Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Sincer am obosit sa intreb pe la toti ,dau din umeri dar nu am gasit unu care sa zica de ce. Intradevar am ceva km manariti de cel care mi-a vanduto dar de la dealer eurotehnogrup pitesti au zis ca e normal ,la nurvil (au enumerat multe defecte)iar la noi majoritatea servisurilor nu inteleg de ce atunci cand te duci sa reparii ceva nu au auzit decat de (sachs, continental,bosch si schimbam tot )iar cand vb de filtru de particule: aaa scoatel cel mai bn !apropo am si softu dieselgate(cu ce ar trebui sa incep?iar un motor obosit generatia cr cam la catii km ar fi uzura sa inteleg am realii peste 350 mii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi initial aveam impresia ca regenrarile sunt f dese ( si in oras cam sunt aprox la 200-300km max ) am avut ceva drumuri extraurbane si am cam urmarit si regenerarile acestea fiind intr aprox 500 si 600km ceea ce e decent zic eu.

 

Screenshot_20190529-121238_VAG DPF.jpg

Screenshot_20190529-123321_VAG DPF.jpg

Screenshot_20190531-081621_VAG DPF.jpg

Screenshot_20190531-083127_VAG DPF.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa update la apk. Iti lipseste presiunea diferentiala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut. Masuratorile sunt facute inainte de update.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai as pun si eu o intrebare aici. Am observat ca in timpul regenerarii cand masina sta cu ralantiul ridicat motorul merge extrem de bine, zici ca e pe benzina si nu se simte absolut nici o vibratie in interior. Cand se termina regenerarea si ralantiul scade la aprox. 800 rpm, incep sa simt mici vibratii in interior caracteristice motorului diesel. Si la voi (cei cu motoare CR) se intampla asta ? 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adrian001: Tot asa face si 1.6 TDI CR (CAYC).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant in ce stare este ?

Asta influienteaza si compensatiile pe injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O parere avizata, am atasat in imagine cateva detalii de la ultima diagnoza. Precizez ca masina sta in permanenta in regenerare activa. Ms

WhatsApp Image 2019-06-18 at 22.25.19.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si schimba senzorul de presiune diferentiala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/12/2019 at 10:39 PM, powershot said:

A aparut un update la apk VAG DPF.

A fost introdus la parametri presiunea diferentiala... cel mai important parametru al dpf dupa care ecu calculeaza ceilalti parametri.

cumva daca am apk crackuit nu imi apar update-urile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Muale .... in principiu daca ai un apk crack-uit instalat nu iti da update-urile pe google play !!! Daca vrei vag dpf crack-uit vezi aici:

h t t p s : //android-zone.ws/topic/150471-vag-dpf-v320-patched/

Iti trebuie un cont (care e free) ca sa poti face download. Sunt multe "surse" d'astea ... dar eu de aici iau apk-uri de ani de zile si nu (prea) am avut surprize neplacute cu ele !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

20190619_223852.thumb.png.d54424232d0eb513f45f60de671f5b0d.pngO parere despre acest filtru de particule ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jangabriel.drind

Salutare tuturor!

Dețin un vw passat din 2015 motor 2000, 150cp, cod motor crl

Am și eu o nelămurire in legătură cu regenerarea dpf

Circul foarte mult prin oraș, cam 30km zilnic, și de foarte multe ori, crește turația la 1000 la relanti, chiar și de două ori pe zi!

Am făcut o decarbonizare la motor și am ieșit cu ea in exterior, an mers cu ea in tr 3 a, la peste 3000 rot , iar volum funingine măsurat a ajuns la 0, eu eram in dreapta cu testerul și urmăream valorile,deci s-a regenerat filtrul, iar a doua zi prin oraș a crescut turația la relanti la 1000

Nu am nici un cod de eroare!

Atașez  valorile de azi!

Am incercat azi o regenerare forțată iar testerul nu a efectuat, din motive de siguranță, dar am mai făcut o regenerare forțată acum o lună cu testerul!!!

Mă puteți ajuta cu păreri, sfaturi???

 

IMG_20190623_092059.jpg

Modificat de jangabriel.drind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand .. 30km de oras zilnic .. nu e sanatos pt dpf.

Relantiul de 1000 ture nu inseamna ca e pe regenerare neaparat.

