Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

COJOCARU ADRIAN

la verificare asta a dat 

 

Motorul diesel tip EA189 instalat la autovehiculul dumneavoastră cu seria de şasiu WVWZZZ3CZAP036373 a fost deja supus măsurilor de ajustare.

inseamna ca am soft dieselgate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai intr.o poza ai date de pe vcds cu 9970.

Verifica pe cealalta pagina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună seara. Ce îmi puteți spune despre starea dpf-ului meu?

IMG_20190402_193951.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in masura in care cunosc eu, este ok. La ~ 200 km de la ultima regenerare, daca i-ai facut in oras, sa ai 6 bari presiunea diferentiata si numai 14.6 grame, inseamna ca te duci aproape de 400 km intre regenerari. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Eu cum stau cu CAYC-ul meu?

image2.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee de ce face regenerarea filtrului dpf cu motorul rece? 

 

 

Modificat de tuchbr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica motorul e rece. temperatura apei aprox. 40 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca e pe regenerare ?

Cum ti.ai dat seama ?

Sta turatia la 1000 si merg ventilatoarele.. asta poate fi si de la AC. Au crescut temperaturile si cupleaza ac.

Pune vcds si vezi temperaturile pe evacuare si dpf.

In regenerare tre sa ai 550.. 600 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor turat,consum crescut, 

Fum necacios, putere mai mare, trepideaza usor in relanti. 

Modificat de tuchbr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi puteti oferi si mie un raspuns, va rog? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cineva de prin arad sau cel mai departe timisoara? Imi puteti spune si mie va rog unde as putea verifica dpf si injectoarele. mai ar trebui sa verific si altceva? cam cat ar costa o verificare? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

35 minute în urmă, tuchbr a scris:

Motor turat,consum crescut, 

Fum necacios, putere mai mare, trepideaza usor in relanti. 

Pune mana la evacuare sa simti daca ard gazele.

Cel mai ok pui vcds si vezi temp cum am scris.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperatura afisata de vcds 529 °C

Ma intereseaza de ce a pornit regenerarea cu motor rece, ce poate sa fie defect? (erori nu am) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VCDS sau orice interfata ELM327 cu aplicatia VAGDPF

1 hour ago, Ciprian01 said:

Imi puteti oferi si mie un raspuns, va rog? :D

Nu ai postat toate datele (presiunea diferentiala, de ex). Injectoarele par in limite acceptabile.

Dupa cantitatea de oil ash totala, filtrul mai are multa viata in el. Mai posteaza o data si restul parametrilor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tuchbr, daca opresti motorul in timpul regenerarii, la urmatoarea pornire iti pleaca direct in regenerare. Mie mi s-a intamplat iarna trecuta la temperaturi mult mai scazute, motor rece. Se poate sa fi oprit motorul fara sa sesizezi ca facea regenerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate masina afara din oras. Parcurge minim 12 km cu vit a3a la 2100.. 2200 ture.

Asta ca sa finalizeze regenerarea corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare...este adevarat ca poti face regenerarea stand pe loc?am auzit ca la golf 7 se poate finaliza asa...multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e ok stand pe loc. Dureaza mult.Daca tot realizezi cand regenereaza .. ia.o la plimbare .. e mai sanatos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut o scanare cu motorul cald, dupa 70km de condus.

valorile sunt ok ?

cald.jpg.2d378610c9c145c07952767bde99a9fb.jpg

dpf.jpg.745571214bf00eb96cbef21ba14b965a.jpg

cald1.jpg.1ff9f99e2585be1ce532e7e91af3a057.jpg

Modificat de tuchbr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 7, 1.6 TDI, 110 cp, cod motor DBKA 170.000 km

Vă rog dacă poate cineva să-și dea o părere. Face regenerare cam la 100 de km. 

IDE00432   Particle filter: time since last regeneration 1336 s
  IDE00433   Particle filter: oil ash volume 0.09 l
  IDE00434   Particle filter: soot mass calculated 5.48 g
  IDE00435   Particle filter: soot mass measured -11.90 g
  IDE00436   Particle filter: kilometers since last regeneration 6058 m
  IDE01407   Particle filter: fuel consumption since last regeneration 0.30 l
  IDE04272   Counter for regeneration time of diesel particle filter 0.00 s
  IDE06059   Particulate filter: oil ash mass 39.1 g

IDE07744   Particle filter: air pressure sensor 1 bank 1: raw value 8 hPa
  IDE07745   Particl.filt.: different.press.sensor 1 bank 1: adaptat. value 8 hPa 

  IDE07746   Particl.filt.: differential press.sens.1 bank 1: uncnd.voltage 1050.4 mV
  IDE07748   Particl.filt.: differential pressur.sensor 1 bank 1: dyn.offset 0 hPa
  IDE11895-ENG57549   Particle filter: differential press. sens.1 bank 1: raw data 1-Bits 0-7 0 
  IDE11895-ENG57549   Particle filter: differential press. sens.1 bank 1: raw data 1-Bits 0-7 0 
  IDE11896   Particle filter: differential press. sens.1 bank 1: raw value 1 0 hPa
  IDE11897   Particle filter: differential press. sens.1 bank 1: raw value 2 0 hPa
  IDE11898-ENG57549   Particle filter: differential press. sens.1 bank 1: raw data 2-Bits 0-7 0 
 

Pe interfața care o am nu pot să folosesc opțiunea Meas.Blocks -08, e blocată căsuța.

 

Untitled.jpg.cca6a54d62369971e5a5e6a21c457b34.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune parametri corect .. e f greu de urmarit ce ai pus acolo.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, CHIPRIAN said:

Pe interfața care o am nu pot să folosesc opțiunea Meas.Blocks -08, e blocată căsuța.

e normal pe tipul tau de ECU, mergi pe advanced measring values

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am înțeles, așa am și făcut când am citit codurile, însă nu găsesc codurile pentru presiunea diferențială IDE00427 și IDE00428, de asta am postat celelalte coduri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!