Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Dupa ce remediezi, ar trebui sa pui intre 0.18l- 0.19l la oil ash volume, daca cei ~250k km is reali.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, cred ca sunt reali....stiti cumva cat tre sa pun masa de cenusa? la adaptari intru sa modific valorile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 02.01.2023 at 12:33, Dan.MDLL a scris:

cine ma poate ajuta cu o informatie: de cand am masina, in grupul 68, campul I, mie nu mi-a scazut niciodata sub 10% Particle filter load coefficient, nici macar cu regenerare fortata in mers, vreo idee de ce? :scratch:


deci… nu are nimeni asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil e normal, nici la urmatoarele generatii "Soot mass calculated" (care intuiesc ca este echivalentul la particle load coefficient) nu scade pana la 0 g dupa regenerare - se opreste pe la aprox 5 grame care reprezinta cam 20% din valorea maxima la care incepe regenerarea activa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 14 ore, ionut10a a scris:

masina nu are nici o eroare pe motor...merge in limp mode, daca o fortez mult apare p0299 pe turbina.

Blocarea turbinei si defectiunea supapei westgate este principala cauza a acestui cod?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mare , da...pot fi alte cauze pt p0299

este topic dedicat pt probleme la turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22 hours ago, EEXCALADE said:

Remediaza urgent problema si pune masa de cenusa conform km

in urma regenerari se pare ca s a dus turbina, e blocat axul...oricum avea eroare de p0299 dinainte de regenerare, actuator e nou schimbat si reglat

 

ce am facut gresit? de cate ori se poate da regenerare fortata la o masina?

cam produce pagube regenerarea fortata

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regenerarile fortate se fac foarte rar ,masina nu trebuie sa aiba erori .

Greseala clasica ,ai cautat problema la dpf ,care de fapt era la motor (turbina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt un pic surprins, chiar si rar daca facem regenerare fortata si omaram o turbina nu vad o afacere profitabila...desi temp nu a urcat peste 630 de grade

nu e un capat de tara,e mult de desfacut ca masina e si 4×4 si am inteles ca trebuie data puntea fata jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut,am o mare dilema de mult timp....masina golf 6 motor cfhc 2.0 fabricatie mexic luna 10 2010 . de mai bine de 2 ani la pornirile la rece miroase groaznic pe esapament a diesel ars si scoate fum alb. consumul instant la rece este cam 0,8 0,7 si dupa ce se incalzeste la  70 grade se stablizeaza la 0,5....daca motorul este la 90 grade si fac un drum lung fara consumatori sta si la 0,4 sau cu farurile 0,5 0,6 ( fuel consumption este setat la 110% si masurat real e pe aproape) am verificat din luna in luna deviatia la injectoare si sunt in parametrii ok 0,05 0,10 -0,2 +0,33 si la rece si la cald. Anul trecut in februarie mi-a picat egr-ul si l-am schimbat cu unul oe pierburg , ocazie cu care am verificat si dpf-ul cu o camera soparla iar fagurii si pe intrare si pe iesire arata absolut perfect asa ca nu am mai dus dpf la curatat si l-am montat asa (inca am poze prin telefon si filmarea) ,nici o urma de infundare sau topire cea ce m-a surprins fiindca masina are real cca 400k .

dupa inlocuire egr nu s-a schimbat nimic,dar acum ca este iar iarna daca am lasat 2-3 minute motorul pornit am imputit toata zona , zici ca e masina non euro. nu am erori pe senzorii de presiune la dpf, iar in decursul timpului cu vag com (clona) cantitatea de oil si ash si incarcare a fost ok din ce am comparat si la altii , un exemplu fiind

  Particle filter: oil ash volume 0.23 l
  IDE00434   Particle filter: soot mass calculated 9.64 g
  IDE00435   Particle filter: soot mass measured 14.19 g

Particle filter: fuel consumption since last regeneration 4.41 l

totusi ma ingrijoreaza valoarea mare la cantitatea de combustibil folosit!

niciodata nu mi-a aprins martorul de dpf din bord

regenerarile si le face intre 150 si 500km ,depinde de toanele ei. uneori cantitatea de motorina folosita este mai mica,dar in exempul din acel log este cea mai mare. In fiecare saptamana fac cate un drum exterior de 150km.

AA,si de cand am masina esapamentul are ceva urme de funingine,deci imi da cu virgula si mai mult in ideea in care fizic dpf-ul arata stas....posibil sa nu mai lucreze deloc dpf-ul si sa treaca fumul ca prin sita prin dpf chit ca nu e gaurit topit infundat etc?

