Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Salut....Azi am simtit ca regenereaza am pus vcds-ul si regenera ...vcds-ul asa spunea plus ca se si simțea..  încărcarea era 23% si presiunea pe filtru era de 5.4 mb offset 0  in relanti. in accelerare urca in 40 mb -60 mb...acum întrebarea de ce regenerează asa cand trebuia la 40% incarcare si presiunea trebuia sa fie mult mai mare?...nici nu era filtrul incarcat si ea regenera..de ce oare?...apoi am mers cu ea sa vad cum regenereaza ...de la 23% a scazut pana la 13% ..am prins o vale  sa dus turatia peste 3000 si sa oprit regenerarea la 13% am mai facut câțiva kilometri si a mai scazut pana la 7% (asta cu regenerarea oprita) mai jos nu a mai vrut ..plus ca am mers un pic sportiv  la intoarcere turatii pana in 4000 si mia încărcat filtrul in 12 kilometri de la 7% la 11%

Off topic

Eexcalade am schimbat culbutorii si am scapat doar de trepidat si cam atat

Ceva o face sa regenereze prea devreme ...dar ce

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe grupul 75 temperaturile iti spun daca e pe regenerare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daaa era pe regenerare temperaturile erau 800 si 600 ...si deja avusesem 2 ratate

Imi regenereaza aiurea cu filtrul gol si asta in ultima perioada dar de ce ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne le face aiurea . Urmareste spatamanal 67-68-73

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am citit cateva pagini, dar nu am reusit pe toate cele 126 pline cu comentarii, asa ca daca zic ceva ce s a scris, va rog sa ma iertati.

Acum un an(aproximativ) am fost la reprezentanta pentru o problema si mi au spus de dieselgate si daca sunt de acord sa imi umble la soft pt a "declara" masina ce si scoate defapt. Am intrebat care sunt riscurile la care ma expun si ei au spus ca nici unul ( nu se regenereaza mai des,nu creste consumul, nu scade puterea, nimic nu se intampla). Si acum 2 luni am observat ca la fiecare 300 km creste consumu la 0.9-1.1, la relanti sta aproape de 1000, ventilatoru merge si miroase tare a ars si avand ceas de turbo, imi face vacuum turbina( sta pe minus), mai pe scurt imi regenereaza. De multe ori ies cu ea sa ii fac regenerarea, dar sunt momente cand n ai timp sa stai dupa ea si o mai opresc si ramane o perioada ventilatorul pornit, iar cand pornesc masina iar, nu mai intra pe regenerare cand se incalzeste, incepe alta regenerare dupa vro 300 km.

Intreabrea intrebatoare: sa fie din cauza update-ului de la soft cum spuneti voi mai sus? Si am mai vazut ca unii au probleme din cauza asta cu motorina in ulei? Este posibil...? Si daca da, cum evit!!!

Km actuali si reali: 63k km, regimul in care folosesc masina: pe luna 600km extra urban si 300 km urban. Multumesc anticipat !

Modificat de Cristi11223
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare...eu am patit faza cu motorina in ulei...era cu mult peste maxim...din cauza dpf-ului,a regenerarilor dese si de multe ori nici in 50km nu se regenera...am decis sa ii fac dpf off si acuma pot sa zic ca masina merge ceas...consum e la fel,trage unpic mai bn per total eu zic k e ok fara dpf...era f enervant sa tot o scoti sa ii fac regenerarea motorina consumata aiurea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa pateam si eu! Am schimbat uleiul in 2017 de 3 ori in 6 luni! Deci faceti un calcul! La fel din cauza softului dieselgate pus la o reprezentanta wv pentru reducerea pretului la schimbarea uleiului + filtrului de ulei la cutia dsg2! 

