Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Supapa EGR probabil pierde vacuumul. Asta a fost una din cauzele pentru care mi-a fost inlocuit mie initial egr-ul.

Pe modelul meu, cu putina atentie, s a putut demonta separat si testa supapa daca “tine aerul” sau scapa.
Las o poza cu supapa N18 de pe masina mea. 
Daca ma puteti ajuta si pe mine cu interpretarea datelor din postarea de mai sus, mi-ar fi de mare ajutor.

5910E7A8-3D96-430E-A8D6-2E0BF542FCDD.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@NicolaeDaniel Eu cred ca eroarea ta are legatura cu electrovalva N18 care actioneaza capsula vacuumatica aflata pe EGR. Daca acea capsula este sparta, ECU n-are de unde sa stie asta incat sa afiseze eroarea si o poti testa decat fizic daca aceasta tine vacuum. Parerea mea este ca  tu ai probleme cu 1K0 906 283A Reper nr. 26 care in general se afla mai departe de EGR, iar legatura dintre aceasta si EGR se face printr-un furtunas de vacuum. 

649131400.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, Radu.M said:

Supapa EGR probabil pierde vacuumul

CR 2.0 ,nu are supapa vacumatica la egr.

Egr-ul este electric

EGR-ul necesita inlocuire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers astazi aprox 30 km si nu a mai aparut,ceea ce inseamna ca nu este egr ul defect dupa doar 12 000 k…

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supapa aia daca nu ma insel controleaza partea de racire a gazelor recirculate, nu EGR-ul in sine (cantitatea de gaze) care este controlat electric. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DeViAnSai dreptate.

Insa codul de eroare pe electrovalva N18, in cazul meu, avea drept cauza acea capsula sparta, pe care eu am denumit-o supapa mai sus.

De aceea am postat, daca ii e cumva de ajutor si o poate verifica.

 

6 hours ago, powershot said:

Daca e sparta, se putea inlocui separat de egr.

Nu am gasit-o separat, noua sau in dezmembrari.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect, supapa vacuumatica controleaza racirea gazelor, motorasul EGR are o tija ca o secera ce culizeaza si inchide sau deschide EGR-ul propriuzis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, NicolaeDaniel said:

Are supapa egr ul,

Aia e de la racitorul de gaze si nu da eroare ,e componenta mecanica.

Eroare P0403 vine de la egr si se rezolva cu inlocuirea lui .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,un cod OE egr 2.0 tdi cr 170cp CFJA?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

03L131512DQ - racitor pentru reciclare gaze esapate, cu clapeta regulatoare, motor CFJA.

 

image.thumb.png.226990533c7ea090f0d7c58c2e8db14d.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un Multivan 2008 cu motorul de 2.5 TDI (BPC) care la o scanare cu VCDS la filtrul de particule arata doar un singur rand, ceva de temperatura si valoarea fixa -270grade. Masina nu si-a facut niciodata regenerare de cand o am (luata din Germania direct de la proprietar acum 2 ani si ceva) de aici trag concluzia ca a fost anulat din soft pt ca fizic se vede ca e acolo.

Ma gandeam sa aduc masina la starea initiala punand in functiune filtrul de particule. Are sens sa ma complic? Motorul are 330mii km si merge f.bine. Nu da fum absolut deloc, nici macar in sarcina.

 

In cazul in care ma decid sa il pun am 2 dileme: 

- unde ii fac softul inapoi?

- ce filtru(producator) sa achizitionez? banuiesc ca cel original e o avere, deci nu prea l-as lua in calcul..

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asta pot sa vad despre filtrul de particule

 

image.thumb.png.b004e9170bb420d21590027c0a473697.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtru oe sh ,curatat si apoi pus pe masina.

