Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Exact. Daca nu exista consum de ulei exagerat, filtrul o duce mult si bine. Cu timpul problema infundarii cu cenusa o provoacă uzura turbinei, deoarece ajunge sa piardă tot mai mult ulei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Recent am fost nevoit sa anulez sistemul de adblue/scr de pe al meu passat (b6, 2009, 2.0 CBAC) si am obsevat ca dupa ce S-a facut anularea, DPF nu a intrat inca in regenerare, Desi am parcurs peste 500de km numai in regim urban. Atasez poza cu canalele 108, 106 si 105 din vcds si as vrea sa imi spuneti daca conditiile de incepe a regenerarii Sunt indeplinite. Multumesc! 

IMG_20190331_005802.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cod motor este? Nu exista scr pe b6. Daca e anulat dpf, cum ai vrea sa faca regenerarea? Ai 6 regenerari ratate...si 740 km de la ultima regenerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista SCR pe b6. Cod motor CBAC. DPF este activ pe masina. Momentan nu am nici un martor aprins in bord insa dupa mine, ar fi trebuit sa isi faca regenerare pana acum. Cele 6 regenerari ratate cred ca Sunt dinainte de anulare, cand aveam eroare pe sistemul de adblue. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU cred ca isi mai face regenerarea fara adblue.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine mi-a facut anularea mi-a spus ca injectarea cu uree se face dupa DPF si sunt sisteme separate, deci implicit sistemul de adblue nu ar afecta regenerarea. Sincer de asta imi e frica cel mai tare - pentru ca nu as vrea sa renunt si la dpf... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va functiona corect fara adblue. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/28/2019 at 5:58 PM, pronet said:

Verificata conectivitatea si refacut setarea de baza. In ce context a aparut eroarea? Reparatie, inlocuire, accident etc.

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/02546

 

On 3/4/2019 at 3:10 PM, detinator said:

in prima poza nu ai difference pressure, dar dupa, daca e doar 2, se pare ca e f bine.

La oil ash, 77 e cam multicel, cati km are masina? mai jos vezi ca scrie ceva gen limit: 70, adica ai fi peste limita teoretic.

Practic, se pare ca mergi linistit si pana la 180 g

190.000 km

On 3/4/2019 at 3:10 PM, detinator said:

in prima poza nu ai difference pressure, dar dupa, daca e doar 2, se pare ca e f bine.

La oil ash, 77 e cam multicel, cati km are masina? mai jos vezi ca scrie ceva gen limit: 70, adica ai fi peste limita teoretic.

Practic, se pare ca mergi linistit si pana la 180 g

Te referi la 180g oil ash volume?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/22/2019 at 3:24 PM, COJOCARU ADRIAN said:

 

 

S-ar impune o curățare a filtrului sau mai merge așa? 

Injectoarele 3 si 4 sunt peste valori  cam in pioneze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, powershot said:

Nu va functiona corect fara adblue. 

Poti explica de ce? Atata timp cat injectia de adblue se face post dpf, care e legatura? Din imaginea postata Mai sus, regenerarea ar fi trebuit sa porneasca deja? Am incercat o regenerare fortata (basic settings - regeneration while standing) si imi da "Abort" - din ce imi dau seama, din specificatiile de pe Ross tech ar trebui dpf sa fie incarcat cu mai mult de 30g ca sa mearga. 

 

Si tot odata care ar fi solutia in afara de anulat dpf - soft de CBAB? 

Modificat de adaniel90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt ca in ecu se intalnesc toate semnalele transmise de senzori .. inclusiv adblue. Daca de la adblue lipseste .. ce zici ?

Corect era facut dpf.. egr.. adblue off.

Asta asa ca sa ai un motor clasic gen bkc.

Ca nu iese softul corect ... asta e altceva.

Nu e chiar asa simplu cum pare. De luat banii pe prosteala e usor.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina merge doar si cu adblue off. Asteapta sa vezi ca intradevar nu isi face regenerarea, abia apoi sa incepi sa intri in panica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine, insa in mod normal regenerarea si-o face la ~500 de km in mediul urban, am trecut de 800 intre timp si nimic. Am scos-o la drum intins, am mers turat si nu da nici un semn ca ar vrea sa se regenereze. Probabil ca in curand se va aprinde si martorul DPF, cand ajunge la 24g. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum imi dau seama ca e pasiva sau activa? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmaresti temperaturile dpf in mers. Cand ajunge la 330 grade.. te uiti in soot mass si o sa vezi ca sta pe loc sau scade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

COJOCARU ADRIAN

Buna seara 

Am verificat parametrii mașinii după ce ieri și-a făcut regenerarea, la vreo 550 km, urban preponderent.

As dori să-mi spuneți dacă valoarea măsurată a injectoarelor și a dpf este bună și daca este cazul sa fac upgrade de soft

 

Multumesc

IMG-20190401-WA0012.jpg

IMG-20190401-WA0014.jpg

IMG-20190401-WA0018.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrei sa treci la dieselgate ?

Cam mare valoarea de oil ash in dpf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

COJOCARU ADRIAN

Ar trebui? Sa fac update la ultimul soft?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa asa ai 9970.

Mai bine spala dpf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

COJOCARU ADRIAN

Unde recomanzi? Sal spăl...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La firme specializate care fac asta.

Odorheiul Secuiesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce upgrade te referi? A renunta la dieselgate e un downgrade din pcd strict al versiunilor, dar e f recomandat

ai dieselgate in acest moment?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

COJOCARU ADRIAN

Nu cred , este versiunea 9970

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • jnipy
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!