Deci,daca nu puneam acel soft,poate nu anulam acel dbf! Dar de cand l am anulat,nu mai am probleme cu masina! Merge muuult mai bine,consum mai mic,trage mai bine, si in plus nu mai am stresul cu cresterea nivelului la ulei+ regenerari foarte dese! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,daca mergi cu masina(b7 1.6 ) 20km in afara localitatii cu 70-80 km/h se face regenerarea,sau mai trebuie sa faci  o iesire de mai multi km 

 

Modificat de Nicu.L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan, cand incepe sa si faca regenerarile la mine, dureaza foarte putin....gen daca merg prin oras cu a3a 2500 rpm(avand dsg o las pe drive in oras,ii dau pe manual doar in afara ca sa fie curatata calumea sau noaptea cand merg prin oras si e pustiu) pana la centura ca sa ii dau linistit, gata, s a terminat regenerarea. O sa verific joja acum, oricum am 11.000km si trebuie sa fac schimbul si sa vad daca a crescut, dar sper sa nu am aceasta surpriza si voi scrie si aici daca a crescut sau nu intr un an.:))

 Si cel mai enervant lucru este cand vin de la un drum lung si fix dupa incepe regenerarea....inainte nu facea asa :(( .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In treapta 3 la viteze de 70-80 km/h mers constant in 20km ar trebui sa se faca regenerarea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, Cristi11223 a scris:

Momentan, cand incepe sa si faca regenerarile la mine, dureaza foarte putin....gen daca merg prin oras cu a3a 2500 rpm(avand dsg o las pe drive in oras,ii dau pe manual doar in afara ca sa fie curatata calumea sau noaptea cand merg prin oras si e pustiu) pana la centura ca sa ii dau linistit, gata, s a terminat regenerarea. O sa verific joja acum, oricum am 11.000km si trebuie sa fac schimbul si sa vad daca a crescut, dar sper sa nu am aceasta surpriza si voi scrie si aici daca a crescut sau nu intr un an.:))

 Si cel mai enervant lucru este cand vin de la un drum lung si fix dupa incepe regenerarea....inainte nu facea asa :(( .

 

Exact asa pateam si eu! Faceam un drum de cateva sute de km,iar cand ajungeam acasa incepea regenerarea! Imi venea sa i dau foc! Asa e de bine acu fara aceste regenerari! Mi am luat o piatra de pe inima!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2018. 03. 11. at 11:03 AM, Cristi11223 said:

Salutare! Am citit cateva pagini, dar nu am reusit pe toate cele 126 pline cu comentarii, asa ca daca zic ceva ce s a scris, va rog sa ma iertati.

Acum un an(aproximativ) am fost la reprezentanta pentru o problema si mi au spus de dieselgate si daca sunt de acord sa imi umble la soft pt a "declara" masina ce si scoate defapt. Am intrebat care sunt riscurile la care ma expun si ei au spus ca nici unul ( nu se regenereaza mai des,nu creste consumul, nu scade puterea, nimic nu se intampla). Si acum 2 luni am observat ca la fiecare 300 km creste consumu la 0.9-1.1, la relanti sta aproape de 1000, ventilatoru merge si miroase tare a ars si avand ceas de turbo, imi face vacuum turbina( sta pe minus), mai pe scurt imi regenereaza. De multe ori ies cu ea sa ii fac regenerarea, dar sunt momente cand n ai timp sa stai dupa ea si o mai opresc si ramane o perioada ventilatorul pornit, iar cand pornesc masina iar, nu mai intra pe regenerare cand se incalzeste, incepe alta regenerare dupa vro 300 km.

Intreabrea intrebatoare: sa fie din cauza update-ului de la soft cum spuneti voi mai sus? Si am mai vazut ca unii au probleme din cauza asta cu motorina in ulei? Este posibil...? Si daca da, cum evit!!!

Km actuali si reali: 63k km, regimul in care folosesc masina: pe luna 600km extra urban si 300 km urban. Multumesc anticipat !