Posibil sa ai filtrul infundat chiar daca nu vezi asta pe diag.

Cu un G450 obosit si soft "potrivit" .. se intampla chiar asa.

Ia o benzinara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersul prin oras nu e mare lucru, in schimb decarbonizarea aceea i-a pus cruce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt un motor obosit cu dpf .. mersu in oras si opritul in regenerare .. duce la moartea prematura a dpf.

Va spun din practica .. nu de pe forumuri.

Daca reusesti sa intelegi un motor si principiul de functionare al dpf .. esti rezolvat... daca nu .. esti prieten cu mecanici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/18/2019 at 11:31 PM, EEXCALADE said:

Verifica si schimba senzorul de presiune diferentiala

Schimbat senzor presiune diferentiala, curatat filtru, chiar daca nu era nevoie (presiuneaa revenit la 0), singura care ramane neschimbata  "Particle filter offset different = 74  mbar"  indiferent ca e motorul pornit, la relanti sau in mers.

Pana acum am primit doua "sfaturi"

- un update de soft la reprezentanta

- un senzor de temperatura se presupune doar ca nu ar functiona corect.

Orice idee e binevenita.

Ms

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adapteaza noul senzor.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul a fost adaptat, schimbat inca o data pe garantie, dupa o zi problema a reaparut, iar senzorul e dus iar (valorile revenind: Particle Filter Different Presure - 326 mbar;  Particle Filter Offset Different Pressure - 74 mbar).  As vrea sa schimb totusi si unul din senzorii de temperatura in speranta ca se va remedia problema, dar nu stiu exact ce cod are (am atasat doua foto).

Ps: de doua zile turbina a inceput sa aiba un sunet cand urc cu ea peste 1500 rpm, sunet care se aude si in evacuare (pe tester nu apar erori iar turbina si injectoarele lucreaza in parametri). Din precautie am fost si i-am schimbat uleiul si filtrele,  iar uleiul era destul de ars si foarte subtire in conditiile in care a fost inlocuit anul trecut.

Sincer imi e frica sa mai merg cu ea, pentru ca la 3- 4 minute dupa ce se incalzeste un pic motorul  intra in regenerare activa si nu se opreste. 

Credeti ca o diagnoza completa la reprezentanta Vw m-ar putea ajuta.

MS

20190628_104355.jpg

20190628_104419.jpg

Modificat de ForceTurbo
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa aproape 2000km de la schimbul de ulei, unde am trecut de la 5W30 la 0W30, am constatat ca distanta intre regenerari este ceva mai mare, cu aprox 50-100km. Adica de la 250-300km la 350-400km. Acelasi stil de mers, aceleasi rute, aceleasi conditii. Este posibil ca regenerarile ceva mai rare sa fie si din cauza uleiului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil, dar sincer nu cred. Distanta intre regenerari este puternic influentata de consumul de carburant, deci e imporant de stiut daca ai avut fix acelasi consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul e cam tot pe acolo, 8,5-9% media.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am nevoie de un sfat. La masina personală A4 2013, 2.0 177 cai+stage 1, quatrro manuală, dupa regenerare, presiunea diff ajunge la 6-8 bari, iar soot measured la minim 7-8g. De aici pana la 13-14 g fac ~200km iar pana la 20-22 grame ajung si la vreo 400-500 km dupa caz, dar uneori porneste mai devreme regenerarea,  cred eu ca din cauza presiunii crescute 12-16 uneori 20 bari.  Credeti ca ar fi benefică o curatare (preventivă) a Filtrului la Odorheiul Secuiesc? Cred ca s-a ajuns aici din cauza ca o perioadă lunga de timp, distributia a fost nesincronizata si a unui injector care scăpa  prea multa motorina. Masina are 189k km. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

presiunea diferetiala cum o masori, la relanti sau in mers? variaza mult in acceleratie

care e valoarea pe oil ash?

cum se manifesta distributia si injectorul cu probleme? 

pare ca regenurile se fac la tine cum trebuie, nu par sa fie probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

JPresiunea este cea la relantiu. Oil ash este 0.14 L, iar distribuția se manifesta cu un relantiu nu foarte smooth al motorului, un sunet mai profund si regenerari mai dese. Nu mi se pare ca si-ar face regenerarile prea des, doar presiunea crescută ma îngrijorează ca poate pune stres pe turbina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!