Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Nu ajunge la 0  doar in regenerare fortata.. daca insisti si acolo. In rest 3.. 4 gr raman.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am înțeles, mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

john_forrest_4u

păreri despre valorile astea?

log golf.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

COJOCARU ADRIAN

Buna ziua, puteți să-mi spuneți dacă filtrul meu de particule mai are de trăit sau daca ar trebui să mă pregătesc să-l curat?

Doar ce și-a făcut regenerarea și am verificat cu interfață elm327..

Mulțumesc,

 

Screenshot_2019-04-21-15-50-31-298_com.applagapp.vagdpf.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine sa il cureti .. pt sanatatea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

avem o Octavia, 1.6 TDI 110 CP 2014 manuala, mi se aprinde check engine, il sterg , dupa o vreme reapare.

Primesc eroarea P 2002, atasez poze cu eroarea si valorile,  ma puteti ajuta cu o informatie daca senzorul din poza este de vina pt aceasta eroare?  Motorul functioneaza identic cu eroare sau fara eroare in bord.

 

Multumesc!

 

 

WhatsApp Image 2019-04-22 at 12.47.41 (2).jpeg

WhatsApp Image 2019-04-22 at 12.47.41 (1).jpeg

WhatsApp Image 2019-04-22 at 12.47.41.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza unei probleme la motor sa colmatat dpf-ul.

Se cauta problema,se remediaza ,apoi se face regenerare fortata sau se da filtrul la curatat.

Senzorul din imagine necesita verificari.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DPF-ul isi face regenerare in mod automat dar si fortat daca aleg asta prin setare cu VAG COM, primesc eroarea de mai sus impreuna cu check engine insa parametrii de functionare nu se schimba.

Se considera colmatat DPF-ul in aceste conditii?  Valorile scanate cum vi se par? Ce ar trebui sa mai verific? 

Din ce am studiat pe net, pare ca ar fi de vina senzorul din poza de mai sus.

 

 

Modificat de Lucas*
x
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atata timp cat ai acea eroare nu isi face nici un fel de regenerare . Se sterge eroarea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea se sterge si se aprinde dupa un numar de km sau zile, regenerarea automata se face, am facut si una fortata in mers crezand ca nu o sa mai apara eroarea, dar dupa o vreme a aparut din nou, masina se comporta normal cu eroarea in bord.  Ca si solutii date pentru eliminarea acestei erori este data si inlocuirea senzorului de mai sus, se cheama SENZOR PRESIUNE DIFERENTIAL FILTRU PARTICULE.   

 

Ati avut astfel de situatii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 minutes ago, Lucas* said:

se cheama SENZOR PRESIUNE DIFERENTIAL FILTRU PARTICULE.   

Nu stiam!  .Inlocuieste-l daca esti asa sigur .

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il inlocuiesc, insa speram sa intalnesc pe cineva care a mai intalnit fix situatia asta ca sa aflu mai multe detalii. Tu, ca si specialist ce recomandare ai,  cunoscand datele   aceastea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

tot caut si nu gasesc pe nicaieri recomandari de la alti colegi care au facut curatare fizica a dpf-ului in Bucuresti

exista asa ceva?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am o octavia 1.6 TDI,  2012,  150 000 km si am urmatoarele simptome: regenerarea se face destul de des (mai putin de 300 km intre ele) iar in momentul regenerarii parca da in nas la schimbarea vitezelor si la decelerare se aude ca un vuiet care cred ca vine de la turbina. Am si un zgomot la accelerare (ca o huruiala) care ma gandesc ca tot de la turbina e (am verificat injectoarele si nu e de la ele). Pun aici si valorile de pe VCDS: (mentionez ca masina are facut update-ul pentru dieselgate) 

                Address 01: Engine  (03L 906 023 LP)

20:33:28
  IDE00427-ENG101722   Particle filter: difference pressure-DIP_PF 0.00 hPa
  IDE00431-ENG102952   Particle filter: field regeneration lock status-LV_STATE_TEST_RGN_PF_INH_HLD 00000000  
  IDE00432-ENG103847   Particle filter: time since last regeneration-T_WOUT_RGN 28530.50 s
  IDE00433-ENG103279   Particle filter: oil ash volume-MASS_ASH_PF 4.3403451 g
  IDE00434-ENG102050   Particle filter: soot mass calculated-MASS_SOOT_SIM_PF 19.70 g
  IDE00435-ENG101197   Particle filter: soot mass measured-MASS_SOOT_PHY_PF 0.62 g
  IDE00436-ENG102397   Particle filter: kilometers since last regeneration-DIST_RGN 316.9 km
  IDE01407-ENG100958   Particle filter: fuel consumption since last regeneration-FCO_SUM_RGN 19.30 l
  IDE04263-ENG102014   Sensor for particle filter differential press: raw value-DIP_PF_RAW[0] 0.00 hPa
  IDE04272-ENG100854   Counter for regeneration time of diesel particle filter-T_INT_RGN_ACT_INI_PF_ENVD_H 0.0000 s
  IDE04650-ENG111633   Particle filter: differential pressure: dynamic offset-DIP_PF_DYN_AD_VALUE[0] 0 hPa
  ENG108161-ENG103220   Particle filter kilometers since last regeneration_1-DIST_RGN_ENVD_H 316 km

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta pe net .. e si pe olx.

