Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

VAS-ul este tot un program de diagnoza.

 

 

 

.. pe care il foloseste/folosea si reprezentanta.

 

Daca nu va descurcati cu identificarea campurilor, intrati intai la Advanced meas.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

attachicon.gifpoză.JPGAm facut si eu in seara asta o verificare pe grupul 68.

 

Imi poate spune un coleg daca am verificat bine si eventual cum stau cu filtrul?

Nu ma pricep in asa ceva... :D

Multumesc!

 

Florin, te poti uita pe imaginea atasata si sa imi spui in ce stare se afla filtrul? Asta daca am facut corect procedura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

daca te uiti la STOE, da un ochi si la mine [pag anterioara].

 

:icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok. Nu-l mai tot zgandariti, sa nu cumva sa devi priceput in ale dpf-ului... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok. Nu-l mai tot zgandariti, sa nu cumva sa devi priceput in ale dpf-ului... :)

 

Thx Valentin! :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de vina sant toate gadgeturile chinezesti si electronica care echipeaza masiniile noi ,nu motorina.aro mergea cu motorina de 10 ori mai proasta si nu te lasa in drum.si nici nu costa o saracie de injector mii de euro .masinile noi sant facute sa se strice repede si sa te rupa la intretinere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sal ,ma scuzati dar poate am gresit topicul ,am cautat dar chiar nu am stiu unde sa ma adresez .

Am probleme cu senzorul de descarcarea gazelor ( care ar veni pe undeva pe la dpf sau la egr ...cred eu )

Azi dimineata am pornit masina sa plec la servici si mi-a ramas martorul aprins Robinetul !!! Sa zic eu parca o fortez un pic sa traga ,am dat 2-3 telefoane mi s-a spus ca poate fi valvola egr .

Am plecat la Vw au pus-o pe test si mi-a zis ca este  ...il sensore dell'o scarico gas ( senzorul de descarcare al gazelor ) 130 euro +50 manodopera !!! Ce ma sfatuiti ?sa caut sa il cumpar din alta parte compatibil ?merita  sau sa iau original=ul?

Dar oare unde este ?cum arata ? ce cod are ?ma poate ajuta cineva ?Eu sunt in lipsa de cauza :(

Avand in vedere ca este vorba acuma de descarcarea gazelor m-as baga sa dau egr-ul jos sa il curat !S-au se refera la gazele de la dpf,la vw zicea ca daca nu schimb repede senzorul o sa am probleme cu dpf -ul .

Astept parerile vostre si inca odata scuze daca am gresit topic-ul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un cod de eroare ai? Ada e greu de depistat ce senzor este. Cel mai des care se duce e g450. Schimba-l ca ai pb cu dpf-ul. Chiar sambata am avut o masina cu 38 regenerari ratate (in cond in care se spune ca la 4 ratate e dus filtrul) si am reusit sa-i fac regenerarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am niciun cod de eroare doar martorul robinet aprins .Deobicei cand am avut probleme cu filtrul acum 2 luni imi dadea mesaj pe maxidot filtru de particule  si martorul de filtru,m-am dus la plimbare jumatate de ora in autostrada ca la carte si s-a rezolvat !

Nici cei de aici din vw nu au vrut sa imi spuna care este codul la senzor ( asa il cautam pe net ) mi-au zis ca este sensorul de descarcarea gazelor si pretul cat ma costa ,130 euro ( mi-a zis un prieten ca acesta este cel mai scump ,ca el a schimbat 3 unul a costa 130 iar ceilalti 70 cu 70 .

O sa ma duc in final la ei daca nu am alta solutie ,ma gandeam ca poate reusesc sa o fac eu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa altceva-cere o oferta de pret-factura proforma/deviz antecalcul ptr respectiva operatiune. Pe acel doc ar trebui sa ai codul piesei, pret plus manopera de inlocuire. Daca nu, cauta pe cineva cu vcds si fa o scanare sa vedem exact codul de eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde de senzori..... pretul difera. Daca vb de G235, acesta costa in jurul a 600 lei.

 

asa ca pana nu ne dai cu exactitate eroarea - ca sa vedem despre ce e vb - nu facem decat sa povestim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor  V 03L 906 088 CE    stie careva unde se afla ? cum este pozitionat ,este greu de schimbat ?Pot sa iau ceva after maerket sau original ?

Astept parerile voastre ...Multzam :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ,sa inteleg ca este ceva de demontat pe acolo :(

Merci :)

Modificat de costeaua
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi,

 

Am facut cateva verificari cu VCDS pe DPF si am gasit urmatoarele valori pe gr 108: Oil ash volume 168 ml; Carbon mass (calculated value) 19.8; Carborn mass (measured value) 9.6. De cand am masina nu am vazut niciodata martorul de DPF aprins deci presupun ca regenerarea a functionat de la sine. Ma sperie valorea cam mare de la Oil ash pt ca maxim e 175. La o regenerare fortata aceasta valoare scade ? sau e ireversibila si cand e depasita se inlocuieste DPF. Am km 220.000

Daca aveti vreo sugestie vis-a-vis de aceste date o astept.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepe sa ma preocupe si subiectul asta..... La un search simplu am vazut urmatoarele variante in functie de buget: 1 inlocuire nou OEM sau SH eventual de la o masina cu km putini. 2 curatare (am vazut ca sunt vreo doua-trei variante si nu sunt documentat exact care ar fi potrivita) 3 DPF - OFF (care sincer chiar daca e cea mai ieftina nu o prefer intrucat imi place sa functioneze absolut tot cu ce a fost dotata masina). 

Voi ce parere aveti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atata timp cat presiunea diferentiala e in jur de ± 5 mbar dupa regenerare nu trebuie sa te ingrijorezi.Group 97

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,


Salut, am o intrebare: este normal sa mi se regenereze filtrul de particule in fiecare luna? Am masina din iunie , si deja s-a initiat procedura de regenerare de vreo 4 ori pana acum. Motorul este un 2.0 tdi 170 cp ( BMR). Am fost la service si gradul de incarcare a fitrului era undeva la 25 %  

 

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se face regenerare in functie de incarcare, nu de luna.

Eu am fost pana in Franta a facut 2 regenerari intr-o zi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se face in functie de incarcare si de km parcursi de la ultima regenerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

intrebare: e normal sa creasca oil ash volume atat de mult in... 2luni de mers prin Bucuresti?

 

post-110431-0-61653400-1383685082_thumb.   post-110431-0-91996000-1383685094_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Salut

 

Acum 1 sapt a facut ultima regenerare, am facut aprox 150 km de atunci, acum iar da semne ca va urma alta regenerare....Prin semne zic ca incepe sa stea turat motorul la 1000 rpm la relati, asa face tot timpu inainte de regenerare...

 

Nu stie nimeni pe cineva in Timisoara care anuleaza DPF-uri?Sa imi recomande...

 

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e simplu :) te duci la service taie evacuarea da jos filtru pune teava inapoi in locul filtrului si o resoftare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Salut

 

Acum 1 sapt a facut ultima regenerare, am facut aprox 150 km de atunci, acum iar da semne ca va urma alta regenerare....Prin semne zic ca incepe sa stea turat motorul la 1000 rpm la relati, asa face tot timpu inainte de regenerare...

 

Nu stie nimeni pe cineva in Timisoara care anuleaza DPF-uri?Sa imi recomande...

 

 

Multumesc

Salut, la taiat se pricep multi, fara a se interpreta ca fac reclama stiu o firma in bucuresti care curata catalizatoare si filtre de particule fara sa le taie sau sa le modifice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!