Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Mihaita cum il nimerești poate sa fie bun sau nu dar tot trebuie sa calibreze sa zic asa cineva ca nu e nou dpf-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles Iahimmihai. Am fost si la al 3-lea tester. A zis ca o sa o ia pas cu pas la verificat. Prima data injectoarele,care functioneaza in parametrii normali. Apoi egr-ul care este inchis,si nu se deschide decat manula din tester. Masina are ca un suierat la relantiu si mai pronuntat in sarcina. In momentul cand deschidea egr-ul motorul isi schimba mersul in bine si nici suieratul acela nu se mai auzea. Cel cu testetul ma sfatuit sa curat mai intai egr-ul apoi sa vedem mai departe ce spune filtrul. La el pe testet valoarea la cenusa din filtru era de 15%,el spunand ca nu este infundat filtrul. Maine curat egr-ul si apoi sa vad ce simptome mai are. Revin cu alte detalii maine. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa ai ceva erori....era bine daca le postai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Patania mea cu filtru de particule, poate ajuta pe cineva, VW 1.9 BLS 105CP pompa duza.

Mergand cu o vitexza cam de 60 -70Km/h, deodata simt cum imi moare motorul, nici un semnal aprins in bord, calc ambreiajul se opreste motorul, trag pe dreapta dau la cheie si nimic, am luat-o pe platforma si la servis. Constatare: filtru de particule infundat, l-au dat jos si au zis ca-l curata, intre timp cand era demontat ma-am uitat si eu prin el ce puteam sa vad dar curios ca unde se putea observa ceramica era curata ca farfuria.

Au desfacut cei 3 senzori de pe el si l-au pus sa stea 24 ore scufundat intr-o solutie de curatare. Dupa curatare au pus senzorii pe el inapoi si l-au montat. Repet : n-am avut nici o semnalizare in bord. Prima Cheie....nimic, a 2-a nimic , a 10 nimic. Au scos furtunul de la intercooler, a pornit la sfert. Costatare: admisie obturata.

Revin la filtrul de particule....cand l-au pornit a inceput sa scoata o spuma pe teava de esapament si au inecput sa dea erori unul cate unul 2 senzori din filtru de particule.

Distractia cu cei 2 senzori m-a costat 500 lei pe bucata pentru ca i-am schimbat.

Au desfacut turbina, ax rupt turbina si ventola turbinei obtura admisia. Au dus la reconditionat turbina si au montat inapoi, cheie porneste din prima.

Deci spalat degeaba filtru de particule si de la solutie busit 2 senzori cu 1000 lei gaura.

Poate o fi si alte metode de desfundat DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara ..... merita un DPF after-market sau elementul filtrant schimbat?

A trebuie sa renunt la el caci era super infundat si nu se mai putea face mai nimic, aveam multe regenerari dar acum am un miros puternic de motorina pe esapament si as vrea sa pun filtrul inapoi si am gasit o firma in Bucuresti care se ocupa numai cu DPF si esapamente si EGR si imi pun doar elementul filtrant care am inteles ca este after-market .... a facut cineva asa ceva? Merita sau dau banii degeaba pe after-market .... cica sunt produse in Cehia.

Alta intrebare este urmatoarea: masina mea este din 2007 si are DPF cod motor BMR iar masina fratelui meu este din 2006 si nu are DPF si la el nu miroase asa a gaze cu motorina la esapament .... DE CE?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai omis ce era mai important ,adica cauza colmatarii filtului .

O problema la motor a infundat dpf-ul .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are 200.000 KM, nu cam asta este viata DPF-ului?

Intrebarea este ce sa fac in continuare? Cum imi dau seama ce problema este la motor? Imi poti da niste sugestii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi cu o pagina in urma cat tine un dpf.

La BMR as incepe cu injectoarele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectoarele au fost schimbate, cel putin asa apare in istoricul masinii la reprezentanta si am si "factura" de la reprezentanta prin care se descarca ei de operatiunea respectiva .....

alta sugestie? daca iti este mai usor putem vorbi pe mess daca nu te deranjez si cand ai timp.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele noi tin tot cat cele vechi ,adica pana in 100.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EEXCALADE ... am vazut postarea ta cu KM la DPF ...

Am schimbat dupa DPF OFF clapeta de acceleratie .... sa fi fost aia problema?

 

injectoarele au fost schimbate la 160.000 KM

Modificat de Teo-Costin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice eroare la motor anuleaza sau influienteaza negativ regenerarile .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am avut erori la motor decat cand s-a defectat un senzor care masoara presiunea la DPF si motorul a intrat in avarie dar dupa inlocuire s-a facut regenerare fortata din VCDS cu mers pe autostrada

si in rest nu am avut erori pe partea de engine, singurele erori la VCDS au fost legate de farul dreapta-fata bixenon la motoras si una la goarna de alarma dar astea nu tin de engine.

ideea este urmatoarea .... merita sa pun elemt filtrant nou after-market?

cat ar fi un DPF original pt motorul meu ca nu gasesc preturi pe nicaieri decat after-market?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cere oferta de pret la un magazin de piese auto

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK .... multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, a schimbat cineva la golf 6, 1.6 CAYC, dpf AM (cumpărat de la firma de la Odorhei)?

Modificat de bogdanjitaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut o regenerare si eu   sa-mi zica sunt bune valorile ?am pus poza 

miccc micc.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Rog a nu se considera reclama! merita facut asa ceva la DPF?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei ph daca ai sa citesti tot topicul o sa intelegi de ce nu merita!!daca motorul turbina si egr ul sunt in stare ok regenerarea se va face fara sa iti dai seama!!cand apar probleme la turbina egr etc se strica si dpf ul!!il cureti il pui la loc si in 1 mie de km e la loc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua.La un 2.0tdi euro5 este normal sa aibe teava de la toba finala neagra de funingine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns.Vreau sa achizitionez o masina cu aceasta motorizare dar la multe am vazut funingine la toba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În 2015 frate-meu a cumpărat din Germania o Skoda Octavia Scout 2.0 motor CR. Am fost cu el și avea țeava afumată deși pe diagnoză nu avea nici o eroare. A luat-o în 2015, o folosește și acum fără probleme. Cred că și de la un anumit stil de condus poți avea funingine pe țeavă. A luat-o de la un moșulică fermier care nu făcea mulți km dar avea nevoie de 4x4 și gardă mai mare la sol. Eu zic că e la ghici cu fumul ăla... Noi am riscat dar a meritat. 

Modificat de KISSSKY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tevi afumate la euro 5 reprezinta o problema,modificare....

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La 1.6 tdi la câte grame de funingine se declanșează regenerarea? Am crezut că la 20 de grame dar văd că nu a declanșat-o deși am făcut un drum lung. 

IMG_20180829_115645.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!