Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Salutare! am si eu o intrebare ? Cu interfata mea nu pot vedea decat ce se vede in  imaginile de mai jos .casuta valori avansate blocata .parere filtru particule?cbdc 2009 golf 6 20190414_204913.thumb.jpg.3ed31754cb3a1e8f5797d2d166940405.jpg20190414_204331.thumb.jpg.b671668a36ee659a7dfaea8c868ab2b3.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu o interfata originala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana ma obisnuiesc cu masina, va mai stresez cu intrebari... cu scuzele de rigoare :) 

Ieri, iar regenerare ( aprox 200km de la ultima regenerare ). Turatia 1000rpm, dar consumul instant ( oprisem la un semafor ) statea la 0,7L%... oare e normal? Deobicei din regenerarile remarcate era undeva peste 1,1-1,2L%...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai soft dieselgate ?

Asta infunda rapid dpf la oras.

AC mai poate sa creasca relanti.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred sa aibe soft diesel gate. Adica am verificat masina pe site-ul VW:

"Stimate client Volkswagen, Vă confirmăm că autovehiculul cu seria de şasiu WV... pe care aţi introdus-o nu este afectat de softul care cauzează diferenţe ale valorilor emisiilor de oxizi de azot (NOx) la testarea pe standul de teste (NEDC)."

Sigur a fost in regenerare, pentru ca ulerior, a trebuit sa opresc (desi nu as fi vrut, dar chiar nu aveam timp sa ma mai plimb), si huruiau ventilatoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si crezi ca e normal sa regenereze la 200km ?

Dute la meserias. Ori ai dieselgate ori o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal in oras la motoare EA288.

Motoarele EA288/EA288 evo nu sunt afectate de Dieselgate si vin din fabrica cu softul corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa regenereze in jur de 200 de km urban la Euro 6 EA288. In iarna am avut regenerari si la 180 de km drumuri scurte. Am scris pe pagina precedenta ca am avut regenerare la 232 de km 100% mers urban. Colegul are motor mai mare deci ca sa mentina emisiile de NOx scazute are funingine mai multa.

Modificat de ddexter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, powershot said:

Si crezi ca e normal sa regenereze la 200km ?

Dute la meserias. Ori ai dieselgate ori o problema.

Mie cel putin nu mi se pare normal, pentru ca nu merg DOAR urban. Fac intre 30-50-80 poate chiar si 100km pe zi, si oras, si centura orasului, unde se circula fara pb. Si in plus Oradea nu e Bucuresti... mai e trafic, dar se circula. Din ce am mai citit si aici, multi zic ca e ok o regenerare la aprox 200km.

Ma apropiu de 60k km, si chiar daca revizia a fost facuta la 55.xxx km, voi schimba tot ce tine de filtre si ulei. Voi trece pe M1 ESP 0W30, momentan cred ca are M1 Super 3000 LL 5W30. Din cate stiu si uleiul poate influenta "negativ" regenerarile. O sa tin sub observatie si dupa schimbul de ulei, sa vad cum e cu regenerarile.

Cu un OBDeleven as putea sa vad in urma regenerarile, gen ultimele 10 regenerari de ex, sa-mi fac o idee cam la cati km se fac efectiv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bag si eu in conversatie pentru ca as vrea sa clarific daca e posibil un aspect. Ma refer la masinile cu modificarile de soft dieselgate care au indus regenerari mai dese si nu la masinile care noi faceau regenerarile la 600km si acum le fac la 200km. E o diferenta.

De ce se presupune automat ca a face regenerare mai rar este bine si ca a face regenerare mai des este rau? Banuiesc ca pragul de regenerare se poate controla din soft, deci daca eu setez ca regenerarea sa inceapa la un prag mai mic, desigur ca regenerarile vor fi mai dese. Deci vor fi mai multe regenerari, dar mai mici si mai scurte; ma gandesc ca e posibil ca asta sa insemne ca la fiecare regenerare gradul de eficienta in a arde toata cenusa sa fie mai ridicat. Se stie ca in urma regenerarii nu se arde chiar 100% din cenusa acumulata. Mie intuitiv mi se pare ca mai multe regenerari mici ar lasa in urma mai putina cenusa in DPF decat in a face regenerarea mai rar si a fi nevoit sa arda deodata mult mai multa cenusa, ar sugera un efort mai mare.

