Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

e f greu de spus "mergea perfect", perfect comparat cu ce? Putem sesiza o crestere de consum de 5-10%? sau o scadere de putere de 5-10%? cum ziceam mai sus, putem zice cam la fel cu orice alt filtru, masina pare ca merge perfect. La alte filtre chiar schimbam de 2-3 ori mai des decat specifica VW. Aici, facem invers, si alegem sa nu il mai credem pe VW. 

 

E adevarat ca limita la B7 e 70 grame si la B8 au crescut-o la 80 grame (dar poate sint si diferente intre filtre, sistemul SCR etc)

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capacitatea dpf e mai mare, se vede si fizic. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@detinator pot compara ca am aceeasi masina, bitdi, doar ca a mea are aprox 130k aia avea 300k... deci da, pot sa mi dau seama ca mergea "perfect" pt km ei... ( ca sa nu intru in alte detalii, dar e si masina de mecanic care stie cum sa o intretina si cu ce se mananca un dpf :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici e diferenta. 
 Daca sti sa intreti corect motorul, urmaresti dpf ce face, ai grija de regenerari, mergi mult si bine.

 

daca nu cunosti astea, ia un benzinar, simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristescu Cristian

Salut, de aproximativ 8 luni sunt posesor de passat cc 2009, cod motor cbbb 170 cp, 260xxx km si astazi am citit un topic legat de "upgradeul" de soft dupa scandalul diselgate. Masina mea a "beneficiar" de acest upgrade de soft cat timp a fost la fostul proprietar si citind topicul respectiv as dori sa recurg la downgradeul de soft. Ca si aspecte sesizate sunt regenerarile dese, la un interval de 200-300 km. Imi puteti recomanda pe cineva unde pot face acest downgrade? In 2 saptamani merg la mare si pot ajunge in zona respectiva, sau chiar Bucuresti si ce mai este in apropiere la cineva cine se ocupa cu astfel de probleme. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Pe canalul 23 la 2.0 tdi PD pot verifica cum lucreaza axa cu came pe fiecare cilindru? Asa zisul "timp comutare" ?

Cil1: -19, cil2: -35::cil3 -18, cil4: - 118, durata injectie 8,7KW, iar unghitorsiune -1,5 kw

 

Canal 13:

deviatie cilindru:1 -0.45 mg/cursa, cil2 -0,28::: cil3 -0.78, cil4 0.00 mg/cursa

 

Injectoarele sunt bune si ele, presimt un ax cu came pus gresit, cum pot verifica codul sau daca e cel bun pus ? Masina e un a4 b7 2.0 tdi BPW. Masina nu isi mai face decat regenerare fortata din diagnoza si gradul de incarcare creste vazand cu ochii in regim extraurban mers constant, cu mici reprize sportive.

WhatsApp Image 2021-08-13 at 01.55.09 (1).jpeg

WhatsApp Image 2021-08-13 at 01.55.09.jpeg

uJMo1uu.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Are alte probleme...clar!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi.Este normal ca filtru de particule sa faca regenerari "cand vrea el" ?Am avut softul dieselgate,am facut downgrade,si dupa downgrade am regenerari aleatorii,cand la 70%,cand la 78%,ultima la 53% incarcare.Cu softul dieselgate nu am intampinat problema asta,le facea la 100% si ajungeam si la 700km extarurban.E o coincidenta cu downgrade-ul de soft sau e vreo problema la vreun senzor care da comanda de regenerare ?Mentionez ca masina merge foarte bine si nu consuma ulei.Partea buna ca ieri dupa regenerare(pe autostrada) au ramas doar 3.13grame(14%)ceea ce inainte cu softul dieseagate nu cobora mai jos de 5.25grame(25%).Precizez ca toate pozele sunt facute in mers .Sa imi fac griji ?Multumesc

dupa regenerare.jpg

53%.jpg

78%.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Softul "dieselgate" rezolva cateva probleme de genul semnalate de tine!

Personal nu recomand renuntarea la acesta...si am vazut mii de masini cu acest soft.Ultimele softuri tin cont de "îmbătrânirea" catalizatorului si dfp ului.Exista TPI pe aceasta tema...eu consider ca aduce multe inbunatatiri.

Eu prefer regenerari scurte...si rapide 😉

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca nu e bine ca am renuntat la softul "dieselgate" ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit, aceste mici avantaje nu o sa le simti lipsa. Ai rabdarw sa faci cateva regenerari, sa se aseze softul😄

O sa ai regenerari mai rare, km mai multi intre reg. 

Temp la care regenereaza pasiv se atinge mai usor, 300 grade. 

Inj lucreaza la presiune mai mica, erg o sa iti multumeasca. 

 

Ai avantaj ca deti apk vag dpf si sti cam cand intra pe regenerari. 

 

Uni cred ca masina regenereaza cand se aprinde martor bujii 😄😄😄

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă atașez o regenerare cu soft dieselgate la care mă încăpățânez să renunț și să nu îl susțin.901755067_Screenshot_20210808-110936_VAGDPF.thumb.jpg.de958bc256d5b52eda81f849a71297fc.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ehe, daca ar fi la toti asa.. 

Esti unul dintre norocosi. 

 

Drumuri bune! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

51 minutes ago, powershot said:

Stai linistit, aceste mici avantaje nu o sa le simti lipsa. Ai rabdarw sa faci cateva regenerari, sa se aseze softul😄

O sa ai regenerari mai rare, km mai multi intre reg. 

