Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

In principiu trebuie sa faci o diagnoza.Verifica starea EGR, injectoare, DPF, fara diagnoza o sa tot intrebi.

Modificat de Cristi81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rabbit85 In 95% din cazuri problema e motorul care datorita unor  defectiuni infunda dpf-ul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5120 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
P2196 00 [096] - Signal to High (Rich)

Eroarea nu stiu exact cand a aparut. Am facut in jur de 2000 km in tara fara probleme, mai mult in oras. Ciudat este ca simptomul a aparut la 200-300 km dupa ce am schimbat uleiul. 

Modificat de rabbit85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuieste lambda urgent.

Orice eroare de la motor anuleaza sau influienteaza negativ regenerarile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MarioMarioBMR

Am scos filtrul de particule, la un service in Sibiu, masina merge foarte bine si nu scoate fum deloc, chiar ma mir.

Sunt foarte multumit de cum decurg lucrurile deocamdata.

Am mers cu ea aprox 100 km in oras si se comporta ca o masina normala, nu mai vad nici o anomalie care sa aduca aminte de dpf....

Va salut 

Screenshot_2017-07-29-10-35-42.png

Modificat de MarioMarioBMR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal, ca doar in România pot oamenii sa înghită NOx la greu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Si-a revenit dupa aproximativ 15 km,  printr-un condus moderat si mers in treapta 3 la 2500 rpm. Cred ca totusi am exagerat putin cu regenerarea, statul pe loc, sau pocnitul din degete nu o ajuta, tot in mers apar rezultatele. Sonda trebuie neaparat pe original?

Modificat de lupo_bv
Quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MarioMarioBMR
în urmă cu 9 ore, DiLivio a scris:

Normal, ca doar in România pot oamenii sa înghită NOx la greu. 

Dle DiLivio, esti aici sa ma critici pt decizia care am luat.o?

Nu sunt singurul care a luat decizia asta, de a scoate dpf.ul...te.ai gasit sa ma critici pe mine?

Off topic sau nu, vezi.ti de sarmalele tale vorba aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  IDE00427   Particle filter: difference pressure 1 hPa
  IDE00428   Particle filter: offset for differential press. 3 hPa
  IDE00430-ENG104207   Particle filter: field regeneration request status-Bit 0 00000000  
  IDE00432   Particle filter: time since last regeneration 5552 s
  IDE00433   Particle filter: oil ash volume 0.12 l
  IDE00434   Particle filter: soot mass calculated 10.47 g
  IDE00435   Particle filter: soot mass measured -0.57 g
  IDE00436   Particle filter: kilometers since last regeneration 55774 m
  IDE01407   Particle filter: fuel consumption since last regeneration 3.23 l
  IDE01408   Charge limit for field regeneration 22.65 g
  IDE01409   Charge limit for service regeneration 40.00 g
  IDE03353   Particle filter differential press. sensor: uncond. voltage 1011.6 mV

Este ok?

Modificat de rabbit85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne anunti cum decurge ITP urmatoare...:argue:

Modificat de Nutu2009
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti si ma bucur sa va cunosc!

In urma cu 3 zile mi s-au aprins in bord sfiintele 3 luminite : dpf, bujii (care palpaie), si check engine,  masina intrand in safe mode. Am pus-o pe tester si bineinteles ca e infundat filtrul de particule. S-a incercat si o regenerare fortata a filtrului, dar nu a mers. Drept urmare, am comandat un filtru de particule nou, after marker, ca dehh, e mai ieftim fata de OM.

Intrebarea mea este: dupa inlocuirea filtrului, este nevoie de resoftare sau este suficient doar stergerea erorilor vechi? 

multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel filtru o sa te tina atât de mult la fel cât de mult ai dat pe el..si o sa ajungi sa cheltui mai mult decât ai fi luat unu OM...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cristi.N Inainte de montarea filtrului nou trebuie aflata cauza colmatarii .

