Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

am inteles.daca il schimba,nu trebuie setat ceva sa stie ecu ca e dpf curat?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1-identifici si remediezi problema

2-curati dpf-ul

3-modifici/resetezi masa de cenusa in functie de cat de bine a fost curatat dpf-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cum se reseteaza?cand la schimbat nu a fost resetat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masa de cenusa se modifica cu vcds/vas. Acum e prea tarziu .

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate curata fara demontare?

 

cu solutii gen Liqui Moly?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

UP!.

 

Pentru problema mea, nimeni? De ce mama naibii cenusa masurata are o valoare foarte mare fata de cenusa calculata? Ajunge prea repede cenusa masurata la 24g si imi porneste regenerarea..

 

Are legatura senzorul G450 in cazul asta?

 

Dupa ultima regenerare..

 

 

182135987_2939706926271736_270684972027200681_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merita incercat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat iar diferenta de presiune cu contactul pus si e de -3mbar cu offset de 0.

 

Eu nu mai inteleg nimic, o sa comand un senzor nou si mai fac o proba cu acela. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva pareri despre valorile acestea la filtru de particule? Eu nu ma prea pricep, ar trebui sa ma ingrijoreze valorile acestea? Passat CC 2009 2.0tdi 170cp cod motor CBB 222.000km. Multumesc

WhatsApp Image 2021-05-06 at 10.36.59 (1).jpeg

WhatsApp Image 2021-05-06 at 10.36.59.jpeg

Modificat de byenckutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu filtru se prezinta cam asa....jetta 1,6 cayc 2012 cu 298k km...masina porneste super bine atat iarna cat si vara, toarce sa o pisicuta(chiar m-a intrebat cineva daca e benzinar),regenerari cam la 350km facuti 80-85 la suta in oras. in afara de faptul ca am depasit incarcarea maxima a filtrului vi se pare ceva in neregula?

2021_04_07_07_15_04.jpg

ulei ii dau doar Motul specific, motorina doar petrom

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putini km intre reg. 
desi nu ai dieselgate.

 

lasa usor cu orasul, ca il nenorocesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

Las si eu un atasament cu valorile DPF-ului de pe masina personala, sunt curios daca sunt unele bune / corecte pentru un motor de 226.xxx km 1.6 CLHA de pe octavia 2014. Regenerarile din cate am observat eu le face la ~ 400 km facuti 75% extraurban. Masina are stage 1 si din cate stiu nu are dieselgate.

 

https://gyazo.com/cf9ffe58090e63b00183f2d437740ec3

Modificat de puimik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din datele trimise eu zic ca totul e corect. Spun asta bazandu-ma pe tot ce am studiat si pe analiza comparativa cu masina mea, 2.0 crlb, 2015, 140.000 km, care are o incarcare de 36g si 0.09L.Masina o am de noua si km au fost parcursi 70-80% extraurban.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu update pentru regenerarile foarte dese. (golf7 2.0 tdi, regenerari chiar si pana in 50 km).

Mecanicul nu a identificat nicio problema asa ca am incercat prin inlocuirea senzorului de presiune diferentiala fara rezultat apoi am curatat filtrul de particule la o firma specializata.

La fel incepe regenerarea sub 50 km (am verificat in mers si soot mass measured creste foarte repede).

Ma puteti ajuta cu un sfat? Sau sa imi recomandati pe cineva care se pricepe.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu spun sa incepi sa cauti problema care incarca foarte mult DPF-ul. Injectoarele le-ai verificat? Poate e o cauza care duce la incarcarea brusca a filtrului si nu filtrul in sine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele au fost verificate initial si sunt in regula. Nu stiu ce as mai putea verifica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
5 hours ago, mihail said:

Revin cu update pentru regenerarile foarte dese. (golf7 2.0 tdi, regenerari chiar si pana in 50 km).

Mecanicul nu a identificat nicio problema asa ca am incercat prin inlocuirea senzorului de presiune diferentiala fara rezultat apoi am curatat filtrul de particule la o firma specializata.

La fel incepe regenerarea sub 50 km (am verificat in mers si soot mass measured creste foarte repede).

Ma puteti ajuta cu un sfat? Sau sa imi recomandati pe cineva care se pricepe.

Multumesc!

Ce valori ai la dpf? Umplere, presiune diferentiala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 minutes ago, F l o r i n said:

Ce valori ai la dpf? Umplere, presiune diferentiala?

Umplerea a fost resetata de catre firma care a efectuat curatarea de la 50.4 g la 0. In schimb presiunea diferentiala este la relanti in jur de 7-9hpa cat era si inainte de curatare.  Nu mai inteleg nimic. Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice curățare s-ar face, chiar la 0 nu are cum să scadă nivelul de cenușă din filtru. Ar trebui pusă o valoare mai mare.

Presiunea diferențială de 8-9 e imediat după regenerare?

O firma serioasă ar trebui sa cântărească filtrul și să măsoare presiunea înainte și după curățare. Astfel ar putea să dovedească, că totuși o avut un efect curățarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 06.05.2021 at 15:27, PauLLB a scris:

Al meu filtru se prezinta cam asa....jetta 1,6 cayc 2012 cu 298k km...masina porneste super bine atat iarna cat si vara, toarce sa o pisicuta(chiar m-a intrebat cineva daca e benzinar),regenerari cam la 350km facuti 80-85 la suta in oras. in afara de faptul ca am depasit incarcarea maxima a filtrului vi se pare ceva in neregula?

2021_04_07_07_15_04.jpg

ulei ii dau doar Motul specific, motorina doar petrom

Cine ma lamureste si pe mine de ce la ,,oil ash residue ,, apare un procent si in alte print screenuri nu apare procentul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 12 ore, mihail a scris:

Revin cu update pentru regenerarile foarte dese. (golf7 2.0 tdi, regenerari chiar si pana in 50 km).

Mecanicul nu a identificat nicio problema asa ca am incercat prin inlocuirea senzorului de presiune diferentiala fara rezultat apoi am curatat filtrul de particule la o firma specializata.

La fel incepe regenerarea sub 50 km (am verificat in mers si soot mass measured creste foarte repede).

Ma puteti ajuta cu un sfat? Sau sa imi recomandati pe cineva care se pricepe.

Multumesc!

Va salut. Am avut și eu numai probleme cu DPF. Nici o eroare pe VCDS , însă regenerari f dese. Catalizatoarele după DPF erau infundate. Verifica...

Modificat de Zarko M.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am alimentat de la Rompetrol,cu diesel varianta Efix S,cea mai costisitoare.Dupa 260 km de la regenerare am presiune diferentiala de 23 mbar la relanti,cu motorul cald.N-am vazut o mai mare de 13 mbar cu motorina de la Mol sau OMV.Carbon mass e la 16(funiginea).Chiar asa proasta sa fie motorina asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pres diff mare indica o curgere a gazelor de evacuare restrictionata.

dpf, nu mai permite trecerea gazelor corect, chiar daca e curatat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • rusebobo
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!