Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Salut, la câți km e normal sa se faca regenerarea, masina folosita 80% urban. Masina e un Passat b8 2.0 tdi blue motion. Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e un nr de km "normal"

depinde de multi factori.

cel mai bine pune niste date sa le analizeze priceputii, fa o scanare precum celor postate mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 hours ago, CRiCU90 said:

Nu stiu daca e nou sau vechi... atat stiu ca masina a fost dusa anul trecut la reprezentanta si i sa facut update soft...

Chestia cu regenerarile dese am citit o, dar ma gandeam la diferenta dintre valoarea masurata si cea calculata... si daca acestea ar fi egale cred ca ar avea regenerari mai rare (parere personala). 

Vreau sa ii fac o adaptare la dpf, am gasit pe Ross-tech cum se adapteaza dupa schimbare, oare se aplica si pentru spalare??

Colegii de mai sus te intreaba daca ai softul nou sau softul vechi deoarece softul nou face regenerari dese pentru ca asa este conceput.

Eu am softul nou (dieselgate) si imi face regenerari cam la 250km max 300km, mers exclusiv extraurban. Urban ar fi doar pana ies din oras, deci insesizabil. Inainte de softul nou se faceau intre 600-800km.

Asa a fost gandit noul soft tocmai pt a functiona asa cum ar trebui, nu cum au pacalit masuratorile.. din pacate si motoarele 3.0tdi sufera de dieselgate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu soft dieselgate am 700 km extraurban, la tine e ceva ciudat... 

Urban 400 dar sa zicem ca 100 am mers puțin extraurban

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit de cateva ori de pe la pag.80 pana la capat , la toti cu dieselgate regenereaza la maxim 300 km, in aceiasi postura ma aflu si eu cu regenerari chiar sub 200 km si maxim 300 km mers mixt, eu personal cu prima ocazie când banii ma incurca o sa-l rescriu. 

Cam cat costa o rescriere soft pentru cei care ati efectuat-o? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine si cu softul nou si cu cel "vechi" regenereaza la fel, si asa am vazut si la altii. Am citit sute de pagini, si pe forumuri nemtesti, si ei au constatat ca nu sint diferente majore dupa modificarea de soft.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu Dieselgate am avut regenerări la mai mulți km. De câte ori sa scriu, pun și poze dacă e cazul. 

Rescriere de soft, depinde cine face. 

In București cam 400 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, Muale said:

nu e un nr de km "normal"

Salut, momentan nu am probleme cu DPF ul, am masina și de puțin timp, am parcurs cu ea doar vreo 1000 km. Pina acum am sesizat doar o data să-și facă regenerarea, am ajuns la destinație și relentiul stătea la 1000 de ture iar ventilatoarele mergeau amindoua. 

Intenționez să-mi cumpăr un Obdeleven, sa pot monitoriza încărcarea /regenerarea filtrului, are cineva, e ok jucăria? 

Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc adaptor obd KONNWEI și aplicația vag dpf.

E mult mai bun fata de cele clasice vândute pe la noi (mici, albastre, transparente). 

Cred ca și obd eleven e bun, având în vedere ca e mai scump. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păreri despre Obdeleven vezi mai jos, nu dezvoltăm aici discuția.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce parere aveti despre valoriile dpf? Mie mi se par dubioase, masina fiind un Audi A4 b8 2008 200.000km in bord, dar cu interior foarte uzat si multe erori in tester.

IMG_20191105_172330.jpg

Modificat de csferko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu, nu e masina mea, a fost cumparata din Germania dar cu acte de Italia, si am vrut sa verific cu vcds pentru ca e dubios rulajul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/11/2017 at 4:59 PM, EEXCALADE said:

Ai inlocuit axe came sau chiulasa?

am inlocuit eu chiulasa, probleme la dpf de atunci...

care e problema oare?

