Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Am inteles, masina se prezinta foarte bine d.p.d.v mecanic, km daca sunt ai ei sau nu e relativa treaba si ma gandeam eu de cand cautam ca rar gasesti cu km reali. Mai mult am luat-o pentru cum s-a prezentat cand am condus-o, ce o sa apara pe viitor vom vedea de acum. O sa am grija si cu regenerarile si sper sa o duc cat mai mult cu dpf-ul acesta pana la inlocuirea lui. Va multumesc pentru sfaturi! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

46 minutes ago, detinator said:

km in bord au fost injumatatiti, real ai vreo 300.000

Cam asa.... acum 15 min am Avut o octavia 2 2012...88gr din 70...km pe bord 190.000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ati vorbit aici pe topic despre interfata Konnwei ELM 920, intrebarea mea este; functioneaza pe iOS?, ce aplicatie folositi pe iOS pentru monitorizare DPF si celelalte date motor?

Pun aceasta intrebare pentru ca la iOS orice aplicatie care are nevoie de stack-ul de BT nu-l acceseaza direct, o face doar prin intermediul unui API care inteleg ca limiteaza comunicarea cu o interfata OBD.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Konnwei kw-902 nu merge si pe iOS din motivele mentionate de tine. 

Teoretic exista si varianta cu wifi dar dupa ce am dat chix cu o gramada de interfete, nu am curaj sa mai schimb sau recomand una pe care am testat-o in toate felurile si cu toate softurile cu alta despre care nu stiu mai nimic

Oricum, iOS te limiteaza din multe pdv, un android e recomandat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa testez eu zilele astea cum merge versiunea cu wifi 

Poate se înțelege cu navigația cu android. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/3/2020 at 3:00 PM, powershot said:

Cat ai presiune diferentiala la relanti ..motor cald.. dupa regenerare ?

Mai jos poza. Ciudat este ca a aratat 9 imediat ce am ajuns la destinatie si apoi dupa oprirea motorului si repornire a aratat mai putin [6].

Din calculele mele si-a facut regenerarea cam la 950km (mers 90% extraurban).

dpf_after_regen.thumb.jpeg.4837237d934ea3d5e6083b2e9bea5618.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kilometri intre regenerari sint f buni.

Presiunea daca e masurata imediat dupa reg e cam mare. 3..4 ar fi fost ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89
On 3/2/2020 at 1:09 PM, powershot said:

Ai presiune diferentiala 12 la relanti?

Regenerare la 780km?

Ceva anormal se intampla.

Acum nu imi vine in minte decat ca ar trebui pus un soft original.

Si a mea face mult intre regenerari 2.0tdi cr caha, cu presiune diferentiala mai mare

Screenshot_20200307-095956.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai multi km si oil ash f mare. De acolo pres mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Pe bord are 233kkm, cand am luat-o avea 208kkm si 0.26l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci a crescut cam cu 0.01 la 20.000km... cati km ar fi real la 0.27?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

540000km ???

Daca e buna socoteala.

Si daca nu da bine .. oricum sint multi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In orice caz peste 400.000, samsarii astia au un tupeu fantastic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Posibil, nu va contrazic, nu ma deranjeaza numarul mare de kilometrii atata timp cat masina ruleaza in conditii foarte bune.Singura interventie asupra motorului, a fost inlocuirea pompei de inalta.

In viitorului apropiat vreau sa dau filtru jos sa il trimit la curatat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa te deranjeze pe viitor .. crede.ma.

Daca esti mai norocos .. poate ca merge ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Cum vi se par valorile din log-ul de mai jos?

Sunt de la un Golf 6 CR 2.0 TDI, 140cai, din 2013, cu 219 mii km in bord, presupus a fi reali, masina fiind luata de mine direct din Germania in 2016, fara nici o problema de functionare a motorului pana acum.

605007169_Screenshot2020-03-0815_22_25.jpg.64a1e7bdd7b74b4d584ddd1b012a6be0.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine.

Cam putini km in raport cu cei 0.13 l oil ash.

Pres diferentiala e buna.

Multi km.. fara evenimente !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina a avut 176 600 km in 2016 cand am cumparat-o. A fost fabricata in decembrie 2012 si inscrisa in circulatie prin februarie 2013. Eu am luat-o in mai 2016, deci in 3 ani si 3 luni a "bagat" neamtul in ea cei 176 mii km... peste 54 mii km pe an.... Eu am circulat destul de putin cu ea. undeva la 10 mii pe an (deh... orasul e mic, si nu sunt asa plimbaret). Avand cartea service completata la zi, in reprezentanta VW de la ei si gasind stocate cateva erori ramase pe centrala electrica (ceva becuri arse) si erori ramase nesterse ale tire pressure monitor, unde km totali bateau cu data la care au aparut erorile, am dedus ca masina are km reali... Oricum 54 mii pe an nu sunt putini nici in Germania... Aviz celor care cumpara masini de 6-8 ani cu 150 mii km in bord...

Ca idee: am incercat ca de fiecare data cand isi face regenerare (se vede in momentul in care motorul sta la relanti mai turat, si in diferite randuri porneste si termocupla) sa nu opresc motorul si sa ies pe drumul de centura al orasului, lasand filtrul sa isi faca regenerare. Pentru 2-3 litri de motorina si o jumatate de ora pierdute odata pe luna, nu merita sa prapadesc filtrul. Ca rezultat, in cei 4 ani de cand am masina, nu am vazut niciodata martorul filtrului aprins, semn ca a esuat regenerarea de cateva ori si ar fi neaparata nevoie de regenerare. Am inteles ca doar in astfel de conditii se aprinde (si la pornirea motorului, bineinteles :)  )

PS: multumesc de urare !

Modificat de m_3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri mi s-a aprins martorul filtru de particole. L-am lasat sa isi faca regenerarea facand in jur de 80 km dupa aceea, nu am oprit deloc motorul. Astea sunt datele pe care le am azi dupa ce am mai facut ceva km in afara orasului si ieri si azi. Vw touran 2.0tdi 140cp. 258200km din octombrie 2011. O parere va rog. Mersi 

IMG_20200308_165718.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/2/2020 at 11:35 AM, Bobocel said:

Buna dimineata.

In ultima perioada am folosit masina (Passat B8 2016 - 211.000 km) la mers prin oras mai mult si am observat ca intra Regenerarea destul de des (cam la 100 km). Nu mi-a aparut niciodata vreun martor pe bord. Am pus-o pe un VCDS si au iesit valorile de mai jos. 

Va puteti va rog pronunta fata de valorile citite?

Multumesc!

20200301_091207471_iOS.jpg

Buna ziua colegi. Ma puteti ajuta cu o informatie privitoare la incarcarea DPF-ului? Credeti ca trebuie curatat? Isi face din ce in ce mai des regenerarea automata.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi te apropii de limita superioara a incarcarii....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum pentru aproximativ 350k de km nu este rău.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin iar cu niste poze. De data asta am pus si consumul si distanta de la ultima regenerare. Dupa cum se poate vedea si din prima poza, measured mult mai mare ca si calculated, iar inainte putin de a incepe regenerarea sare si calculated la 20 si ceva. @powershot si @EEXCALADE, ati mai intalnit situatia asta? Oare o adaptare a senzorului de presiune diferentiala ar ajuta? Ce e de verificat?

LE: Am adaugat o poza si cu rezultatele de dupa regenerare.

regen1.jfif regen2.jfif

regen3.jfif

Modificat de minu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!