Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Cum imi dau seama daca e asta?

Sa imi cumpar o interfata dedicata Toyota?

Imi poti recomanda pe cineva care imi zica concret ce are masina sa stiu ce sa schimb? Ms

Modificat de radduu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa vb cu Dragos (voinea) poate te ajuta in pb ta-eventual dpf off. Sfaturile ce ti le-am dat au fost facute prin analogie cu pb intalnite pe gama VAG.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate de la sistemul turbo. Pățesc la fel, mai ales când nimeresc motorină mai proastă, chiar dacă nu alimentez de oriunde,...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod cert cu banii care i-ai da pe o interfata dedicata OE Toyota cred ca rezolvi sigur pb.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Michi-in cazul tau -daca nu ai dpf verifica geometria variabila. Ai overboost condition pe tester?

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit pe ocazii cu 170 ron un soft dedicat Toyota. Macar daca imi arata gradul de colmatare al DPF, daca pot face o regenerare fortata, ar fi bun. ( la fel ca la VAG COM) Iar la pretul asta nu strica sa il am acolo doar asa sa fie. Pana ajung sa strang 500 euro sa il elimin de tot :tuktuk:

Modificat de radduu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Respectiva interfata e clona sau 3rd party/dumb. Discutiile despre acestea sunt interzise pe forum. Imi mentin parerea ca pb ta se trage de la turbina nu de la dpf. Decizia iti apartine.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Michi-in cazul tau -daca nu ai dpf verifica geometria variabila. Ai overboost condition pe tester?

Mulțumesc, @pronet.

Nu am tester. Recomanda-mi pe PM unul de amator pretențios..., adică nu prea scump... ;)

Geometria variabilă se verifică prin demontarea turbinei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi aria de prestari servicii. Da, se demonteaza - se curata sau se inlocuieste. Fa-i intai un log in mers.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Respectiva interfata e clona sau 3rd party/dumb. Discutiile despre acestea sunt interzise pe forum. Imi mentin parerea ca pb ta se trage de la turbina nu de la dpf. Decizia iti apartine.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Eu zic ca ar fi perfect sa fie asa cum spui tu, costurile de reparatie a turbinei fiind mult mai mici decat daca as scoate DPF definitiv. Dar nefunctionarea ei nu ar da eroare pe ECU? Cu o eventuala diagnoza se poate observa nefunctionarea ei in parametrii? Se poate face verificarea ei pe masina sau trebuie data jos obligatoriu? Vreau o recomandare. O poti verifica tu? Multumesc mult si scuze ca te stresez dar m-a disperat masina, nu pot pleca nicaieri in afara orasului cu ea. :beer:

Modificat de radduu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum e la toyota dar nu cred sa fie ceva foarte diferit ca la vag-uri. In mod normal iese la testate-positive deviation/negative. Positive=overboost-geometrie, negative=actuator, furtun vacuum etc

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu toata condenscendenta pentru problemele altora, va rog frumos sa reveniti la subiect sau sa discutati pe privat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. My bad Valy.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indepartarea fizica a filtrului de particule si anularea sa din soft, poate avea consecinte negative la testul ITP?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

ce inseamna consecinte negative pt tine?!

azi, cu 100-170ron, in functie de tinicheaua care o duci, se trece ITP-ul.

 

off-topic: se duce unul din colegii mei, proaspat posesor de permis, sa faca itp-ul la masina unui coleg, ce-si aranjase telefonic treaba. Se duce si vede ca responsabilu de acolo atarna asa cat sa nu cada chestia aia pt masurat noxe de teava de esapament. Ăsta al meu, sare repede si îi spune: domnu' - domnu', vedeti ca nu sta bine acolo ceva. La care mesteru raspunde: pai domn'le, aici facem itp sau masuram noxe!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-o situatie normala, masina aia nu ar mai trebui sa treaca de itp, fara filtru!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din păcate, ITP-ul la diesel nu cuprinde test de noxe, ci doar de opacitate. La opacitate sunt doar două barele, unul pentru aspirate, celălalt pentru supraalimentate. Așadar, anularea DPF-ului nu poate determina căderea testului decât dacă se prind ăia că a fost anulat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal ca dupa ce isi face automat regenerarea filtrului de particule sa porneasca ventilatorul?Motor Cbbb...Imi face regenerare automat fara erori cam la 1500-2000 km...cand observ ca imi sta relantiul la 1000rot/min las motorul sa mearga iar cand scade la 800 il opresc(e bine sa il opresc sau sa il mai las?)si se aude ventilatorul...cred.

Sent from my GT-I9001

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, este normal.... asa face si a mea. Temperatura motorului creste, in momentul in care se declanseaza procedura de regenerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna creste? Mai exact la cat ajunge apa pe display-ul climatronicului? Intreb de curiozitate, ca de obicei simt cand isi face regenerarea datorita ventilatoarelor si turatiei crescute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apa poate ajunge si la 100C. Daca poti, opreste motoru dupa ce se opreste ventilatorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este destul de dificil să îți dai seama dacă se întâmplă când mergi extraurban. Când se întâmplă în oraș (destul de rar), îmi pot da seama. Dar mergând cu 100km/h îmi este extrem, dacă nu imposibil să-mi dau seama când se opresc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cand se regenera mi se dubla consumul...Si mai ales cand mergeam cu 70-80km/h pe pilot intra dupa cateva minute in regerare dand fum inecacios in spate de iti era rusine sa mergi cu masina pe drum...Si de aceea am optat pentru DPF Off!! O alegere foarte buna pe care vi-o recomand celor care va freaca acel DPF...MOTORINA ni-l distruge...Nu avem ce sa facem... :dry: (mai ales cei care aveti motoare PD)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am "oil ash volume"  la 129 ml si 155.000 km. Am citit pe forum ca la valoarea de 175 ml trebuie schimbat filtrul.

 

Intrebarea mea este daca pot calcula cam la cati km o sa fie atinsa valoarea maxima (daca in 155k am 129 ml....in x km am 175 ml).

 

Nu am incercat nici o regenerare si masina ruleaza cam 60% extraurban.

 

Cred ca in urma cu ceva timp am facut o greseala deoarece am oprit motorul cand isi facea regenerarea (stiu ca ii o greseala dar eu am citit ca in momentul in care isi face regenerarea trebuie sa am si un martor aprins in bord, ceea ce nu ii adevarat si nu intelegeam de ce sta tura motorul la 1000 rot/min si apa era la 90 de grade).

post-14493-0-29583900-1390152256_thumb.j

Modificat de snack
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate imi aduc aminte era explicat parca in balonul de pop up. Zicea o medie si un nr de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, spune ca se adauga aprox 1,03 ml pt fiecare 1000 km. Practica spune ca totusi se adauga mai putin. Eu la 170 mii am 102 ml oil ash. Au mai postat si alti useri si tot cam asa statea treaba.

@snack: e totusi posibil sa nu fie reali km pe cate ii afiseaza masina...

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!