Soft oe ,fara modificari ,pus la un tuner.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa curatare dpf la Odorheiu, trebuie resetat ash level pe masina? Acum am 89.1 ash si 273k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a mai discutat subiectul. Ti-au dat buletine de masuratori inainte si dupa curatare (debit/cadere presiune)? Esti sigur ca are caracteristicile unui DPF nou? Daca pui la oil-ash valoarea de 0 si in realitate are 30, SMM si SMC vor fi calculate eronat. Spatiul din DPF disponibil pentru incarcarea cu "soot" va fi mai mic (restul fiind ocupat de oil-ash) deci vitezele de incarcare cu funingine (soot) vor fi mai mari.

Daca nu stii cum a fost curatat eu as pune initial o valoare de 20 (nu poti lasa 89.1) si as urmari vreme de vreo 5 regenerari cum cresc SMM si SMC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salutari, sunt nou pe forum, posesor de Tiguan 2015 euro 6 184 cai cod motor CUWA km 160000. Imi puteti spune daca DPF-ul este cat de cat ok si cam ce inseamna astea pe aici? Mi se pare cam mare cantitatea de cenusa ulei. Cand ajunge aproape de 80 declanseaza regenerarea sau la 80 trebuie sa il arunc? Valorile sunt luate cu motorul la relanti. Mers mixt 50-50. Masina nu are nici o problema, sunt foarte multumit de ea. 

 

1749104190_2022-11-1918_33_07-NVIDIAGeForceOverlay.thumb.png.21f4eb8e62ef401ed06d3d786d1870ec.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/22/2022 at 1:35 PM, powershot said:

Senzor nou, adaptat, dpf oil ash reset.

 

Parca sunt doi pe masina unul langa altul, care trebuie schimbat?

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, revin cu semn de intrebare aici pe forum...A3-ul meu 2.0 CFFB a inceput in ultima vreme sa scoata putin fum doar la regenerari. Masina isi face regenerari la 250-300 km in regim mixt si la 500 chiar 600 km doar exterior. Mentionez ca are multi km, undeva la 340-350.000. O am de 2 ani jumatate, nu am avut probleme cu ea absolut deloc pana acum si nici nu am avut vreodata martorul aprins in bord pt ca intotdeauna am tinut sa fac regenerarile si sa nu le intrerup. Valorile, deviatiile la injectoare (stiu ca nu sunt asa concludente) sunt bune, motorul se aude foarte bine. Ideea e ca fumul a inceput sa apara acum din iarna...de cand o am daca a mai dat fum o data maxim de doua ori dar la fel, doar la regenerari. Atasez si o poza cu valorile DPF de pe aplicatia VAG DPF mai jos. Stiu ca cel mai probabil varsta motorului isi spune cuvantul dar in vara spre exemplu nu am vazut gram de fum la regenerari si acum la 2 regenerari la rand vad fum. Multumesc si o zi buna! 

 

Aici video: https://www.youtube.com/shorts/wNqXhdrl9h4

 

 

*Inca o mentiune: evacuarea la masina asta miroase groaznic chiar si cand nu e pe regenerare. Spre deosebire de alte masini cu DPF asta miroase tare imbacsit. Tevile nu sunt negre si trebuie sa insist calumea sa se ia ceva funingine de pe ele dar si ala cred ca e praf mai mult decat funingine.

unnamed.jpg

Modificat de danield79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Ma puteti ajuta va rog cu o parere la valorile DPF-ului de mai jos (precizez, motorul cald, iar la ultima regenerare pe autostrada la 2000rpm iesea fum dupa mine):

 

 

DPF.jpg

pana acum nu a mai iesit fum niciodata.. :scratch:

o singura data a fost curatat o singura data filtru la Odorheiul Secuiesc la 270k, acum am 350k.

Parca cere cam repede regenerarile.. gen max 100km mix

Modificat de Dan.MDLL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@powershot spune-mi te rog care varianta ar fi mai ok dintre a trimite filtru la curățare din nou sau altul nou aftermarket de la polonezi .. jmj parca

nu vreau sa il dau jos de tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!