O intrebare, una singura: daca ati cumpara o masina din grupul VAG nou nouta, cu orice motorizare TDi (mai ales 1.6 sau 2.0TDI) ce ati face? Toate fac asa, absolut toate si nu se plange nimeni, si sincer in 60 000km nu mi-a creat probleme ca se regenereaza mai des sau ceva de genul... ca iti crestea nivelul uleiului inseamna ca ai in pregatire ceva probleme la motor... Iar sa anulezi DPF doar de-a dragul artei ca asa iti place tie mai mult @22NED... NO COMMENT 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ,acest dpf tine lejer 400-500 mii km fara probleme ,totul tine de intretinerea motorului 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 1 oră, Andrei1980 a scris:

O intrebare, una singura: daca ati cumpara o masina din grupul VAG nou nouta, cu orice motorizare TDi (mai ales 1.6 sau 2.0TDI) ce ati face? Toate fac asa, absolut toate si nu se plange nimeni, si sincer in 60 000km nu mi-a creat probleme ca se regenereaza mai des sau ceva de genul... ca iti crestea nivelul uleiului inseamna ca ai in pregatire ceva probleme la motor... Iar sa anulezi DPF doar de-a dragul artei ca asa iti place tie mai mult @22NED... NO COMMENT 

Nu am anulat dbf ul de dragul artei! Am scris mai sus ca am schimbat in 6 luni uleiul la motor+ filtru ulei! Motorul merge bine,in toti parametrii normali,pus pe testere la reprezentanta! Doar ca dupa ce am anulat acel filtru, nu mai am probleme cu masina,cu uleiul! Deci? Daca aveam probleme cu motorul intra ulei in motor si dupa anularea filtrului,logic!

dar vina este a mea,recunosc! La cat circul eu, imi trebuia benzina! Aceste masini sunt bune,dar de mers pe autostrada cum circula nemtii, nu fornaite prin oras! Si nici nu am chef sa ies de nebun sa o forjez sute de km, sa pun toata ziua vcds ul! Deocamdata sunt foarte multumit asa! Merge impecabil,sa nu o deochi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  M-ai terminat cu dbf-ul asta. Ai scris in mai multe posturi dbf, deci nu este greseala de tipar. Este: diesel particulate filter (sau DPF). Felicitari ca-ti merge masina fara el,  atata doar ca creste riscul de a face cancer. Neesential.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, Ebi a scris:

  M-ai terminat cu dbf-ul asta. Ai scris in mai multe posturi dbf, deci nu este greseala de tipar. Este: diesel particulate filter (sau DPF). Felicitari ca-ti merge masina fara el,  atata doar ca creste riscul de a face cancer. Neesential.

Cati oameni au murit din cauza acestui filtru anulat? 

1 minut în urmă, 22NED a scris:

Cati oameni au murit din cauza acestui filtru anulat? 

Sau cati oameni au murit ca au facut cancer datorita acestui filtru anulat? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat masina la 27.000 km, acesti km au fost exclusiv oras timp de 6 ani jumate si o singura data in anii astia s a aprins martoru si s a desfundat fortat la reprezentanta, dupa n a mai avut niciodata treaba. De cand o am am folosit o la limita de jos a unui diesel, minim 30k km pe an. Nu mi a facut figuri am fost multumit de dpf nu se regenera foarte des, defapt nici nu simteam cand se regenera. Dar dupa 3-4 luni de cand am facut update-ul de soft.........din 300 in 300 km se regenereaza....si e enervant ca te prinde exact cand ai treaba si nu poti sta dupa ea...din ce am inteles nu se mai poate reveni la softul initial, asa ca tind spre a il anula daca nu si revine nici acum pe caldura...(pana acum am crezut ca face asa de la frig, sa vad cum se comporta pana in toamna)

Cat despre cancer eu zic sa nu intram in aceasta discutie, cand iti e scris sa te duci, te duci...+ ca masinile astea sunt jucarii fata de ce fac aia mai mari cu fabrici, cu aruncatu chimicalelor si a altor prostii in ape, etc+ americanii cu celebrele lor masini cu fum negru pt tot cartierul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mașina din descriere de aproximativ 3 ani de zile însă de aproximativ un an și jumătate am folosit-o mai mult pe oraș. Îmi fac griji din această cauză în legătură cu eventualele probleme pe care le-aș putea avea la mașină. 

