Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Au fost cazuri in care filtrul DPF a ramas permanent afectat si nu s-a mai putut regenera din cauza ca s-a circulat cu clapeta defecta? 

Intreb asta pt ca nu am avut niciodata probleme cu filtrul DPF si nu ar fi prea placut sa stiu ca l-am stricat eu circuland cu clapeta defecta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU e indicat sa mergi asa . Si de la aceasta clapeta se colmateaza dpf-ul .

Remediaza urgent problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aflat putin cam tarziu ca nu e indicat sa circuli asa dar deja am facut 500 km cu clapeta in eroare si am facut si o regenerare fortata pe loc cu vcds, care s-a finalizat cu succes. Insa la nici cativa km parcursi eroarea a aparut din nou, bineinteles.. Am inteles sunt sanse mari sa nu mai pot face regenerare fortata daca am continuat sa umblu cu clapeta defecta si filtrul a atins peste o anumita valoare.. nu te mai lasa sa faci regenerare ca sa nu iei foc.. e adevarat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba clapeta sterge eroarea si dai regenerare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Nu poti afla nimic acum despre dpf pana nu inlocuiesti clapeta, si incerci regenerarea.... 

Depinde de gradul colmatarii si noroc... 

Iei o decizie dupa ce inlocuiesti clapeta. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut - Doresc si eu o opinie pentru valorile din VCDS pt DPF. Multumesc anticipat.

Urmeaza sa ma uit la diferentialul de presiune....am emotii

 

image.thumb.png.52b586c6592b918b14b6527fc828c74d.png

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Ultima regenerare a fost facuta acum 212 km. 

Nivel ok de cenusa.. 

Carbon 5 grame incarcare.... 

Vezi ce presiune diferentiala ai la relanti... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vcds_log6_11_06_2018.thumb.png.93873b486833dfdd9890739a8abb5e35.png

am reusit sper sa le citesc. Am inteles ca valorile normale sunt de 2mBar? (echivalentul la 2hPa?) @vlahdacoroman ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

20 hpa =20 mbar

Vezi ce presiune ai cu 0 % incarcare carbon... 

Cam mare la 10g...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Am refacut o diagnoza sa vad care sunt parametri iar la aprox 15 g de incarcare presiunea diferentiala la ralanti este 5 hpa, iar la 2500 rot este 30 hpa.

De asemenea versiunea de soft este 6764 daca nu ma insel.

Cel care mi-a facut diagnoza mi-a spus ca versiunile >6000 sunt cu update dieselgate si ar fi bine sa fac downgrade.

Din cate am gasit eu online ultimele versiuni pre-diselgate pentru motorul meu, CFHC, sunt 6779 (manuala) si 9016 (dsg), masina mea fiind dsg nu inteleg diferenta.

Este presiunea de 5 (ralanti) respectiv 30 (2500) prea mare la 15g ?

Versiunea 6764 este pre-diselgate?, nu cred ca mai am nevoie de downgrade tinand cont ca ultima data cand am intrat intr-un service autorizat mi-au spus sa fac update si am refuzat. Am verificat seria de sasiu online si imi spune sa ma prezint la service pt update.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara colegii.Doresc niste opinii cu privire la valorile acestea ale DPF-ului  de pe un motor CGLC,177 CP,cu 140500 de km reali.Nu stiu daca are vreo relevanta insa masuratoarea a fost efectuata la temperatura motorului de 50 grade.

Multumesc anticipat !1163898019_20180624_1647232.thumb.jpg.165de902555e53ba2604230884377dbb.jpg1163898019_20180624_1647232.thumb.jpg.165de902555e53ba2604230884377dbb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acestea sunt valorile dupa ce ieri s-a facut regenerarea.Ce parere aveti de valorile acestea si cele de dinaintea regenerarii postate mai sus ?

Din ce am observat regenerarile se fac la 250 de km efectuati...banuiesc ca o fi fost facuta actualizare la soft dieselgate...

rsz_1rsz_20180626_221745.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Dupa update soft cand masina isi face regenerarile masina tremura foarte tare...inainte de update nu tremura deloc. Dimineata 15 °C primele minute la pornire masina sta la 1000-1300 rotatii dupa care scade la normal. Am mai specificat in alt topic...in repaus masina are la câteva secunde un fel de tremurat fin sau parcă rateu...nu am idee ce ar fi. Diagnoza este ok. Ma gandeam ca ar putea fi compresorul de la clima dar si cu clima oprita face la fel. Referitor la clima..este normal sa înceapă pe caldurile astea abia dupa cateva minute de la pornire sa sufle rece rece.

Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

update de soft, dieselgate sau ce ai facut  ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dieselgate update am facut..de atunci e mai zgaltaitoare masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi inapoi unde ai facut si reclama problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, LoliSor said:

este normal sa înceapă pe caldurile astea abia dupa cateva minute de la pornire sa sufle rece rece.

nu, nu e normal - probabil te lasa electrovalva de la compresor

referitor la softul dieselgate - trebuia sa nu-l faci.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu puteam sa nu fac update deoarece urma sa fac TÜV adica itp si fara update nu imi facea. Acum imi aduc aminte...am.avut o eroare cu rosu in.bord odata "coolant pump" care a disparut dupa ce am repornit motorul.Am cronometrat...dupa 5 minute incepe sa sufle rece. 

Astept sugestii si imi cer scuze...sunt pe alt topic. Daca trebuie si se poate sa il mute cineva unde trebuie.

Mulțumesc.

Modificat de LoliSor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electrovalva compresor 170 ron plus reincarcare freon....aceeași problemă o am si eu cu bagatul aerului dupa 5 minute si cu zgaltaitul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iahimmihai, multumesc de informatie, totusi o intrebare am...electrovalva daca e dusă ar trebui sa apara la diagnoza ca si eroare...sau poate fi mai lenesa si sa functioneze cum vrea si pe diagnoza sa iese perfecta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electrovalva ori e arsă si atunci apare dar la noi se blochează se deblocheaza

In scurt timp nu o sa fie numai plecarea greoaie dupa 5 minute .....o sa ai probleme si in mers nu o sa mai bage se opreste dupa iar baga si tot asa până nu o sa mai meargă deloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,imi poate spune cineva daca valorile de incarcare a filtrului sunt ok?Multumesc anticipat!20180701_182924.thumb.jpg.d07c6d87c74ce30bf5732008b833e3a5.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/1/2015 at 11:18 AM, EEXCALADE said:

Prima masina isi face regenerarile mai rar,aici depinde mult de drumul parcurs (oras,exterior...etc)

in ambele cazuri filtrele sunt de inlocuit la 125 (sau 175),conform producatorului.Deci masinile au lejer 250 mii km.

Salut. Cum iti dai seama cati km au masinile? (formula de calcul era : Nr de km * 6-7/100 * 0.0046

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesti formula de calcul pe forum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Formula nu era pentru PD-uri? Se aplica si pentru CR-uri?

Iar valoarea aia de 125ml sau 175ml, valoare la care trebuie schimbat filtrul unde ai gasit-o? Intreb pentru ca vreau sa stiu daca atunci cand oil ash volum depaseste una din aceaste valori, trebuie schimbat DPF-ul sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!