Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Interfata originala AutoCom. S-au sters toate erorile si totusi becul a ramas aprins si nu da voie nici la regenerare fortata a filtrului. Valorile nu le stiu ca nu am facut eu testarea dar testerul arata ca sunt indeplinite conditiile de temperatura aer si lichide dar ca nu poate porni regenerarea. Am mai folosit acest tester la regenerare fortata acum un an.Va multumesc pentru interes si va astept cu solutii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6 tdi e un motor modern CR nu are nevoie de regenerare fortata decat daca o componenta e defecta gen senzor g450 , egr si defectul sa remediat!...... regenerarea fortata nu poate fi facuta acum pentru ca sigur nu sa reparat componenta defecta . mergi la cineva priceput cu vcds sau odis...(ar fi trebuit sa mearga si autocom daca se indeplinea ce am spus mai sus).

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 19.05.2017 at 8:23, GabyTohatan a scris:

buna , am si eu o problema.  o data la 1-2 saptamani cand e motorul rece( dupa vreo 5 minute dupa ce pornesc de acasa) scoate fum albastru vreo 3-5 minute si imediat dupa merge parca infundat motorul. dupa ce o urc in turatii de cateva ori isi revine. specific ca umblu doar in oras cu masina dar nu subturat. e vreo problema oare sau atunci isi face regenerare?  Passat 2,0 TDI BMP  2006

Salut! De cateva zile dimineata  mi se intampla ca masina mea sa scoata fum alb la greu in mers iar cand sta la relanti scoate fum albastru. Anomalia este urmatoarea:  NU scoate gram de fum cand o pornesc (motorul nepornit de cca 12 ore), o las sa mearga linistit sa-si faca ungerea corespunzatoare, pornesc la drum (tot asa nu da gram de fum) dar cand ajunge pe la aproximativ 70 de grade apa pana la 90 de grade zici ca e locomotiva cu abur. Opresc, ma uit la evacuare si da fum albastru cand sta la relanti. Mai face asa foarte putin dupa ce ajunge la 90 de grade apa , dupa care functioneaza normal, fara gram de fum. Cat timp este prezent acest fum masina functioneaza absolut normal, fara sa am scaderi de putere, mers trepidat, martori aprinsi in bord, etc.

Am chemat un prieten sa puna VCDS pe masina si am constatat urmatoarele: Compensatiile pe injectoare OK, avansul era la -2.5 grade, DPF avea o incarcare mica, doar EGR nu prea functiona ok, ci functiona la valori mai mari decat cele din domeniul de valori pe care-l dadea diagnoza. Imi pare rau ca nu am facut printscreenuri pe care sa le atasez.

Folosesc ulei Liqui Moly Top Tec 4200 5w-30 cu norma 507 00 

Passat b6 BMP, an 2006, in bord arata 205k kilometri

Modificat de iulianbmp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , cer si eu o parere ce trebuie sa fac sa regenerez filtru de particule sau sa schimb senzorul G450 ? Multumesc.

WP_20170911_16_43_30_Pro.jpg

WP_20170911_16_45_38_Pro.jpg

Scuzele de rigoare am uitat sa zic ce masina am, Passat 2006 luna 9-a  cu  motor 2.0 tdi, BMP, cu 250 mii  km.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi nu prea ai ce face, decat sa schimbi filtrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau sa il anulezi fizic si software dar apoi cred ca va fi mai dificil de facut itp-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, geowany1 said:

Curatare  se mai poate face ceva?

 

da, doar ca este important sa gasesti cauza - problema care duce la infundarea filtrului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la VW reprezentanta buzau si au facut o regenerare, cred in timpul mersului iar acum totul este ok .Am intrebat care este cauza si mi-au zis ca mersul subturat dar eu am venit din germania ?  asa ca ramane o enigma.A si sa nu uit am avut un fir rupt la mufele de deasupra la turbo care citesc presiunea (sau  nu stiu ce) , la cea maro din mijloc. Sa vedem acum cum o sa mearga. Drumuri bune !!!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia cu mersul subturat devine o emblema a celor care nu au habar de mecanica auto. De evitat acesti asa-zis mecanici! 

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar ma gandesc si la o treaba care am facut-o singur am facut schimbul de ulei singur si schimbat cu acest ulei ( http://www.ebay.de/itm/5L-CASTROL-EDGE-FST-5W30-Mann-HU-719-7-x-ÖLFILTER-Audi-A2-A3-VW-Touran-u-a/191685520927?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649

Sa nu fie bun ulei si pentru filtru de particule aceasta sa fie cauza?     Stiti cum se cheama cand ti-o faci cu mana ta..... lucrul manual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

va rog sa imi spuneti si mie care ar fi problema si ce e de facut la erorile de mai jos.....Passat B6, 2009 CBAB:

Address 01: Engine       Labels: None
Control Module Part Number: 03L 997 025 P    HW: 03L 907 309
  Component and/or Version: R4 2,0 EDC  G000SG  0485
           Software Coding: 0000072
            Work Shop Code: WSC 37753 001 1048576
                      VCID: 3F8B353B6EB28AD9561-806A
2 Faults Found:

009298 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor
               P2452 - 000 - Elect. Malfunction - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 151
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 206108 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.14.06
                    Time: 12:31:28

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Voltage: 12.31 V
                    Pressure: 0 mbar
                    Pressure: -15 mbar
                    (no units): 0.0
                    Temperature: 50.4°C

009299 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor
               P2453 - 000 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 206595 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.14.04
                    Time: 12:39:45

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.92 V
                    Voltage: 12.92 V
                    Voltage: 12.92 V
                    Voltage: 12.92 V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cablajul la senzor, daca e ok, inlocuit sezorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana sa ajung sub ea...... exista un cod pentru senzor si un pret estimativ ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie sa ajungi sub ea.... ca e sus.

pret cu seria sasiu, la magazin - in jurul la 200 lei, Bosch

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la o prima privire nu vad nimic...... imi poti spune te rog unde se regaseste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt ok aceste valori ale filtrului de particule ?

 

fasdfasd.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Știe cineva cat trebuie sa fie temperatura in filtru in timpul regenerarii?? mai mult de 600 grade nu trece la mine....regenerează foarte repede nu am probleme in timpul regenerarii dar cred că e prea mică temperatura in schimb înainte de turbo in timpul regenerarii ajunge temperatura la 800 grade ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit dar cineva scrie 5w30 iar altcineva 5w40. În cartea technica ce ulei scrie?

Modificat de X@by
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!