Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Dpf-ul nu e chiar ok .Probabil din cauza injectorului 3 si a drumurilor scurte si dese

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

COJOCARU ADRIAN

 

 

5 minute în urmă, EEXCALADE a scris:

Dpf-ul nu e chiar ok .Probabil din cauza injectorului 3 si a drumurilor scurte si dese

 

în urmă cu 6 ore, COJOCARU ADRIAN a scris:

Buna ziua,

Puteti sa-mi spuneti si mie daca starea filtrului este buna, sau daca mai are putina durata de viata ?

multumesc

IMG-20190322-WA0000.jpg

S-ar impune o curățare a filtrului sau mai merge așa? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

COJOCARU ADRIAN

Mașină merge bine, dar întreb preventiv să știu la ce sa ma astept

 

33 minute în urmă, EEXCALADE a scris:

Dpf-ul nu e chiar ok .Probabil din cauza injectorului 3 si a drumurilor scurte si dese

 

în urmă cu 6 ore, COJOCARU ADRIAN a scris:

Buna ziua,

Puteti sa-mi spuneti si mie daca starea filtrului este buna, sau daca mai are putina durata de viata ?

multumesc

IMG-20190322-WA0000.jpg

S-ar impune o curățare a filtrului sau mai merge așa? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU mai da quote . Citeste cu atentie ce am scris.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna!

Am o jetta din 2014, precum cea din descriere.... ieri mi s-a aprins martorul galben de la filtru de particule, fapt pentru care am zis ca sa merg putin sa vad daca e regenerare sau altceva....

dupa aproximativ 10 minute de mers s-a stins si nu s-a mai aprins.

mentionez ca am facut destul de multe drumuri scurte(orasul ne omoara) si am oprit motorul de cateva ori cand am impresia ca se regenera, deoarece a pornit termocupla cand am oprit motorul.

stiti cumva daca regenerarea se face si dupa oprirea motorului sau doar la modelele mai noi, respectiv din 2016-2017 incoace.

sfaturi? :) multumesc anticipat!

Modificat de Johnny G.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e de la mersul pe distante scurte.

Nici o masina nu isi poate face regenerarea cu motorul oprit.

Regenerarile complete se fac doar la drum ,la mers constant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Am un passat b8, 2015, CRL. Va rog sa ma ajutati cu o interpretare a valorilor DPF Masina își face regenerari dese 80-100 km. Masina are 180.000 km, eu o am de 3000 km, am mers mai mult în oraș, drumuri scurte. Multumesc

fis1.jpg

fis3.jpg

fis2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vede ca a facut mult oras. Pune.o pe autostrada .. fa 200km minim. Nici injectoarele nu lucreaza corect dupa multe drumuri scurte .. temp de lucru neatinsa. Hartile de injectie se dau peste cap.

Fa o diag dupa ce faci mai multi km in ext.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Săptămâna viitoare, am planificat un drum de 600 km, vedem după ?

multumesc pentru raspuns 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

COJOCARU ADRIAN

Buna seara, puteți să-mi spuneți in ce stare e filtru de particule, e ok? Sau ar trebui să mă gândesc sal curat? Sau schimba

 

On 22.03.2019 at 15:16, EEXCALADE a scris:

Dpf-ul nu e chiar ok .Probabil din cauza injectorului 3 si a drumurilor scurte si dese

 

On 22.03.2019 at 8:57, COJOCARU ADRIAN a scris:

Buna ziua,

Puteti sa-mi spuneti si mie daca starea filtrului este buna, sau daca mai are putina durata de viata ?

multumesc

IMG-20190322-WA0000.jpg

S-ar impune o curățare a filtrului sau mai merge așa? 

IMG-20190324-WA0003.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

COJOCARU ADRIAN

Ok, mulțumesc

 

On 22.03.2019 at 15:16, EEXCALADE a scris:

Dpf-ul nu e chiar ok .Probabil din cauza injectorului 3 si a drumurilor scurte si dese

 

On 22.03.2019 at 8:57, COJOCARU ADRIAN a scris:

Buna ziua,

Puteti sa-mi spuneti si mie daca starea filtrului este buna, sau daca mai are putina durata de viata ?

multumesc

IMG-20190322-WA0000.jpg

S-ar impune o curățare a filtrului sau mai merge așa? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

COJOCARU ADRIAN

Unde se poate curata? La Odorheiu Secuiesc? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este și lângă Brașov, dacă îți este mai aproape.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

christian8502

Buna ziua,

 