Temp la care regenereaza pasiv se atinge mai usor, 300 grade. 

Inj lucreaza la presiune mai mica, erg o sa iti multumeasca. 

 

Ai avantaj ca deti apk vag dpf si sti cam cand intra pe regenerari. 

 

Uni cred ca masina regenereaza cand se aprinde martor bujii 😄😄😄

Ce sa se mai aseze la el ? Doar nu e vin😅.Am deja 4000 km cu el.Martorul nu s-a aprins niciodata.De la cine primeste comanda sa regenereze filtrul ?Cumva de la senzorul de presiune ?Mersi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la ECU care ia in calcul o multitudine de valori de la diferiti senzori. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si atunci este normal sa porneasca regenerarile la diferite procente de incarcare ?Si daca nu ,ce ar trebui verificat ?Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa se aseze softul, era o gluma.

 

ia si studiaza.Nu porneste regenerarea de la un senzor anume.

Lasa procentajul. Poate fi o dereglare a apk.

urmareste soot mass.

intre 18 si 22 grame porneste normal cu softul 9970.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai il urmaresc(soot mass),cand pleaca la 17 grame,cand la 12 grame.Cu softul diesegate pornea la 21.9 grame.Deci sa imi fac griji sau sa o las in pace ?Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atata timp cat regenereaza ok, nu ai alte probleme cu masina, erori, nu vad de ce ar fi o problema regenerarile mai dese...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, nu e chiar ok sa porneasca la 12 grame. 

Pune un print dupa reg si unul inainte, la relanti, sa vedem cum arata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

         Daca tot suntem la capitolul "cereri", se poate cei care sunteti activi pe topic sa postati detalii despre regenerarle voastre daca ati facut loguri (cum ar fi regim de exploatare, km intre regenerari, timp si cantitate soot dupa finalizare) ? 

 

         La mine de exemplu, cu generatia 2 de DPF am asa :

    

          - regim urban / distanta intre 150 si 250 km / timp : 20-25 minute in trafic / dupa raman cu min 7-8 gr in filtru

          - regim mixt/extraurban / distanta intre 300 si 400 km / timp : intre 10-14 minute la turatie constanta / dupa raman cu maxim 5-6 gr in filtru 

         

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, powershot said:

Da, nu e chiar ok sa porneasca la 12 grame. 

Pune un print dupa reg si unul inainte, la relanti, sa vedem cum arata. 

Un print inainte de regenerare nu pot sa il fac,ca nu stiu cand isi va face regenerarea.Ce am observat in pozele puse de mine mai sus, este timpul de la ultima regenerare,in ambele cazuri 286min,sper ca e doar o coincidenta,nu vreo setare la softul pre-dieselgate.

Modificat de andrusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am probleme cu DPF-ul (passat b6 BMP 2006 140 hp) se regenereaza foarte des, am dus masina in service, au gasit cauza, injectoarele, le-am reconditionat, am curatat egr, am curatat admisie, am curatat DPF la Laborex, am schimbat senzor presiune diferentiala, am schimbat senzor temperatura de dupa dpf si acum DPF-ul se incarca 40% in 160km. Inainte de curatearea se incarca in 110-120km, cand am luat masina aveam incarcare in 120 km cam 6%.

 

Cei de la service au zis ca dpf-ul e inca infundat si dupa curatare se pare ca nu se poate remedia si ca trb alt dpf sau dpf off, cum nu vreau sa il anulez ce as putea sa cumpar? NU gasesc sa cumpar dpf original ( la reprezentata inca nu am incercat), am gasit noi doar starline 4000 ron si BM CATALYSTS 2700 ron. O merita sa incerc cu aftermarket sau sa caut unul prin dezmembrari sa il curat si sa il pun ( un cost aproximativ 2000 ron)

 

NU am gasit pareri pe forum despre persoane care sa fi schimbat dpf-ul, cam toti dau DPF off, dar din considerente de mediu nu vreau sa fac asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În situația aceasta, din considerente de mediu, schimbă-ți mașina. Nu glumesc. Decât să cumperi dpf am, mai bine altă mașină.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam sa incerc o regenerare fortata sa il duc incarcarea la 0%, ea imi ramane cam in 6% cand se face automat de masina. Senzorul diferential la pornire imi arata 0 si -10,4 cea offset, cand pornesc si acclerez sare la 10 cu o incarcare de 22%.

Observ o recirculare destul de mare si pe EGR, imi e sa nu fie si alta cauza de incarcare a dpf-ului.

Cei de la service au dat reset la DPF din vdcs si acum am toate valorile 0 la masa cenusa si ce mai e pe acolo.

In martie dpf-ul era ok, se incarca in 350-400 km, se rengera etc...abia din luna 5 am descoperit ca geometria variabila agata si am monitorizat si dpf-ul si am observat ca face incarcari mult rpea rapide. Am fugit la service si am sfarsit cu injectoarele reconditionate si curatare admisie plus cearta ca am mers subturat. Oare o mai fi vreo cauza care duce si acum la incarcarea dpf-ului prea rapid? Senzori necalibrati sau altceva? Sa nu ma apuc sa dau miliaone pe un dpf sa il montez si sa se incarce la fel ca asta de acum.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!