Vă rog să-mi spuneți dacă valorile pe care le-am citit sunt în regulă fiindcă nu știu să fac interpretarea:

Untitled.jpg.89b71f766c93dd530c47a2281e479880.jpg Untitled1.jpg.320491eec77ce65a187708c018d4972e.jpg Untitled2.jpg.10d2567e72f9a160fd7f6ab598f78e6a.jpg 3.jpg.ce2a96f1fb8b8f470870c9ab3e5ab2c8.jpg Untitled8.thumb.jpg.7846c6d4cacb259ddc8805d3c19c3de5.jpg

 

Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci eu am probleme.....acum cand se regenereaza mi se oprește motorul in mers doar cand apas ambreiajul si nu tot mereu.???

Nu am nici o erroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 16 ore, Cristi11223 a scris:

Eu am luat masina la 27.000 km, acesti km au fost exclusiv oras timp de 6 ani jumate si o singura data in anii astia s a aprins martoru si s a desfundat fortat la reprezentanta, dupa n a mai avut niciodata treaba. De cand o am am folosit o la limita de jos a unui diesel, minim 30k km pe an. Nu mi a facut figuri am fost multumit de dpf nu se regenera foarte des, defapt nici nu simteam cand se regenera. Dar dupa 3-4 luni de cand am facut update-ul de soft.........din 300 in 300 km se regenereaza....si e enervant ca te prinde exact cand ai treaba si nu poti sta dupa ea...din ce am inteles nu se mai poate reveni la softul initial, asa ca tind spre a il anula daca nu si revine nici acum pe caldura...(pana acum am crezut ca face asa de la frig, sa vad cum se comporta pana in toamna)

Cat despre cancer eu zic sa nu intram in aceasta discutie, cand iti e scris sa te duci, te duci...+ ca masinile astea sunt jucarii fata de ce fac aia mai mari cu fabrici, cu aruncatu chimicalelor si a altor prostii in ape, etc+ americanii cu celebrele lor masini cu fum negru pt tot cartierul :)

Exact asa am patit eu! Pe timpul verii se regenereaza mai rar! Greseala care ai facut o a fost update ul la soft! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari!

Mi-am schimbat masina(o Jetta 1.9 cu DPF) cu un Passat 2014 2.0TDI (CFFB) 140CP cu DSG acum are 154.000km, si trebuie sa-l invat si pe acesta. Il am de 1 luna, am prins si frigurile acelea si nu prea mi-am putut da seama cand si cum se regenereaza, valorile sunt diferite fata de Jetta.

Saptmana trecuta cand a stat iarasi la 1000rpm am facut un drum de ~25km(25-30minute) cu ea la 2500-2800rpm, cand am parcat totul era normal, nici nu mai simteam nici motorul vibrand la relanti. 

Dupa foarte putini km, ieri cand am parcat, iarasi statea 1000rpm, clar facea regenerare, si mirosul de la esapamet era diferit, a pornit termocupla, am lasat-o parcata si in 10-15 minute s-a oprit termocupla, am apasat odata pedala de acceleratie scurt, a revenit la 800-850rpm si totate bune. Fac un drum de 4km, parchez si iarasi la 1000rpm, fac iarasi un drum de data aceasta mai scurt si iarasi si-a revenit, dar imi arata ultima regenerare, cea care a facut-o pe loc.

Atasez un copy-paste cu grupurile DPF, imi puteti spune va rog cum arata valorile? Le pot citi doar in Advanced Measuring Blocks. 