Legat de regenerari , chiar ieri cand am ajuns in fata blocului s-a ridicat turatia la 1000rmp si  am stat cu ea pornita aproximativ 15-20 min, vreau sa va intreb ceva: observ ca regenerarile se fac la 400km  in conditiile in care ies cu masina saptamanal din oras si in buc nu prea merg, folosesc mai mult metroul ca sa nu stau 100 h in trafic:)). este normal sa isi faca regenerari asa dese la aproximativ 400km?! asa vi se intampla si voua? mentionez ca nu mi se aprinde nici un bec in bord iar pe tester au iesit valori ok la dpf , injectoare si turbina.

 

imi cer iertare daca s-a mai discutat pe acest subiect!

 

cu stima,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti Euro5 da, gandeste-te ca la Euro 6 regenereaza la aprox 200 km urban.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am VW Golf VI, 1.6 TDI, 105cp din 2013 care are la bord acum 145 000 km. Am luat-o din germania din reprezentata la 132 000.

De cateva saptamani scoate un miros intepator ca si de fum dinala negru(nu scoate fum negru si nici nu mi-a aparut ceva beculet pe bord).

Stiti cumva ce poate fi?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6
On 3/22/2019 at 4:43 PM, Johnny G. said:

Buna!

Am o jetta din 2014, precum cea din descriere.... ieri mi s-a aprins martorul galben de la filtru de particule, fapt pentru care am zis ca sa merg putin sa vad daca e regenerare sau altceva....

dupa aproximativ 10 minute de mers s-a stins si nu s-a mai aprins.

mentionez ca am facut destul de multe drumuri scurte(orasul ne omoara) si am oprit motorul de cateva ori cand am impresia ca se regenera, deoarece a pornit termocupla cand am oprit motorul.

stiti cumva daca regenerarea se face si dupa oprirea motorului sau doar la modelele mai noi, respectiv din 2016-2017 incoace.

sfaturi? :) multumesc anticipat!

Salut, 

Asa incepe! Si se termina cu schimbat DFP, EGR, si service cat incape.

Daca nu intrevezi nicio schimbare in viitor in ceea ce priveste regimul de exploatare vinde-o si ia-ti un benzinar mic si cinstit, sau un electric.

Intai o regenerare, apoi doua, apoi 3, apoi limp, apoi iti iei campii. Daca nu faci niste kilometri buni afara cu ea regulat o omori inutil. Si portofelul in proces.

 

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 1 oră, christian8502 a scris:

Buna ziua,

 

Legat de regenerari , chiar ieri cand am ajuns in fata blocului s-a ridicat turatia la 1000rmp si  am stat cu ea pornita aproximativ 15-20 min, vreau sa va intreb ceva: observ ca regenerarile se fac la 400km  in conditiile in care ies cu masina saptamanal din oras si in buc nu prea merg, folosesc mai mult metroul ca sa nu stau 100 h in trafic:)). este normal sa isi faca regenerari asa dese la aproximativ 400km?! asa vi se intampla si voua? mentionez ca nu mi se aprinde nici un bec in bord iar pe tester au iesit valori ok la dpf , injectoare si turbina.

 

imi cer iertare daca s-a mai discutat pe acest subiect!

 

cu stima,

Ce soft ai ?

Poti duce si diesel la oras cu conditia sa nu ratezi regenerarile. 

Astia cu sute de mii km scoala soferi ce sa zica ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

christian8502

nu stiu exact sa spun. am cod motor cayac 1.6. 105 cp si  masina este din 2013 noiembrie. stiu ca are softul diesel gate instalat. nu stiu exact unde  sa ma uit sa imi dau seama ce soft am pe masina! 

 

cu stima,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul lucru scapa de dieselgate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

christian8502
în urmă cu 2 ore, ddexter a scris:

Daca esti Euro5 da, gandeste-te ca la Euro 6 regenereaza la aprox 200 km urban.

da, este euro 5 masina!

cum as putea sa fac acest lucru? sa ma duc la reprezentanta sa fac downgrade? regenerarile dese sa fie de la soft?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna, urmaresc de un an de zile forumul pe mai multe subiecte si nu m-am lamurit inca la filtru de particule la pasat 2 TDI motor BGW din 2005. Am atasat o poza cu masuratorile la filtru, sper sa fie bine. O parere sau mai multe daca se poate.

filtru particule 2019-03-26 at 13.31.02.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!