activ si curatat personal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!