Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Tu ai citit ce ti-a spus Florin mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune cineva daca acest Passat are filtru de particule? wvwzzz3cz6p224426 acesta e vin-ul. Am cautat pe Google o multime de vin decoder-uri si nimic nu-mi spun in afara de faptul ca-i berlina cu 4 usi din 2006. Motorizarea e 1.9 tdi. 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da dolfin, am citit. 

 

http://imgur.com/a/6mHPb

 

asa arată filtrul de particule , 

 

http://imgur.com/dBDJuN7

 

aici este alternatorul,nu ? 

Masina in continuare nu are nici o eroare, doar sa aprins martorul la DPF și rămâne mereu in regenerare sau probabil in timpul mersului iese și intra imediat înapoi.

Carbon MASS spec este 26.7 iar carbon MASS act este 0. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Flavyus said:

Imi poate spune cineva daca acest Passat are filtru de particule? wvwzzz3cz6p224426 acesta e vin-ul. Am cautat pe Google o multime de vin decoder-uri si nimic nu-mi spun in afara de faptul ca-i berlina cu 4 usi din 2006. Motorizarea e 1.9 tdi. 

Multumesc

Posteaza codul de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te uiti in portbagaj si daca pe eticheta de langa roata de rezerva scrie BLS  si BlueM cu cod cutie viteze KBM.are dpf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bxe, nu e bluemotion. Deci nu e cu dpf ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BXE nu are dpf ,are alte probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Salut, am nevoie de ajutorul vostru.

Masina din semnatura: touran 2008, 1.9 BLS, cu DPF, cutie automata. Km in bord: 195.000, reali - probabil cel putin dublu. Nu am nici un istoric al masinii, nici o hartie de service, doar actele de proprietate.

La scurt timp dupa ce am achizitionat masina, s-a aprins martorul DPF in bord, apoi spirala intermitent (masina a intrat in limp mode) si in cele din urma check engine.

La o scanare - avea eroare la un ventilator, 3 bujii arse si P2002 - 000 - Efficiency Below Threshold - MIL ON. Au spus ca nu poate sa isi faca regenerare din cauza problemelor la motor. Au inlocuit racitorul de gaze de la egr care era fisurat, au rezolvat problema cu ventilatorul, am primit masina fara erori in bord (la scanare ramasesera erorile la bujii). Au mai spus ca samsarul de la care am luat-o a setat DPF-ul ca fiind schimbat/nou, dar ca nu a necesitat curatare, pentru ca nu este problema la el.

Dupa 200 km parcursi s-a aprins lar martoul DPF, apoi spirala intermitent (a intrat in limp mode iar) si iar check engine. Am incercat sa merg pe autostrada pt regenerare, dar neavand vcds-ul cu mine, am renuntat dupa 20 km, vazand ca nu se intampla nimic.

Asta noapte, fiind mai liber, am iesit iar pe autostrada si dupa cca 5 comenzi consecutive de regenerare am adus valoare de incarcare a dpf-ului de la 30 la 13%. Am mers cu a 5-a cat am putut de constant intre 2000-2400 ture. Deci comanda o ia, temperaturile cresc, procentul scade. In tot acest timp am avut aceleasi 3 becuri aprinse in bord: dpf, spirala, mil. La iesire de pe autostrada, am parcat pt cateva minute sa ma uit mai bine peste laptop (eram singur) si vad ca becul DPF-ului din bord era stins. Am intrat pe engine si am sters eroarea P2002 - 000 - Efficiency Below Threshold - MIL ON, in secunda urmatoare s-au stins si spirala si mil. Masina din nou trage in parametri. Profitand de ocazie m-am intors pe autostrada si am facut log in treapta 3 si 4. De la 13%, dpf-ul a ajuns la 20%, de mers normal in modul D, cca 30 km, dar becul la DPF nu s-a mai aprins.

Ma astept ca in cel mai scurt timp sa se aprinda iar, sa nu vrea sa isi faca regenerarea in mod normal si solutia sa ramana regenerarile din VCDS. Deci caut problema. Atasez logourile si ce printuri am facut. Sunt multe, dar am incercat sa pun tot ce imi vine prin cap, in speranta ca cineva vede undeva o problema. Daca mai aveti nevoie de alte detalii, sau ar trebui sa mai citesc alti parametri o voi face cat pot de repede.

Am aruncat un ochi si peste filtrul de aer, sa vad in ce stare e si 1/3 din el este murdar - negru de funigine cred. Pare ca circula pe o portiune din el si ceva gaze de esapament. E normal?
Update: dupa cca 25 km in oras, a urcat la 35%.In bord inca nu a a aparut nimic.


Multumesc.

1=2=3.png

4=1=2.png

13=18=23.png

67=68=73.png

69=70=74.png

adv measures inject quant.png

egr.png

LOG-01-003-010-011inmers.CSV

LOG-01-012-028-03E-101-13F.CSV

LOG-01-067-068-070.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica axa came ,tacheti,egr

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,cum sunt valorile la dpf?.Presiunea aia diferentiala nu o aveam negativa inainte sa schimb Heater-ul de la sistemul de adblue.

Citat:

 

Thursday,22,June,2017,09:46:26:49450
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 7 x64
VCDS Version: 16.8.0.3
Data version: 20160803 DS255
www.Ross-Tech.com


VIN: WVWZZZ3CZCE042893   License Plate: VER

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine  (03L 906 018 BL)

09:46:21
  IDE00427   Particle filter: difference pressure -4 hPa
  IDE00428   Particle filter: offset for differential press. 0 hPa
  IDE00433   Particle filter: oil ash volume 0.14 l
  IDE00434   Particle filter: soot mass calculated 17.43 g
  IDE00435   Particle filter: soot mass measured -0.66 g
  IDE00436   Particle filter: kilometers since last regeneration 391169 m
  IDE01407   Particle filter: fuel consumption since last regeneration 20.44 l

 

 

Modificat de Versanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu o scanare cu vcds-ul si am valorile di poza de mai jos, masina am achizitionat-o de curand. In ce stare credeti ca este DPF-ul?

Untitled.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza cu o interfata originala si posteaza 67-68-73

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok ,cam suspecta presiunea diferentiala -4 .Posibil sa fie  dpf-ul spart ?

Tevile de esapament sunt curate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curate,maine fac un drum mai lung.O sa masor cand ajung acasa si postez valorile.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam astea sunt acum dupa regenerare si un drum mai lung.

Citat:

  Address 01: Engine  (03L 906 018 BL)

14:12:36
  IDE00365   Injection amount deviation cylinder 1 -0.34 mg/stroke
  IDE00366   Injection amount deviation cylinder 2 0.56 mg/stroke
  IDE00367   Injection amount deviation cylinder 3 -0.05 mg/stroke
  IDE00368   Injection amount deviation cylinder 4 -0.18 mg/stroke
  IDE00427   Particle filter: difference pressure 5 hPa
  IDE00433   Particle filter: oil ash volume 0.14 l
  IDE00434   Particle filter: soot mass calculated 15.36 g
  IDE00435   Particle filter: soot mass measured -0.04 g
  IDE00436   Particle filter: kilometers since last regeneration 175787 m
  IDE03129   Reducing agent pump: activation 14.28 %
  IDE05232   Reducing agent fill level 66.44 %

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am refacut citirea celor treiu canale, ce parere aveti?

56.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Datele sunt salvate cu motorul oprit ?

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Refa cu motorul pornit ,la cald ,fara consumatori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

refacut, dupa un drum de 12km in care am fortat-o un pic.

57.jpg

Modificat de lupo_bv
Quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok ,mai duce .Masina are in jur de 100 mii km ?

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!