Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Ai acolo la setari dde baza sau adaptari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna. nu stiu daca se incadreaza problema masinii mele in acest topic, dar sper sa aflu

deci, dupa cateva minute de la pornirea motorului se aprinde martorul in forma de spirala si palpaie incontinuu concomitent cu un mesaj in bord " engine wokshop" parca , precizez ca temperatura motorului nu ajunsese la 90 grade. dupa alte 2 reporniri consecutive se aprinde si martorul  "motor" care sta permanent aprins. interesant este ca acesti martori se sting singuri peste noapte sau daca fac o repornire cand motorul a ajuns deja de cateva minute la temp de 90 de grade.

am incercat sa traduc din manualul care este in lb germana, dar spirala zice ca ar fi o problema de gestiune a motorului, iar celallat martor spune ca as avea probleme cu emisiile (posibil sonda lamba defecta).

eu personal sunt confuz cu atat mai mult cu cat pe aici am citat ca spirala palpaie din cauze de becuri arse sau switch pedala frana. 

la scanarea cu un vag-com nu a iesit nici un defect pe engine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza. Cei doi martori se pot aprinde din nenumarate cauze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am senzor made in malaysia si a fost 159 ron.. acum 30.000km :P. sper sa nu fie mai prost ca cel made in us

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma intrebam daca au legatura cei 2 martori bujie si motor, adica un defect comun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

made in malaysia e si cel original.E bun.

Si cele in US erau OEM dar erau proaste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi dupa scanarea cu vag com a dat 2 coduri: 009258- cod eroare necunoscut. P242A-000- intermitent-MIL aprins.

Oare ce o fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P242A Exhaust gas temperature sensor 3 (B1 S3) ,bank 1 - circuit malfunction .Verifica cablajul.Schimba senzorul de temperatura

Al gasesti in imaginea atasata in functie de codul motorului

post-74110-0-08292800-1388495561_thumb.j

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi eexcalade pentru clarificare. din experienta ta se cam duce acest senzor? sau mai degraba este un circuit intrerupt. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul asta se strica mai rar. Verifica cablajul de la senzor la ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu unele noutati. scanare cu motorul rece rezulta defect P242A - permanent.

daca incalzesc la un 50 de grade minim, trece la defect P242A - intermitent. iar daca ajung la 90 de grade pot sterge eroarea si nu mai reapare.

oare e dus senzorul si doar la cald mai lucreaza? sau sa merg pe verificare cablaj? oricum pana maine nu pot sa incep asemenea lucrare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit si senzor dus, deci nu doar de cablaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe ce canal pot vedea cand a fost facuta ultima regenerare si cate g de cenusa are? am gasit doar informatia legata de procetul de incarcare (075 al 3-lea camp) Motorul este CR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat cablaj si senzor. se pare ca senzorul e mort la rece. adica daca scanez cu motorul rece, pe canalul 100 la modulul engine apre o valoare de 930 grade.  dar inca merge la cald adica daca urca temperatura motorului dupa 70 grade.. stie cineva daca se poate pune un fel de rezistenta care sa ii spuna si la rece ca are temp de 30 de grade de exemplu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de info.

LE: am intrat si am verificat , pun aici canalele poate ajuta pe cineva.

 

099-1 Engine Speed

 

100-3 Particle Filter Differential Pressure

 

105-2 Requested Regenerations

 

106-3 Driven Distance Since Regeneration

 

108-2 Particle Filter Carbon Mass (spec)

 

Care este limita pentru oil ash volume?

 

Ultima regenerare a avut loc acum 100 km , este cazul sa imi fac griji?

post-39186-0-42930600-1388751933_thumb.j

Modificat de blacka
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU ai unde sa-i pui. se schimba senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bag usor ca musca off topic, dar va rog sa ma intelegeti ca nu am gasit raspuns nicaieri, nici macar la reprezentanta. Cum isi face regenerarea DPF o japoneza motor D4D? Nu are niciun semn care sa se aprinda in bord legat de dpf. La momentul de fata masina intra in limp mode dupa 5 minute de mers pe autostrada (check engine aprins, iar eroare este P2002 -care indica filtrul de particule). La mers in oras (poti merge si un million de km) nu face nicio faza. Multumesc. :beer:  :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce relatezi tu pb ta cred ca este la partea de turbo nu dpf. Intradevar codul respectiv are treaba cu dpf-ul. S-a folosit interfata dedicata sau ceva generic ptr obd?

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un OBD 2 reader conectat la telefon.  Imi arata P2002 - Particulate Trap Effiecency Below Threshold (Bank1). Am fost la reprezentanta am facut o diagnoza si mi-au zis sa merg "mai turat" ca este filtrul infundat. 

Degeaba, cum plec la drum lung imi apare check engine, vsc , trc off si se limiteaza la 100km/h.

Opresc masina, stau 1 minut, o repornesc (martorii raman aprinsi) dar iese din limitare cam 10 km, apoi intra iar. 

M-am tot interesat sa scot de tot dpf-ul dar am inteles ca ecu de pe Toyota nu poate fi resoftat ca la alte masini, iar pt anulare DPF se instaleaza ceva care sa pacaleasca senzorii sa nu mai intre in regenerare, iar operatiunea ajunge pe la 450 euro. :(

Avensisul T25 DCAT a fost vandut doar in Germania si U.K. In Romania nimeni nu stie nimeni nimic despre masina asta, nici reprezentantele care dupa vin-ul masinii verificat in calculator le apare ca nu are DPF. :tuktuk:

Modificat de radduu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca filtrul ar fi colmatat nu ar avea cum sa iada din limp in 10 min. Cauta pe cineva sa-ti verifice turbina. Limp-ul il iei in sarcina? Sau la mers constant?

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mers constant vreo 5-10 minute apoi apar erorile. In oras merge ok fara probleme, trage ok.

Mai auzisem de faptul ca intra in limitare deoarece filtrul incearca sa isi faca regenerarea dar fiind foarte colmatat nu reuseste, motiv pt care intra in safe mode.

Iese din limp dupa ce o opresc, apoi daca merg constant cu 90-100 intra iar dupa 5-10 min. Daca o opresc cand ajung in oras si o repornesc iar apoi merg normal in regim de oras nu mai intra in limp, pana la urmatoarea iesire in afara orasului si mers constant.

Modificat de radduu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil capsula vacumatica.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!