Pareri,sugestii ,idei pls?

ca precizare,folosesc numai ulei 5w30 norma vw 505/507 , mai precis vatoil syn gold+
 

Modificat de mihai1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 minutes ago, mihai1986 said:

esapamentul are ceva urme de funingine,

DPF topit/crapat/spart/spalat …de aici mirosul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fumul alb (nu abur) si mirosul inseamna o pulverizare slaba a unuia sau mai multe injectoare. Picaturile de motorina injectate sunt mai mari decat ar trebui si, cand cilindrul e rece, acestea ard incomplet in cilindru. Verifica injectoarele. DPF nu retine mirosuri ci doar particule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca al meu e mort…. Presiune diferentiala prea mare dupa regenare… 130km intre regenerari

380EFD4E-9394-4A69-BCC7-0A92281C756B.jpeg


filtru curatat de 500km, curatat cu aer nu solutii chimice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune masa de cenusa (5.18) conform km ,si posibil ca o sa fie mai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Km = 355.000

 

chiar daca filtrul a fost curatat trebuie sa pul Oil Ash conform cu km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, Dan.MDLL said:

Presiune diferentiala prea mare dupa regenare

Asta at trebui sa-ti spuna cat de bine a fost curatat ,(trebuia verificat imediat dupa montarea dpf-ului.)

Care a fost cauza colmatarii ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt convins ca si motorul are niste uzuri pe ici pe colo, EGR-ul + clapeta de acceleratie le curat eu anual, ulei conform normei (504/507), injectoare cat de cat in parametrii (cel mai mare +0,6), turbina reconditionata (1an) DOAR galeria de admisie nu am curatat-o niciodata.

DPF-ul original, curatat doar 1x. Suspectez ca e putin mai mult decat obosit daca dupa curatare presiunea diferentiala nu era sub 8.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 21.12.2022 at 0:50, Dan.MDLL a scris:

Actualizare:

 

Am montat DPF-ul curatit (a doua oara), schimbat senzorul de presiune, resetat valori filtru si adaptat senzor plus o regenerare din soft.

 

intrebare: cu motorul oprit presiunea diferentiala este 0, e ok, dar cu motorul cald pornit se invarte pe la 8mbar, imi pare un pic cam mare, am dreptate?

 

am iesit la un drum si dupa 50 km mixt incarcarea la filtru deja e 20%, cum puii mei, adica cand ajunge la 100km iar face regenerare ? (Singura)

Și eu am de 3 luni curățat dpful, inițial a făcut regen pana in 50km, presupun - poate știu meseriasii: ca îl vede ca dpf nou și poate are alt regim de functionare când e nou si face mai des regen, căci am observat ca a făcut după ceva timp la 160km și apoi la 377km regen... E o bănuială doar... 

Sennzorul diferențial ar trebui schimbat si adaptare după. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 07.01.2023 at 15:42, Dan.MDLL a scris:

Sunt convins ca si motorul are niste uzuri pe ici pe colo, EGR-ul + clapeta de acceleratie le curat eu anual, ulei conform normei (504/507), injectoare cat de cat in parametrii (cel mai mare +0,6), turbina reconditionata (1an) DOAR galeria de admisie nu am curatat-o niciodata.

DPF-ul original, curatat doar 1x. Suspectez ca e putin mai mult decat obosit daca dupa curatare presiunea diferentiala nu era sub 8.

Curata admisia, daca e de plastic, merge cu soda caustica f bine si cu multa rabdare.

curata egr si racitorul sa fie tzipla.

admisia trebuia curatata demult, nu t,a zis nici un mecanic ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aaa… nu mi-a zis nici un mecanic :eek:


cand se mai incalzeste ma ocup si de asta :beerchug:

(e din plastic)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi320diesel

Salutare, se pot interpreta va rog valorile acestui dpf? Cod motor DFGA, kilometri 231000. Va mulțumesc!

IMG_20230107_201604.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valoare depasita la filtrul de particule, banuiesc ca regenereaza des. In teorie, km sunt dati inapoi... avand in vedere valoarea oil ash

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi320diesel

Regenerează la 200 km. Mersi de răspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

Motor 2.0 cfgc - 272mii km

Am tot citit postarile din topic dar nu sunt sigur de interpretarea valorilor...cred ca in mare parte sunt ok mai putin oil ash vol...

Se poate va rog sa ma ajutati cu o confirmare?

Mentionez ca valorile au fost citite dupa regenerare.

Problema principala este faptul ca dimineata la mers in sarcina, intrerupe ca si cum s-ar ineca, dupa ce se incalzeste nu mai are probleme. Poate fi de la incarcarea 'oil ash vol' a dpf-ului? (cantitatea combustibil la injectoare este in val normale apropiate de 0)

Multam!

20230113_141458.jpg

Modificat de Adrian_G86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • jnipy
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!