Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Presiunea diferentiala la relanti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar ce am scris acolo mi-a iesit...am copiat datele din poza facuta.....cum ti se pare starea dpf -ului?? masina are 220.mii km 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca dupa 410 km presiunea diferentiala e in jur de 5 atunci e perfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MarioMarioBMR

Va salut, am un passat b6 din 2006 2L 170 cp,cod bmr cutie manuala,iar de cand am luat.o de 2 luni mi s.a aprins de vreo 7 ori martorul de dpf...si tot de atatea ori l.am stins pe autostrada asa cum cere in carte.

Problema e ca deja mi s.a aprins iar, dupa 2 zile de mers in oras, si ma gandesc sa.l scot (fizic si modificare soft), ca a ajuns sa ma dispere.

Am pus vcds.ul pe ea de 2 ori si nici o eroare,nici o problema

Va intreb cati dintre voi ati scos filtrul de pe masina, am inteles ca se poate merge fara probleme si fara el (dpf)

Cunoasteti pe cineva din Sibiu care sa faca aceasta interventie?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultima regenerare după 1.600 km. ..parca din ce în ce la mai mulți km o face. .. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

poate va dati cu parerea...prima regenerare dupa ce am curatat Dpf-ul la 2200 km. de atunci am mai facut 900 km numai extra urban si incarcare de 25. vreau sa dau o fuga pana in Austria si ma gandesc sa nu-mi dea batai de cap pe acolo. voi ce ziceti...sa risc? am la mine VCSD-ul dar daca il apuca ....pot avea sanse sa nu mai faca nici regenerare cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangiu.george

Salut. Am primit o recomandare de la un mecanic sa anulez egr. Poate afecta filtru de particule ? Ce parere aveti? Passat 2009 2.0 cod motor cbab

Modificat de hangiu.george
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Afecteaza cum sa nu afecteze, cred ca ar trebui sa incerci alti mecanici care stiu ce inseamna EGR, DPF etc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

58 minutes ago, hangiu.george said:

Salut. Am primit o recomandare de la un mecanic sa anulez egr. Poate afecta filtru de particule ? Ce parere aveti?

completeaza profilul - an fabricatie, cod motor, etc - sau macar in postul tau, scrie aceste lucruri - sa iti putem da un raspuns exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De al meu ce ziceti, cum stau? daca ajunge cat am luat de pe tester

20170228_175220.jpg

20170228_175252.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua .Atasez si eu valori pentru filtrul de particule.

1.particle filter difference pressure DIP PF 6.88 hPA

2.particle filter fuel consumption since last regeneration 19 litri

3.particle filter kilometers since last regeneration 295 km

4.particle filter offset for differential pressure -1.41 hPA

5.particle filter oil ash volume 60.870445 g

6.particle filter soot mass calculated 15.72 g

7.particle filter soot mass calculated 9.65 g

8.particle filter ash load limit 70 g

Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ok.  cati km ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe bord 177000 , reali nu stiu!Am cumparat - o la 169000.

Modificat de dolmarfan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are minim 220 000 km . distributia e schimbata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era originala!Am schimbat-o eu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MarioMarioBMR

Va salut, mi s.au aprins pe langa martorul de dpf, si cel de bujii (care palpaie), si cel de noxe (robinetul).

Turbina este moarta si turatiile pana in 2800.

In aceste conditii mai pot face regenerare pe autostrada?

Am mers cu ea pe un drum national putin aglomerat, dar nu a fost de ajuns pt a regenera filtrul cum trebuie,inainte sa plec cu ea imi apareab in vcds 53% incarcarea filtrului, si la intoarcere 27%, becul nestingandu.se.

Am plecat din nou, spre autostrada, si mi s.au aprins restul martorilor, pana sa ajung pe autostrada

Oricum va urma sa scot filtrul, plus resoftare, la 2 zile mi se aprinde martorul in bord, e criminal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza sa vedem ce pb ai. Ce erori sunt stocate? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MarioMarioBMR
în urmă cu 1 oră, pronet a scris:

Posteaza sa vedem ce pb ai. Ce erori sunt stocate? 

008194 'Particulate trap bank 1'

P2002-006 'Efficiency bellow treshold'

Am incercat sa pun poze dar sunt prea mari si nu le pot edita...

O sa merg cu ea pe autostrada sa vad daca mi se sting martorii..pe autostrada pana in 5 minute mi se stingea martorul de pdf, problema este ca odata ce intru pe autostrada, trebuie sa merg 30 km, pana sa pot intoarce :) de aceea nu mi s.a regenerat cum trebuie pe un drum judetean...

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repara masina nu o distruge mai rau. Undeva ai o problema, posibil o defectiune care aproape sigur nu are treaba cu DPF. Lasa filtrul si resoftarile pana repari defectul. Fa o scanare si vezi ce erori ai nu mai merge cu masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterge erorile si fa-i o regenerare fortata. Posibil pb la senzorul g450. Verifica valori presiune diferentiala respectiv conectivitatea acestuia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MarioMarioBMR

Ok,multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Daca motorul e turat la 1000 rpm si ventilatoarele sunt pornite, inseamna ca ECU a initiat procesul de regenerare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu da...dar la fel de bine se poate sa ai clima pornita, consum mare de curent...si atunci sa stea si relatiul mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am lasat pornit si dupa 10 minute si-a revenit. Totodata gazele miroseau a Euro 3 in acest timp si m-am gandit ca altceva nu ar putea fi. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi de dimineata din nou a luat-o razna. Pe langa ventilatoare pornite si ralanti crescut a aparut si fumul albastru. Nu e prea placut sa arzi galeti de combustibil din cauza acestui filtru de particule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!