Modificat de CdeB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce anume ar trebui sa verific. coincidenta e prea mare. nu am facut  eu treaba, nu sunt mecanic. mi-am luat totusi interfata si vcds

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu poti diagnostica ca o interfata VCDS orice problema. E doar una din uneltele care te poate ajuat, mai mult sau mai putin in functie de caz, la diagnoticarea corecta a unei probleme. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am de putin timp un Golf 6 2.0 tdi din 2009 (228.000 km). I-am schimbat racitorul de gaze ca imi intreruprea procesul de regenerare si acum sunt la prima regenerare a dpf-ului. Regenerarea tine de 2 ore si nu se opreste. Am facut in astea 2 ore vreo 40 de km extraurban si acum sta de 40 minute pe dreapta cu motorul pornit si nu se opreste regenerarea (sta relatiul putin ridicat si inca scoate putin fum). E normal? Ce ar trebui verificat daca nu e normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca inca nu ti-a luat foc, mai bine consulta un specialist.  La 2 ore regenerare,  nu stiu ce s-a ales de filtrul ăla...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca e inca pe regenerare ?

Pune vcds si vezi parametri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dan Oz nu ai explicat cu ce masori de cat timp a inceput regen

cel mai simplu ar fi cu o interfata BT si VagDpf

evident si cu VCDS se poate, dar e mai complicat sa fii in trafic cu un laptop langa tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intentionez sa achizitionez un Caddy 2.0 Euro 6 motor DFSB. Sunt curios cum se prezinta DPF-ul pe acest motor. Masina are 3 ani si vreo 230K km. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/16/2019 at 7:40 PM, detinator said:

@Dan Oz nu ai explicat cu ce masori de cat timp a inceput regen

cel mai simplu ar fi cu o interfata BT si VagDpf

evident si cu VCDS se poate, dar e mai complicat sa fii in trafic cu un laptop langa tine

La putin timp dupa ce l-am luat, a inceput sa tot faca aceasta regenerare (cu turatie ridicata, fum gros cu miros specific, dar totusi nu se aprinde martorul in bord, ma intreb daca e posibil sa fi fost anulat cumva de cel care mi-a vandut-o). 

Am ajuns in service, mi-a facut regenerare fortata pe tester care a tinut mult (zice mecanicul) mi-a inlocuit racitorul de gaze ca era fisurat si umed inauntru si tija culisanta care inchidea si deschidea gazele era intepenita. Parea ca e totul ok. Am mai mers vreo 600 km si in mod firesc a venit si prima regenerare care a tinut foarte mult (aceeasi turatie la 1000 rotatii, fumul specific, etc) S-a terminat dupa foarte mult timp (peste 2 ore). Am zis ca probabil din cauza racitorului care nu functiona corect pana acum, a avut nevoie de o curatare mai lunga. S-a oprit regenerarea si 5 minute a inceput din nou. A doua regenerare a tinut 10-15 minute si s-a oprit, numai ca dupa 5 minute a inceput din nou pentru inca 15 minute.

Cum s-a terinat regenerarea am lasat masina parcata si nu am mai pornit-o pana doua zis. DImineata pornesc, stau 5 minute pe loc si pornesc. Dupa 3-4 minute a inceput iar .... turatie ridicata, fum .... jumatate de ora si s-a oprit pentru 5 minute ca mai apoi sa reporneasca.

Am dus-o azi din nou in service. Normal, dupa 5 minute de mers in drum spre service a inceput regenerarea din nou...

Ma intreb totusi daca e posibil sa fie anulat cumva martorul din bord de la filtrul de partiocule (cu curatare fortata in service inainte) ca sa nu vad eu nimic la cumparare. Repet, martorul nu s-a aprins niciodata.

Doar la una dintre regenerari am simtit ca motorul smuceste putin si am auzit si ventilatoarele de la radiator mergand. Poate ceva impiedica sa se intruneasca toti parametrii de care are nevoie dpf-ul sa-si faca regenerarea si din cauza asta regenrarile nu se finalizeaza cu succes.

MOtorul in rest trage bine, pana acum nu am vazut sa consume ulei. La diagnozele facute a dat defect doar un senzor de pe racitorul de gaze pe care l-am inlocuit cu unul nou, in rest totul e perfect ...  A verificat tot, si turbo si injectoare, tot ce au stiut mecanicii din doua service-uri sa verifice ...

 

Modificat de Dan Oz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!