Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Salut! Am urmatoarele coduri de eroare :

image.thumb.png.7786cac19fdd9cb24efd62d39c0c1758.png

image.thumb.png.5a64264ab678d78c9266aec0af396526.png

Pentru codul nr. 2 ( 5927 - sensor for exhaust flap) imi puteti spune, va rog, unde e pozitionat si sub ce denumire il gasesc ( pe cel de presiune diferentiala l-am identificat)? E cel din spatele Senzorului de presiune diferentiala? Mentionez ca isi face regenerarile foarte des( sub 100 km in oras si sub 300 km extern). Golf 7 2.0 TDI 110kw 2015. Multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Ce cod motor este CUNA/CUPA?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cod motor: CRL, Euro 6 110kW fara addblue. (nu stiu daca este Cuna/Cupa, este trecuta pe undeva?). Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Rezolva problema cu a doua eroare,de acolo e buba

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi,detin un Passat b8 ,2017 ,2.0 150cp cod motor Crlb, 352k km, ulterior am curatat Dpf-ul iar valorile au ramas aceleasi de dinainte. Am incercat sa citesc paginile ,sa gasesc pasii pe care trebuie urmariti pentru a adapta senzorii la o alta valoare ,dar nu am gasit( am citit cam 100 de pagini).

Ma puteti ajuta in a imi spune pasii ce trebuie facuti pentru a reseta/schimba valorile senzorilor cu Vcds sau orice alta metoda? Sau macar sa imi spuneti pagina unde ar trebui sa ma uit. Multumesc frumos! Spor! 🫡

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
SebastianPopescu

Salutare. Detin un VW Passat B8 din 2015, 2.0 TDI, 190 cp, cutie hidramata, 220k km cu urmatoarele simptome:

- de aproximativ 2-3 saptamani a aparut martorul de check engine.

- la pornire sunt situatii cand porneste mai greu Si se zdruncina foarte rau

- cu start/stopul activ uneori dupa ce s-a oprit la semafor, dupa ce apas pedala de acceleratie incerca sa porneasca dar se opreste de tot

- motorul este mai zgomotos si uneori are un sunet variabil(mai tare, mai incet si parca si un tacanit)

 

Saptamana trecuta am fost la un service si pe tester s-au vazut erorile din pozele atasate.

Recomandarea service-ului a fost resoftare si DPF off.

 

Nu vreau sa recurg la aceasta varianta. Ma puteti ajuta, va rog, cu alternative? Este posibil ca una din celelalte erori sa cauzeze eroarea de DPF si sa impiedice regenerarea? Care ar fi ordinea de rezolvare a erorilor?

 

In weekend am mers pe A3 pana la Ploiesti si inapoi in modul manual, spre Ploiesti in treapta a 4a cu si spre Bucuresti in treapta a 5a c cu turatia in jur de 3000 de ture, insa martorul si simptomele inca sunt prezente.

 

Multumesc in avans pentru raspunsuri.

IMG-20241125-WA0000.jpg

IMG-20241125-WA0001(1).jpg

Modificat de SebastianPopescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Degeaba anulezi dpf-ul,vei merge cu dara de fum si alte probleme mecanice si electrice,pana cand vei pune motorul pe butuci!

Cauta cauza problemelor,nu e suficient sa anulezi sistemul antipoluare...asta inseamna sa cauti oameni profesionisti nu carpaci care sterg erorile din soft,asa cum procedeaza service-urile in 99% din cazuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai mergeti la service-uri care recomanda DPF off. 

 

@Sebastian, nu ai hidramata, ai DSG, cutie automata cu dublu ambreiaj, e diferenta ca de la cer la pamant fata de hidramata. 

 

Doar ca recomandare, nu stiu daca te ajuta in cazul tau, dar poate citesc altii pe aici si le fac un bine: Cand masina sta la 1000 ture la ralanti, inseamna ori ca incarca bateria ori ca face regenerare, si e usor de vazut, in meniu de start/stop din navigatie, daca zice: "Functionarea motorului e necesara" sau acelasi lucru in engleza atunci 100% masina isi face regenerare. In cazul ala, nu opriti masina, nu o lasati sa mearga pe loc ca isi opreste regenerarea, trebuie mers cu ea constant peste 60km/h si peste 2000 ture cam 15-20km. Daca faci asta cat mai des atunci filtrul nu o sa aiba probleme, la VAG tine lejer 400-500k km exploatat corect. 

 

Daca aveti diesel cu DPF atunci asta e minusul, trebuie urmarita regenerarea si facut cand cere pentru ca altfel apar tot felul de complicatii. Si din pacate la Passat B8 la mers doar in oras bara la bara face regenerari la 100-200km ceea ce e putin intr-un oras ca Bucuresti, pentru ca inseamna ca trebuie sa faci regenerare saptamanal. 

 

Asta e mesajul, l-am gasit pe net (100% masina is face regenare) - trebuie mers cu masina, chiar si la 2000 ture, pana efectiv dispare acest mesaj de acolo, se poate lasa acel meniu deschis si urmarit in timp ce conduci.

image.png.064ec51b4fbe38764749416e713d4206.png

Sa nu mai zic ca la fiecare regenerare ratata uleiul din motor se dilueaza cu motorina, combinat cu revizii la 30k km............... dupa aia plangem de fiabilitate, dar exploatam masinile gresit. 

Daca stati intr-un oras mare si mergeti preponderent urban, mai bine un 1.5TSi ca merge la fel si nu e asa sensibil la exploatat. 

Eu am passatul dar il folosesc aproape exclusiv extraurban, si am si grija de regenerari, am incarcare la filtru la 216k km 46g, adica e la jumate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

recent am luat un golf 7 2.0 CRLB 2016. as vrea sa stiu daca e vreo problema cu filtrul de particule sau sunt eu nebun. inainte de asta am avut un renault E5 care facea regenerari la 500-1000km in functie de ce tip de trafic prindeam.

nu am vagdpf ca nu merge pe iphone, dar exista ceva similar, sper ca nu da valori aiurea.

in extra urban masina face cam 3-400km inainte de regenerare, poate si mai mult, nu am apucat sa merg cu ea dintr-o bucata asa mult. soot mass calculated chiar scade un pic daca masina sta mai sus in ture.

problema e in oras. indiferent daca e trafic lejer sau bara la bara, soot mass measured creste foarte repede, in maxim 100km isi face regenerare, chiar si mai repede de atat. am regenerari aproape zilnice.

soot mass measured ajunge la valori care declanseaza regenerarea (21-22), cand soot mass calculated e in jur de 13. constant soot mass measured depaseste calculated.

presiune diferentiala:

- fix inainte de regenerare (mass measured peste 20), la relanti, motor cald: 12-14
- imediat dupa regenerare: 5-7
- presiune diferentiala intre regenerari, la relanti: 3-6
- cu motor oprit 0

oil ash residue: 48.5
km reali ai masinii: 189k
0 erori pe tester VCDS, toate valorile arata ok
alimentat omv motorina simpla
regenerarile in oras dureaza 20-30 de minute. in afara 15-20. ultimele 2 le-a facut in afara si acum, la 30km dupa ultima, facuti in trafic lejer (noaptea), are calculated 6.82, measured 11.42.

stiu istoricul masinii, nu s-a umblat la dpf/senzori. am desfacut protectia termica, nu sunt topiti sau ceva. mentionez ca masina in ultimul an jumate inainte sa o iau eu mai mult a stat decat a mers, i s-a schimbat si bateria din cauza asta, nu stiu daca are vreo relevanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • jnipy
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!