Porneste motorul fara dpf si daca da fum in acceleratii remediaza problema, apoi pune filtrul nou ,se reseteaza valoarea cenusei 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 minutes ago, EEXCALADE said:

@Cristi.N Inainte de montarea filtrului nou trebuie aflata cauza colmatarii .

Porneste motorul fara dpf si daca da fum in acceleratii remediaza problema, apoi pune filtrul nou ,se reseteaza valoarea cenusei 

Cauza e simpla...greseala mea. Am mers o perioada lunga de timp cu senzorul de temp evacuare gaze stricat. Dar, desi era bulit senzorul, din cand in cand masina facea pornea regenerarea. De vreo luna n-a mai facut lucrul asta si s-a ajuns aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu putin efort se putea regenera ,am avut caz asemanator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate! Dar din lipsa de timp/somn ( copil mic acasa :) ) n-am avut cand sa ma documentez f mult, asa ca am luat decizia de a cumpara filtrul si senzorul. In principiu, din ce am inteles de la tine, se schimba fara sa fie nev de alta interventie la soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 19/05/2017 at 7:21 PM, tamapiciu said:

10443 - Neutral Gear Sensor
          P15A1 00 [096] - Implausible Signal
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

poate avea legatura cu balbaiala de la relanti?

Nici o legătură cu bâlbâiala nu are senzorul ăla. Am avut și eu eroarea asta și nu îmi mai mergea start/stop. După multe investigații am ajuns la un senzor care e pus pe cutie, in partea dreapta jos. După cod, toată lumea zice că e senzor abs. E un senzor cu efect hall. L-am demontat și am găsit pilitură de fier pe el. L-am curățat, pus înapoi și de atunci a dispărut eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut băieți  o chestie ciudata ...știe cineva de ce își face regenerare mașina mea și filtrul nu e încărcat nici la 40% ???....știu că regenerarea pleacă la 40 % după vcds dar la mine regenerează și la 20% și la 10% încărcare și e regenerare că se încing toate turația ridicata și intreruperile specifice regenerarii..am o impresie ciudata că ar face regenerare după numărul de km că fix la același nr de km incepe regenerarea și nu după încărcarea filtrului de particule se poate schimba asta...până acum nu băgăm de seamă dar a început să mă enerveze de la o vreme.....va multumesc

regenerare dar fara martorul de dpf aprins nu mi sa aprins niciodată de când am schimbat filtrul dar parca prea des și de ce nu calculează după încărcare ci doar după nr de km

Auzisem undeva sau am citit pe forum  că s-ar baga in vcds pe la dpf o valoare și nu ar mai regenera așa des..

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit una din conductele metalice de la filtru la g450 si anume cea de dupa filtru ....mancata sau coapta pur si simplu iese din piulita care o strange  sa macinat conul in care se oprea si se strangea se etansa si mult afumat pe langa....posibil de acolo sa fi avut regenerarile mai dese cam la 100 de km de mers prin oras???un set de conducte e 400 ron norocul meu ca am un set de la celalalt filtru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut,  dupa o curatare fortata in mers cu testerul arata bine ?

20170823_184555.jpg

20170823_184611.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9.9 % incarcare dupa regenerare nu e deloc ok . 

Posteaza valorile de la grupurile 67-67-73 ,la relanti ,cu vcds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA MINE LA JETTA E BECUL DE FILTRU APRINS DAR PE TESTER ORIGINAL NU APARE EROAREA. MASINA ARE FORTA DAR LA TURATIE 3000-4000 O PERIOADA MAI INDELUNGATA INTRA IN LIMP. DACA OPRESC MOTORUL SI-L REPORNESC IESE DIN LIMP DAR FILTRUL RANANE APRINS. VA ROG DACA AVETI IDEI SAU REZOLVARI. 

Modificat de mitubisi75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare si posteaza rezultatul. Refuz sa cred ca nu a iesit nimic la testare iar martorul este aprins in bord. Ce interfata originala s-a folosit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!