La regenerarile mici si dese probabil dezavantajul e ca se creeaza o uzura fizica a ceramicii DPF din cauza frecventei mai mari, dar avantajul e ca probabil DPF-ul se va infunda cu cenusa mult mai greu. Pe cand la regenerarile mari si rare probabil situatia sta exact pe dos. Intrebarea ar fi, cu care din cele 2 abordari timpul pana la DPF failure e mai indelungat? Daca are cineva link-ul unui studiu/experiment pe tema asta ar fi foarte interesant. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ska nu cred ca ai log cu 10 regenerari dar iti spune de la ultima cat timp/km au trecut. (vagcom)

eu am luat vagdpf sa pot monitoriza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vă panicați că și la mine de noua face regenerări in București la 100-150 km iarna și vara 160-180-250 km maxim. Am avut ulei Castrol, Valvoline și Rowe, nicio diferență la regenerări, cu aceste 3 tipuri de ulei face la fel de repede în oraș. In afara se face la 600-800km. Stați liniștiți că așa a fost setata din fabrica și nu avem ce să-i facem, nu este nimic stricat, pur și simplu așa au considerat ei că trebuie să faca euro 6. 

Am 60.000 km și nu am avut niciun fel de probleme până acum cu aceste regenerări dese. Toată treaba este să faceți schimbul de ulei la 10.000 km, să mergeți de obicei intre 2000-3000rtm și să NU opriți motorul in timpul regenerării. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100-200 km regenerare este destul de des. Cred ca temperatura de 700-800 gr.C la care este supusa partea de evacuare de dupa DPF nu e prea "sanatoasa".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg sa nu-si faca regenerari la 800-1000km, dar parca 200km (+/-) mi se pare cam mult prea repede. Nu zic ca ar fi neaparat o problema in sine, dar e un pic enervant.

Problema e ca si la cele dese, regenerarea nu dureaza "mai putin", adica tot min 10-15min trebuie sa merg mai turat ca se termine. In plus, din cauza post injectiei, uleiul se contamineaza cu motorina... si nu cred ca e tot una  sa ai 10-15 regenerari la 10.000km ( doar ca exemplu! ) sau  40-50!  Va dati seama la 30.000km cat e intervalul de service-are la schimb ulei, ce proprietati mai are uleiul ala... Si daca se face regenerarea cap coada, in conditii optime, am impresia ca ceva motorina tot ajunge in baia de ulei ( poate gresesc ).

Nu am vreo pb cu masina in sine, merge foarte bine, stiu sa conduc un diesel cu DPF, incerc pe cat posibil sa urmaresc regenerarile, dar sunt momente cand efectiv nu ai ce face, si trebuie sa opresti ( mai rar, ce-i drept ).

O alta intrebare referitoare la DPF, dupa o regenerare ratata ( adica oprita inainte de finalizare ). Dupa ce pornesti masina si pleci la drum, reporneste automat, sau regenerarea va reporni cand se va constata limita de umplere a DPF-ului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pornește automat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reporneste cand sunt indeplinite conditiile de temperatura motor/antigel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai auzit aici de acele condiții, la mine regenerarea pornește chiar când plec de pe loc și motorul este rece. Nu sta deloc să ajungă la o anumită temperatură. Am observat lucrul acesta de foarte multe ori, chiar și iarna, când ajungeam acasă începea regenerarea de 1 min, opream motorul, apoi a doua zi dimineața cum plecam la -8 grade până la colțul străzii, aprox 100m, regenerarea era pornită. Așa că nu știu ce să zic, poate la euro 6 așa se întâmplă, fara sa aștepte să ajungă la o anumită temperatură. Și nu a fost o singura data, mereu daca se acumulează masa de cenușă și fie opresc in primele 2-3 minute si o reiau când plec la următorul  drum, fie pleacă ea singura, turațiile motorului urca la 1000 și începe regenerarea, durează mai mult fiind cu motorul rece, fata de atunci când este cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu de cand am facut adblue off, intervalele de regenerare s-au Marit semnificativ. Daca inainte regenerarile porneau dupa 500-600 de km in oras, acum trec bine de 7-800 de km, in acelasi conditii. 

Screenshot-ul Asta l-am facut acum aproximativ 100de km. Regenerarea inca nu a pornit (sau a pornit si nu am sesizat eu). 

received_438840670279032.jpeg

Modificat de adaniel90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile se salveaza cu motorul pornit ,la cald

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e, motorul Era rece. Am facut un nou screenshot, cu motorul pornit, la cald.

received_725075177911252.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE părere? Motor CR. Precizez ca mașina are soft făcut in afara(probabil Austria). De la regenerare am mers doar in afara. București-Slatina 

 

DD5CCC48-70B2-43B9-AF95-EDED9577107B.jpeg

Modificat de Stanigut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine ,masina are 300-350 mii km 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce te ghidezi, ultimile 3 valori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!