De la cei din Odorhei .. am setat multe dupa curatare.

E ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, trimit filtrul la curățat, sau îl las in pace? Încă nu  probleme cu el , am pus laptopul imediat  după un drum de 150 km și presiunea diferențială era 7 , dar a scăzut la 4 . Mulțumesc

IMG_20190424_143500_resized_20190424_040220603.jpg

Modificat de bogdanjitaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trimite.l... am vaz spalat la 50 grame si se simtea diferenta.

Eu am 45 grame.. adica 65 % si cred ca il spal.

O sa simti diferenta la plecarea de pe loc.. consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și totuși nu sunt lămurit cu spălatul ăsta! Există soluții care dizolvă cenușa de ulei? Că aia este ca zgura. Funinginea, ok, se spală dacă au fost regenerari eșuate și a ajuns la o valoare prea mare. Dar zgura aia ce o dă jos? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Procedura e de incingere a dpf-ului sa se arda zgura, concomitent cu jet de aer fierbinte, in asta consta curatarea la Odorhei, nu se foloseste solutie de spalare, asta din ce am inteles telefonic.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cenusa a apucat sa se intareasca,se transforma in ceva compact rosu-caramiziu...

Daca motorina injectata ajunge in dpf dar nu arde,datorita intreruperii managementului initiat de ecu,se combina cu cenusa(praf) si se intareste in canale atunci cand temperatura ajunge la din nou 700 °C.

Problema aceasta am vazut-o la zeci de filtre...in acest caz canalele nu pot fi curatate,daca cenusa este in stare de praf,atunci chiar un jet puternic de aer o elimina,la fel si funinginea poate fi curatata cu temerarura si presiune.

Solutiile chimice distrug platina si restul metalelor care ajuta la oxidare...deci evitati solutiile chimice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, powershot said:

Trimite.l... am vaz spalat la 50 grame si se simtea diferenta.

Eu am 45 grame.. adica 65 % si cred ca il spal.

O sa simti diferenta la plecarea de pe loc.. consum.

Nu am nimic cu tine, dar sincer mi se pare ca dai foarte multe sfaturi proaste aici pe forum si le zici si de parca ar fi adevaruri universale. Ai facut masuratori, ai date clare cu privire la ce spui sau doar ti se pare tie ca o curatarea ajuta la plecare de pe loc ? Logic vorbind, un DPF colamatat este mai restrictiv la turatii inalte (volum de gaze mai mare) decat la cele joase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma cu un an am vb cu cineva care lucreaza in Anglia .. curata dpf si cat.

In Germania la felmi sa spus.

Telefonic am vb cu dnu de la Odorhei .. aceasi chestie mi.a zis.

Si personal .. am avut clienti care tin la masina .. nu doar talpa si restul nu conteaza. 

Au curatat dpf cand nu era colmatat oil ash suta la suta.

Toti au dat acelasi feedbak .. motorul e mai sprinten in ture joase si consum scazut. Chiar si sunetul se schimba.

Nu te oblig sa crezi ce spun eu ..doar am dat un sfat bun. Vad ca pe aici toti se bazeaza doar pe ce aud/citesc.

Incearca si te vei lamuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curatarea unui filtru DPF presupune si alte operatiuni de service asociate care nu sunt usoare si nici macar ieftine.

Vor trebui schimbate garnituri, coliere, probabil se vor taia suruburi sau se vor schimba chiar suporti de la teava de evacuare cu DPF si catalizator, coliere intre teava de evacuare de mai inainte si partea finala de evacuare (ruginite), se extrag sondele de temperatura, sonda lambda si in functie de vechimea masinii si km s-ar putea sa nu se mai poata pune inapoi pur si simplu.

Adaugam o gramada de suruburi care trebuie schimbate...

In functie de masina este nevoie si de geometrie roti dupa aceasta operatie.

 

Nu va bagati la curatare DPF daca masina nu are probleme, aveti exemplul lui @EEXCALADE, are in intretinere taxiuri cu peste 500.000Km care evolueaza fara probleme si fara interventii, trebuie doar motorul sa functioneze corespunzator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, powershot said:

...

Nu te oblig sa crezi ce spun eu ..doar am dat un sfat bun. Vad ca pe aici toti se bazeaza doar pe ce aud/citesc.

Incearca si te vei lamuri.

Pai si tu te bazezi pe acelasi lucrui. Trebuie ai niste valori masurabile ca sa fii sigur ca ce ai facut tu a avut vreun efect. Asa si eu dupa ce spal masina mi se pare ca merge mai bine, trage ma tare si consuma mai putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!