Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Dupa nivelul de cenusa din filtru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema de acum 2 saptamani. Credeti ca e vinovat senzorul de presiune pdf?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema fiind?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva pareri? Golf 6 an 2011, 2.0tdi cfhc 103kw, in bord 224.000 km, reali mai multi de 300k garantat dar merge ok masina.

received_1111266409392087.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garantat peste, avand in vedere valorile dpf ului. 

Atata timp cat isi face treaba.....da-i pace

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, F l o r i n said:

Problema fiind?

Regenerarile foarte dese, aproximativ 30 km, golf 7 din 2015 2.0 Tdi fara addblue. Reatasez scanarile (prima cu motorul oprit, urmatoarea la relanti si ultima la 2300 rpm).

Multumesc!

motor oprit.jpg

relanti.jpg

2300 rpm.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Ma poate ajuta cineva cu interpretare a valorilor de pe DPF si injectoare? Vreau sa stiu daca corespund cu km si daca sunt in stare buna!
Audi A4 B8 2.0 TDI
180.000 km.
Multumesc!

 

173968542_1156287661483969_2120874355263118675_n.jpg

175043393_868592467322574_7089360481592476248_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totul pare ok, mai putin km, care nu sint reali. 

Cutie automata? poate mai verifici km si pe cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După valoarea oil ash, mașina are peste 300.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur , din pacate sunt dati inapoi .

 

In cazul meu , 317.000 si ceva ....

Screenshot_20210415-054422.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/13/2021 at 10:18 PM, mihail said:

Regenerarile foarte dese, aproximativ 30 km, golf 7 din 2015 2.0 Tdi fara addblue. Reatasez scanarile (prima cu motorul oprit, urmatoarea la relanti si ultima la 2300 rpm).

Multumesc!

motor oprit.jpg

relanti.jpg

2300 rpm.jpg

Da, din pacate nu este ok, daca regenerează asa des

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună. Doresc și eu sa va rog, o părere despre filtrul de particule la mașină din descriere. Golf Alltrack 2015, 180000 km, 2.0 CRLB 150 cp. Regenerare face la aproximativ 280-300 km. 

Am urmărit comentariile, dar la interpretarea valorilor tot am nevoie de ajutor😁. Va mulțumesc! 

Resizer_16190371984680.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Astazi mi s-a aprins martorul de filtru particule, la passat b7 2.0. Nu s-a mai aprins de aproximativ 6 luni. In ultimile zile, a ramas ventilatorul pornit de cateva ori dupa oprire. Circul excesiv cu masina in oras. Am oprit motorul, si l-am repornit pentru a efectua pasii de regenerare pe autostrada. Dupa repornire, surpriza, martorul a disparut. Atasat si o poza cu valorile dupa repornirea motorului, fara a mai ajunge pe autostrada. Pare ceva in neregula? Nu prea ma pricep. Mulțumesc.

Screenshot_20210424_201645_com.applagapp.vagdpf.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu, nespecialist fiind, cred că este bine. Cineva a reacționat negativ la afirmația mea și nu încearcă să te ajute în primul rând pe tine și pe mine poate mai puțin. Nu văd nimic în neregulă la parametrii dpf-ului tău. Repet, nu sunt mecanic auto, am citit multe și poate nu am înțeles nimic, dar vreau să învăț.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Ma poate ajuta cineva cu o interpretare a valorilor de pe Dpf  ? Mașina de când am luat-o aproximativ 3 ani își face regenerare din 120 km în 120 km!
Passat b6 2.0 tdi 170 cp bmr cutie dsg an 2006
290.000 km. (Asa îmi da pe cutie) 

 

În poza mașina este după ce iam băgat în filtru o soluție de curățare și iam dat o regenerare forțată. 

 

 

IMG_20210426_164739.jpg

Modificat de cosys112
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat B8 2.0 TDi CRLB 150 CP

154000 km

181018254_739803113335316_1108278920398545873_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea diferentiala cu contactul pus trebuie sa fie 0mbar? Mie imi spune ca e de 3mbar..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact.

recalibreaza senzorul. Daca tot asa arata, pune altul nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am recalibrat de 3 ori.

 

Odata s-a facut 0, odata -3, apoi iar 0. .

 

Am scos masina la o tura si imi fluctua 15-13-15-13 diferenta de presiune la relanti cu deviatie -3, cu motorul cald. Cu contactul pus imi arata 0. Inainte de adaptare aveam deviatia 0.

 

Am masa cenusa(mas) - 18.0, masa cenusa (cerut) - 11.7 si 160 km de la ultima regenerare cu 8.4 l consumati de atunci. De unde acumularea asta mare de cenusa in 30 km? 5 g de cenusa masurata in 30 km...

 

Ieri, la 130 km parcursi de la ultima regenerare aveam aceleasi presiuni, dar masa cenusa (mas) era 12.9 si masa cenusa (cerut) 10.8.

 

Masina are soft dieselgate din ce stiu eu (9972/9980) + stage 1. 

 

Tin minte ca dupa ultima regenerare, la 20 km parcursi de atunci aveam valorile urmatoare: diferenta presiune 8mbar, deviatie 0mbar, distanta parcursa 20 km, masa cenusa (cerut) 6.6, masa cenusa (mas) 0.3.

 

Ceva nu e ok, inainte isi facea regenerari dupa 400+km. Penultima oara si-a facut la ~450 km, iar ultima oara la 300km. Sunt eu nebun? :) 

 

Am schimbat sonda lambda (eroarea P2196) in vara anului trecut, nu am facut adaptare..doar am montat-o si am sters eroarea si nu am mai avut probleme de atunci. Are vreo legatura treaba asta? 

Modificat de Raduchu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze de dublu-post.

 

Si-a facut iar regenerare dupa 260 km...

 

Masa cenusa masurata era la 200 km 22.2g, iar cea calculata 13.2g. De la ce sa fie diferenta asta?

 

Dupa regenerare, masa masurata a ajuns la 0g, iar cea calculata la 5.7g. Diferenta de presiune era de 5mbar la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna baieti,acum un an la un prieten i sa schimbat filtrul de particule,in bord nu se aprinde nici un beculet,de ieri nu mai trage bine masina,pe tester apare aceasta valoare la dpf,dupa schimbare nu sa pus tester pe masina sa se reseteze valoarea filtrului.ce poate fi?

thumbnail.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e aceeasi ,cea care a dus la inlocuirea primului dpf .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e infundat?daca il schimb,trebuie setat ceva cu vcds?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la primul dpf, trebuia cautata si remediata cauza .O problema la motor incarca  dpf-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!