Address 01: Engine  (03L 906 018 PA)

19:50:01
  412   Particle filter field regeneration; cancel conditions-Bit 8 2 
  413   Particle filter field regeneration; cancel conditions-Bit 0 0 
  414   Particle filter; difference pressure 1 hPa
  415   Particle filter; differential pressure; dynamic offset 2 hPa
  418   Particle filter; fuel consumption since last regeneration 0.54 l
  419   Particle filter; kilometers since last regeneration 9477 m
  421   Particle filter; oil ash volume 0.10 l
  422   Particle filter; oil ash volume 42.0 g
  423   Particle filter; soot mass calculated 5.90 g
  424   Particle filter; soot mass measured -5.94 g
  425   Particle filter; time since last regeneration 854 s
  426   Particulate filter ash load limit 70.00 g

Este ceva in neregula? Mie nu imi atrage nimic atentia. Cum arata DPF-ul? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ŠKODA Partner has confirmed to us the service action (Diesel EA189) had been performed for this VIN.

Sa inteleg ca vor fi probleme cu dpf-ul in viitorul apropiat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

47 minute în urmă, tarca_paul a scris:

Salutari!

Mi-am schimbat masina(o Jetta 1.9 cu DPF) cu un Passat 2014 2.0TDI (CFFB) 140CP cu DSG acum are 154.000km, si trebuie sa-l invat si pe acesta. Il am de 1 luna, am prins si frigurile acelea si nu prea mi-am putut da seama cand si cum se regenereaza, valorile sunt diferite fata de Jetta.

Saptmana trecuta cand a stat iarasi la 1000rpm am facut un drum de ~25km(25-30minute) cu ea la 2500-2800rpm, cand am parcat totul era normal, nici nu mai simteam nici motorul vibrand la relanti. 

Dupa foarte putini km, ieri cand am parcat, iarasi statea 1000rpm, clar facea regenerare, si mirosul de la esapamet era diferit, a pornit termocupla, am lasat-o parcata si in 10-15 minute s-a oprit termocupla, am apasat odata pedala de acceleratie scurt, a revenit la 800-850rpm si totate bune. Fac un drum de 4km, parchez si iarasi la 1000rpm, fac iarasi un drum de data aceasta mai scurt si iarasi si-a revenit, dar imi arata ultima regenerare, cea care a facut-o pe loc.

Atasez un copy-paste cu grupurile DPF, imi puteti spune va rog cum arata valorile? Le pot citi doar in Advanced Measuring Blocks. 

Address 01: Engine  (03L 906 018 PA)

19:50:01
  412   Particle filter field regeneration; cancel conditions-Bit 8 2 
  413   Particle filter field regeneration; cancel conditions-Bit 0 0 
  414   Particle filter; difference pressure 1 hPa
  415   Particle filter; differential pressure; dynamic offset 2 hPa
  418   Particle filter; fuel consumption since last regeneration 0.54 l
  419   Particle filter; kilometers since last regeneration 9477 m
  421   Particle filter; oil ash volume 0.10 l
  422   Particle filter; oil ash volume 42.0 g
  423   Particle filter; soot mass calculated 5.90 g
  424   Particle filter; soot mass measured -5.94 g
  425   Particle filter; time since last regeneration 854 s
  426   Particulate filter ash load limit 70.00 g

Este ceva in neregula? Mie nu imi atrage nimic atentia. Cum arata DPF-ul? 

Exact motorizarea asta o am eu pe jetta mea din 2012 , motor 2 litri CR, 140 CP,motor CFFB! DSG2!

asa pateam si eu! Se regenera foarte des, dupa ce nu se mai auzeau ventilatoarele de la radiator,o acceleram pana in 2000 rpm si scadea relantiul la 900! Apoi mergeam 2-5 km prin oras,ajungeam acasa/ magazin si iar incepea regenerarea cu acele termocuple vreo 10-15 min pe ceas! La mine se intampla cam de 3 ori pe saptamana! Am avut dati cand se regenera dimineata cand ajungeam la munca, apoi seara cand ajungeam in fata bl, cateodata si seara cand mergeam la sala la un fotbal!

era de necrezut, ma ofticam la culme! Dar asta e dieselul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!